Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26137720 |
Місцезнаходження: | 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Соборна, будинок 115 |
Контактна особа: |
Владислава Ягодка +380508802388, +380508806445 zakupkiukgb@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 травня 2024 15:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 137 221 433,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 699 829,31 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид та розмір забезпечення тендерної пропозиції - гарантія видана банком; 150000 грн.; строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику: не менше ніж строк дії тендерної пропозиції; забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; інші умови надання забезпечення тендерних пропозицій - згідно частини 14 розділу 2 тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 150000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт. Після отримання вказаних документів Замовник перевiряє такі документи i в разi вiдсутностi зауважень пiдписує їх. Пiсля пiдписання документiв Замовник зобов’язаний оплатити виконанi роботи не пізніше ніж протягом 15 робочих днів з дати складення Сторонами вказаних документів; інші умови оплати - згідно розділу 15 додатку 1 до тендерної документації; інша інформація щодо закупівлі: категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова, за винятком випадків, передбачених тендерною документацією; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%); | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 травня 2024 15:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 травня 2024 15:44 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-26-000003 ● c2d7806ccdfe4ff9b6c4611a5e70977c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 червня 2024 11:58 |
25.06.2024 № 75
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 25.06.2024 №75
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2024-05-08-009320-a 08.05.2024 Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-11 12:19:20
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція гуртожитку по вул. Промислова, 9/2 у м. Павлоград Дніпропетровської області (житло для внутрішньо переміщених осіб)» за ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-08-009320-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-15 10:57:29
про надання інформації та документів
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради надає документи та інформацію по суті заданих питань згідно запиту від 11.07.2024р., а саме наступне.
Згідно ч. 4 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281. Згідно ч. 1 ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» проектна документація на будівництво об’єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджується замовником.
Для виконання робіт згідно об’єкту реконструкції генеральним проектувальником розроблено проектну документацію на будівництво, яка згідно вимог чинного законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил визначає конкретні архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення щодо виконання робіт, в тому числі обсяги робіт, відомість ресурсів. Щодо виготовленої проектної документації на реконструкцію виконано державну експертизу та отримано за її результатами позитивний експертний звіт № 231024-05/А від 14.11.2023 р.
У складі кошторисної частини проектної документації за робочим проектом міститься підсумкова відомість ресурсів, що визначає перелік врахованих у кошторисній вартості реконструкції матеріалів, виробів та комплектів, що мають бути використані при виконанні робіт, а так само локальні кошториси на будівельні роботи, придбання устаткування, меблів та інвентарю, пусконалагоджувальні роботи, які відповідно визначають перелік та обсяги робіт згідно об’єкту.
Згідно абз. 3 п. 5.1. кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Таким чином, при визначенні технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі (найменування та обсяги робіт, витрат, тощо), що передбачені тендерною документацією, для складення технічної специфікації та на виконання КНУ використано дані згідно наявних у складі інвесторської кошторисної документації підсумкової відомості ресурсів та локальних кошторисів щодо обсягів робіт та витрат згідно об’єкту реконструкції, а так само без урахування обсягів витрат замовника, понесених раніше замовником та згідно об’єкту реконструкції.
Очікувану вартість закупівлі робіт згідно об’єкту реконструкції в сумі 137 221 433,20 грн. розраховано наступним чином:
Зведеним кошторисним розрахунком (без урахування раніше понесених замовником витрат за об’єктом) вартості будівництва (ЗКР) передбачено наступні витрати, що враховано в очікуваній вартості предмету закупівлі:
1) глави 1-9 ЗКР (об’єкти основного призначення; зовнiшнi мережi та споруди водопостачання, водовідведення, теплопостачання та газопостачання; благоустрiй та озеленення території; кошти на іншi роботи та витрати) – 87266,596 тис. грн. без ПДВ;
2) кошторисний прибуток (П) – 4026,487 тис. грн. без ПДВ;
3) кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (АВ) – 1125,015 тис. грн. без ПДВ;
4) кошти на покриття ризику всiх учасникiв будівництва – 1372,788 тис. грн. без ПДВ (даний показник враховано пропорційно з перерахунку 1,5 % для підрядника згідно п. 5.31. кошторисних норм України для твердої договірної ціни, та згідно прийнятого до розрахунку у складі зведеного кошторисного розрахунку показника витрат на покриття ризику всiх учасникiв будівництва в розмірі 1,8% (1647,346 тис. грн. без ПДВ) від підсумку глав 1-12 ЗКР;
5) кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з iнфляцiйними процесами (І) – 20560,308 тис. грн. без ПДВ (з урахуванням абз. 2 п. 33 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» у разі якщо затвердженою проектною документацією передбачені кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, замовник може враховувати їх в очікуваній вартості та встановлювати вимоги щодо обов’язковості їх передбачення у складі договірної ціни),
+20 % ПДВ на вказані вище витрати.
Розмір бюджетного призначення визначено згідно сесії Павлоградської міської ради, при цьому відповідно до річного плану закупівлі передбачається часткове фінансування закупівлі протягом 2024 року з визначенням джерела фінансування, а так само проект договору підряду складено з урахуванням ст. 48 Бюджетного кодексу, зокрема щодо виконання та оплати протягом 2024 року відповідних обсягів робіт в межах затверджених у встановленому порядку бюджетних асигнувань на 2024 рік, та виконання умов договору протягом в тому числі 2025 року після затвердження у наступному бюджетному періоді асигнувань.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі згідно процедури закупівлі за предметом: «Реконструкція гуртожитку по вул. Промислова, 9/2 у м. Павлоград Дніпропетровської області (житло для внутрішньо переміщених осіб)». Коригування ДК 021:2015 «45454000-6»: Реконструкція» (оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель — UA-2024-05-08-009320-a) оприлюднено на офіційному сайті Павлоградської міської ради 13.05.2024р. та на виконання постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)), а саме згідно посилання:
https://pavlogradmrada.dp.gov.ua/uzhkg/rekonstrukciya-gurtozhitku-po-vul-promislova-92-u-m-pavlograd-dnipropetrovsko%d1%97-oblasti-zhitlo-dlya-vnutrishno-peremishhenikh-osib-identifikator-zakupivli-ua-2024-05-08-009320-a.html
Копії підтверджуючих документів додаються до цього пояснення, а саме:
- кошторисні розрахунки вартості будівництва;
- експертний звіт № 231024-05/А від 14.11.2023 р.;
- витяг з рішення сесії Павлоградської міської ради від 30.04.2024р.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-07-25 12:28:40
Звернення замовника за роз’ясненням змісту висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-05-08-009320-a, затвердженого 23.07.2023р. (далі - висновок) та його зобов’язань, визначених у висновку
Керуючись абз. 1 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради звертається за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку, а саме щодо наступного:
1. Згідно констатуючої частини висновку передбачено в тому числі наступне: «…на підтвердження факту надання послуг надано Договір на надання автопослуг від 20.05.2024 № 964, укладений між учасником ТОВ "БК-НОВОСТРОЙ" та КП «Затишне місто» ПМР, пунктом 7.1 якого визначено строк дії договору – до 31 грудня 2024 року.»,
«…договірні відносини з працівниками Волобой О.Ю. (водій), Михайличенко А.В. (машиніст автокрана), Лопатенко Ю.С. (слюсар – ремонтник), Прищепа О.В. (машиніст ескаватору), Ісламов Р.Р.(зварник), Дмитрієв М.О. (зварник), Мяукін К.С. (покрівельник рулонних покрівель та покрівель із штучних матеріалів) та Чайка Р.В. (покрівельник рулонних покрівель та покрівель із штучних матеріалів) згідно доданих цивільно – правових угод підтверджені лише до 31.12.2024, що не відповідає терміну виконання робіт, установленому у тендерній документації»,
«Проте Замовник не скористався зазначеним правом та не розмістив у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей в електронній системі закупівель, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей.».
З урахуванням вказаного просимо роз’яснити чи враховано Органом державного фінансового контролю ті обставини, що тендерною документацією, затвердженою рішенням уповноваженої особи № 73 від 08.05.2024 р., не було встановлено вимог щодо строків дії документів правовстановлюючого характеру (в даному випадку договорів оренди та/або договорів про надання послуг), що підтверджують право користування учасника на визначені тендерною документацією об’єкти матеріально-технічної бази, а так само не було встановлено вимог щодо строку дії цивільно – правових угод з працівниками (виконавцями, тощо), наявність яких в учасника вимагалась згідно тендерної документації?
2. Згідно п. 3 констатуючої частини висновку передбачено наступне: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.».
В той же час, згідно п. 5 ч. 7 ст. 8 Закону у висновку обов’язково зазначаються в тому числі зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
З урахуванням вказаного просимо роз’яснити, чи вважатиметься в даному випадку здійснення замовником заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому (у довільній формі, визначеній замовником, з оприлюдненням у встановлені Законом строки в електронній системі закупівель відповідних підтверджуючих документів та/або інформації) усуненням замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, як це передбачене згідно ч. 9 ст. 8 Закону?
Також з даного питання просимо роз’яснити чи можуть вважатись належними заходами направленими на недопущення встановлених порушень у подальшому наприклад наступні (окремо або в сукупності, тощо): припис керівника установи замовника у вигляді розпорядчого документу (наказу, розпорядження, тощо), яким уповноважену особу зобов’язано неухильно та суворо дотримуватись в подальшому чинного законодавства при здійсненні публічних закупівель з доведенням змісту такого припису до відома уповноваженої особи, та/або направлення уповноваженої особи на навчання/підвищення кваліфікації з питань здійснення публічних закупівель, з письмовим протокольним зобов’язанням уповноваженої особи неухильно та суворо дотримуватись в подальшому чинного законодавства при здійсненні публічних закупівель, тощо?
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2024-08-05 10:34:10
Відповідь на звернення за розясенням щодо Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі
Відповідь на звернення за розясенням щодо Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі знаходиться у доданому файлі
Надання інформації про усунення порушення замовником
УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ повідомляє про заходи щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель на виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-05-08-009320-a, та згідно наказу №92 від 29.07.2024р. та рішення уповноваженої особи від 30.07.2024р., копії яких надаються
2024-07-30 15:07:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 43 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БК-НОВОСТРОЙ" |
128 667 644,20
UAH з ПДВ
|
128 667 644,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БК-НОВОСТРОЙ" #42019731 |
Переможець |
128 667 644,20
UAH з ПДВ
|
06 червня 2024 15:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 червня 2024 15:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 жовтня 2024 16:57
|
ДЦ 2024 р..pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2024 16:45
|
ДЦ 2025 р..pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2024 16:45
|
ДУ №1 від 07.10.24.pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2024 16:45
|
ДЦ 2024-2025 рр..pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2024 16:45
|
Електронний підпис | укладений |
28 червня 2024 14:18
|
ДЦ 2024-2025.pdf | укладений |
28 червня 2024 14:17
|
ДЦ 2025.pdf | укладений |
28 червня 2024 14:17
|
Договір №124 від 27.06.24.pdf | укладений |
28 червня 2024 14:17
|
ДЦ 24.pdf | укладений |
28 червня 2024 14:17
|
Протокол №109 від 20.06.24.pdf | укладений |
28 червня 2024 14:17
|
Локальні кошториси.pdf | укладений |
28 червня 2024 14:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.п. 5 п. 19 Особливостей - «5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);». Зменшити фінансування у 2024 році на 515,51 грн. (П’ятсот п’ятнадцять грн. 51 коп.), у т.ч. ПДВ 85, 92 грн. (Вісімдесят п’ять грн. 92 коп.) та встановити фінансування у 2024 році в сумі 111 387 120,84 грн. (Сто одинадцять мільйонів триста вісімдесят сім тисяч сто двадцять грн. 84 коп.), у т.ч. ПДВ 18 564 520,14 грн. (Вісімнадцять мільйонів п’ятсот шістдесят чотири тисячі п’ятсот двадцять грн. 14 коп.). Зменшити фінансування у 2025 році на 4 143 740,97 грн. (Чотири мільйони сто сорок три тисячі сімсот сорок грн. 97 коп.), у т.ч. 690 623, 50 грн. (Шістсот дев’яносто тисяч шістсот двадцять три грн. 50 коп.) та встановити фінансування у 2025 році в сумі 13 136 266,88 грн. (Тринадцять мільйонів сто тридцять шість тисяч двісті шістдесят шість грн. 88 коп.), у т.ч. ПДВ 2 189 377,81 грн. (Два мільйони сто вісімдесят дев’ять тисяч триста сімдесят сім грн. 81 коп.). Зменшити фінансування за договором на 4 144 256, 48 грн. (Чотири мільйони сто сорок чотири тисячі двісті п’ятдесят шість грн. 48 коп.), у т.ч. 690 709,41 грн. (Шістсот дев’яносто тисяч сімсот дев’ять грн. 41 коп.) та встановити фінансування за договором в сумі 124 523 387,72 грн. (Сто двадцять чотири мільйони п’ятсот двадцять три тисячі триста вісімдесят сім грн. 72 коп.), у т.ч. ПДВ 20 753 897,95 грн. (Двадцять мільйонів сімсот п’ятдесят три тисячі вісімсот дев’яносто сім грн. 95 коп.). Внести зміни та викласти в новій редакції п. 3.1. Договору «Загальна вартість цього Договору визначається у відповідності до розрахунку договірної ціни, що є невід’ємною частиною цього Договору, та становить 124 523 387,72 грн. (Сто двадцять чотири мільйони п’ятсот двадцять три тисячі триста вісімдесят сім грн. 72 коп.), у т.ч. ПДВ 20 753 897,95 грн. (Двадцять мільйонів сімсот п’ятдесят три тисячі вісімсот дев’яносто сім грн. 95 коп.). У тому числі фінансування у 2024 році в сумі 111 387 120,84 грн. (Сто одинадцять мільйонів триста вісімдесят сім тисяч сто двадцять грн. 84 коп.), у т.ч. ПДВ 18 564 520,14 грн. (Вісімнадцять мільйонів п’ятсот шістдесят чотири тисячі п’ятсот двадцять грн. 14 коп.). Фінансування у 2025 році 13 136 266,88 грн. (Тринадцять мільйонів сто тридцять шість тисяч двісті шістдесят шість грн. 88 коп.), у т.ч. ПДВ 2 189 377,81 грн. (Два мільйони сто вісімдесят дев’ять тисяч триста сімдесят сім грн. 81 коп.).». Внести зміни та викласти в новій редакції п. 3.7 Договору: «Очікуваний обсяг зобов’язань Сторін в частині виконання робіт та їх оплати протягом 2025 року встановлюються згідно плану фінансування будівництва та в сумі, що становить 13 136 266,88 грн. (Тринадцять мільйонів сто тридцять шість тисяч двісті шістдесят шість грн. 88 коп.), у т.ч. ПДВ 2 189 377,81 грн. (Два мільйони сто вісімдесят дев’ять тисяч триста сімдесят сім грн. 81 коп.). Після затвердження у встановленому порядку бюджетних асигнувань для Замовника на фінансування закупівлі протягом 2025 року, Сторони уточнюють обсяги робіт, що підлягають виконанню та оплаті в 2025 році, шляхом внесення змін до плану фінансування робіт на 2025 рік та згідно розділу 13 цього Договору.». Викласти в новій редакції додатоки до договору: п.п. 20.6.1. Договірна ціна; п.п. 20.6.2. План фінансування робіт; п.п. 20.6.3. Локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів; п.п. 20.6.4. Календарний графік виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 124 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |