Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05517729 |
Місцезнаходження: | 14017, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Івана Мазепи, будинок 19 |
Контактна особа: |
Сердечнюк Оксана Миколаївна 380462774840 oksanaserdechnyk@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 травня 2024 10:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 23 травня 2024 13:11 |
Початок аукціону: | 23 травня 2024 13:11 |
Очікувана вартість: | 3 676 126,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 380,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до статті 27 Закону Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 % договірної ціни. Перерахування коштів здійснюється за реквізитами: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради, 05517729, вул. Івана Мазепи, 19, м. Чернігів, 14017, р/р № UA708201720355169036000046523 в Державній казначейській службі України, м. Київ. У призначенні платежу вказати: “Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі: ___, номер тендеру (Ідентифікатор закупівлі)_______”. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної та технічної компетентності учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Випадки не повернення забезпечення виконання договору про закупівлю визначені Замовником у проекті договору, що є Додатком 3 до Тендерної документації. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Взаєморозрахунки за виконані роботи проводяться на підставі фактично виконаних обсягів робіт та їх вартості, та актів вартості устаткування, що придбаваються Підрядником, визначеної в договірній ціні. Акти приймання-передачі виконаних робіт готує Підрядник і передає для підписання уповноваженому представнику Замовника. Уповноважений представник Замовника у продовж п’яти днів перевіряє реальність акту і підписує його в частині фактично виконаних обсягів робіт. Замовник проводить розрахунки за виконані роботи після підписання уповноваженими представниками Сторін форм КБ-2в і КБ-3 протягом 100 календарних днів, але не пізніше 25 грудня 2024, при наявності коштів на рахунках. Джерело фінансування - кошти бюджету Чернігівської міської територіальної громади | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Виконання робіт | Кінцеві розрахунки з Підрядником за виконані роботи у розмірі 30% від Договірної ціни здійснюється після підписання актів ф. № КБ-2в і КБ-3, надання Підрядником виконавчої документації, гарантійного паспорту-сертифікату та тристороннього акту готовності об’єкта до експлуатації, протягом 100 календарних днів, але не пізніше 25 грудня 2024 року, при наявності коштів на рахунках. Джерело фінансування - кошти бюджету Чернігівської міської територіальної громади | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 травня 2024 10:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 травня 2024 10:05 |
Додаток 1 перелік документів для учасника торгів.docx | |
08 травня 2024 10:05 |
Додаток 4 Документи переможець торгів.docx | |
08 травня 2024 10:05 |
Тендерна документація.docx | |
08 травня 2024 10:05 |
Додаток 3 проєкт договору.docx | |
08 травня 2024 10:05 |
Додаток 2 Технічний опис предмета закупівлі.zip |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-09-000023 ● 938903cfa38f4d339fe551dbd8db8603
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2024 16:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.10.2024 № 54-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2024-05-08-001354-a 08.05.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-24 20:06:21
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція меморіальної каплиці Архістратига Михаїла на честь загиблих захисників нашої Батьківщини на території кладовища «Яцево» у м. Чернігові, пошкодженої внаслідок російскої війскової агресії» (Коригування)» (код ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція), очікуваною вартістю 3 676 126,80 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-08-001354-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору підряду від 12.06.2024 № 50-2024-В/вс, укладеного Замовником з Приватним підприємством «БУД-АРВЕСТ» (далі – ПП «БУД-АРВЕСТ»).
3. Чи було дотримано переможцем процедури закупівлі ПП «БУД-АРВЕСТ» вимоги пункту 6 Розділу VІ «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Відповідно до статті 27 Закону Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 % договірної ціни» (з наданням підтверджуючих документів).
4. Просимо зазначити, чи було дотримано переможцем процедури закупівлі ПП «БУД-АРВЕСТ» вимоги абзацу четвертого Додатку 4 до тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі повинен надати Замовнику підписаний зі своєї сторони проект договору з додатками у 2-х примирниках, інформацію про право підписання договору та підписаний зі своєї сторони проект договору поруки у 2-х примирниках».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-25 11:29:35
Пояснення
В межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі повідомляємо, наступне:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості було здійснено Замовником на підставі розробленої проектно-кошторисної документації, що отримала позитивний експертний звіт та затверджена Замовником в установленому законодавством порядку. Обґрунтуванням бюджетних призначень є рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 28.12.2023р. №860 "Про проєкт бюджету Чернігівської міської територіальної громади на 2024 рік", розпорядження Чернігівської міської військової адміністрації від 29.12.2023 № 407 «Про затвердження бюджету Чернігівської міської територіальної громади на 2024 рік», розпорядження Чернігівської міської військової адміністрації від 04.01.2024 № 1 "Про виконання бюджету Чернігівської міської територіальної громади на 2024 рік» (зі змінами і доповненнями). Зазначена інформація оприлюднена Замовником на сайті Чернігівської міської ради за посиланням https://chernigiv-rada.gov.ua/sp-ukb-inshe/ файл «Інформація щодо процедур закупівель 08.05.2024» оприлюднений 13.05.2024.
2. Станом на 25.10.2024 року роботи за договором підряду від 12.06.2024 № 50-2024-В/вс виконані у повному обсязі та між сторонами підписано акти виконаних робіт на суму 3 019 232,16 грн. Наразі відповідно до п. 11.2. Договору Замовник очікує надходження коштів на свій розрахунковий рахунок в ДКСУ м. Київ для оплати виконаних робіт.
3. ПП «БУД-АРВЕСТ» вимоги пункту 6 Розділу VІ «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника було виконано у повному обсязі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок замовника 10.06.2024 року грошових коштів у сумі 175 821,00 грн., що складає 5% від первісної договірної ціни.
4. ПП «БУД-АРВЕСТ» вимоги абзацу четвертого Додатку 4 до тендерної документації Замовника було виконано у повному обсязі шляхом надання 06.06.2024 року із супровідним листом підписаного зі сторони Підрядника проекту договору з додатками у 2-х примирниках, інформації про право підписання договору та підписаного зі сторони Підрядника проекту договору поруки у 2-х примирниках.
Завантажити у якості підтвердних документів:
- наказ про затвердження робочого проекту, експертний звіт, затверджений зведений кошторисний розрахунок.
- підтвердження сплати забезпечення виконання умов договору.
- супровідний лист № 159 від 06.06.2024 року.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 листопада 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 травня 2024 13:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Багатопрофільне товариство “Солонь |
3 516 553,60
UAH з ПДВ
|
3 498 172,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "БУД-АРВЕСТ" |
3 676 100,00
UAH з ПДВ
|
3 516 420,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Багатопрофільне товариство “Солонь #45253229 |
Відхилено |
3 498 172,00
UAH з ПДВ
|
27 травня 2024 15:20
|
ПП "БУД-АРВЕСТ" #35385371 |
Переможець |
3 516 420,00
UAH з ПДВ
|
30 травня 2024 14:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2024 12:49
|
Додаткова угода № 3 до Договору № 50-2024-В вс.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2024 12:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 серпня 2024 15:25
|
Додаткова угода № 2 до Договору № 50-2024-В вс.pdf | зміни до договору |
27 серпня 2024 15:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 червня 2024 15:58
|
Додаткова угода № 1 до Договору № 50-2024-В вс.pdf | зміни до договору |
12 червня 2024 15:57
|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2024 15:53
|
Договір № 50-2024-В вс від 12.06.2024.pdf | укладений |
12 червня 2024 15:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю у зв'язку з затримкою фінансування витрат замовника,без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 50-2024-В/вс |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна договірної ціни на поточний рік у зв'язку з виділенням повного фінансування (без зміни загальної договірної ціни) |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 50-2024-В/вс |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягу закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 50-2024-В/вс |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Реконструкція меморіальної каплиці Архістратига Михаїла на честь загиблих захисників нашої Батьківщини на території кладовища "Яцево" у м.Чернігові, пошкодженої внаслідок російскої війскової агресії» (Коригування) | 1 | робота |
3 019 232,16
UAH з ПДВ
|