Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво та встановлення сонячної електростанції на території КНП "Коростенська ЦМЛ Коростенської міської ради»
Очікувана вартість
5 456 538,20 UAH
UA-2024-05-08-011605-a ● 0cc6bb7c786c437a99a2d43b4b40265a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОРОСТЕНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ КОРОСТЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01992050 |
Місцезнаходження: | 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Амосова, буд. 8 |
Контактна особа: |
ГУБАРЕЦЬ Катерина 0686058283 kozakevi1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 травня 2024 18:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 травня 2024 06:00 |
Очікувана вартість: | 5 456 538,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 54 565,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції учасника у формі електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639). Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 27282,70 грн.( двадцять сім тисяч двісті вісімдесят дві гривні, 70 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії у терміни та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цим оголошенням згідно чинного законодавства, в тому числі Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» та внутрішніх положень банк-гарантів. Грошове або інше визначене цією документацією забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі пропозиції учасника): 1) довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в сумі, яка визначена в п. 11.3. цього оголошення із зазначенням номеру рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), а якщо гарантія видана на умовах інших видів забезпечення (покриття) гарантії, то із зазначенням у такому випадку інформації про реквізити відповідного договору про надання принципалу гарантії, що укладений між банком-гарантом та принципалом. 2) документом, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами цього оголошення (або списання таких коштів банком-гарантом для їх резервування на відповідному рахунку, тощо); або договором про надання гарантії, що укладений між банком-гарантом та принципалом. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Коростенська центральна міська лікарня Коростенської міської ради» Місцезнаходження Замовника: 11500, Житомирська область, м. Коростень, вул. М. Амосова, 8_____________________ Код ЄДРПОУ: 01992050 _______________________ IBAN UA_453808050000000026005639195 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 27282.7 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 1% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного на рахунок р/р UA 453808050000000026005639195 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Будівництво та встановлення сонячної електростанції на території КНП "Коростенська ЦМЛ Коростенської міської ради»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2024
ДК 021:2015: 45250000-4 — Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Строк виконання робіт: | 15% |
до 50 днів з дати підписання договору: | 15% |
до 70 днів з дати підписання договору: | 10% |
до 90 днів з дати підписання договору: | 0% |
Умови розрахунків: | 15% |
протягом 90-180 днів з дати підписання акту виконаних робіт: | 15% |
протягом 30-90 днів з дати підписання акту виконаних робіт: | 10% |
оплата протягом 30 днів з дати підписання акту виконаних робіт: | 0% |
08 травня 2024 19:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 травня 2024 18:48 |
ТД Сонячна Станція 08.05.2024 року.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо дозв документів
Дата подання: 13 травня 2024 23:07
Дата відповіді: 16 травня 2024 23:56
Замовником встановлено:
Документи на підтвердження технічної можливості виконання робіт учасником:
Дозвіл Держпраці (Держгірпромнагляду) на проведення робіт підвищеної небезпеки або Декларація відповідальності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони, що надає право на виконання:
- скалолазні роботи.
Чи буде вважатися виконанням умов ТД - зазначення в відповідних дозв документах "ПРОМИСЛОВИЙ АЛЬПІНІЗМ" ( документ отриманий у 2024 році, відповідно до внесених змін в Перелік)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Буде вважатися виконаннням умов ТД зазначення в відповідних документах "ПРОМИСЛОВИЙ АЛЬПІНІЗМ"
Огляд
Дата подання: 14 травня 2024 21:40
Дата відповіді: 17 травня 2024 21:50
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог. У тексті тендерної документації міститься вимога щодо обов’язковості здійснення огляду об’єкту, на якому передбачається виконання робіт відповідно до тендерної документації та складання Акту огляду об’єкта, що засвідчений підписами представника Замовника та представника Учасника, викладеною у Додатоку №6 до тендерної документації, яка є дискримінаційною!
А саме: Додаток 6 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі:
-Учасник повинен відвідати та оглянути об’єкт, на якому передбачається виконання робіт відповідно до тендерної документації. Витрати, які пов’язані з відвідуванням об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою.
Огляд об’єкта Учасником є обов’язковим в період звернення за розʼясненнями та здійснюється за спільною участю представника Замовника, та представника Учасника. Огляд об’єкта проводиться на підставі попередньої домовленості щодня з 09 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв., окрім суботи та неділі за тел. +38(097)3520009 (Святослав Ігоревич Желтухин). Учасник у складі тендерної документації повинен надати Акт огляду об’єкта, що засвідчений підписами представника Замовника та представника Учасника.
Вважаємо, що дана вимога Замовника є законодавчо не обґрунтованою та суперечить ст. 31 Господарського кодексу України та частині четвертій статті 22 Закону України про публічні закупівлі № 922, яка визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
По перше- Додатк 6 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі – ознайомившись з даним додатком ми повністю розуміємо які роботи потрібно виконати . На формування договірної ціни, даних видів робіт, є Коштористі норми України «Настанова з визначення вартості будівництва». Тому ми вважаємо, що Замовник жодним чином не обґрунтував проведення огляду, яка додаткова інформація може буди нами отримана під час огляду об’єкта, як це може вплинути на формування договірної ціни. Вважаємо що Замовник надав вихідні дані достатньо для формування договірної ціни, а якщо сам Замовник вважає, що вихідних даних не достатньо – то просимо додати уточнення в Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічну специфікацію до предмета закупівлі, виклавши його таким чином, щоб не вимагати від учасників надання в складі тендерної пропозиції Акту огляду об’єкта, що засвідчений підписами представника Замовника та представника Учасника, які не вимагаються законом.
По друге- такою вимогою, Замовник заздалегідь звужує коло учасників, тому що відвідування об’єкту в період звернення за розʼясненнями, звертаючи увагу на те, що на даний час в Україні введено воєнний стан, є перебої зі світлом та інтернетом, також перебої з транспортною системою, фактично обмежує потенційних учасників по часу , у зв’язку з тим, що компанії, які співпрацюють з державними замовниками – можуть запланувати участь у конкретній закупівлі до кінця прийому пропозицій, а не заздалегідь, і можуть просто побачити її в системі вже коли період уточнень скінчився.
По третє- щодо здійснення огляду об’єкту, на якому передбачається виконання робіт відповідно до тендерної документації є конкретна позиція АМКУ- в рішенні якого міститься що вимога Замовника щодо огляду об’єкту Учасником в період саме звернення за розʼясненнями є дискримінаційною. Крім того, надання підписаного замовником Акту огляду об’єкта не передбачено ст 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а отже, не може вимагатися Замовником, так як такий документ не є документом який підтверджує кваліфікаційні критерії учасника. Також, Замовник, ще до періоду розкриття пропозицій має бажання познайомитися з учасниками- це суперечить принципам здійснення закупівель та є порушенням Закону. Для підготовки тендерної пропозиції нам як учаснику, на етапі звернення за розʼясненнями - не потрібно здійснювати огляду об’єкту !!! Ми, маючи достатній досвід укладаємо договори з замовниками бюджетної сфери не оглядаючи об’єкти, і виконання робіт здійснюється на рівні, який повністю задовольняє вимоги замовника та закупівлі!
Просимо Замовника, внести зміни до тендерної документації та вилучити вимогу щодо обов’язковості здійснення огляду об’єкта, на якому передбачається виконання робіт відповідно до тендерної документації та складання Акту огляду об’єкта, що засвідчений підписами представника Замовника та представника Учасника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! У тексті тендерної документації міститься вимога щодо обов’язковості здійснення огляду об’єкту, на якому передбачається виконання робіт відповідно до тендерної документації та складання Акту огляду об’єкта, що засвідчений підписами представника Замовника та представника Учасника, викладеною у Додатоку №6 до тендерної документації. А саме: Додаток 6 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі: -Учасник повинен відвідати та оглянути об’єкт, на якому передбачається виконання робіт відповідно до тендерної документації. Витрати, які пов’язані з відвідуванням об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою. Огляд об’єкта Учасником є обов’язковим в період звернення за розʼясненнями та здійснюється за спільною участю представника Замовника, та представника Учасника. Огляд об’єкта проводиться на підставі попередньої домовленості щодня з 09 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв., окрім суботи та неділі за тел. +38(097)3520009 (Святослав Ігоревич Желтухин).
Більш того, проведення огляду об’єкта будівництва чітко передбачено положенням чинного законодавства у сфері містобудування, в тому числі кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Так, відповідно до пункту 5.32. Настанова з визначення вартості будівництва передбачено, що під час розгляду проектної документації учасник процедури закупівлі (підрядник) вивчає можливість виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок.
При аналізі ризиків, що можуть виникнути під час спорудження об’єкта будівництва, доцільно виділити ризики, пов’язані з проектною документацією.
Зменшення таких ризиків можливо досягти шляхом детального вивчення проектної документації та усунення припущених помилок.
Для цього Учаснику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання.
Отже вимога щодо огляду об’єкта є доцільною та такою що відповідає вимогам чинного законодавства.
Більш того, проведення огляду об’єкта будівництва чітко передбачено положенням чинного законодавства у сфері містобудування, в тому числі кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Так, відповідно до пункту 5.32. Настанова з визначення вартості будівництва передбачено, що під час розгляду проектної документації учасник процедури закупівлі (підрядник) вивчає можливість виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок.
При аналізі ризиків, що можуть виникнути під час спорудження об’єкта будівництва, доцільно виділити ризики, пов’язані з проектною документацією.
Зменшення таких ризиків можливо досягти шляхом детального вивчення проектної документації та усунення припущених помилок.
Для цього Учаснику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання.
Отже вимога щодо огляду об’єкта є доцільною та такою що відповідає вимогам чинного законодавства.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 травня 2024 06:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" |
5 396 150,06
UAH з ПДВ
|
5 396 150,06
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 3 777 305.04 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" #34788625 |
Переможець |
5 396 150,06
UAH з ПДВ
|
05 червня 2024 08:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 червня 2024 00:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 вересня 2024 15:41
|
ДУ №2 від 24.09.2024 ТЕРМОУНІВЕРСАЛ.pdf | зміни до договору |
25 вересня 2024 15:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 вересня 2024 11:31
|
ДУ №1 від 18.09.24 (зміна фінансування) Термоуніверсал.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2024 11:31
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2024 17:12
|
Договір сонячна 14.06.2024.pdf | укладений |
18 червня 2024 17:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 14/06/01/М/В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна порядку проведення оплати |
Номер договору про закупівлю: | 14/06/01/М/В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Будівництво та встановлення сонячної електростанції на території КНП "Коростенська ЦМЛ Коростенської міської ради» | 1 | робота |
5 396 150,06
UAH з ПДВ
|