Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Полуниця
Очікувана вартість
2 527 200,00 UAH
UA-2024-05-08-005793-a 6d7f5c5cbb6c47509514029f67a30531
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поліно Олена Анатоліївна

380633197098 dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Поліно Олена Анатоліївна
380633197098
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2024 13:31
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 травня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 травня 2024 08:00
Початок аукціону: 17 травня 2024 13:08
Початок аукціону: 17 травня 2024 13:08
Очікувана вартість: 2 527 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 636,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24300 кілограм
Полуниця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, м. Київ, Заклади освіти Дніпровського району м. Києва (згідно дислокації закладів освіти, зазначених у додатку №3 Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2024
ДК 021:2015: 03222313-0 — Полуниця

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 травня 2024 13:31
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 травня 2024 13:31
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 травня 2024 13:31
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 травня 2024 13:31
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 травня 2024 13:31
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 травня 2024 13:31
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 травня 2024 13:31
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 травня 2024 13:31
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 травня 2024 13:31
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 травня 2024 13:31
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 травня 2024 13:31
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 травня 2024 13:31
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 травня 2024 13:31
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 травня 2024 13:31
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 травня 2024 13:31
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 травня 2024 13:31
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 травня 2024 13:31
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 травня 2024 13:31
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 травня 2024 13:31
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 травня 2024 13:31
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 травня 2024 13:31
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 травня 2024 13:31

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

08 травня 2024 13:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 травня 2024 13:31
ТД полуниця.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення вимоги
Дата подання: 08 травня 2024 15:04
Дата відповіді: 10 травня 2024 13:53
Шановний Замовник у ТД наявна Вимога - відповідно до Додатку №2 п. 3.11. Відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції підтвердження здійснення процедури виявлення бактеріального забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на наявність та/або відсутність бактерії групи кишкової палички (санітарно - мікробіологічне дослідження), з поверхні яка контактує з харчовими продуктами, зокрема: кузова автотранспорту з середини; столів для фасування та/або пакування; холодильних та/або морозильних камер; тари що застосовується для перевезення продуктів харчування. Також надати договір з підприємством/установою/організацією що проводила таке дослідження. Вказані документи мають бути видані не пізніше 2-х місячної давнини, відносно кінцевої дати подання тендерних пропозиції. Питання: Сам договір з підприємством/установою/організацією що проводила таке дослідження - також має бути виданий не пізніше 2-х місячної давнини??? (Це ж не логічно, оскільки з лабораторіями договори заключаються на весь рік, і якщо він заключався наприклад у січні 2024 та дійсний до кінця року.....навіщо заключати новий???)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! У вимозі тендерної документації Замовника на закупівлю «Овочі, фрукти та горіхи» код 03220000-9 ДК 021:2015 (полуниця) відповідно до Додатку № 2 п. 3.11. мається на увазі, що документи на підтвердження здійснення процедури виявлення бактеріального забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на наявність та/або відсутність бактерії групи кишкової палички (санітарно - мікробіологічне дослідження), з поверхні яка контактує з харчовими продуктами, зокрема: кузова автотранспорту з середини; столів для фасування та/або пакування; холодильних та/або морозильних камер; тари що застосовується для перевезення продуктів харчування, мають бути видані не пізніше 2-х місячної давнини, відносно кінцевої дати подання тендерних пропозиції.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-07-15-000056 ● e93e40732ba5440fa399a5cc31d7772d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2024 17:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

15.07.2024 № 171
Київ

Про початок моніторингу процедур закупівель

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.


В.о. начальника Олександр СОМИК

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»


Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-05-08-005793-a 08.05.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-07-16 09:47:51

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Полуниця» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-08-005793-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-07-18 16:58:44

Надання пояснень

Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації щодо моніторингу закупівлі «Овочі, фрукти та горіхи» код 03220000-9 ДК 021:2015 (полуниця), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-08-005793-a повідомляємо наступне:
З метою організації харчування дітей в комунальних закладах дошкільної освіти та дошкільних підрозділах навчально-виховних комплексів Дніпровського району міста Києва відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку від 24 березня 2021 р. № 305» (із змінами) у замовника виникла необхідність у закупівлі полуниці на 2024 рік.
Технічні та якісні характеристики визначалась згідно з вимогами Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 року №298/227, Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку від 24 березня 2021 р. № 305» (із змінами), Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.20216 № 234 та Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020 року № 2205.
Розрахунок потреби у закупівлі визначено з урахуванням:
- норм харчування та асортименту продуктів харчування (Додаток 1 постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021р. № 305);
- середньої кількості днів харчування;
- кількості дітей відповідно до затвердженої мережі закладів освіти на 2023-2024 навчальний рік;
- примірних чотиритижневих сезонних меню рекомендованих для організації харчування дітей віком від 1 до 6 (7) років у закладах дошкільної освіти Дніпровського району м. Києва на зимовий, весняний, літній, осінній сезони (погоджені Держпродспоживслужбою м. Києва у 2023 році).
При визначенні очікуваної вартості уповноваженою особою управління освіти здійснено аналіз цін на товар, аналогічного предмету закупівлі, що міститься в електронній системі закупівель "Prozorro" у відкритому доступі, відповідно до пункту 1 розділу 3 Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020.
За результатами проведеного моніторингу до розрахунку було взято середню ціну на товар, що міститься в що міститься в електронній системі закупівель "Prozorro" у відкритому доступі, як найбільш економічно вигідну.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться на сторінці власного веб-сайту за посиланням: https://www.uosvitydnr.gov.ua/index.php?w=section&cat=13&id=4730.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-07-30 16:17:47

Запит про надання пояснень

1.Яким чином Замовником перевірено на відповідність ТОВ «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД» вимогам підпункту 4.1.1, 4.1.2, 4.1.3 пункту 4 додатку 1 до тендерної документації (далі –ТД) ?
2. Яким чином Замовником перевірено на відповідність ТОВ «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД» вимогам підпункту 3.6 пункту 3 додатку 2 «Специфікація (Технічні вимоги)» до ТД, а саме в частині надання чинного на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) ?
3. Яким чином Замовником перевірено на відповідність ТОВ «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД» вимогам підпункту 3.9 пункту 3 додатку 2 до ТД?
4.Яким чином Замовником перевірено на відповідність ТОВ «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД» вимогам підпункту 3.10 пункту 3 додатку 2 до ТД, а саме в частині надання скан-копії оригіналів актів Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, з обов’язковим зазначенням у акті автотранспортних засобів, які будуть задіяні учасником при виконанні умов договору (відповідно до наданої учасником в складі Тендерної пропозиції довідки від 15.05.2024 № 1188 «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази»)?
5. Яким чином замовником перевірено на відповідність ТОВ «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД» вимогам підпункту 3.11 пункту 3 додатку 2 до ТД в частині підтвердження здійснення процедури виявлення бактеріального забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на наявність та/або відсутність бактерії групи кишкової палички на вантажний спеціалізований фургон-рефрижератор Mercedes-benz 1317D з реєстраційним номером АІ 5981 ІЕ?

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-08-02 15:50:28

Надання пояснень

Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації щодо моніторингу закупівлі «Овочі, фрукти та горіхи» код 03220000-9 ДК 021:2015 (полуниця), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-08-005793-a повідомляємо наступне:
Відповідність учасника вимогам тендерної документації перевірялась уповноваженою особою Замовника шляхом дослідження документів учасника розміщених в електронній системі закупівель.
1. Замовником перевірено на відповідність ТОВ «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД» вимогам підпункту 4.1.1, 4.1.2. та 4.1.3 пункту 4 Додатку 1 до ТД у наданих Учасником в складі тендерної пропозиції копій фінансової звітності відповідно до ч. 1 ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» № 996-XIV від 16.07.1999 (редакція станом на 14.11.2020) та на Єдиному порталі відкритих даних..
2. Замовником перевірено на відповідність ТОВ «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД» вимогам підпункту 3.6 пункту 3 додатку 2 «Специфікація (Технічні вимоги)» до ТД, а саме в частині надання чинного на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) візуально з наданих Учасником в складі тендерної пропозиції копії сертифікату ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT), оскільки на даний момент в Україні немає єдиного реєстру сертифікатів ISO.
3. Замовником перевірено на відповідність ТОВ «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД» вимогам підпункту 3.9 пункту 3 додатку 2 до ТД візуально з наданих Учасником в складі тендерної пропозиції копій актів у відповідності до затвердженої форми наказом Міністерства економіки України від 21.01.2022 №143-22.
4. Замовником перевірено на відповідність ТОВ «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД» вимогам підпункту 3.10 пункту 3 додатку 2 до ТД, а саме в частині надання скан-копії оригіналів актів Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, з обов’язковим зазначенням у акті автотранспортних засобів візуально з наданої Учасником в складі тендерної пропозиції копії акту від 17.10.2023 року № 10-15-15,1-11/69А порівнюючи з наданою учасником довідкою «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» (Вих № 1188 від 15 травня 2024 р.).
5. Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам пункту 3.11 Додатку 2 до ТД в частині підтвердження здійснення процедури виявлення бактеріального забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на наявність та/або відсутність бактерії групи кишкової палички на вантажний спеціалізований фургон-рефрижератор Mercedes-benz 1317D з реєстраційним номером АІ 5981 ІЕ візуально з наданої Учасником в складі тендерної пропозиції Угоди № 17/1 про виконання робіт та протоколу випробувань.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Враховуючи висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-05-08-005793-a від 07.08.2024, на виконання вимог щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, беручи до уваги строки, встановлені у висновку, управлінням освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації вжито відповідні заходи, а саме: договір від 29.05.2024 № 98, укладений з ТОВ «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД» за результатами проведеної закупівлі: «Овочі, фрукти та горіхи» код 03220000-9 ДК 021:2015 (полуниця), достроково розірвано, а зобов’язання сторін по цьому договору припинені шляхом укладання додаткової угоди від 13.08.2024 року № 3 до договору від 29.05.2024 № 98.

2024-08-13 17:25:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 07 серпня 2024
Кінцевий строк оскарження: 22 серпня 2024

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-4

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 травня 2024 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "АЛЬФА ФУД ТРЕЙД" 2 004 750,00
UAH з ПДВ
1 166 399,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю “Бізнес Плюс ЛТД” 2 114 100,00
UAH з ПДВ
1 166 400,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

26 травня 2024 15:38
Електронний підпис
26 травня 2024 15:38
ТП полуниця оновлена.pdf
26 травня 2024 15:38
Довідки переможця.pdf
26 травня 2024 15:38
Довідка (10).zip
26 травня 2024 15:38
Довідка (9).zip
22 травня 2024 11:37
Електронний підпис
22 травня 2024 11:37
ДОГОВІР полуниця.pdf
18 травня 2024 13:22
Електронний підпис
15 травня 2024 17:00
Електронний підпис
15 травня 2024 17:00
Електронний підпис
15 травня 2024 17:00
План аудит 14001.pdf
15 травня 2024 17:00
Звіт 14001.pdf
15 травня 2024 17:00
Акт НАССР 2 (транспорт).pdf
15 травня 2024 17:00
План аудит 22000.pdf
15 травня 2024 17:00
податок на прибуток 2023.pdf
15 травня 2024 17:00
Штатний розпис 2024.jpg
15 травня 2024 17:00
Наказ експедитор 3.pdf
15 травня 2024 17:00
Акт ДПСС 2 (транспорт).pdf
15 травня 2024 17:00
Асортиментний перелік.pdf
15 травня 2024 17:00
Наказ водій Пристач.pdf
15 травня 2024 17:00
Пропозиція полуниця.pdf
15 травня 2024 17:00
Медична книжка Святка.pdf
15 травня 2024 17:00
План аудит 9001.pdf
15 травня 2024 17:00
ДОГОВІР полуниця.pdf
15 травня 2024 17:00
Звіт 22000.pdf
15 травня 2024 17:00
Наказ експедитор 2.pdf
15 травня 2024 17:00
сфера акредитації ISO.pdf
15 травня 2024 17:00
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
15 травня 2024 17:00
Наказ експедитор 1.pdf
15 травня 2024 17:00
Звіт 9001.pdf
15 травня 2024 17:00
Наказ водій Чорпіта.pdf
15 травня 2024 17:00
Договір Мийка.pdf
15 травня 2024 17:00
Повірка вагів 2024 + акт.pdf
15 травня 2024 17:00
Наказ водій Святка.pdf
15 травня 2024 17:00
Медкнижка Хілько.pdf

Публічні документи

13 травня 2024 16:06
Електронний підпис
13 травня 2024 16:05
Пропозиція_полуниця.pdf
13 травня 2024 16:04
Щодо ліцензування.pdf
13 травня 2024 16:04
Довідка про особу.pdf
13 травня 2024 16:04
Гарантійний лист ст.17.pdf
13 травня 2024 16:04
Статутні.pdf
13 травня 2024 16:04
Працівники -Оригінал.pdf
13 травня 2024 16:04
Субпідряд.pdf
13 травня 2024 16:04
Паспорт.pdf
13 травня 2024 16:04
СТ 17 п.1-2.pdf
13 травня 2024 16:04
Довідки до пункту 47.pdf
13 травня 2024 16:04
Про довкілля.pdf
13 травня 2024 16:04
Витяг з ЄДР-06.04.2023.pdf
13 травня 2024 16:04
Наказ, протоколи.pdf
13 травня 2024 16:04
Сертифікати.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬФА ФУД ТРЕЙД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю “Бізнес Плюс ЛТД”

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АЛЬФА ФУД ТРЕЙД"
#44948514
Переможець
1 166 399,00
UAH з ПДВ
23 травня 2024 16:53
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 травня 2024 10:58
Обґрунтування аномально низької ціни
до 21 травня 2024 00:00

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Учасником відповідно до підпункту 1.2 пункту 2 таблиці 1 додатку 1 тендерної документації надано договір від 01.05.2023 року № 8 оренди складського/виробничого приміщення термін дії якого закінчився 30 квітня 2024 року. 2) Відповідно до підпункту 3.11 пункту 3 додатку 2 тендерної документації Учасником надано протокол випробувань № 70 (1-20) від 15.01.2024 року на здійснення процедури виявлення бактеріального забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на наявність та/або відсутність бактерій групи кишкової палички (санітарно - мікробіологічне дослідження) з поверхні яка контактує з харчовими продуктами, який виданий пізніше 2 місячної давнини відносно кінцевої дати подання тендерної пропозицій. 3) Відповідно до підпункту 3.12 пункту 3 додатку 2 тендерної документації Учасником надано протоколи випробувань № 61/7 від 11.01.2024 року, № 61/6 від 11.01.2024 року, № 61/5 від 11.01.2024 року, які видані пізніше 2 місячної давнини відносно кінцевої дати подання тендерної пропозицій. 4) Учасником в складі тендерної пропозиції відповідно до додатку 4 тендерної документації надано проєкт договору не в повному обсязі, а саме відсутній додаток 4 до договору. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Надати чинний договір оренди складського/виробничого приміщення. 2) Надати підтвердження здійснення процедури виявлення бактеріального забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на наявність та/або відсутність бактерії групи кишкової палички (санітарно - мікробіологічне дослідження), з поверхні яка контактує з харчовими продуктами, зокрема: кузова автотранспорту з середини; столів для фасування та/або пакування; холодильних та/або морозильних камер; тари що застосовується для перевезення продуктів харчування видані не пізніше 2-х місячної давнини, відносно кінцевої дати подання тендерних пропозиції. 3) Надати протокол випробувань щодо радіологічних вимірювань автотранспортного засобу, який буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданого уповноваженим на те державним органом (установою, організацією) видані не пізніше 2-х місячної давнини, відносно кінцевої дати подання тендерних пропозиції. 4) Надати заповнений проєкт договору в повному обсязі.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

23 травня 2024 16:53
Довідка НАЗК
23 травня 2024 16:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 травня 2024 16:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬФА ФУД ТРЕЙД"
#44948514
1 166 399,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 травня 2024 16:53
Довідка НАЗК
23 травня 2024 16:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 серпня 2024 17:22
ДУ № 3 до договору № 98.pdf укладений
13 серпня 2024 17:20
Електронний підпис зміни до договору
06 червня 2024 09:02
ДУ № 2 до договору № 98.pdf зміни до договору
06 червня 2024 09:02
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2024 13:31
ДУ № 1 до договору № 98.pdf зміни до договору
04 червня 2024 13:29
Електронний підпис укладений
30 травня 2024 17:32
Договір № 98.pdf укладений
30 травня 2024 17:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування суми в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 98
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
06 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки в договорі, а саме не вірно зазначений строк поставки товару
Номер договору про закупівлю: 98
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Полуниця 24300 кілограм 47,99
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 травня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 68 193,79
UAH (в тому числі ПДВ 11 365,63 UAH)
Причини розірвання договору: З огляду на порушення законодавства у сфері закупівель, встановлене (встановлені) відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-05-08-005793-a Державної аудиторської служби України від 07.08. 2024 року (далі — Висновок), з метою виконання вимог частини 8 статті 8 Закону та усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку, Сторони відповідно до пункту 11.1 Договору дійшли взаємної згоди про дострокове розірвання (припинення) Договору з «13» 08 2024 року