Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фізична охорона майна і матеріальних цінностей
Очікувана вартість
125 000,00 UAH
UA-2024-05-07-009900-a ● a79bf59e09ee47319b622f842588869a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З БЛАГОУСТРОЮ МІСТА ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44394816 |
Місцезнаходження: | 65029, Україна , Одеська обл., місто ОДЕСА, вулиця Коблевська, буд. 13, прим. 101 |
Контактна особа: |
Алла Вейко +380487407804 alla-urist@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 травня 2024 17:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 травня 2024 16:58 |
Початок аукціону: | 16 травня 2024 15:40 |
Початок аукціону: | 16 травня 2024 15:40 |
Очікувана вартість: | 125 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 625,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Фізична охорона майна і матеріальних цінностей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65029, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Коблевська, 13, приміщення 101
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 травня 2024 13:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 травня 2024 12:59 |
Додаток 2 Кваліф.критеріям змін.docx | |
08 травня 2024 12:59 |
протокол уо.pdf | |
07 травня 2024 17:03 |
Додаток 1 Тендерна пропоз.docx | |
07 травня 2024 17:03 |
ДОДАТОК 5. Персональні дані docx.docx | |
07 травня 2024 17:03 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ УО скан.docx | |
07 травня 2024 17:03 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
07 травня 2024 17:03 |
Додаток 2 Кваліф.критеріям.docx | |
07 травня 2024 17:03 |
Додаток 3 Тех Вимоги.doc |
08 травня 2024 13:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 травня 2024 12:59 |
Додаток 2 Кваліф.критеріям змін.docx
|
|||
08 травня 2024 12:59 |
протокол уо.pdf
|
|||
07 травня 2024 17:03 |
Додаток 1 Тендерна пропоз.docx
|
|||
07 травня 2024 17:03 |
ДОДАТОК 5. Персональні дані docx.docx
|
|||
07 травня 2024 17:03 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ УО скан.docx
|
|||
07 травня 2024 17:03 |
Додаток 4 Проект договору.docx
|
|||
07 травня 2024 17:03 |
Додаток 2 Кваліф.критеріям.docx
|
|||
07 травня 2024 17:03 |
Додаток 3 Тех Вимоги.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення по умовам тендерної документації
Дата подання: 08 травня 2024 08:28
Дата відповіді: 08 травня 2024 10:53
Шановний Замовнику, у технічному завданні зазначено: "1. Учасник повинен надавати послуги з фізичної охорони майна і матеріальних цінностей у робочий час за період з червня по грудень 2024 року."
Підкажіть, будь ласка, який саме робочий час мається на увазі?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Робочий час з 8.00 до 18.00.
Робочий час
Дата подання: 08 травня 2024 10:39
Дата відповіді: 08 травня 2024 10:58
Шановний Замовнику, який саме графік надання послуг (кількість годин і дні тижня) Ви закуповуєте? Уточніть будь ласка який графік роботи охоронника. Це важливо для формування ціни тендерної пропозиції. Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Графік роботи з 8.00 до 18.00, понеділок - п'ятниця.
Аналогічний досвід
Дата подання: 08 травня 2024 10:53
Дата відповіді: 08 травня 2024 13:17
Шановний Замовнику, на підтвердження наявності аналогічного досвіду тедерною документацією передбачено надання: 1) надати довідку у довільній формі від підприємства – замовника 2) Схвальні листи-відгуки. З якою метою Ви вимагаєте ці два документи, що фактично дублюють один одного? Чи Вам недостатньо відгуку від попереднього замовника і всіх первинних документів, що Ви вимагаєте? Вимагаємо виключити довідку, оскільки цілком достатньо первинних документів та відгуку. Інакше будемо змушені оскаржити дискримінаційну вимогу в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення, відповідні уточнення внесено до тендерної документації.
Аналогічний досвід
Дата подання: 08 травня 2024 10:58
Дата відповіді: 08 травня 2024 12:34
Доброго дня! Як саме треба підтвердити аналогічний досвід. Чи не буде підставою для відхилення надання аналогіного договору з предметом Охоронні послуги? Яким чином Ви будете перевіряти відповідність такого договору "з урахуванням специфіки об’єкта, послуги з охорони якого є предметом даної закупівлі (огороджена територія з одним (і більше) входом, охорона периметру)"? Яким чином це підтвердити?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за зпитання. Тендерна документація за вищевказаним предметом закупівлі розроблена Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Досвід виконання аналогічних договорів буде враховуватись за кодом предмета закупівлі та наданими послугами або еквівалентом такого предмета закупівлі.
Даний критерій дає змогу зрозуміти, що Постачальник вже постачав послуги, аналогічні даному предмету закупівлі, робив це якісно і сумлінно, а значить постачальник надійний, і виконає взяті на себе зобов'язання.
Досвід виконання аналогічних договорів буде враховуватись за кодом предмета закупівлі та наданими послугами або еквівалентом такого предмета закупівлі.
Даний критерій дає змогу зрозуміти, що Постачальник вже постачав послуги, аналогічні даному предмету закупівлі, робив це якісно і сумлінно, а значить постачальник надійний, і виконає взяті на себе зобов'язання.
Заборона дискримінації учасників закупівлі за ДК 021:2015 – 79710000-4
Дата подання: 08 травня 2024 15:15
Дата відповіді: 08 травня 2024 16:02
У зв'язку з принципами рівності та справедливості, а також відповідно до законодавства України, вимагається заборона будь-яких форм дискримінації учасників закупівлі на підставі Державного класифікатора (ДК) 7971 або аналогічних критеріїв.
Створення обмежень участі в закупівлі на підставі таких критеріїв може призвести до виникнення ситуацій, що суперечать принципам відкритості, прозорості та конкурентної боротьби, які є основними в публічних закупівлях.
Відповідно до статті Закону України "Про публічні закупівлі", будь-яке обмеження участі в закупівлі повинно мати обгрунтовану правову підставу та об'єктивні критерії, що відповідають предмету закупівлі.
Прохання до замовника виключити будь-які вимоги або обмеження, що ґрунтуються на ДК 7971 або аналогічних критеріях, з метою забезпечення відкритості, справедливості та конкурентної середовища для учасників закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Просимо уточнити, які саме критерії в нашій Тендерній документації суперечать принципам відкритості, прозорості та конкурентної боротьби відповідно до діючого законодавства?
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 травня 2024 16:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФІРМА"ФЕДЕРАЛ" |
124 600,00
UAH з ПДВ
|
84 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР-97" |
118 750,00
UAH з ПДВ
|
97 999,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФІРМА"ФЕДЕРАЛ" #38111728 |
Переможець |
84 000,00
UAH з ПДВ
|
20 травня 2024 12:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2024 12:29
|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2024 14:54
|
Догов. Охорона.pdf | укладений |
30 травня 2024 14:53
|