Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби (Повнопривідні сідлові тягачі з кранами маніпуляторами у кількості 38 штук)
Очікувана вартість
279 148 000,00 UAH
UA-2024-05-07-008442-a ● 299baa0597a84a7db370f29b985a5e81
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
Код ЄДРПОУ: | 00135390 |
Вебсайт: | http://www.ukrnafta.com |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
Контактна особа: |
Коваленко Анастасія Костянтинівна 380993519715 anastasiia.kovalenko@ukrnafta.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 травня 2024 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 червня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 03 червня 2024 13:57 |
Початок аукціону: | 03 червня 2024 13:57 |
Очікувана вартість: | 279 148 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 791 480,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Умови: Гарантія надається з урахуванням умов, викладених в пункті 2 Розділу ІІІ тендерної документації. Форма тексту гарантії наведена в Додатку 5 до тендерної документації - для банків-резидентів України, в Додатку 5.1 до тендерної документації - для іноземних банків. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 8374440 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець повинен надати забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує встановлений Особливостями строк для укладення договору про закупівлю. Банківська гарантія виконання зобов'язань за договором повинна бути надана Замовнику та набувати чинності не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна надаватись у розмірі: 5% від суми договору. Орієнтовні форми текстів гарантій виконання договору про закупівлю наведені в: - Додатку 6 - для банків-резидентів України - Додатку 7 - для іноземних банків |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38 штука
Повнопривідний сідловий тягач з краном маніпулятором
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2025
ДК 021:2015: 34138000-3 — Автотягачі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за весь Товар здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) та акту (-ів) приймання-передачі Товару за кількістю та якістю (після зняття усіх зауважень). або Розрахунок за кожну окрему партію Товару здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) та акту (-ів) приймання-передачі Товару за кількістю та якістю (після зняття усіх зауважень) по кожній партії Товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 травня 2024 16:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 травня 2024 16:34 |
Зміна №2 до оголошення.pdf | |
27 травня 2024 16:34 |
Зміна № 2 до ТД.pdf | |
27 травня 2024 16:34 |
ТД_тягачі 38 шт. зі змінами 2.docx | |
17 травня 2024 17:16 |
Зміна № 1 до ТД.pdf | |
17 травня 2024 17:16 |
Зміна № 1 до оголошення.pdf |
27 травня 2024 16:49 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 травня 2024 16:34 |
Зміна №2 до оголошення.pdf
|
||||||
27 травня 2024 16:34 |
Зміна № 2 до ТД.pdf
|
||||||
27 травня 2024 16:34 |
ТД_тягачі 38 шт. зі змінами 2.docx
|
||||||
17 травня 2024 17:16 |
Зміна № 1 до ТД.pdf
|
||||||
17 травня 2024 17:16 |
Зміна № 1 до оголошення.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимог до технічних характеристик
Дата подання: 15 травня 2024 17:46
Дата відповіді: 17 травня 2024 16:16
Шановний Замовник! Відповідно до Таблиці 1 Додатку 3 тендерної документації, до Міжосьової відстані: між переднім та середнім мостами встановлено вимогу від 3900 до 4200 мм, Відстані від крайньої точки КМУ до центру сідла встановлено вимогу не менше 2500 мм, Ошиновка: односкатна.
Наше підприємство має змогу запропонувати до закупівлі за економічно вигідною ціною Повнопривідний сідловий тягач з краном маніпулятором. Для забезпечення здійснення принципів публічних закупівель та залучення до участі у закупівлі більшого кола учасників, просимо Вас внести наступні зміни до тендерної документації:
Ошиновка: односкатна або двоскатна,
Міжосьова відстань: між переднім та середнім мостами від 3900 до 4800 мм, та/або Відстань від крайньої точки КМУ до центру сідла не менше 2000 мм.
Дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовник не може погодити запропоновані зміни в технічному завданні, в зв'язку з тим, що:
- міжосьова відстань між переднім та середнім мостом впливає на маневреність сідлового тягача;
- ошиновка впливає на прохідність транспортного засобу;
-відстань від КМУ до центру сідла пов'язана з технічними параметрами вже наявних на балансі товариства напівпричепів, що має безпосередній вплив на маневреність автопотяга в цілому.
У зв'язку з тим, що сідлові тягачі експлуатуються на об'єктах нафтовидобутку вищезазначені параметри є надважливими.
Таким чином, Замовник не вбачає за необхідне внесення до тендерної документації запропонованих Вами змін.
- міжосьова відстань між переднім та середнім мостом впливає на маневреність сідлового тягача;
- ошиновка впливає на прохідність транспортного засобу;
-відстань від КМУ до центру сідла пов'язана з технічними параметрами вже наявних на балансі товариства напівпричепів, що має безпосередній вплив на маневреність автопотяга в цілому.
У зв'язку з тим, що сідлові тягачі експлуатуються на об'єктах нафтовидобутку вищезазначені параметри є надважливими.
Таким чином, Замовник не вбачає за необхідне внесення до тендерної документації запропонованих Вами змін.
Запит на продовження строку подання тендерної пропозиції
Дата подання: 16 травня 2024 12:51
Дата відповіді: 17 травня 2024 16:17
Доброго дня. У звя'зку з введеннями планових та аварійних відключень світла, просимо продовжити строк подання тендерної пропозиції до 31.05.2024 року для забезпечення можливості грунтовнішого опрацювання інформації для подання найбільш оптимального варіанту тендерної пропозиції.
Відповідь: Шановний Учасник! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що строк для подання тендерних пропозицій буде продовжено, про що будуть оприлюднені відповідні зміни до тендерної документації та оголошення про закупівлю.
строк подання пропозиції
Дата подання: 17 травня 2024 10:47
Дата відповіді: 17 травня 2024 16:17
Добрий день!
Наша компанія планує прийняти участь у даній закупівлі та запропонувати якісний європейський продукт за найвигіднішу для Вас вартість.
Але враховуючи відключення світла, які не завжди співпадають з графіками відключень та тривають більше ніж заплановано, унеможливлює своєчасну комунікацію з європейськими партнерами.
Враховуючи наведене, просимо Вас розглянути можливість перенесення подання тендерних пропозицій до 31.05.2024року.
Сподіваємось на Ваше розуміння!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що строк для подання тендерних пропозицій буде продовжено, про що будуть оприлюднені відповідні зміни до тендерної документації та оголошення про закупівлю.
Додаток 2
Дата подання: 24 травня 2024 16:47
Дата відповіді: 27 травня 2024 16:53
Шановний Замовнику!
Наша підприємство планує прийняти участь у закупівлі Номер у Prozorro UA-2024-05-07-008442-a.
Для можливості надання пропозиції, яка заощадить кошти ПАТ «Укрнафта», просимо внести зміни у Додаток 2:
Документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується Учасником процедури в його тендерній пропозиції викласти у наступній редакції –
1.1. Технічна специфікація, яка складається з Розділів І та ІІ Додатку 3 (у тому числі заповнена Таблиця 1) до цієї Тендерної документації.
2.1.2. Скановані копії сторінок настанови з експлуатації та/або іншого документу, який(і) містять інформацію про технічні характеристики (згідно з таблицею 1 розділу ІІ додатку 3 до тендерної документації) на запропонований товар від виробника, завірений(-і) виробником або від офіційного представника виробника (дистриб’ютором або імпортером)*
*Примітка: у випадку неможливості надання вищезазначеного документа(-ів) Учасник може надати:
- скановані копії сторінок настанови з експлуатації та/або іншого документу від виробника тягача або офіційного представника виробника (дистриб’ютора або імпортера), який(і) містять інформацію про технічні характеристики (марка, модель та потужність двигуна, кліренс, тип, марка, модель КПП, тип шин, ємність паливного баку, колісна формула тощо);
- скановані копії сторінок настанови з експлуатації та/або іншого документу від виробника або офіційного представника виробника (дистриб’ютор або імпортером) краново-маніпуляторної установки, який(і) містять інформацію про технічні характеристики (вантажопідйомність, кут повороту, максимальний виліт стріли тощо).
Інша інформація, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації викласти у наступній редакції - 2.2.2. Довідка (лист довільної форми) із зазначенням сервісних (сервісного) центрів (центру), на яких (якому) можливе гарантійне та післягарантійне обслуговування тягача та наявності виїзної сервісної бригади для обслуговування краново-маніпуляторної установки.
2.2.3. Довідка (лист довільної форми), про те, що Учасник у випадку перемоги у торгах забезпечить адаптацію тахографів до транспортних засобів за власний рахунок після реєстрації автомобілів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що зміни до тендерної документації оприлюднені та розміщенні відповідно до пункту 54 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Щодо підпункту 2.2.3. пункту 2 розділу І додатку 2 до тендерної документації Замовник не вбачає за необхідне внесення змін до даного пункту, так як, зазначене передбачається пунктом 6.9 Розділу І додатку 3 до тендерної документації.
Щодо підпункту 2.2.3. пункту 2 розділу І додатку 2 до тендерної документації Замовник не вбачає за необхідне внесення змін до даного пункту, так як, зазначене передбачається пунктом 6.9 Розділу І додатку 3 до тендерної документації.
Додаток 3
Дата подання: 24 травня 2024 17:02
Дата відповіді: 27 травня 2024 16:54
Шановний Замовнику!
Наша підприємство планує прийняти участь у закупівлі Номер у Prozorro UA-2024-05-07-008442-a.
1. Для можливості надати пропозицію, яка заощадить кошти ПАТ «Укрнафта», просимо внести зміни у Додаток 3 та викласти у наступній редакції пункти "Переліку супровідної документації при поставці Товару":
6.1.. Керівництво або настанова з експлуатування, сервісна книжка або електронна сервісна книжка що відповідає транспортному засобу.
6.3. Згідно з вимогами «Правил з охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання» НПАОП 0.00-1.80-18 на краново-маніпуляторну установку необхідно наступні документи:
- Журнал нагляду (паспорт) із записом про проведення випробування на заводі-виробнику.
- На табличці де вказаний заводський номер, завод-виробник, тип, марка, вантажопідйомність повинен бути нанесений знак відповідності «трилисник» відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від від 30 грудня 2015 р. № 118
- Декларація відповідності технічному регламенту безпеки машин, затвердженому Постановою КМУ від 30.01.2013 року № 62.
6.4. Керівництво з експлуатації, паспорт, гарантійний талон (надається у разі відсутності даних про нього у керівництві або настанові з експлуатування транспортного засобу)
6.5. Паспорт, гарантійний талон на підігрівач передпусковий дизельний і автономний обігрівач кабіни. (надається у разі відсутності даних про нього у керівництві або настанові з експлуатування транспортного засобу)
6.8. Підготовлена виробником Товару фактичну калькуляцію собівартості Товару або сертифікат походження Товару (надається у разі, якщо Товар виготовлено на території України)
6.9. .Постачальник забезпечує адаптацію цифрових тахографів після реєстрації автомобілів Покупцем (вартість цих робіт враховується в ціну машин). У разі необхідності проведення адаптації на стаціонарних постах підрядника, доставка транспортних засобів до місця проведення адаптації здійснюється Покуцем, не більше 150 км. в один напрямок.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що зміни до тендерної документації оприлюднені та розміщенні відповідно до пункту 54 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Щодо пункту 6.8 розділу І додатку 3 до тендерної документації Замовник не вбачає за необхідне внесення змін до даного пункту, так як, зазначена вимога встановлена на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва».
Щодо пункту 6.9 розділу І додатку 3 до тендерної документації Замовник не вбачає за необхідне внесення змін до даного пункту, задля додержання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо пункту 6.8 розділу І додатку 3 до тендерної документації Замовник не вбачає за необхідне внесення змін до даного пункту, так як, зазначена вимога встановлена на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва».
Щодо пункту 6.9 розділу І додатку 3 до тендерної документації Замовник не вбачає за необхідне внесення змін до даного пункту, задля додержання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додаток 3 Розділ ІІ. Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 24 травня 2024 17:07
Дата відповіді: 27 травня 2024 16:54
Шановний Замовнику!
Для розширення кола потенційних учасників та можливості надати пропозицію на сучасний автомобіль, просимо розширити параметри гальмівної системи сідлового тягача:
Допоміжна: дросельного типу з пневматичним або електронним приводом, встановлена в систему випуску відпрацьованих газів ДВЗ
Дякуємо!
Відповідь: Шановний Учасник! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що зміни до тендерної документації оприлюднені та розміщенні відповідно до пункту 54 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-05-07-008442-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОММАШ ГРУП", Код ЄДРПОУ:42601903
Дата подання: 03 липня 2024 11:19
Вимога на рішення Замовника
Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОММАШ ГРУП" подає цю вимогу на рішення Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 липня 2024 15:52
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
26.06.2024 року Замовником, в електронній системі закупівель, розміщено повідомлення з Вимогою про усунення невідповідностей Учасника по Закупівлі на виконання вимог Пункту 2 Розділу I Додатку 2 до Тендерної документації щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції іншої інформації, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, а також вимог Пункту 3 Розділу I Додатку 2 до Тендерної документації щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції інших документів необхідних для виконання вимог Замовника, зокрема:
- Щодо надання документів передбачених Підпунктом 2.2.4. Пункту 2 Розділу I Додатку 2 до Тендерної документації.
- Щодо надання документів передбачених Підпунктом 3.1. Пункту 3 Розділу I Додатку 2 до Тендерної документації.
Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на її відповідність вимогами тендерної документації та з урахуванням, що Учасник виправив невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему уточнених та нових документів в електронній системі протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції.
26.06.2024 року Замовником, в електронній системі закупівель, розміщено повідомлення з Вимогою про усунення невідповідностей Учасника по Закупівлі на виконання вимог Пункту 2 Розділу I Додатку 2 до Тендерної документації щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції іншої інформації, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, а також вимог Пункту 3 Розділу I Додатку 2 до Тендерної документації щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції інших документів необхідних для виконання вимог Замовника, зокрема:
- Щодо надання документів передбачених Підпунктом 2.2.4. Пункту 2 Розділу I Додатку 2 до Тендерної документації.
- Щодо надання документів передбачених Підпунктом 3.1. Пункту 3 Розділу I Додатку 2 до Тендерної документації.
Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на її відповідність вимогами тендерної документації та з урахуванням, що Учасник виправив невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему уточнених та нових документів в електронній системі протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2024 14:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс" |
263 150 000,00
UAH
|
260 358 520,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОММАШ ГРУП" |
270 398 000,00
UAH
|
261 900 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ТЕХКОМПЛЕКТ" |
276 647 600,00
UAH
|
262 000 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" |
274 557 283,46
UAH
|
271 765 800,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВКК "СПЕЦМАШ"" |
279 053 000,00
UAH
|
274 557 282,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс" #36449624 |
Переможець |
260 358 520,00
UAH
|
28 червня 2024 18:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 червня 2024 13:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2024 14:40
|
Протокольне рішення від 12.07.2024 №725-10 (про продовження на укл.дог.).pdf | укладений |
02 серпня 2024 14:23
|
договір від 01.08.2024 №13-2929-МТР.pdf | укладений |
02 серпня 2024 14:23
|