Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київська обласна дитяча лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01994451 |
Місцезнаходження: | 08150, Україна , Київська обл., Боярка, вулиця Хрещатик будинок 83 |
Контактна особа: |
Мостіпан Лідія Вікторівна 380459836803 kodl.tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 травня 2024 17:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 22 травня 2024 12:17 |
Початок аукціону: | 22 травня 2024 12:17 |
Очікувана вартість: | 28 500 140,12 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 142 500,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Більш детально в тендерній документації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Більш детально в тендерній документації | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 травня 2024 17:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 травня 2024 17:50 |
ТД онкогематологія 07.05.24.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-27-000063 ● 4220afc32a574fd88a56edd54ec324eb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 серпня 2024 15:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.08.2024 № 208
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2024-05-07-010149-a 07.05.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-28 15:48:54
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є капітальний ремонт частини приміщень для розміщення відділення дитячої онкогематології на 5-му поверсі головного корпусу комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Київська обласна дитяча лікарня» за адресою: вул. Хрещатик 83, м. Боярка, Київської області за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-07-010149-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-30 18:03:56
Відповідь на запит
Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради «Київська обласна дитяча лікарня» на Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є «Капітальний ремонт частини приміщень для розміщення відділення дитячої онкогематології на 5-му поверсі головного корпусу комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Київська обласна дитяча лікарня» за адресою: вул. Хрещатик 83, м. Боярка, Київської області за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-07-010149-a), у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:
1. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі «Капітальний ремонт частини приміщень для розміщення відділення дитячої онкогематології на 5-му поверсі головного корпусу комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Київська обласна дитяча лікарня» за адресою: вул. Хрещатик 83, м. Боярка, Київської області за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи», відповідають проектній документації на даний об’єкт (реєстраційний номер Проектної документації PD01:3175-0307-2803-3647), яка згідно з «Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 із змінами), Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про архітектурну діяльність" перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту ТОВ «Рембудконсалтінг» № 70/24-РБК/ЕЗ від 12 квітня 2024 (Реєстраційний номер EX01:3902-4179-2517-9172 Редакція № 2). Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проєктно-кошторисної документації, для реалізації заходу передбачені видатки в рамках Київської обласної програми «Здоров'я Київщини» на 2024-2026 роки (зміни затверджені рішенням Київської обласної ради від 12 січня 2024 № 825-24-VIII). Очікувана вартість робіт капітального ремонту визначається на підставі експертного звіту ТОВ «Рембудконсалтінг» № 70/24-РБК/ЕЗ від 12 квітня 2024 з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації).
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета розміщено на власному веб-сайті https://www.kodl.in.ua за посиланням https://docs.google.com/document/d/1A7CZ1ZlpN4VziuV90I-s7IPzq-Phx6MN/edit
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-03 15:32:10
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Відповідно до пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
Зважаючи на викладене, прошу надати обґрунтовані пояснення та документальне підтвердження щодо того, чому Замовником договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі укладено 17.07.2024 року, враховуючи дату (27.06.2024) прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-05 18:18:43
Пояснення на запит
Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради «Київська обласна дитяча лікарня» на Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є «Капітальний ремонт частини приміщень для розміщення відділення дитячої онкогематології на 5-му поверсі головного корпусу комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Київська обласна дитяча лікарня» за адресою: вул. Хрещатик 83, м. Боярка, Київської області за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-07-010149-a), у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надає наступні пояснення.
Процедура закупівлі предметом якої є «Капітальний ремонт частини приміщень для розміщення відділення дитячої онкогематології на 5-му поверсі головного корпусу комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Київська обласна дитяча лікарня» за адресою: вул. Хрещатик 83, м. Боярка, Київської області за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи» проводилась в рамках Київської обласної програми «Здоров'я Київщини» на 2024-2026 роки (зміни затверджені рішенням Київської обласної ради від 12 січня 2024 № 825-24-VIII).
Відповідно до абзацу 4 пункту 49 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Рішення про визначення переможцем процедури закупівлі учасника оформлене протоколом уповноваженої особи 27.06.2024 №37 та оприлюднене в електронній системі закупівель 27.06.2024, того ж дня електронна система закупівель сформувала повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно до Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 №309, розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання в межах бюджетних асигнувань, установлених кошторисами (планами використання бюджетних коштів), з урахуванням планів асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету, планів надання кредитів із загального фонду бюджету, планів спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків), помісячних планів використання бюджетних коштів відповідно до статті 48 Бюджетного кодексу України.
В зв’язку з затримкою внесення змін до плану використання бюджетних коштів спеціального фонду КНП КОР «КОДЛ» та неможливістю проведення реєстрації договору (бюджетних зобов’язань) в органах Державної казначейської служби України виникла обґрунтована необхідність продовжити строк для укладення договору до 60 днів.
Відповідно до позиції Мінекономіки викладеній у відповіді на запит № 575/2023 перелік інформації, яку замовник обов’язково самостійно та безоплатно оприлюднює через авторизовані електронні майданчики в електронній системі закупівель, визначений Законом та Особливостями у залежності від способу здійснення закупівлі, та є вичерпним.
Зміни до плану використання бюджетних коштів внесені 11.07.2024, що підтверджується довідками від 11.07.2024 №60 та №63.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Здійснені заходи направлені на недопущення порушень у подальшому, висновок моніторингу виконано.
2024-09-24 17:44:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (установлено порушення пункту 43 Особливостей № 1178.)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 травня 2024 12:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД" |
27 378 310,58
UAH з ПДВ
|
27 378 310,58
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРУМ БІЛДІНГ КОМПАНІ" |
28 453 053,86
UAH з ПДВ
|
28 453 053,86
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД" #21650831 |
Відхилено |
27 378 310,58
UAH з ПДВ
|
14 червня 2024 12:03
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРУМ БІЛДІНГ КОМПАНІ" #40852022 |
Переможець |
28 453 053,86
UAH з ПДВ
|
27 червня 2024 15:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2024 01:13
|
ДУ №3 до 202.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2024 01:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2024 16:21
|
ДУ №2 до №202.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2024 16:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2024 16:47
|
ДУ №1 до №202.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2024 16:47
|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2024 17:13
|
5 поверх онкогематолгія.zip | укладений |
17 липня 2024 17:12
|
Дог.№202 від 17.07.24.pdf | укладений |
17 липня 2024 17:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни вносяться до строків попередньої оплати, без зміни істотних умов договору |
Номер договору про закупівлю: | 202 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни вносяться до строків попередньої оплати, без зміни істотних умов договору |
Номер договору про закупівлю: | 202 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 202 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |