Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ" ВІЛЬШАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЗВЕНИГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43433450 |
Місцезнаходження: | 19534, Україна , Черкаська обл., с. В'язівок, вул. Перемоги, буд. 15 |
Контактна особа: |
Оксана Осауленко +380978129261 osaulenko556@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 травня 2024 10:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 15 травня 2024 11:18 |
Початок аукціону: | 15 травня 2024 11:18 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 травня 2024 10:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 травня 2024 10:21 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-01-000001 ● 87b44f9e1f0d4dcd9be963a17f27510d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2024 13:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.07.2024 № 51-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 01.07.2024 № 51-З
Втяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2024-05-07-001862-a, 07.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-08 14:14:33
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-07-001862-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
- чому тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, та не містить змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178», які набрали чинність 09.04.2024? Зокрема, підпункт 5.3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації містить вимогу про надання переможцем процедури закупівлі довідки щодо обставин, зазначених в абзаці 14 пункту 47 Особливостей?
- з яких підстав тендерна пропозиція ФОП Бойко О.В. не відхилена та надано 24 години на виправлення невідповідності щодо відсутності сертифікату екологічного аудитора, виданого на особу, яка здійснювала в учасника ФОП Бойко О.В. екологічний аудит (Кушнір А.С.), чим не виконано вимогу пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ тендерної документації?
- чи була виявлена під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Бойко О.В. невідповідність у документах? Зокрема, термін дії наданого ФОП Бойко О.В. у складі тендерної пропозиції договору від 04.04.2024 № 40424 про купівлю деревини до 15.04.2024, чим не виконано вимогу підпункту 9.5 додатку 1 до тендерної документації – договір (договори) мають бути чинні протягом усього терміну постачання товару (до 31.08.2024).
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-12 15:12:50
пояснення
1. Затвердження коштів на придбання товарів, робіт та послуг здійснюється у відповідності до бюджетного та спеціального законодавства відповідної сфери діяльності Замовника виходячи із реальної річної потреби відповідних товарів, робіт та послуг в межах передбачених кошторисом доходів та видатків на відповідний рік бюджетних асигнувань за відповідним кодом економічної класифікації видатків з урахуванням внесених до кошторису змін як за спеціальним , так і загальним фондами. Очікувана вартість товарів здійснювалася за методом порівняння ринкових цін, яка базувалася на зборі та аналізі цінової інформації з реального ринку, на запиті комерційних пропозицій постачальників подібних товарів, на аналізі реальних угод на відповідному ринку, з урахуванням індексу цін.
2. Дане порушення має формальний характер так як згідно висновків зроблених у постанові Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 21.01.2021 у справі №120/1297/20-а при вирішенні спору необхідно виходити з принципу пропорційності як одного з елементів верховенства права та враховувати співмірність наслідків реагування тим порушенням, які виявлені, та ризиків, які вони утворюють, а також дотримання справедливого балансу між інтересами суб`єктів господарювання, безпосередніх отримувачів придбаних послуг і публічними інтересами. Конституційний Суд України у рішенні від 25.01.2012 No 3-рп/2012 (справа No 1-11/2012) зазначив, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який серед іншого означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Додержання принципу пропорційності означає необхідність дотримання балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення. Таким чином, включення вимоги про надання переможцем процедури закупівлі довідки щодо обставин, зазначених в абзаці 14 пункту 47 Особливостей та відповідно надання такої довідки переможцем має формальний характер, вказане порушення не є суттєвим і наслідки усунення такого порушення не є співмірним між виявленим порушенням, допущеним замовником торгів, засобам його усунення, шкодою і негативними наслідками, до яких це може призвести. Також вказані обставини не призвели до будь-яких наслідків для відкритості та прозорості публічної закупівлі, а також для будь-якого іншого публічного інтересу.
3. Відповідно до п. 40 Особливостей, визначено під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник у відповідності до вимог чинного законодавства, через електрону систему публічних закупівель розмістив учаснику ФОП Бойко О.В. повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі: «ДК 021-2015 (CPV) 03410000-7: Деревина (Деревина дров’яна промислового використання твердих порід, ДК 021:2015: 03418100-4), а саме керуючись ч.40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 117, та, враховуючи ч. 39 цих Особливостей, у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та/або документах, що подані учасником, ФОП Бойко О.В. у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно вимог Особливостей, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Наданий учасником ФОП Бойко О.В. сертифікат екологічного аудитора, виданого на особу, яка здійснювала в учасника ФОП Бойко О.В. екологічний аудит (Кушнір А.С.) не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, а тому Замовником чітко у відповідності до норм законодавства було надано учаснику можливість усунути таку невідповідність.
4. Тендерна пропозиція ФОП Бойко О.В. відповідає вимогам тендерної документації так як даний учасник виконував вимогу підпункту 9.4 додатку 1 до тендерної документації, а не 9.5, а саме - підтвердження наявності усього об’єму товару учасник який не є постійним чи тимчасовим лісокористувачем підтверджує шляхом надання в складі тендерної пропозиції: - інформації в довільній формі де зазначає наявну у нього кількість (об'єм) деревини паливної твердих порід деревини - копії товарно-транспортних накладних стосовно купівлі такої деревини; - копії документів, які підтверджують набуття права власності (прийняття на баланс) на деревину з технічними характеристиками, які визначені цим додатком.
Надання інформації про усунення порушення замовником
вжито заходів щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не будемо допускати такі порушення
2024-07-24 07:51:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлені порушення частини п’ятої статті 8 Закону та пункту 43 Особливостей.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлені порушення частини п’ятої статті 8 Закону та пункту 43 Особливостей.) • усунуто
Договір про закупівлю розірвано
2024-07-24 14:46:26
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 травня 2024 11:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Омельченко Роман Олександрович |
472 250,00
UAH з ПДВ
|
467 250,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Бойко Ольга Василівна |
474 500,00
UAH з ПДВ
|
469 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Омельченко Роман Олександрович #3214315119 |
Відхилено |
467 250,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2024 15:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 травня 2024 10:04
|
ФОП Бойко Ольга Василівна #2413809746 |
Переможець |
469 500,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2024 14:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 травня 2024 15:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2024 07:48
|
29 - 1.pdf | укладений |
24 липня 2024 07:47
|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2024 14:53
|
договір.pdf | укладений |
03 червня 2024 14:49
|