Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ" |
Код ЄДРПОУ: | 39787008 |
Вебсайт: | https://nais.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ БУЛЬВАРНО-КУДРЯВСЬКА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Оксана Пашина +380932135582 o.pashyna@nais.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 травня 2024 14:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 травня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 20 травня 2024 14:41 |
Початок аукціону: | 20 травня 2024 14:41 |
Очікувана вартість: | 26 735 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 267 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Попередня оплата в розмірі 60% вартості Товару за цим Договором перераховується впродовж 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами цього Договору на підставі виставленого Продавцем рахунку-фактури | Аванс | 10 | Банківські | 60 |
Поставка товару | 40 % вартості Товару за цим Договором сплачуються Покупцем впродовж 2 (двох) місяців з дати підписання Сторонами видаткової накладної, що підтверджує факт передачі Товару. Платежі здійснюються двома рівними частинами, у розмірі 20% вартості Товару кожна, до завершення кожного наступного після передачі Товару, місячного строку, на підставі виставленого Продавцем рахунку, з урахуванням можливості настання передбачених п. 4.6 цього Договору умов. | Пiсляоплата | 61 | Календарні | 40 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 травня 2024 17:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 травня 2024 16:57 |
ТД Обладнання для СЗД зі змінами.docx | |
14 травня 2024 10:26 |
ПРОЄКТ_-_Договір_Обладнання_для_СЗД зі змінами.docx | |
14 травня 2024 10:26 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx |
14 травня 2024 17:01 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
14 травня 2024 16:57 |
ТД Обладнання для СЗД зі змінами.docx
|
||||||
14 травня 2024 10:26 |
ПРОЄКТ_-_Договір_Обладнання_для_СЗД зі змінами.docx
|
||||||
14 травня 2024 10:26 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-21-000061 ● e0938357e32347f5b761c86051f958f1
- Статус: завершено ● Дата: 19 липня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2024 12:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.06.2024 № 126
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 07 червня 2024 року № 168-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
36 UA-2024-05-07-005985-a 07.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-25 16:43:11
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі обладнання для модернізації систем збереження даних (ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-07-005985-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз
ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку
(анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), щодо обґрунтування
розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювали Ви на власному веб-сайті (або офіційному веб-
сайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та
якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета
закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде
доступна для перегляду.
3. Яким чином переможцем торгів ТОВ «БМС ТЕХНО» дотримано вимоги пункту 3 розділу розділ VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації в частині надання надання копії ліцензії або документа дозвільного характеру?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через
електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня
оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-27 12:53:38
У межах проведення моніторингу закупівлі обладнання для модернізації систем збереження даних (ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-07-005985-a) надаємо відповіді на поставленні питання.
Питання 1. Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначається на підставі аналізу закупівельних цін попередніх закупівель, що проводились підприємством у минулих роках та інформації, наданої вендорами (інформація від вендорів додається).
Питання 2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на власному сайті за посиланням https://nais.gov.ua/p/zakupivli
Питання 3. Відповідно до вимог тендерної документації, Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Відповідно до Закону України Про ліцензування певних видів господарської діяльності, господарська діяльність відповідно до предмета даної закупівлі не ліцензується. При цьому, тендерна документація не містить вимогу про інформування замовника, що така діяльність не підпадає під ліцензування.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 липня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 травня 2024 15:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ БМС ТЕХНО |
23 528 988,00
UAH з ПДВ
|
20 433 804,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АККОРДГРУП" |
25 398 250,00
UAH з ПДВ
|
20 701 158,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ БМС ТЕХНО #22945907 |
Переможець |
20 433 804,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2024 15:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2024 18:44
|
2024-06-03 - Договір БМС ТЕХНО_Обладнання для СЗД.pdf | укладений |
03 червня 2024 18:43
|