Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 25843931 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Вулиця Воскресенська будинок 24 |
Контактна особа: |
Клейман Ганна Анатоліївна 380567913774 svizinska.ha@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
14 травня 2024 10:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-04-000085 ● 8e7d9bf138b0488ba02fecfc034ed368
- Статус: завершено ● Дата: 10 липня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2024 11:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.06.2024 № 111
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
46 UA-2024-05-07-004559-a 07.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-06 17:09:00
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з нового будівництва магістрального водогону Марганець – Нікополь – Покров у зв’язку з необхідністю ліквідації негативних наслідків, пов’язаних із знищенням Каховської гідроелектростанції, Дніпропетровська область (додаткові роботи) (ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-07-004559-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) а саме, надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем закупівлі товариством з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» умов пункту 17.1 розділу 17 Договору від 10.05.2024 № Б-В-2/1 в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-10 15:01:47
Пояснення на запит по закупівлі UA-2024-05-07-004559-a
Директору Департаменту моніторингу
та перевірок закупівель
Державної аудиторської служби України
Олексію АЛЕКСАНДРОВУ
Пояснення на запит
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області у своїй діяльності керується Законами України та нормативно-правовими документами Кабінету Міністрів України і зокрема нормативними документами Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України.
Згідно отриманого Запиту замовнику на пояснення від Державної аудиторської служби України щодо Закупівлі № UA-2024-05-07-004559-a «Нове будівництво магістрального водогону Марганець – Нікополь – Покров у зв’язку з необхідністю ліквідації негативних наслідків, пов’язаних із знищенням Каховської гідроелектростанції, Дніпропетровська область (додаткові роботи) (ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» замовником надається наступне пояснення:
1. Щодо виконання переможцем закупівлі Товариством з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» умов пункту 17.1 розділу 17 Договору від 10.05.2024 № Б-В-2/1 в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю,надаємо інформацію,що на підставі п.17 договору Б-В-2/1 від 10.05.2024р.підрядник ТОВ «Ростдорстрой» надав забезпечення виконання зобов’язань за договором у вигляді банківської гарантії № G11994/24 від 25.04.2024р.
Документи надаємо:
-оригінал банківської гарантії № G11994/24 від 25.04.2024р.
-копія банківської гарантії та ліцензії банку
-копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії
Начальник тендерно – договірного відділу
(уповноважена особа із організації
проведення процедур закупівель) Ганна КЛЕЙМАН
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ростдорстрой" #33658865 |
Переможець |
605 105 921,92
UAH з ПДВ
|
10 травня 2024 11:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2024 14:27
|
ДУ-4 Б-В-2-1.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2024 14:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2024 14:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2024 14:13
|
ДУ-4 Б-В-2-1.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2024 12:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2024 14:47
|
ДУ3_Б-В-2-1.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2024 14:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2024 17:01
|
ДУ2_Б-В-2-1.pdf | зміни до договору |
01 липня 2024 17:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 червня 2024 16:24
|
Б-В-2-1_ДУ1.pdf | зміни до договору |
11 червня 2024 15:42
|
договір_Б-В-2-1.pdf | укладений |
14 травня 2024 10:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна договірної ціни річної вартості робіт |
Номер договору про закупівлю: | Б-В-2/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення обсягу фінансування на 2024 рік |
Номер договору про закупівлю: | Б-В-2/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення обсягу фінансування |
Номер договору про закупівлю: | Б-В-2/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі у відповідності до пп.1 п.19 Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 та на підставі пп.1 п.3.3. Договору,уточнення обсягу фінансування,зміна строку виконання робіт до 31.12.2024р.,та зміна строку дії договору до 31.12.2024р. |
Номер договору про закупівлю: | Б-В-2/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі у відповідності до пп.1 п.19 Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 та на підставі пп.1 п.3.3. Договору,уточнення обсягу фінансування,зміна строку виконання робіт до 31.12.2024р.,та зміна строку дії договору до 31.12.2024р. |
Номер договору про закупівлю: | Б-В-2/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |