Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція гуртожитку по вул. Промислова, 9/2 у м. Павлоград Дніпропетровської області (житло для внутрішньо переміщених осіб)
Очікувана вартість
137 221 433,20 UAH
UA-2024-05-08-009320-a 5d2b2b1402d347ecb1c90957595b1e3e
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислава Ягодка

+380508802388
+380508806445
zakupkiukgb@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26137720
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Соборна, будинок 115
Контактна особа: Владислава Ягодка
+380508802388, +380508806445
zakupkiukgb@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2024 15:44
Звернення за роз’ясненнями: до 21 травня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 травня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 травня 2024 00:00
Очікувана вартість: 137 221 433,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 699 829,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вид та розмір забезпечення тендерної пропозиції - гарантія видана банком; 150000 грн.; строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику: не менше ніж строк дії тендерної пропозиції; забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; інші умови надання забезпечення тендерних пропозицій - згідно частини 14 розділу 2 тендерної документації.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 150000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Очікувана вартість закупівлі визначена згідно кошторисної частини проектної документації, щодо якої здійснено державну експертизу, відповідно до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Обсяги виконання робіт та витрат - згідно додатку 2 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція гуртожитку по вул. Промислова, 9/2 у м. Павлоград Дніпропетровської області (житло для внутрішньо переміщених осіб)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Промислова, 9/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2025
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт. Після отримання вказаних документів Замовник перевiряє такі документи i в разi вiдсутностi зауважень пiдписує їх. Пiсля пiдписання документiв Замовник зобов’язаний оплатити виконанi роботи не пізніше ніж протягом 15 робочих днів з дати складення Сторонами вказаних документів; інші умови оплати - згідно розділу 15 додатку 1 до тендерної документації; інша інформація щодо закупівлі: категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова, за винятком випадків, передбачених тендерною документацією; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%); Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 травня 2024 15:44
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 травня 2024 15:44
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 травня 2024 15:44
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 травня 2024 15:44
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 травня 2024 15:44
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 травня 2024 15:44
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 травня 2024 15:44
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 травня 2024 15:44
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 травня 2024 15:44
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 травня 2024 15:44
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 травня 2024 15:44
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 травня 2024 15:44
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 травня 2024 15:44
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 травня 2024 15:44
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 травня 2024 15:44
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 травня 2024 15:44
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 травня 2024 15:44
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 травня 2024 15:44
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 травня 2024 15:44
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 травня 2024 15:44
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 травня 2024 15:44
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 травня 2024 15:44
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 травня 2024 15:44
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 травня 2024 15:44

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та розмір забезпечення тендерної пропозиції - гарантія видана банком; 150000 грн.; строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику: не менше ніж строк дії тендерної пропозиції; забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; інші умови надання забезпечення тендерних пропозицій - згідно частини 14 розділу 2 тендерної документації.

Сума забезпечення: 150000 UAH
08 травня 2024 15:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 травня 2024 15:44
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-06-26-000003 ● c2d7806ccdfe4ff9b6c4611a5e70977c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 червня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 червня 2024 11:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

25.06.2024 № 75

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 25.06.2024 №75

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

3 UA-2024-05-08-009320-a 08.05.2024 Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-07-11 12:19:20

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція гуртожитку по вул. Промислова, 9/2 у м. Павлоград Дніпропетровської області (житло для внутрішньо переміщених осіб)» за ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-08-009320-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-07-15 10:57:29

про надання інформації та документів

Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради надає документи та інформацію по суті заданих питань згідно запиту від 11.07.2024р., а саме наступне.

Згідно ч. 4 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281. Згідно ч. 1 ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» проектна документація на будівництво об’єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджується замовником.
Для виконання робіт згідно об’єкту реконструкції генеральним проектувальником розроблено проектну документацію на будівництво, яка згідно вимог чинного законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил визначає конкретні архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення щодо виконання робіт, в тому числі обсяги робіт, відомість ресурсів. Щодо виготовленої проектної документації на реконструкцію виконано державну експертизу та отримано за її результатами позитивний експертний звіт № 231024-05/А від 14.11.2023 р.
У складі кошторисної частини проектної документації за робочим проектом міститься підсумкова відомість ресурсів, що визначає перелік врахованих у кошторисній вартості реконструкції матеріалів, виробів та комплектів, що мають бути використані при виконанні робіт, а так само локальні кошториси на будівельні роботи, придбання устаткування, меблів та інвентарю, пусконалагоджувальні роботи, які відповідно визначають перелік та обсяги робіт згідно об’єкту.
Згідно абз. 3 п. 5.1. кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Таким чином, при визначенні технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі (найменування та обсяги робіт, витрат, тощо), що передбачені тендерною документацією, для складення технічної специфікації та на виконання КНУ використано дані згідно наявних у складі інвесторської кошторисної документації підсумкової відомості ресурсів та локальних кошторисів щодо обсягів робіт та витрат згідно об’єкту реконструкції, а так само без урахування обсягів витрат замовника, понесених раніше замовником та згідно об’єкту реконструкції.
Очікувану вартість закупівлі робіт згідно об’єкту реконструкції в сумі 137 221 433,20 грн. розраховано наступним чином:
Зведеним кошторисним розрахунком (без урахування раніше понесених замовником витрат за об’єктом) вартості будівництва (ЗКР) передбачено наступні витрати, що враховано в очікуваній вартості предмету закупівлі:
1) глави 1-9 ЗКР (об’єкти основного призначення; зовнiшнi мережi та споруди водопостачання, водовідведення, теплопостачання та газопостачання; благоустрiй та озеленення території; кошти на іншi роботи та витрати) – 87266,596 тис. грн. без ПДВ;
2) кошторисний прибуток (П) – 4026,487 тис. грн. без ПДВ;
3) кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (АВ) – 1125,015 тис. грн. без ПДВ;
4) кошти на покриття ризику всiх учасникiв будівництва – 1372,788 тис. грн. без ПДВ (даний показник враховано пропорційно з перерахунку 1,5 % для підрядника згідно п. 5.31. кошторисних норм України для твердої договірної ціни, та згідно прийнятого до розрахунку у складі зведеного кошторисного розрахунку показника витрат на покриття ризику всiх учасникiв будівництва в розмірі 1,8% (1647,346 тис. грн. без ПДВ) від підсумку глав 1-12 ЗКР;
5) кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з iнфляцiйними процесами (І) – 20560,308 тис. грн. без ПДВ (з урахуванням абз. 2 п. 33 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» у разі якщо затвердженою проектною документацією передбачені кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, замовник може враховувати їх в очікуваній вартості та встановлювати вимоги щодо обов’язковості їх передбачення у складі договірної ціни),
+20 % ПДВ на вказані вище витрати.
Розмір бюджетного призначення визначено згідно сесії Павлоградської міської ради, при цьому відповідно до річного плану закупівлі передбачається часткове фінансування закупівлі протягом 2024 року з визначенням джерела фінансування, а так само проект договору підряду складено з урахуванням ст. 48 Бюджетного кодексу, зокрема щодо виконання та оплати протягом 2024 року відповідних обсягів робіт в межах затверджених у встановленому порядку бюджетних асигнувань на 2024 рік, та виконання умов договору протягом в тому числі 2025 року після затвердження у наступному бюджетному періоді асигнувань.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі згідно процедури закупівлі за предметом: «Реконструкція гуртожитку по вул. Промислова, 9/2 у м. Павлоград Дніпропетровської області (житло для внутрішньо переміщених осіб)». Коригування ДК 021:2015 «45454000-6»: Реконструкція» (оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель — UA-2024-05-08-009320-a) оприлюднено на офіційному сайті Павлоградської міської ради 13.05.2024р. та на виконання постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)), а саме згідно посилання:
https://pavlogradmrada.dp.gov.ua/uzhkg/rekonstrukciya-gurtozhitku-po-vul-promislova-92-u-m-pavlograd-dnipropetrovsko%d1%97-oblasti-zhitlo-dlya-vnutrishno-peremishhenikh-osib-identifikator-zakupivli-ua-2024-05-08-009320-a.html

Копії підтверджуючих документів додаються до цього пояснення, а саме:
- кошторисні розрахунки вартості будівництва;
- експертний звіт № 231024-05/А від 14.11.2023 р.;
- витяг з рішення сесії Павлоградської міської ради від 30.04.2024р.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2024-07-25 12:28:40

Звернення замовника за роз’ясненням змісту висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-05-08-009320-a, затвердженого 23.07.2023р. (далі - висновок) та його зобов’язань, визначених у висновку

Керуючись абз. 1 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради звертається за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку, а саме щодо наступного:
1. Згідно констатуючої частини висновку передбачено в тому числі наступне: «…на підтвердження факту надання послуг надано Договір на надання автопослуг від 20.05.2024 № 964, укладений між учасником ТОВ "БК-НОВОСТРОЙ" та КП «Затишне місто» ПМР, пунктом 7.1 якого визначено строк дії договору – до 31 грудня 2024 року.»,
«…договірні відносини з працівниками Волобой О.Ю. (водій), Михайличенко А.В. (машиніст автокрана), Лопатенко Ю.С. (слюсар – ремонтник), Прищепа О.В. (машиніст ескаватору), Ісламов Р.Р.(зварник), Дмитрієв М.О. (зварник), Мяукін К.С. (покрівельник рулонних покрівель та покрівель із штучних матеріалів) та Чайка Р.В. (покрівельник рулонних покрівель та покрівель із штучних матеріалів) згідно доданих цивільно – правових угод підтверджені лише до 31.12.2024, що не відповідає терміну виконання робіт, установленому у тендерній документації»,
«Проте Замовник не скористався зазначеним правом та не розмістив у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей в електронній системі закупівель, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей.».
З урахуванням вказаного просимо роз’яснити чи враховано Органом державного фінансового контролю ті обставини, що тендерною документацією, затвердженою рішенням уповноваженої особи № 73 від 08.05.2024 р., не було встановлено вимог щодо строків дії документів правовстановлюючого характеру (в даному випадку договорів оренди та/або договорів про надання послуг), що підтверджують право користування учасника на визначені тендерною документацією об’єкти матеріально-технічної бази, а так само не було встановлено вимог щодо строку дії цивільно – правових угод з працівниками (виконавцями, тощо), наявність яких в учасника вимагалась згідно тендерної документації?

2. Згідно п. 3 констатуючої частини висновку передбачено наступне: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.».
В той же час, згідно п. 5 ч. 7 ст. 8 Закону у висновку обов’язково зазначаються в тому числі зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
З урахуванням вказаного просимо роз’яснити, чи вважатиметься в даному випадку здійснення замовником заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому (у довільній формі, визначеній замовником, з оприлюдненням у встановлені Законом строки в електронній системі закупівель відповідних підтверджуючих документів та/або інформації) усуненням замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, як це передбачене згідно ч. 9 ст. 8 Закону?
Також з даного питання просимо роз’яснити чи можуть вважатись належними заходами направленими на недопущення встановлених порушень у подальшому наприклад наступні (окремо або в сукупності, тощо): припис керівника установи замовника у вигляді розпорядчого документу (наказу, розпорядження, тощо), яким уповноважену особу зобов’язано неухильно та суворо дотримуватись в подальшому чинного законодавства при здійсненні публічних закупівель з доведенням змісту такого припису до відома уповноваженої особи, та/або направлення уповноваженої особи на навчання/підвищення кваліфікації з питань здійснення публічних закупівель, з письмовим протокольним зобов’язанням уповноваженої особи неухильно та суворо дотримуватись в подальшому чинного законодавства при здійсненні публічних закупівель, тощо?

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2024-08-05 10:34:10

Відповідь на звернення за розясенням щодо Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі

Відповідь на звернення за розясенням щодо Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі знаходиться у доданому файлі

Надання інформації про усунення порушення замовником

УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ повідомляє про заходи щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель на виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-05-08-009320-a, та згідно наказу №92 від 29.07.2024р. та рішення уповноваженої особи від 30.07.2024р., копії яких надаються

2024-07-30 15:07:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 23 липня 2024
Кінцевий строк оскарження: 07 серпня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 43 Особливостей.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 травня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "БК-НОВОСТРОЙ" 128 667 644,20
UAH з ПДВ
128 667 644,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

07 червня 2024 10:54
Електронний підпис
07 червня 2024 10:50
Довідка.zip
04 червня 2024 11:23
Електронний підпис
03 червня 2024 22:13
Електронний підпис
03 червня 2024 22:00
Наказ Борсяк А.В.pdf
03 червня 2024 22:00
ДУ_ЦПД.pdf
03 червня 2024 22:00
Дозвіл на роботи ЛІфт.pdf
03 червня 2024 22:00
Відгук_1.pdf
23 травня 2024 21:01
Електронний підпис
23 травня 2024 21:01
Електронний підпис
23 травня 2024 21:00
4_ДЦ_ЛК1_02-06-01.rtf.xml.zip
23 травня 2024 21:00
4_ДЦ_ПВР.rtf.xml.zip
23 травня 2024 21:00
4_ДЦ_ЛК1_02-04-03.rtf.xml.zip
23 травня 2024 21:00
4_ДЦ_ЛК2_06-01-03.rtf.xml.zip
23 травня 2024 21:00
4_ДЦ_ЛК1_02-03-02.rtf.xml.zip
23 травня 2024 21:00
4_ДЦ_ЛК1_06-01-07.rtf.xml.zip
23 травня 2024 21:00
4_ДЦ_ЛК1_06-01-010.rtf.xml.zip
23 травня 2024 21:00
4_ДЦ_ЛК1_06-02-01.rtf.xml.zip
23 травня 2024 21:00
4_ДЦ_ЛК1_02-01-03.rtf.xml.zip
23 травня 2024 21:00
4_ДЦ_ЛК1_06-01-08.rtf.xml.zip
23 травня 2024 21:00
4_ДЦ_ЛК1_02-01-06.rtf.xml.zip
23 травня 2024 21:00
4_ДЦ_ЛК1_02-06-05.rtf.xml.zip
23 травня 2024 21:00
4_ДЦ_ЛК1_06-01-04.rtf.xml.zip
23 травня 2024 21:00
4_ДЦ_ЛК2_06-01-06.rtf.xml.zip
23 травня 2024 21:00
4.imd
23 травня 2024 21:00
4_ДЦ_ЛК1_02-02-02.rtf.xml.zip
23 травня 2024 21:00
4_ДЦ_ЛК1_02-01-01.rtf.xml.zip
23 травня 2024 21:00
4_ДЦ_ЛК1_02-04-02.rtf.xml.zip
23 травня 2024 21:00
4_ДЦ_ЛК1_02-05-02.rtf.xml.zip
23 травня 2024 21:00
4_ДЦ_ЛК2_06-01-01.rtf.xml.zip
23 травня 2024 21:00
4_ДЦ_ЛК1_06-02-03.rtf.xml.zip
23 травня 2024 21:00
4_ДЦ_ЛК1_06-01-05.rtf.xml.zip
23 травня 2024 21:00
4_ДЦ_ЛК1_02-02-01.rtf.xml.zip
23 травня 2024 21:00
4_ДЦ_ЛК2_02-04-04.rtf.xml.zip
23 травня 2024 21:00
4_ДЦ_ДЦ.rtf.p7s.zip
23 травня 2024 21:00
4_ДЦ_ЛК1_02-01-02.rtf.xml.zip
23 травня 2024 21:00
4_ДЦ_ЛК2_06-02-04.rtf.xml.zip
23 травня 2024 21:00
4_ДЦ_ЛК1_02-04-01.rtf.xml.zip
23 травня 2024 21:00
4_ДЦ_ЛК1_02-06-03.rtf.xml.zip
23 травня 2024 21:00
4_ДЦ_ЛК1_02-01-04.rtf.xml.zip
23 травня 2024 21:00
4_ДЦ_ЛК1_02-03-03.rtf.xml.zip
23 травня 2024 21:00
4_ДЦ_ЛК1_02-01-05.rtf.xml.zip
23 травня 2024 21:00
4_ДЦ_ЛК2_02-03-01.rtf.xml.zip
23 травня 2024 21:00
4_ДЦ_ЛК1_02-04-05.rtf.xml.zip
23 травня 2024 21:00
4_ДЦ_ЛК1_06-01-09.rtf.xml.zip
23 травня 2024 21:00
4_ДЦ_ЛК1_07-01-01.rtf.xml.zip
23 травня 2024 21:00
4_ДЦ_ЛК1_02-01-07.rtf.xml.zip
23 травня 2024 21:00
4_ДЦ_ЛК1_02-05-01.rtf.xml.zip
23 травня 2024 21:00
4_ДЦ_ЛК1_06-02-02.rtf.xml.zip
23 травня 2024 21:00
4_ДЦ_ЛК1_06-01-02.rtf.xml.zip
23 травня 2024 21:00
Гарантія 3131-24_кл.7z
23 травня 2024 21:00
Наказ Буркиця.7z
23 травня 2024 21:00
3. Ліцензія.pdf
23 травня 2024 21:00
27. Наказ Акпрєлкова В.В.pdf
23 травня 2024 21:00
14.2. ДУ 2.pdf
23 травня 2024 21:00
Лист для клієнтів.7z
23 травня 2024 21:00
Лист здійснення БД.7z
23 травня 2024 21:00
16. Відгук.pdf
23 травня 2024 21:00
Банківська Ліцензія.7z
23 травня 2024 21:00
10. ДЕКЛАРАЦІЯ.pdf
23 травня 2024 21:00
9. ISO виробника.pdf
23 травня 2024 21:00
26. Наказ Мельник О.В.pdf
23 травня 2024 21:00
Витяг НР.7z
23 травня 2024 21:00
14. Договір.pdf
23 травня 2024 21:00
24. ЦПД.pdf
23 травня 2024 21:00
Рішення №27 Банк Альянс.7z
23 травня 2024 21:00
15. Акт виконаних робіт.pdf
23 травня 2024 21:00
6. Баланс 2023.pdf
23 травня 2024 21:00
7. Довідка щодо авансу.pdf
23 травня 2024 21:00
14.1. ДУ 3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК-НОВОСТРОЙ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БК-НОВОСТРОЙ"
#42019731
Переможець 128 667 644,20
UAH з ПДВ
06 червня 2024 15:45
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 червня 2024 15:07

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції учасником надано довідку, датовану від 24 травня 2024 р., видану АТ «БАНК АЛЬЯНС», що підтверджує наявність грошового покриття гарантії №3131-24. В той же час, зміст даної довідки містить посилання на дату видачі гарантії №3131-24, що не відповідає фактичній даті видачі вказаної гарантії, а саме вказано інформацію про дату видачі гарантії – 24.05.2024р., в той час як гарантія №3131-24 видана 23.05.2024р. 1.2. У складі тендерної пропозиції учасником надано довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені для виконання умов договору про закупівлю, в той же час вказана довідка згідно вимог щодо її оформлення не відповідає умовам абз. 3 п. 2.2. розділу 2 тендерної документації, в тому числі не містить інформації про досвід роботи (в роках, тощо), та щодо кожного з працівників, а саме щодо працівників згідно п. п. 2 п. 2.1. розділу 2 тендерної документації. Також у складі тендерної пропозиції надано копії цивільно-правових договорів № № 24/05-6 (виконавець – Мяукін С.) та 24/05-4 (виконавець - Чайка Р.), згідно яких передбачено вид робіт, що виконуються підрядниками: послуги (роботи) покрівельника рулонних покрівель, в той же час дане найменування робіт не відповідає професійній назві робіт згідно НК України "Класифікатор професій" – «Покрівельник рулонних покрівель та покрівель із штучних матеріалів (код 7131 НК)». Окрім цього, у складі тендерної пропозиції не надано копії наказу про прийом на роботу щодо працівника – Борсяк А. 1.3. У складі тендерної пропозиції надано копію відгуку щодо виконання аналогічного договору №211 від 29.09.2023р., що містить невірну інформацію щодо реквізитів вказаного договору, а саме замість фактичної дати укладення договору помилково зазначено дату – 23.09.2023р. 1.4. У складі тендерної пропозиції учасником не надано копії свідоцтв про реєстрацію ТЗ та щодо машин: автомобіль бортовий MERSEDES BENZ ACTROS, кран автомобільний КРАЗ 65101. 1.5. У складі тендерної пропозиції учасником не надано інформації про залучення субпідрядників, що передбачена згідно ч. 17 розділу 2 тендерної документації. 1.6. У складі тендерної пропозиції учасником надано копію дозволу № 202.12..12 виданого ТОВ «СП «ДНІПРОПЕТРОВСЬКЛІФТ-2», строк дії якого встановлено до 23.03.2022р. Постанова Кабінету Міністрів України №357, що врегульовує дію документів дозвільного характеру на виконання робіт підвищеної небезпеки протягом дії військового стану прийнята 24.03.2022р. Таким чином, виконавець робіт підвищеної небезпеки, зокрема щодо монтажу та пусконалагоджувальних робіт щодо ліфтів, щонайменше повинен був оформити декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці згідно виду робіт, передбаченого п. 11 групи «А» Порядку – «Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (щонайменше в частині найменувань робіт, що відносяться до улаштування ліфтового обладнання, та які передбачені тендерною документацією). 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Згідно п. 14.4. розділу 2 тендерної документації грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту (або її електронним/кваліфікованим електронним підписом), яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено пунктом 14.3. вказаного розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії. 2.2. Згідно п. 2.2. розділу 2 тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції в тому числі: довідку, складену учасником у довільній формі, із зазначенням переліку наявних (таких, що належать учаснику на праві власності, або щодо яких в учасника наявне право користування згідно договорів оренди, або з використанням яких учасник отримує послуги на договірних засадах, тощо) в учасника станом на дату подання тендерної пропозиції об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази, наявність яких в учасника вимагається згідно п. п. 1 п. 2.1. вказаного розділу із зазначенням інформації про найменування кожного з вказаних об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази, та інформації про підстави користування учасником такими об’єктами обладнання та матеріально-технічної бази; копії правовстановлюючих документів, що підтверджують право власності учасника на об’єкти обладнання та матеріально-технічної бази, наявність яких в учасника вимагається згідно п. п. 1 п. 2.1. вказаного розділу (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (або технологічного транспортного засобу), а для іншого рухомого майна, яке не підлягає державній реєстрації - договори купівлі-продажу, або видаткові накладні, тощо), або копії договорів* оренди/найму, або лізингу, або договорів про надання послуг будівельної техніки, разом із свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів (технологічних транспортних засобів), та щодо об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази, наявність яких в учасника вимагається згідно п. п. 1 п. 2.1. вказаного розділу; довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, досвід роботи (в роках, тощо), та щодо кожного з таких працівників, а саме щодо працівників згідно п. п. 2 п. 2.1. вказаного розділу; копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та виконавцем робіт, інженером, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких осіб (зокрема сторінка/сторінки, що містить інформацію про ПІБ працівника, а також запис про прийом на роботу), або накази про прийняття на роботу таких осіб; копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та не менше ніж 5 кваліфікованими робітниками з інструментом, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких осіб (зокрема сторінка/сторінки, що містить інформацію про ПІБ працівника, а також запис про прийом на роботу), або накази про прийняття на роботу таких осіб, або копії документів, що підтверджують наявність договірних відносин між учасником та вказаними робітниками, а саме копії цивільно-правових договорів, предметом яких є виконання будівельних робіт, що відповідають професійній назві робіт згідно НК України "Класифікатор професій"; позитивний відгук від замовника робіт згідно виконання аналогічного договору, копію якого надано у складі тендерної пропозиції, при цьому такий відгук має бути складений на фірмовому бланку замовника робіт (за наявності), завірений підписом уповноваженої посадової (службової) особи такого замовника, повинен бути датований, окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), та/або найменування виконуваних робіт згідно договору, та інформацію, що підтверджує належне виконання учасником робіт згідно аналогічного договору. 2.3. Згідно ч. 17 розділу 2 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування, код згідно ЄДРПОУ та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, та шляхом подання у складі тендерної пропозиції відповідної довідки у довільній формі. Передбачена цим абзацом інформація також надається учасником у складі тендерної пропозиції у випадку залучення останнім субпідрядника (субпідрядників) / їх спроможностей для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід, а так само у випадку залучення субпідрядника (субпідрядників) для виконання робіт згідно даного предмету закупівлі, що потребують наявності в їх виконавця відповідних документів дозвільного характеру (ліцензія, або дозвіл, або декларація). 2.4. Згідно п. 1.1. розділу 2 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, в тому числі копії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці щодо робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі таких дозволу та/або декларації (щодо відповідних видів робіт, що передбачені цією тендерною документацією, та виконання яких потребує наявності в підрядника вказаних документів дозвільного характеру), отриманих учасником та/або субпідрядником учасника, інформація щодо залучення якого до виконання робіт вказана учасником згідно тендерної пропозиції, та згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник повинен з використанням електронної системи надати: - Довідку видану АТ «БАНК АЛЬЯНС», що підтверджує наявність грошового покриття гарантії №3131-24, яка повинна містити вірні реквізити гарантії №3131-24, зокрема дату її видачі; - Довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені для виконання умов договору про закупівлю, яка повинна бути оформлена згідно вимог абз. 3 п. 2.2. розділу 2 тендерної документації; - Копії додаткових угод до цивільно-правових договорів № № 24/05-6 (виконавець – Мяукін С.) та 24/05-4 (Чайка Р.), щодо врегулювання найменувань виконуваних видів робіт, які повинні відповідати професійній назві робіт згідно НК України "Класифікатор професій" – «Покрівельник рулонних покрівель та покрівель із штучних матеріалів (код 7131 НК)», або на вибір учасника – копії документів та інформацію, передбачені тендерною документацією, що підтверджують наявність двох інших кваліфікованих робітників з інструментом. - Копію наказу про прийом на роботу щодо працівника – Борсяк А.; - Копію відгуку щодо виконання аналогічного договору №211 від 29.09.2023р. в новій редакції, що повинен містити вірну інформацію щодо реквізитів вказаного договору; - Копії свідоцтв про реєстрацію ТЗ та щодо машин: автомобіль бортовий MERSEDES BENZ ACTROS, кран автомобільний, КРАЗ 65101; - Інформацію про залучення субпідрядників, що передбачена згідно ч. 17 розділу 2 тендерної документації; - Копію документу, що підтверджує продовження строку дії дозволу № 202.12..12 виданого ТОВ «СП «ДНІПРОПЕТРОВСЬКЛІФТ-2», або копії декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці згідно виду робіт, передбаченого п. 11 групи «А» Порядку – «Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (щонайменше в частині найменувань робіт, що відносяться до улаштування ліфтового обладнання, та які передбачені тендерною документацією), отриманої вказаним субпідрядником, або надати копії документів та інформацію про залучення іншого субпідрядника та згідно вказаного виду робіт. Надані учасником документи та інформація (або документи тендерної пропозиції в сукупності з доданими на виконання цієї вимоги учасником документами/їх частинами) згідно цього повідомлення повинні в повній мірі відповідати вимогам тендерної документації. У випадку якщо подання учасником на виконання цієї вимоги документів та інформації призводить до необхідності внесення змін до будь-яких інших документів та/або інформації у складі тендерної пропозиції, такі документи та/або інформація надаються учасником в новій редакції, тощо. Документи на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом окремого надання додаткових документів до раніше наданих / їх окремих частин, тощо.

Документи

06 червня 2024 15:45
Довідка НАЗК
06 червня 2024 15:45
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 червня 2024 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК-НОВОСТРОЙ"
#42019731
128 667 644,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 червня 2024 15:45
Довідка НАЗК
06 червня 2024 15:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2024 16:57
ДЦ 2024 р..pdf зміни до договору
07 жовтня 2024 16:45
ДЦ 2025 р..pdf зміни до договору
07 жовтня 2024 16:45
ДУ №1 від 07.10.24.pdf зміни до договору
07 жовтня 2024 16:45
ДЦ 2024-2025 рр..pdf зміни до договору
07 жовтня 2024 16:45
Електронний підпис укладений
28 червня 2024 14:18
ДЦ 2024-2025.pdf укладений
28 червня 2024 14:17
ДЦ 2025.pdf укладений
28 червня 2024 14:17
Договір №124 від 27.06.24.pdf укладений
28 червня 2024 14:17
ДЦ 24.pdf укладений
28 червня 2024 14:17
Протокол №109 від 20.06.24.pdf укладений
28 червня 2024 14:17
Локальні кошториси.pdf укладений
28 червня 2024 14:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.п. 5 п. 19 Особливостей - «5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);». Зменшити фінансування у 2024 році на 515,51 грн. (П’ятсот п’ятнадцять грн. 51 коп.), у т.ч. ПДВ 85, 92 грн. (Вісімдесят п’ять грн. 92 коп.) та встановити фінансування у 2024 році в сумі 111 387 120,84 грн. (Сто одинадцять мільйонів триста вісімдесят сім тисяч сто двадцять грн. 84 коп.), у т.ч. ПДВ 18 564 520,14 грн. (Вісімнадцять мільйонів п’ятсот шістдесят чотири тисячі п’ятсот двадцять грн. 14 коп.). Зменшити фінансування у 2025 році на 4 143 740,97 грн. (Чотири мільйони сто сорок три тисячі сімсот сорок грн. 97 коп.), у т.ч. 690 623, 50 грн. (Шістсот дев’яносто тисяч шістсот двадцять три грн. 50 коп.) та встановити фінансування у 2025 році в сумі 13 136 266,88 грн. (Тринадцять мільйонів сто тридцять шість тисяч двісті шістдесят шість грн. 88 коп.), у т.ч. ПДВ 2 189 377,81 грн. (Два мільйони сто вісімдесят дев’ять тисяч триста сімдесят сім грн. 81 коп.). Зменшити фінансування за договором на 4 144 256, 48 грн. (Чотири мільйони сто сорок чотири тисячі двісті п’ятдесят шість грн. 48 коп.), у т.ч. 690 709,41 грн. (Шістсот дев’яносто тисяч сімсот дев’ять грн. 41 коп.) та встановити фінансування за договором в сумі 124 523 387,72 грн. (Сто двадцять чотири мільйони п’ятсот двадцять три тисячі триста вісімдесят сім грн. 72 коп.), у т.ч. ПДВ 20 753 897,95 грн. (Двадцять мільйонів сімсот п’ятдесят три тисячі вісімсот дев’яносто сім грн. 95 коп.). Внести зміни та викласти в новій редакції п. 3.1. Договору «Загальна вартість цього Договору визначається у відповідності до розрахунку договірної ціни, що є невід’ємною частиною цього Договору, та становить 124 523 387,72 грн. (Сто двадцять чотири мільйони п’ятсот двадцять три тисячі триста вісімдесят сім грн. 72 коп.), у т.ч. ПДВ 20 753 897,95 грн. (Двадцять мільйонів сімсот п’ятдесят три тисячі вісімсот дев’яносто сім грн. 95 коп.). У тому числі фінансування у 2024 році в сумі 111 387 120,84 грн. (Сто одинадцять мільйонів триста вісімдесят сім тисяч сто двадцять грн. 84 коп.), у т.ч. ПДВ 18 564 520,14 грн. (Вісімнадцять мільйонів п’ятсот шістдесят чотири тисячі п’ятсот двадцять грн. 14 коп.). Фінансування у 2025 році 13 136 266,88 грн. (Тринадцять мільйонів сто тридцять шість тисяч двісті шістдесят шість грн. 88 коп.), у т.ч. ПДВ 2 189 377,81 грн. (Два мільйони сто вісімдесят дев’ять тисяч триста сімдесят сім грн. 81 коп.).». Внести зміни та викласти в новій редакції п. 3.7 Договору: «Очікуваний обсяг зобов’язань Сторін в частині виконання робіт та їх оплати протягом 2025 року встановлюються згідно плану фінансування будівництва та в сумі, що становить 13 136 266,88 грн. (Тринадцять мільйонів сто тридцять шість тисяч двісті шістдесят шість грн. 88 коп.), у т.ч. ПДВ 2 189 377,81 грн. (Два мільйони сто вісімдесят дев’ять тисяч триста сімдесят сім грн. 81 коп.). Після затвердження у встановленому порядку бюджетних асигнувань для Замовника на фінансування закупівлі протягом 2025 року, Сторони уточнюють обсяги робіт, що підлягають виконанню та оплаті в 2025 році, шляхом внесення змін до плану фінансування робіт на 2025 рік та згідно розділу 13 цього Договору.». Викласти в новій редакції додатоки до договору: п.п. 20.6.1. Договірна ціна; п.п. 20.6.2. План фінансування робіт; п.п. 20.6.3. Локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів; п.п. 20.6.4. Календарний графік виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 124
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML