Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ЛЬВ-24П_33_ВО. Послуги з розробки та коригування документів, що обґрунтовують обсяги викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря від стаціонарних джерел: Лот №1 Послуги з розробки та коригування документів, що обґрунтовують обсяги викидів забруднюючих речовин від стаціонарних джерел (Львівська обл.); Лот № 2 Послуги з розробки та коригування документів, що обґрунтовують обсяги викидів забруднюючих речовин від стаціонарних джерел (Тернопільська обл.); Лот № 3 Послуги з розробки та коригування документів, що обґрунтовують обсяги викидів забруднюючих речовин від стаціонарних джерел (Волинська обл.); Лот № 4 Послуги з розробки та коригування документів, що обґрунтовують обсяги викидів забруднюючих речовин від стаціонарних джерел (Івано-Франківська обл.); Лот № 5 Послуги з розробки та коригування документів, що обґрунтовують обсяги викидів забруднюючих речовин від стаціонарних джерел (Закарпатська обл.); Лот № 6 Послуги з розробки та коригування документів, що обґрунтовують обсяги викидів від стаціонарних джерел (Чернівецька обл.); Лот № 7 Послуги з розробки та коригування документів, що обґрунтовують обсяги викидів від стаціонарних джерел (Рівненська обл.).
Очікувана вартість
1 158 000,00 UAH
UA-2024-05-07-010371-a ● 9a7eef4c4ba641f0b30329eed43e25ab
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081195 |
Вебсайт: | http://railway.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79007, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, буд. 1 |
Контактна особа: |
Скробач О. М. 0322263022 tender@railway.lviv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 травня 2024 19:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 травня 2024 11:00 |
Очікувана вартість: | 1 158 000,00 UAH без ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90730000-3: Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення
Процедура закупівлі – відкриті торги, проводиться відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Критеріями оцінки є ціна. Питома вага критерію становить 100%. Ціна тендерної пропозиції – ціна пропозиції без урахування ПДВ. У разі, якщо учасником - переможцем процедури закупівлі є учасник – платник ПДВ, при укладанні договору про закупівлю сума ПДВ буде додаватися до ціни пропозиції без врахування ПДВ відповідно до законодавства України. Інша інформація зазначена у тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
07 травня 2024 19:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 травня 2024 19:05 |
ДОДАТОК 3 Лист-згода учасника ТД 33 дозволи на викиди 07.05.2024.docx | |
07 травня 2024 19:05 |
ДОДАТОК 4 проєкт договору ТД 33 дозволи на викиди 07.05.2024.docx | |
07 травня 2024 19:05 |
ДОДАТОК 5 технічна специфікація ТД 33 дозволи на викиди 07.05.2024.docx | |
07 травня 2024 19:05 |
ДОДАТОК 1 документи учасника ТД 33 дозволи на викиди 07.05.2024.docx | |
07 травня 2024 19:05 |
ДОДАТОК 2 документи переможця ТД 33 дозволи на викиди 07.05.2024.docx | |
07 травня 2024 19:05 |
ТД 33 дозволи на викиди 07.05.2024.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
тех завдання
Дата подання: 10 травня 2024 13:48
Дата відповіді: 13 травня 2024 13:29
Доброго дня! Підкажіть будь-ласка по першому лоту, а саме Рава-Руський шпалопросочувальний завод (ШПЗ), попередній дозвіл був першої групи (виданий міністерством екології)? Також деякі об'єкти по лотах можуть підпасти під ОВД, якщо там відбулися зміни. що у такому випадку буде? виконання робіт призупиниться поки замовник
Відповідь: Рава - Руський шпалопросочувальний завод (ШПЗ) за впливом на довкілля належить до першої групи, попередній дозвіл виданий Міністерством екології та природних ресурсів України.
Відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» по об’єктах регіональної філії «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця», які зазначені у лотах, не планується проведення робіт по реконструкції, технічному переоснащенню та капітальному ремонту.
Відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» по об’єктах регіональної філії «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця», які зазначені у лотах, не планується проведення робіт по реконструкції, технічному переоснащенню та капітальному ремонту.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. Послуги з розробки та коригування документів, що обґрунтовують обсяги викидів забруднюючих речовин від стаціонарних джерел (Львівська обл.) |
Опис предмету закупівлі: |
Послуги з розробки та коригування документів, що обґрунтовують обсяги викидів забруднюючих речовин від стаціонарних джерел (Львівська обл.)
|
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 519 000,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 595,00 UAH без ПДВ |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у формі оригіналу безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог цивільного законодавства України, Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 за № 41/10321 "Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах", із зобов'язанням банку-гаранта сплатити на рахунок замовника (Бенефіціара) кошти у розмірі 5 % вартості договору про закупівлю. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, банківські реквізити Замовника зазначені у пункті 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу VI. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації та у проекті договору про закупівлю, викладеному в Додатку 4 до тендерної документації. |
Позиції
173 шт
Лот №1 Послуги з розробки та коригування документів, що обґрунтовують обсяги викидів забруднюючих речовин від стаціонарних джерел (Львівська обл.). Кількість джерел - 173. Код послуги, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. 90731400-4 Послуги з моніторингу та вимірювання рівня забруднення повітря. Послуги мають бути надані Виконавцем у термін не більше 180 календарних днів з дати отримання заявки від Замовника. Договір набирає чинності з моменту його підписання та діє протягом одного року, а в частині розрахунків – до їх повного здійснення. Місце надання послуг: за місцем розташування підрозділів регіональної філії «Львівська залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця» у Львівській області.
Розгорнути
Згорнути
ДК 021:2015: 90730000-3 — Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Львівська область, за адресами підрозділів замовника, згідно тендерної документації
Дата доставки:
01 червня 2024
—
31 травня 2025
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Вілповідно до п. 3.2. розділу 3 "Ціна договору та порядок розрахунків" проєкту договору, встановленому у Додатку 4 тендерної документації | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій