Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЦЕВІ ДОРОГИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42698149 |
Місцезнаходження: | 69095, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ ПОШТОВА , будинок 159-Б |
Контактна особа: |
Наталія Шкода 380972100950 dpmdzo-tdv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 травня 2024 18:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 109 517 614,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 095 176,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | На підставі положень ст.25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 500 000,00 гривень. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам наказу Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Забезпечення тендерної пропозиції повертається Учаснику в разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з Учасником, який став Переможцем процедури закупівлі; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: - відкликання тендерної пропозиції Учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю Учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; - ненадання Переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються Учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі Замовником не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок Замовника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 500000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює розрахунки за виконані роботи з Виконавцем протягом 7 календарних днів після отримання коштів від головного розпорядника коштів по цьому Договору та на підставі підписаних «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), в межах виділених бюджетних асигнувань. Замовник здійснює розрахунки за виконані Виконавцем роботи по цьому Договору шляхом перерахування відповідних коштів на рахунок Виконавця. | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2024 13:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2024 13:50 |
Перелік змін від 17.05.2024 №129.docx | |
17 травня 2024 13:50 |
Додаток 4 до тендерної документації.xls | |
17 травня 2024 13:50 |
Додаток 3 до тендерної документації Проєкт договору зі змінами.doc | |
17 травня 2024 13:50 |
Додаток 2 до тендерної документації Технічна спеціфікація зі змінами.docx | |
17 травня 2024 13:50 |
Додаток 1 до тендерної документації Кваліфікаційні вимоги зі змінами.docx | |
17 травня 2024 13:50 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
14 травня 2024 16:51 |
Перелік змін від 14.05.2024 №122.docx | |
09 травня 2024 11:36 |
Перелік змін від 09.05.2024 №116.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-16-000005 ● 2d1803a93c524eb2838ce7301fa0d1b6
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2024 11:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.10.2024 № 25-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 15.10.2024 № 25-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2024-05-08-011538-a 08.05.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-17 08:40:34
Надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури Нове будівництво протирадіаційного укриття Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 88 Запорізької міської ради ЗО - м. Запоріжжя, вул. Музична, 2, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-05-08-011538-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-22 13:49:22
Щодо надання пояснень до моніторингу, ID: UA-M-2024-10-16-000005
Пояснення
Державним підприємством «Місцеві дороги Запорізької області» розглянуто запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень від 2024-10-17 08:40:34, в рамках триваючого моніторингу ID: UA-M-2024-10-16-000005, опублікованого від 16 жовтня 2024 11:41, стосовно закупівлі робіт: «Нове будівництво протирадіаційного укриття Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 88 Запорізької міської ради ЗО - м. Запоріжжя, вул. Музична, 2»; закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-05-08-011538-a.
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на Ваші запитання:
1. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, визначено на підставі кошторисного розрахунку. За результатами розрахунків, очікувана вартість закупівлі склала: 109 517 614,00 грн з ПДВ.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://dpmdzo.zoda.gov.ua/dialnist/derzavni_zakupivli.
Додатки:
1. Зведений кошторисний розрахунок.
2. Експертний звіт.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-22 13:00:44
Надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури Нове будівництво протирадіаційного укриття Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 88 Запорізької міської ради ЗО - м. Запоріжжя, вул. Музична, 2, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2024-05-08-011538-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
Надати пояснення стосовно виявлених розбіжностей, а саме:
1. ТОВ «Компанія Позитив» (далі – Учасник) на вимогу підпункту 1.1 пункту 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 тендерної документації Замовника, надано Довідку від 21.05.2024 №21/1 (далі - Довідка), в якій зазначив наявність транспортного засобу МАН спеціалізований вантажний, цистерна асенізаційна-С зі спеціальним устаткуванням вакуумної машини КО 529-20 (ємність цистерни 13м3), АР4627УИ, (договір надання послуг від 21.05.2024 №22.05/1). Учасником в складі тендерної пропозиції надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХК №234844 на автомобіль МАN номер АР4627ЕВ. Слід зазначити, що Замовником надано вимогу про усунення вищезазначенної невідповідності, проте Учасником 24.05.2024 надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХК №234844 на автомобіль МАN АР4627ЕВ, чим не було усунуто встановлену невідповідність.
2. Учасником у складі тендерної пропозиції на вимогу підпункту 4.1 пункту 4 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» Додатку 1 тендерної документації Замовника (а саме середньорічний дохід за останні 4 календарні роки повинен бути не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі), надано фінансову звітність малого підприємства за 2020 – 2023 роки.
Так, згідно фінансової звітності сукупний дохід за 2020-2023 роки склав 191 751 000,00 грн (а саме: за 2020 рік - 80 538 000,00 грн., за 2021 рік - 95 892 500,00 грн., за 2022 рік - 7 454 500,00 грн., за 2023 рік - 7 866 000, 00 грн.). Середньорічний дохід Учасника за останні 4 роки склав 47 937 750,00 гривень.
Слід зазначити, що очікувана вартість предмета закупівлі становить 109 517 614,00 грн ( 50 % складає 54 758 807, 00 грн).
Підсумовуючи вищезазначене, просимо пояснити, яким чином вами було визначено переможцем ТОВ «Компанія Позитив» враховуючи встановлені розбіжності.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-25 14:24:07
Щодо надання пояснень до моніторингу, ID: UA-M-2024-10-16-000005
Пояснення
Державним підприємством «Місцеві дороги Запорізької області» (далі – Замовник) розглянуто запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень від 2024-10-22 13:00:44, в рамках триваючого моніторингу ID: UA-M-2024-10-16-000005, опублікованого від 16 жовтня 2024 11:41, стосовно закупівлі робіт: «Нове будівництво протирадіаційного укриття Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 88 Запорізької міської ради ЗО - м. Запоріжжя, вул. Музична, 2»; закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-05-08-011538-a.
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на Ваші запитання:
1. ТОВ "Компанія Позитив" (далі — Учасник) на підтвердження наявності матеріально-технічної бази за предметом закупівлі надав, зокрема: довідку від 21.05.2024 №21/1 (далі – Довідка) (додається), де в розділі машина поливально-мийна, місткість не менше 6000 л, в позиції 7 зазначив: МАН спеціалізований вантажний цистерна асеніазаційна-С зі спеціальним устаткуванням вакуумної машини КО 529-20 (ємність цистерни 13м3) АР4627УИ; та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХК №234844 на автомобіль МАN номер АР4627ЕВ; ТОВ «Авто-М», договір надання послуг №22.05/1 від 21.05.2024р.
Уповноваженою особою Замовника, під час розгляду відповідної тендерної пропозиції Учачсника виявлено невідповідності, а саме: «В підтвердження відомостей, викладених в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах до предмета закупівлі Учасник не надав посвідчений власником документ, який підтверджує право власності МАН спеціалізований вантажний держ. номер АР4627УИ.».
Відповідно до пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі — Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Отже, 24.05.2024 розміщено повідомлення про усунення невідповідностей. Учасник протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, а саме надав свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХК №234844 на автомобіль МАN номер АР4627ЕВ.
Згідно з пунктом 43 Особливостей замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Замовник відповідно до пункту 42 Особливостей має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Замовник 27.05.2024 прийняв рішення звернутися до ТОВ «Авто-М» за підтвердженням відповідної інформації.
Листом від 27.05.2024 № 07/436-1 (додається) Замовник звернувся до ТОВ «Авто-М» для підтвердження інформації, наданої Учасником, а саме з проханням вказати, яка автотранспортна техніка використовується для надання послуг в рамках виконання договору від 21.05.2024 №22.05/1. Згідно з наданими поясненнями від ТОВ «Авто-М» (додається) в рамках виконання договору від 21.05.2024 №22.05/1 використовується транспортний засіб СХК №234844 автомобіль МАN номер АР4627ЕВ.
Згідно з підпунктом 2.1.2 пункту 2 розділу 5 тендерної документації помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі – відноситься до формальних (несуттєвих) та вважається такою, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічною помилкою. Зважаючи, що букви УИ (вказані Учасником в Довідці в позиції 7, стосовно реєстраційного номера МАНа спеціалізованого вантажного) – це букви ЕВ на клавіатури в англійському регістрі, наявні ознаки формальних (несуттєвих) помилок (). Тобто, якби Учасник оновив Довідку та зазначив в позиції 7 транспортний засіб СХК №234844 автомобіль МАN номер АР4627ЕВ – невідповідностей не було б. Зрозуміло, що ця помилка ніяким чином не впливає на ціну тендерної пропозиції Учасника та не призводить до спотворення процедури закупівлі, та не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до Учасника.
Таким чином, враховуючи вище викладене та на підставі наданих пояснень від ТОВ «Авто-М» Замовник прийняв протокольне рішення від 28.05.2024 №146 (додається), вважати відповідну помилку технічною (механічною, формальною).
2. Згідно з підпунктом 5.1 пункту 5 розділа ІІ Наказу Міністерства фінансів України від 25.02.2000 № 39 про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 "Спрощена фінансова звітність" у статті "Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) відображається дохід від реалізації продукції, товарів , робіт і послуг без непрямих податків і зборів та інших вирахувань з доходу.
Таким чином, Рядок 2000 “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)” звіту про фінансові результати призначений для відображення сум доходу (виручки) від реалізації продукції, товарів, робіт, послуг (у т. ч. платежів від оренди об’єктів інвестиційної нерухомості) за вирахуванням наданих знижок, вартості повернутих раніше проданих товарів, доходів, що за договорами належать комітентам (принципалам тощо), та податків і зборів. Тобто, ПДВ не входить до рядку 2000 Звіту про фінансові результати підприємства.
Учасник є платником податків на загальних підставах, та відповідно платником ПДВ у розмірі 20%.
Тому, як Вами було вірно пораховано, згідно з наданою фінансовою звітностю сукупний дохід згідно рядку 2000 звіту про фінансові результати за 2020-2023 роки склав 191 751 000,00 грн (а саме: за 2020 рік - 80 538 000,00 грн, за 2021 рік - 95 892 500,00 грн, за 2022 рік - 7 454 500,00 грн, за 2023 рік - 7 866 000, 00 грн). Всі ці суми згідно з законодавством відображено без ПДВ. Середньорічний дохід Учасника за останні 4 роки, який склав 47937750,00 грн, теж прораховано Вами без ПДВ 20%.
Відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 розділу 1 додатка 1 до тендерної документації «Під середньорічним Доходом розуміються суми Доходу від реалізації продукції, робіт, послуг (включаючи ПДВ) та інші доходи підприємства.». Отже, потрібно до значення рядків 2000 “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)” звіту про фінансові результати додати суми ПДВ, а саме 20%, що складає 47 937 750,00 + 20% ПДВ= 57 525 300,00 грн.
Очікувана вартість предмета закупівлі становить 109 517 614,00 грн (50 % складає 54 758 807, 00 грн). Цим самим ТОВ «Компанія «Позитив» підтвердила свою фінансову спроможність.
Отже, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Додатки:
1. Лист щодо надання інформації від 27.05.2024 № 07/436-1;
2. Пояснення від ТОВ «Авто-М»;
3. Протокол від 28.05.2024 № 146;
4. Довідка від 21.05.2024 №21/1.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-01 11:07:15
надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури Нове будівництво протирадіаційного укриття Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 88 Запорізької міської ради ЗО - м. Запоріжжя, вул. Музична, 2, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2024-05-08-011538-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
Надати пояснення стосовно виявлених розбіжностей, а саме:
1. ТОВ «Компанія Позитив» (далі – Учасник) на вимогу пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, надано Лист роз’яснення від 21.05.2024 №21/13 (далі - Лист), в якому зазначив, що не надає гарантійний лист щодо ступеню локалізації товару «Дизель-генератор з АВР в кожусі, IP23, 380В, (16 кВт) COELMO PDT44Aa у складі: двигун PERKINS в шумоізоляційному кожусі з вбудованим автоматичним насосом, двигун PERKINS в шумоізоляційному кожусі, паливний бак 240 літрів, АВР» (надалі Товар), оскільки країною походження даного Товару є Італія, яка є учасником Угоди про державні закупівлі.
Згідно Додатку 1 Приєднання України до Угоди про державні закупівлі, контрольним параметром є вартість будівельних послуг – 5 000 000 СПЗ, як гранична межа вартості. Слід зазначити, що очікувана вартість предмета закупівлі становить 109 517 614,00 гривень, що визначає необхідність надання гарантійного листа щодо підтвердження ступеню локалізації вищезазначеного товару.
Підсумовуючи вищезазначене, просимо пояснити, яким чином вами було визначено переможцем ТОВ «Компанія Позитив» враховуючи встановлені розбіжності.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-06 21:04:32
Щодо надання пояснень до моніторингу, ID: UA-M-2024-10-16-000005
Пояснення
Державним підприємством «Місцеві дороги Запорізької області» розглянуто запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень від 2024-11-01 11:07:15, в рамках триваючого моніторингу ID: UA-M-2024-10-16-000005, опублікованого від 16 жовтня 2024 11:41, стосовно закупівлі робіт: «Нове будівництво протирадіаційного укриття Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 88 Запорізької міської ради ЗО - м. Запоріжжя, вул. Музична, 2» ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель; закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-05-08-011538-a (далі – Закупівля).
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на Ваші запитання:
1. П.п. 6.3 п.6 р.3 тендерної документації передбачено, відповідно до підпункту 4 пункту 61 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
Цей пункт не застосовується до закупівель, які підпадають під дію положень Закону України "Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі", а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України.
Виконання робіт щодо Закупівлі передбачає набуття Дизель-генератора з АВР в кожусі, IP23, 380В, (16 кВт) COELMO PDT44Aa у складі: двигун PERKINS в шумоізоляційному кожусі з вбудованим автоматичним насосом, двигун PERKINS в шумоізоляційному кожусі, паливний бак 240 літрів, АВР (далі – Товар). Учасник – ТОВ "Компанія Позитив" надано лист роз’яснення від 21.05.2024 №21/13, в якому зазначив: «що не надає гарантійний лист щодо ступеню локалізації Товару оскільки країною походження даного Товару є Італія, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”. Згідно вищевказаного закону, дія Порядку, щодо підтвердження ступеня локалізації виробництва, до країни учасниці «Угоди про державні закупівлі» не застосовується.».
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 07.02.2025.
Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 №794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких, у тому числі, входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).
Положеннями пункту 121 Особливостей передбачено, замовники можуть здійснювати публічні закупівлі товарів, послуг, робіт незалежно від їх вартості шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Законом для відкритих торгів, оголошення про проведення яких оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, та з урахуванням положень абзацу другого пункту 4, пунктів 19, 27, 43, абзацу дев’ятого пункту 44 та пункту 47 Особливостей.
Згідно з абзацом 1 пункту 25 Особливостей положення частини третьої статті 10 Закону до відкритих торгів, оголошених замовником згідно з Особливостями, не застосовується.
Необхідний ступінь локалізації у відповідному році, а також перелік товарів, до яких застосовується вимога підтвердження локалізації, визначений пунктом 61 розділу ХХ Закону.
Ступінь локалізації виробництва — це показник місцевої складової у питомій вазі вартості сировини, матеріалів, вузлів, агрегатів, деталей, складових частин і комплектуючих виробів, робіт, послуг та інших складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, що є предметом закупівлі (відповідно до пункту 291 частини 1 статті 1 Закону).
Перелік країн, з якими укладено угоди про вільну торгівлю, а також перелік країн, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, публікується на офіційному веб-сайті Мінекономіки.
Відповідно до роз’яснень Мінекономіки України, у разі якщо закупівля конкретного замовника згідно порогів для такого суб'єкта підпадає під дію положень про державні закупівлі відповідного(них) міжнародного(их) договору(ів) України, на підтвердження походження товару з країни, яка є стороною такої угоди, у складі пропозиції учасник надає сертифікат про походження такого товару.
У наведеному випадку вимога стосовно підтвердження ступеню локалізації не застосовується до товару, країною походження якого є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ "Компанія Позитив" відповідає всім вимогам законодавства та тендерної документації.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-11-07 09:39:31
Щодо надання пояснень до моніторингу, ID: UA-M-2024-10-16-000005
Крім того, слід зазначити, відповідно до абзаців 4 і 5 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» не застосовуються замовниками у разі здійснення замовником закупівлі товарів, робіт чи послуг, якщо країною походження таких товарів (зокрема, якщо набуття замовником у власність таких товарів передбачається за результатом виконання робіт чи надання послуг) є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15.04.1994 в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30.03.2012 в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі».
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 листопада 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Позитив" |
109 507 614,00
UAH з ПДВ
|
109 507 614,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Позитив" #36315588 |
Переможець |
109 507 614,00
UAH з ПДВ
|
28 травня 2024 11:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 травня 2024 17:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 вересня 2024 09:32
|
Додаткова угода від 16.09.2024 №4.pdf | зміни до договору |
17 вересня 2024 09:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 липня 2024 11:17
|
Додаткова угода від 10.07.2024 №3.pdf | зміни до договору |
11 липня 2024 11:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 червня 2024 11:16
|
Додаткова угода від 27.06.2024 №2.pdf | зміни до договору |
27 червня 2024 11:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 червня 2024 16:43
|
Долдаткова угода від 06.06.2024 №1.pdf | зміни до договору |
06 червня 2024 16:42
|
Електронний підпис | укладений |
06 червня 2024 16:34
|
Договір від 06.06.2024 № 06-06-НБ88.pdf | укладений |
06 червня 2024 16:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. У зв’язку з усуненням технічних (механічних, формальних) помилок Сторони дійшли згоди викласти пункт 5.5 та пункт 18.6 Договору від 06.06.2024 № 06/06-НБ88 (далі – Договір) в наступній редакції: «5.5. Місце виконання робіт: м. Запоріжжя, вул. Музична, 2.» «18.6. Право власності на земельну ділянку підтверджується Державним актом на право постійного користування земельною ділянкою Серія ЯЯ № 114201 від 04.03.2010.». 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 3. Ця додаткова угода складена у двох оригінальних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 06/06-НБ88 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Відповідно до розпорядження голови обласної державної адміністрації, начальника обласної військової адміністрації від 06.12.2023 №720 «Про обласний бюджет на 2024», зі змінами та доповненнями» та п.п. 3 п. 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 Сторони дійшли згоди внести зміни до договору від 06.06.2024 № 06/06-НБ88 (далі – Договір), а саме викласти пункт 3.1 розділу ІІІ Договору в новій редакції, а саме: «3.1. Ціна цього Договору становить 109 507 614 грн 00 коп (сто дев’ять мільйонів п’ятсот сім тисяч шістсот чотирнадцять грн 00 коп), в т. ч. ПДВ – 18 251 269,00 грн. З них кошти обласного (місцевого) бюджету м. Запоріжжя – 109 507 614,00 грн. У 2024 році заплановано виконання підрядних робіт на суму – 109 507 614,00 грн з них кошти обласного (місцевого) бюджету м. Запоріжжя – 109 507 614,00 грн.». 2. Викласти пункт 4.3 розділу ІV Договору в новій редакції, а саме: «4.3. Джерело фінансування робіт: - за рахунок КПКВК 1211261 «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту» – 33 380 000,00 грн, - за рахунок КПКВК 1211262 «Виконання заходів щодо облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» – 76 127 614,00 грн». 3. Викласти пункт 5.1 розділу V Договору в новій редакції, а саме: «5.1. Термін виконання робіт: з 06.06.2024 р – 31.12.2024 р.». 4. Викласти Додаток № 1 «План фінансування робіт» до Договору в новій редакції, що додається. 5. Викласти Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт на 2024 р» до Договору в новій редакції, що додається. 6. Відповідно до звернення Виконавця від 07.06.2024 № 23/1, п. 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 та п.п. 3 п. 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 внести зміни до Договору, а саме додати пункт 4.7 до розділу IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ: «4.7. Замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі що буде визначено головним розпорядником бюджетних коштів, згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». У разі визначення головним розпорядником бюджетних коштів попередньої оплати, Замовник за письмовим зверненням Виконавця може прийняти рішення щодо авансування. Виконавець зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. Замовник має право контролювати використання наданих Виконавцю сум попередньої оплати.». 7. Встановити, що розмір попередньої оплати для виконання робіт по Договору становить 32 852 284,00 гривень (тридцять два мільйони вісімсот п’ятдесят дві тисячі двісті вісімдесят чотири гривні 00 коп). Попередня оплата надається на строк – не більше трьох місяців з дня її отримання Виконавцем. 8. У зв’язку із зміною банківських реквізитів Виконавця та Замовника, Сторони домовилися внести відповідні зміни до Договору та викласти реквізити Виконавця та Замовника, що містяться в Розділі XX. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН у наступній редакції: ЗАМОВНИК Державне підприємство «Місцеві дороги Запорізької області» Україна, 69095, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Поштова, буд. 159-Б код ЄДРПОУ 42698149, IBAN:UA138201720344341034493095750 IBAN:UA418201720344321034400095750 IBAN:UA778201720344361035430095750 Держказначейська служба України, м. Київ ГУ ДКСУ у Запорізькій області МФО 820172 Директор ______________Вікторія РЕПАШЕВСЬКА м.п. ВИКОНАВЕЦЬ ТОВ "Компанія Позитив" вул.Сонячне шосе, буд.1, кім. А-2, селище Сонячне, Запорізький р-н, Запорізька область, 70417 IBAN:UA653133990000026004060515783 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» МФО 313399 IBAN:UA828201720355999000000790664 Держказначейська служба України у Запорізькому районі Запорізької області МФО 820172 Код ЄДРПОУ 36315588, тел. (061) 220 12 19, e-mail: pozitiv.tender@gmail.com Директор ______________________Сергій Фролов м.п. 9. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 10. Ця додаткова угода складена у двох оригінальних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 06/06-НБ88 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Відповідно до п.п. 3 п. 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 Сторони дійшли згоди внести зміни до договору від 06.06.2024 № 06/06-НБ88 (далі – Договір), а саме викласти пункт 4.7 розділу IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ Договору в новій редакції, а саме: «4.7. Замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі що буде визначено головним розпорядником бюджетних коштів, згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». У разі визначення головним розпорядником бюджетних коштів попередньої оплати, Замовник за письмовим зверненням Виконавця може прийняти рішення щодо авансування. Виконавець зобов’язується використати, таку попередню оплату за цільовим призначенням на придбання тих товарів, робіт і послуг, що згідно з Договором передбачається поставити, виконати і надати протягом трьох місяців після одержання авансу. У разі отримання попередньої оплати, Виконавець протягом терміну, встановленого розпорядником коштів та погодженого Замовником, зобов’язаний підтвердити їх шляхом виконання робіт на суму не менше суми попередньої оплати, що підтверджується актами приймання виконаних робіт (форма КБ-2в). По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. Замовник має право контролювати використання наданих Виконавцю сум попередньої оплати.». 9. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 10. Ця додаткова угода складена у двох оригінальних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 06/06-НБ88 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. У зв’язку із коригуванням проєктної документації, отриманням експертного звіту від 23.08.2024 № 0069-24Е та відповідно до п.п. 3 п. 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, Сторони дійшли згоди внести зміни до договору від 06.06.2024 № 06/06-НБ88 (далі – Договір), а саме викласти Договірну ціну до Договору в новій редакції, що додається. 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 3. Ця додаткова угода складена у двох оригінальних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 06/06-НБ88 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |