Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хек с/м, тушка без голови, 300-500г, ДСТУ 4378, 1 кг
Очікувана вартість
1 320 000,00 UAH
UA-2024-05-07-008951-a 253bd692c5db46298f31550522965197
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Спурза Наталія Сергіївна

380507486067 TENDER_KUOOKL@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 травня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01998526
Вебсайт: http://oocl.org.ua/
Місцезнаходження: 65025, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ЗАБОЛОТНОГО, будинок 26
Контактна особа: Спурза Наталія Сергіївна
380507486067
TENDER_KUOOKL@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені


Поставка товару повинна здійснюватися протягом 3-х діб з дня замовлення в спосіб визначений Постачальником (зазначити номер тел. та моб. додаток -Viber, WhatsApp, Telegram та/або електронною поштою – зазначити електронну пошту постачальника). Офіційна електронна адреса замовника : ent33@ukr.net. Поставка товару здійснюється маленькими партіями, 1-2 рази на тиждень відповідно до потреби Замовника. Місце поставки товару: Доставка та розвантаження товару здійснюються за адресою: Замовника 65025, м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, буд. 26. та відокремленого Ізмаїльського структурного підрозділу КНП «ООКЛ»ООР»- 68600,м. Ізмаїл,вул. Телеграфна ,буд.182/1. Доставка Товару до Замовника, навантажувально-розвантажувальні роботи здійснюються Постачальником в межах загальної ціни Договору Розрахунки проводяться шляхом післяоплати Замовником отриманого товару на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України згідно рахунків та накладних, на умовах відстрочки платежу до 60 банківських днів з дня отримання Замовником належним чином оформлених документів (накладних, рахунків, актів тощо). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 60 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів /НСЗУ/, інших коштів на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Розрахунки здійснюються в безготівковому порядку .
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8000 кілограм
Хек с/м, тушка без голови, 300-500г, ДСТУ 4378, 1 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ЗАБОЛОТНОГО, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Тендерна документація

07 травня 2024 16:08
проєкт договору.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Вид Можливі значення:
  • хек
  • Частина Можливі значення:
  • тушка без голови
  • Розмірний ряд Можливі значення:
  • 300-500г
  • Відповідність ДСТУ Можливі значення:
  • ДСТУ 4378
  • Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 10 травня 2024 16:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ФОП Химич Є.В. 1 039 920,00
    UAH з ПДВ
    1 039 920,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ФОП "СТАЙОХА ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 1 175 200,00
    UAH з ПДВ
    1 175 200,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    Товариство з обмеженою відповідальністю "ОПТІФУД" 1 315 200,00
    UAH з ПДВ
    1 315 200,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    08 травня 2024 17:11
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Вид хек
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Частина тушка без голови
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Розмірний ряд 300-500г
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ ДСТУ 4378

    Публічні документи

    09 травня 2024 14:57
    Електронний підпис
    09 травня 2024 14:57
    Електронний підпис
    09 травня 2024 11:37
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ ДСТУ 4378
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Розмірний ряд 300-500г
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Частина тушка без голови
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Вид хек

    Публічні документи

    08 травня 2024 15:03
    Електронний підпис
    08 травня 2024 14:36
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ ДСТУ 4378
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Розмірний ряд 300-500г
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Частина тушка без голови
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Вид хек

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ФОП Химич Є.В.
    #2967700391
    Рішення скасоване 1 039 920,00
    UAH з ПДВ
    16 травня 2024 09:41
    ФОП Химич Є.В.
    #2967700391
    Відхилено 1 039 920,00
    UAH з ПДВ
    16 травня 2024 09:42
    ФОП "СТАЙОХА ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
    #2753103412
    Рішення скасоване 1 175 200,00
    UAH з ПДВ
    22 травня 2024 09:22
    ФОП "СТАЙОХА ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
    #2753103412
    Відхилено 1 175 200,00
    UAH з ПДВ
    22 травня 2024 09:26
    Товариство з обмеженою відповідальністю "ОПТІФУД"
    #39999148
    Переможець 1 315 200,00
    UAH з ПДВ
    22 травня 2024 09:26

    Документи

    16 травня 2024 09:42
    Електронний підпис

    Документи

    22 травня 2024 09:26
    Електронний підпис

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 22 травня 2024 09:26

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    Товариство з обмеженою відповідальністю "ОПТІФУД"
    #39999148
    1 315 200,00
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис зміни до договору
    13 січня 2025 12:14
    Електронний підпис зміни до договору
    13 січня 2025 12:08
    дод. угода 6.pdf зміни до договору
    13 січня 2025 12:07
    Електронний підпис зміни до договору
    30 грудня 2024 16:08
    Додаткова 5.pdf зміни до договору
    30 грудня 2024 16:07
    Електронний підпис зміни до договору
    30 грудня 2024 16:03
    Додаткова 4.pdf зміни до договору
    30 грудня 2024 16:03
    Електронний підпис зміни до договору
    24 жовтня 2024 10:07
    Додаткова 3.pdf зміни до договору
    24 жовтня 2024 10:07
    Електронний підпис зміни до договору
    02 вересня 2024 09:46
    Додаткова 2 до дог 79.5.pdf зміни до договору
    02 вересня 2024 09:45
    Електронний підпис зміни до договору
    01 серпня 2024 10:52
    дод. угода 1 до дог. 79.5П.pdf зміни до договору
    01 серпня 2024 10:52
    Електронний підпис укладений
    24 травня 2024 12:07
    Договір 79.5 П.pdf укладений
    24 травня 2024 12:05

    Зміни до договору

    Дата внесення змін до договору:
    01 серпня 2024
    Дата публікації змін до договору:
    01 серпня 2024
    Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
    • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зміною підписанта Замовника на підставі наказу «Про надання права підписів на договорах по забезпеченню фінансово-господарської діяльності КНП «ООКЛ» OOP»» від 10.06.2024 р. № 197, Сторони домовилися внести відповідні зміни до Договору № 79/5П від 24.05.2024 р. та викласти реквізити Замовника у наступній редакції
    Номер договору про закупівлю: 79/5П
    Договір:
    Номер додаткової угоди: 1
    Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
    Дата внесення змін до договору:
    30 серпня 2024
    Дата публікації змін до договору:
    02 вересня 2024
    Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
    • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до ст. ст. 651 -654 Цивільного кодексу України, зміна реквізитів
    Номер договору про закупівлю: 79/5П
    Договір:
    Номер додаткової угоди: 2
    Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
    Дата внесення змін до договору:
    24 жовтня 2024
    Дата публікації змін до договору:
    24 жовтня 2024
    Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
    • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зміною підписанта Замовника на підставі наказу «Про надання права підписів на договорах по забезпеченню фінансово-господарської діяльності КПП «ООКЛ» OOP»» від 10.10.2024 р. № 332,
    Номер договору про закупівлю: 79/5П
    Договір:
    Номер додаткової угоди: 3
    Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
    Дата внесення змін до договору:
    30 грудня 2024
    Дата публікації змін до договору:
    30 грудня 2024
    Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
    • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпункту 1 пункту 19 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, при додержанні умов Договору, Сторони дійшли згоди щодо укладання Додаткової угоди до Договору, стосовно зменшення загальної суми Договору на 665 820,00 грн. ( шістсот шістдесят п’ять тисяч вісімсот двадцять грн.. 00 коп.) в тому числі ПДВ 110 970,00 грн за рахунок зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника. Пункт 3.1. розділу 3 Договору викласти у наступній редакції: «Загальна сума цього Договору становить: 649 380,00 з ПДВ».
    Номер договору про закупівлю: 79/5П
    Договір:
    Номер додаткової угоди: 4
    Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
    Дата внесення змін до договору:
    30 грудня 2024
    Дата публікації змін до договору:
    30 грудня 2024
    Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
    • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.п. 8 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму* воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) та ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли взаємної згоди продовжити дію Договору № 79/5П від 24.05.2024 року (надалі - Договір) на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку року, збільшивши обсяг закупівлі та суму, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі. Ця Додаткова угода вступає в дію з моменту її підписання та діє на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в 2024 році, та не пізніше « 30» червня 2025 року, але у всякому випадку, до виконання Сторонами своїх зобов’язань.
    Номер договору про закупівлю: 79/5П
    Договір:
    Номер додаткової угоди: 5
    Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
    Дата внесення змін до договору:
    10 січня 2025
    Дата публікації змін до договору:
    13 січня 2025
    Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
    • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З урахуванням положень підпункту 8 пункту 19 Особливостей та на підставі частини 6 статті 41 Закону, якою передбачено, шо дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, шо не перевишує 20% СУМИ, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому РОЦІ, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Сторони Договору дійшли взаємної згоди продовжити строк дії Договору та збільшити суму договору на 129 876,00 з ПДВ, шо не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі. . Загальна ціна цього Договору становить 779 256,00 грн з ЦДВ.»
    Номер договору про закупівлю: 79/5П
    Договір:
    Номер додаткової угоди: 6
    Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML