Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 34920000-2 Дорожнє обладнання (дорожні знаки)
Очікувана вартість
2 999 528,00 UAH
UA-2024-05-09-006001-a f1fdb521ad9e435682dc42b2d8b9f872
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мединська Олена

80487722701 KP_SMEP@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ МОНТАЖНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ПІДРОЗДІЛ" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 33387623
Місцезнаходження: 65110, Україна , Одеська обл., Одеса, Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ РОЗКИДАЙЛІВСЬКА, будинок 67А
Контактна особа: Мединська Олена
80487722701
KP_SMEP@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 травня 2024 13:05
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 травня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2024 00:00
Очікувана вартість: 2 999 528,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 997,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
530 штука
Дорожній знак(Коло Ø 700)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65110, Україна, Одеська область, Одеса, Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ РОЗКИДАЙЛІВСЬКА, будинок 67А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
350 штука
Дорожній знак(Трикутник 900)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65110, Україна, Одеська область, Одеса, Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ РОЗКИДАЙЛІВСЬКА, будинок 67А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
820 штука
Дорожній знак(Квадрат 700*700)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65110, Україна, Одеська область, Одеса, Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ РОЗКИДАЙЛІВСЬКА, будинок 67А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
50 штука
Дорожній знак(Прямокутник 700*1400)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65110, Україна, Одеська область, Одеса, Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ РОЗКИДАЙЛІВСЬКА, будинок 67А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
30 штука
Дорожній знак(Прямокутник 900*600)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65110, Україна, Одеська область, Одеса, Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ РОЗКИДАЙЛІВСЬКА, будинок 67А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
50 штука
Дорожній знак(Прямокутник 350*700)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65110, Україна, Одеська область, Одеса, Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ РОЗКИДАЙЛІВСЬКА, будинок 67А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
10 штука
Дорожній знак(Прямокутник 500*2250)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65110, Україна, Одеська область, Одеса, Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ РОЗКИДАЙЛІВСЬКА, будинок 67А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
10 штука
Дорожній знак(Восьмикутник (STOP)700)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65110, Україна, Одеська область, Одеса, Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ РОЗКИДАЙЛІВСЬКА, будинок 67А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару . Розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з дати поставки товару належної якості на склад Покупцяна підставі рахунку та видаткової накладної. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 13:05
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 13:05
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 13:05
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 13:05
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 13:05
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 13:05
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 13:05
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 13:05
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 13:05
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 13:05
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 13:05
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 13:05
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 13:05
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 13:05
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 13:05
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 13:05
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 13:05
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 13:05
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 13:05
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 13:05
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 13:05
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 13:05

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

15 травня 2024 11:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2024 11:09
ТД Знаки 2024(зі змінами).docx
15 травня 2024 11:09
Зміни до ТД Знаки 2024.docx
09 травня 2024 13:05
ТД Знаки 2024.docx
15 травня 2024 11:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 травня 2024 13:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2024 11:09
ТД Знаки 2024(зі змінами).docx
15 травня 2024 11:09
Зміни до ТД Знаки 2024.docx
09 травня 2024 13:05
ТД Знаки 2024.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 13 травня 2024 09:38
Дата відповіді: 15 травня 2024 11:11
Доброго дня, вважаємо вимогу щодо володіння/користування вантажного автомобіля з повною масою саме від 5 тонн дискримінаційною, тому що в Учасників можуть бути у власності декілька автомобілів з меншою масою навантаження, якими буде здійснюватись доставка товару. Не зрозуміла необхідність надання договорів оренди транспортних засобів, оскільки даний вантаж можна доставити по разовому договору перевезення вантажів, який може бути укладений учасником після перемоги. Також в Україні є багато транспортних компаній, які виконують адресну доставку будь яких об'ємів вантажу, що гарантовано виконують поставку протягом 2-3 робочих днів. Прохання внести зміни та забрати дискримінаційну умову "учасники повинні мати у своєму володінні/користуванні вантажний автомобіль з повною масою від 5 тон – не менше 1 одиниці", яка обмежує потенційне коло учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» с передбачено, що закупівлі здійснюються за принципами максимальної економії, ефективності та пропорційності. Встановлюючи у тендерній документації вимогу про наявність не менше 1-го вантажного автомобіля з повною масою від 5 тон, Замовник керувався принципами, вказаними вище, зважаючи на значну кількість дорожніх знаків (1850 шт.) , а також на великі габарити окремих категорій знаків. Так, наявність як мінімум одного вантажного автомобіля з повною масою від 5 тон забезпечить можливість дотримання термінів поставки у випадку замовлення всієї або ж значної кількості дорожніх знаків, з чим можуть не впоратись автомобілів з меншою масою навантаження через їх габарити та вантажопідйомність. Що стосується зауваження Учасника з приводу того, що існує багато транспортних компаній, які виконують адресну доставку будь яких об'ємів вантажу, що гарантовано виконують поставку протягом 2-3 робочих днів, то Замовник неодноразово стикався з випадками, коли учасники закупівлі пропускали строки поставки товарів через проблеми, які виникли у компанії-перевізника, оперуючи тим, що поставка зірвалась з причин, не залежних від Постачальника по договору. Разом з тим тендерною документацією замовника визначено, що учасники закупівлі мають право укласти договір оренди (користування/надання послуг) вантажного автомобіля зі сторонніми організаціями. Слід зазначити, що такі сторонні організації, зважаючи на специфіку своєї діяльності, зазвичай мають у своєму розпорядження автомобілі з повною масою від 5 тон та більше. Таким чином, Учасник закупівлі на виконання вимог додатку 2 до тендерної документації може надати копію договору оренди (користування/надання послуг) зі сторонньою організацією – орендодавцем (перевізником), а також копію свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу, надану учаснику орендодавцем (перевізником). Зважаючи на все вище зазначене тендерна документація складена з чітким дотриманням вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». Отже, у Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги Учасника у цій частині.
Метод виготовлення дорожного знаку
Дата подання: 13 травня 2024 16:34
Дата відповіді: 15 травня 2024 11:14
Добрий день! Оскільки в ДСТУ 4100:2021 не має конкретних вимог щодо суцільного катаного подвійного загину по периметру основи знаку, тому прохання добавити вираз «або еквівалент», тому що технічна специфікація деталізує метод виробництва продукту. Нами як виробником було проведено детальне дослідження існуючих технологій виробництва дорожніх знаків і за результатом якої ми дійшли висновку, що метод виготовлення основи знаку з подвійним загином аналогічний по міцності та якості методу виготовлення основи з суцільним катаним подвійним загином по периметру. Якість дорожніх знаків підтверджується сертифікатом відповідності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: : Шановний Учасник, чинним ДСТУ 4100:2021 дійсно не передбачено конкретних вимог щодо суцільного катаного подвійного загину по периметру основи дорожнього знаку, разом з тим вказаним ДСТУ не передбачено і виготовлення дорожніх знаків з подвійним загином по периметру. Відповідно до частини 1 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва. Замовником даної закупівлі було проведено детальне вивчення технології виробництва дорожніх знаків, на підставі якого Замовник дійшов висновку, що станом на сьогодні метод виготовлення дорожніх знаків з суцільним катаним подвійним загином по периметру є найбільш сучасним, якісним та ефективним. Дорожні знаки, виготовлені згідно вказаного методу, забезпечують опір дорожнього знаку вітровим навантаженням, атмосферним опадам та протиправним діям третіх осіб (вандалізму), завдяки чому збільшується строк служби дорожніх знаків та забезпечується дотримання вимог ДСТУ 4100:2021 в частині гарантійних термінів експлуатування дорожніх знаків. Що стосується зауваження Учасника, що ним, як виробником було проведено детальне дослідження існуючих технологій виробництва дорожніх знаків за результатом якого учасник дійшли висновку, що метод виготовлення основи знаку з подвійним загином аналогічний по міцності та якості методу виготовлення основи з суцільним катаним подвійним загином по периметру слід зазначити, що висновки щодо аналогічності того чи іншого методу виготовлення товарів будуть враховані Замовником у тому випадку, якщо такі висновки будуть надані уповноваженими органами з оцінки відповідності, які мають державну акредитацію.Замовником внесені відповідні зміни.
Технічне завдання
Дата подання: 13 травня 2024 21:12
Дата відповіді: 15 травня 2024 11:12
Шановний Замовнику! Деталізуйте які саме методи виготовлення є еквівалентними до методу цифрового друку.
Відповідь: Будь-який метод нанесення зображення, передбачений ДСТУ 4100-2021, з використанням світлопропускаючої фарби який унеможливлює механічне пошкодження плівки лицевої частини дорожнього знаку (крім країв знаку).
Щодо технічних вимог
Дата подання: 13 травня 2024 22:41
Дата відповіді: 15 травня 2024 11:17
Замовником оголошено закупівлю UA-2024-05-09-006001-a за предметом: ДК 021:2015 - 34920000-2 Дорожнє обладнання (дорожні знаки) Ми маємо намiр прийняти участь у цих торгах, але Замовник визначив у тендернiй документацiї умови, що порушують основнi принципи публiчної закупiвлi визначенi в ст. 3 Закону України «Про Публiчнi закупiвлi» Основнi принципи, що порушує Тендерна Документацiя Замовника, це: - сумлiнна конкуренцiя серед учасникiв; - максимальна економiя та ефективнiсть; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель - недискримінація учасників; - запобiгання корупцiйним дiям i зловживанням. Порушення принципiв Закону України "Про Публiчнi закупiвлi" у тендернiй документацiї полягають у наступному: В тендернiй документацiї, а саме- Додаток №1 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТЕХНІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА (СПЕЦИФІКАЦІЯ) ДК 021:2015 - 34920000-2 Дорожнє обладнання (дорожні знаки)»- визначено- « Краї знаку для зміцнення конструкції повинні мати катаний суцільний подвійний загин по периметру: 15-20 мм – перший загин, min 8мм – другий. Основа дорожнього знаку повинна мати наступну конструкцію: катаний суцільний подвійний загин по периметру всього знаку.» Вважаємо, що ці вимоги є дискримiнацiйними і порушують права інших учасників, з наступних обставин: Жодним законодавчим актом не визначено вимог, щодо саме такої конструкції дорожнiх знаків, в ДСТУ 4100-2021 не визначено виключно такої вимоги щодо виготовлення основи знаку з з суцільним катаним подвійним загином по периметру, крім того, зазначамо, що метод виготовлення основи - суцільним подвійним загином є аналогічним по міцності та якості. До того ж Замовником не наведено жодної аргументації щодо необхідності в закуповуванні знаків, що виготовлені тим чи іншим конкретним методом. Відповідно до ДСТУ 4100:2021 та статті 23 Закону Про Публічні Закупівлі пункту 4 «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"» Визначення замовником конкретних конструкцій щодо виготовлення дорожнiх знакiв позбавляє iнших Учасникiв, що мають конструкцію виготовлення iншим методом, участi у тендерi. Хоча якiсть знаків, що готові запропонувати ми як потенційний учасник не гірша, і тим паче не один рік займаємось виготовленням знаків та співпрацюємо з державними Замовниками. Щодо зазначення параметрів з визначенням конкретного міліметражу загину: Краї знаку для зміцнення конструкції повинні мати катаний суцільний подвійний загин по периметру: 15-20 мм – перший загин, min 8мм – другий.- не передбачено ДСТУ, тому не зрозуміло чому Замовник визначив саме такі значення для загину? Вимагаємо внести зміні в цій частині, Розширивши діапазон з цих значень до 15-25 мм, або обгрунтувати ці розміри., що ви пропонуєте згідно ТД. Вважаємо що такі обмеження, - а саме: Основа дорожнього знаку повинна мати наступну конструкцію: катаний суцільний подвійний загин по периметру всього знаку, що встановив Замовник звужують коло потенційних учасників, тому що в Україні практично ніхто не використовує таку конструкцію при виготовленні. Метою Закону України "Про публiчнi закупiвлi" (надалi - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здiйснення закупiвель, створення конкурентного середовища у сферi публiчних закупiвель, запобiгання проявам корупції у цiй сферi, розвиток добросовiсної конкуренцiї. Вважаємо це порушенням наших прав, як потенційного учасника, та вимагаємо Замовника внести зміни!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, звертаємо Вашу увагу на те, що принципи здійснення публічних закупівель визначені у статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Серед таких принципів основоположними є принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності. Встановлюючи у тендерній документації вимоги щодо методу виготовлення дорожніх знаків Замовник виходив з власного досвіду експлуатації дорожніх знаків, виготовленим різними методами та придбаних у різних виробників (постачальників), а також детального дослідження технології виробництва дорожніх знаків, в результаті чого Замовник дійшов висновку, що станом на сьогодні метод виготовлення дорожніх знаків з суцільним катаним подвійним загином по периметру є найбільш сучасним, якісним та ефективним. Дорожні знаки, виготовлені згідно вказаного методу та саме з тим розміром загинів, що визначені у технічному завданні (15-20 мм – перший загин, min 8мм – другий), забезпечують опір дорожнього знаку вітровим навантаженням, атмосферним опадам та протиправним діям третіх осіб (вандалізму), завдяки чому збільшується строк служби дорожніх знаків та забезпечується дотримання вимог ДСТУ 4100:2021 в частині гарантійних термінів експлуатування дорожніх знаків. Таким чином реалізуються принципи максимальної економії, ефективності та пропорційності, визначені Законом.
Відповідно до частини 1 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва.
Таким чином, у Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги Учасника, оскільки тендерна документація складена з дотриманням вимог чинного законодавства про публічні закупівлі.

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 15 травня 2024 15:04
Дата відповіді: 17 травня 2024 13:33
Доброго дня! Шановний Замовнику, в нас як у потенційного учасника є декілька водіїв та вантажних автомобілей з вантажопідйомністю менше 5 т, більше 1 т. Мінімальні габарити вантажних відсіків таких автомобілів– висота 2,7м, ширина 2,3 і довжина 4,9м, що є достатнім для доставки кількома такими автомобілями замовлення всієї або значної кількості дорожніх знаків. Враховуючи Вашу відповідь «у випадку замовлення всієї або ж значної кількості дорожніх знаків, з чим можуть не впоратись автомобілів з меншою масою навантаження через їх габарити та вантажопідйомність» прохання уточнити, які саме знаки з Тендерної документації по габаритах не помістяться. Ми вважаємо цю вимогу дискримінаційною, прохання внести зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, це дорожні знаки прямокутник розміром 500х2250 та дорожні знаки прямокутник розміром 700х1400. Вказані знаки не тільки мають значні габарити, але й вагу . Вимогу про наявність у власності/користуванні учасника автомобіляз вантажопідйомністю від 5 т Замовник встановив виходячи з міркувань, що дорожні знаки менших розмірів можуть транспортуватись на палетах, а знаки прямокутники розмірами 500х2250 та700х1400 відповідно до встановлених правим експлуатації та транспортуваннязапаковуються індивідуально по одному знаку або по два знаки і, що вкрай важливо, при транспортуванні розміщуються в кузові автомобіля на бокове ребро.Для забезпечення захисту від механічних пошкоджень та додаткової фіксації при транспортуванні знаків великих розмірів в середині кузову вантажного автомобіля натягується трос, по обидва боки від якого розміщуються знаки. Таким чином, учасник, який має кілька автомобілів невеликих габаритів та вантажопідйомності, не зможе виконати велике замовлення на поставку дорожніх знаків, оскільки знаки, розміщення на палетах та знаки, запаковані індивідуально і зафіксовані в кузові на ребро, в таких автомобілях не розмістяться. Разом з тим вкотре нагадуємо учасникам, що тендерною документацією передбачена можливість для учасників закупівлі укласти договір оренди/перевезення тощо зі сторонньою організацією, що надасть таким учасникам можливість прийняти участь у даній закупівлі. Таким чином, тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та складена з дотриманням ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно, у замовника відсутні підстави для задоволення вимоги Учасника.
Щодо еквіваленту
Дата подання: 15 травня 2024 22:45
Дата відповіді: 17 травня 2024 13:33
Шановний Замовнику! У Додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТЕХНІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА (СПЕЦИФІКАЦІЯ)» надання еквіваленту товару вказане наступне: В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типии або конкретнее місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз "або еквівалент". В місцях де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент». Чи буде прийнято Замовником товар, як такий, що відповідає умовам ТД, з наступними характеристиками (вважатися еквівалентом відповідно до ТД): Дорожні знаки виготовлені з оцинкованного металу (метод нанесення цинку – гаряче цинкування)товщиною 0,8-1,2 мм (напилення цинку min 275 г/м2). Краї знаку для зміцнення конструкції мають подвійний загин по периметру: *min 15-20 мм – перший загин, min 8мм – другий, містить отвори для кріплень, кути заокруглені. Форма загину надає можливість приєднувати універсальні оцинковані кріплення з допомогою болтів min М8. Кріплення виготовлено з оцинкованого металу (метод нанесення цинку – гаряче цинкування)товщиною min 3 мм., має спеціальні насічки для додаткової надійної фіксації, що не буде дозволяти дорожньому знаку провертатися на круглій стійці діаметромвід 57 мм до 76 мм. Вартість кріплення врахована у вартість дорожнього знаку. Тильна сторона дорожнього знаку пофарбована полімерним покриттям сірого кольору, що не відбиває світло фар зустрічного транспорту. Товщина порошкового напилення 0,06 мм. Технологія покриття забезпечує еластичність фарби при згинанні основи знаку на 180°.?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, відповідно до Словника української мови (в 11 томах- Том 2, 1971.-стор 455) еквівалент – це щось рівноцінне, рівнозначне, рівносильне; те, що повністю відповідає чому-небудь, може його замінювати або виражати. Частиною 2 статті 158 Митного кодексу України визначено, що під еквівалентними товарами розуміються товари, які є ідентичними за описовими, кількісними і технічними характеристиками товарам, які вони замінюють. Тобто, якщо йдеться про еквівалент, то всі характеристики повинні співпадати, товар за всіма характеристиками повинен бути ідентичним. Товар з тими технічними характеристиками, що пропонується учасником в даному випадку, не відповідає визначенню «еквівалент», а відноситься до аналогічного товару, тобто такого товару, який не збігається за всіма характеристиками та є лише подібним і певною мірою схожим.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ ДОРСИСТЕМС 2 856 276,00
UAH з ПДВ
2 856 276,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

23 травня 2024 13:00
Електронний підпис
23 травня 2024 12:57
Витяг МВС на керівника.zip
21 травня 2024 13:06
Електронний підпис
21 травня 2024 13:05
1. Пропозиція.pdf
17 травня 2024 17:17
Електронний підпис
17 травня 2024 17:10
1. Тендерна пропозиція.pdf
17 травня 2024 17:10
Довідки.zip
17 травня 2024 17:10
Управління відходами.zip
17 травня 2024 17:10
Працівники.zip
17 травня 2024 17:10
Підтвердження МТБ.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДОРСИСТЕМС

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ДОРСИСТЕМС
#43412577
Переможець 2 856 276,00
UAH з ПДВ
22 травня 2024 12:15
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 травня 2024 09:35

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ ДОРСИСТЕМС виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації: 1, є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламська Республіка Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламська Республіка Іран ; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь// Ісламська Республіка Іран 2. інформацію щодо відсутності підстав, установлених у пункті 47 Особливостей – згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації 3. Інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним вимогам, вимогам визначеним у пункті 47 Особливостей включаючи інформацію про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) юридичної особи, у тому числі кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) її засновника 4. учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена. 5.в тендерній пропозиції вказати ціну за одиницю з ПДВ чи без ПДВ, а також сума з ПДВ чи без ПДВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2024 12:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ДОРСИСТЕМС
#43412577
2 856 276,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 червня 2024 15:59
Дог №ЗНАКИ.pdf укладений
03 червня 2024 15:57