Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02144743 |
Вебсайт: | http://www.osvitalviv.com.ua |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., Львів, площа Ринок, 9 |
Контактна особа: |
Шупер Олена Богданівна +380322546048 shcholena1988@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 травня 2024 17:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 травня 2024 07:00 |
Очікувана вартість: | 237 473 477,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 187 367,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги), а саме: Гарантія надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1 000 000,00 грн. (один мільйон гривень 00 копійок) або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія та/або електронна банківська гарантія, PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 6. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради», ЄДРПОУ 02144743 р/р UA098201720355129028088019096 в ДКСУ м. Київ МФО 820172. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1000000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія або депозит. Розмір забезпечення має складати 2% вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 2 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок «Управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради», ЄДРПОУ 02144743 р/р UA098201720355129028088019096 в ДКСУ м. Київ МФО 820172. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 45 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 травня 2024 17:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 травня 2024 17:04 |
Тендерна документація.docx | |
06 травня 2024 17:04 |
Додаток 2. Проект договору.docx | |
06 травня 2024 17:04 |
Додаток 3. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.xlsx | |
06 травня 2024 17:04 |
Експертний звіт (Редакція _4).pdf | |
06 травня 2024 17:04 |
Пояснювальна записка pdf.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції:
- зведеним кошторисним розрахунком;
- договірною ціною;
- пояснювальною запискою;
- локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
- підсумковою відомістю ресурсів;
- загально-виробничі витрати;
- проектом календарного графіку виконання робіт.
Разом з тим, повідомляємо Вас проте, що різні етапи будівництва, які включають в себе різні види робіт, які у свою чергу поділені на розділи, фрагментарно та упорядковано містяться у проектно-кошторисній документації. З проектно-кошторисною документацією Ви можете ознайомитись за адресою: м. Львів, пл. Ринок, 9.
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-07-000039 ● e321e09e4951421983e64a43ae4bc7e4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 серпня 2024 14:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.08.2024 № 166
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 07.08.2024 № 166.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2024-05-06-006830-a, 06.05.2024. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-09 16:47:45
Про надання пояснення
Дата: 09.08.2024
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-05-06-006830-a, яка проведена Управлінням освіти департаменту розвитку Львівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості).
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво) визначено у Настанові з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – Настанова №281).
Настанова №281 є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Порядок визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначено у розділі V Настанови №281.
Відповідно до пункту 5.1 розділу V Настанови №281 ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
При цьому, згідно з пунктом 5.2 розділу V Настанови №281 договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків.
За вимогою пункту 5.31 розділу V Настанови №281 у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: стадії проектування; виду будівництва; технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; тривалості будівництва; способів фінансування будівництва; виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів.
При цьому, відповідно до норм пункту 5.31 V Настанови №281 за динамічної договірної ціни у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) кошти на покриття ризиків – не враховується, а тверда відповідно до норм пункту 5.31 розділу V Настанови №281 при визначенні коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) зазначені кошти за твердої договірної ціни враховуються у розмірі до 1,5% до підсумку глав 1–12 по графі 7 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовника учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, а саме: інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції:
- зведеним кошторисним розрахунком;
- договірною ціною;
- пояснювальною запискою;
- локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
- підсумковою відомістю ресурсів;
- загально-виробничі витрати;
- проектом календарного графіку виконання робіт.
Відповідно до пункту 3.1 Проєкту договору, який міститься у Додатку №2 до тендерної документації Замовника, договірна ціна є динамічною.
Крім того, згідно пункту 3.3 Проєкту договору, який міститься у Додатку №2 до тендерної документації Замовника, зазначено, що Порядок визначення вартості договірної ціни проводиться згідно положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Учасником КОНСОРЦІУМ "БУДІНВЕСТГРУП" у наданій у складі тендерної пропозиції договірній ціні враховано кошти на покриття ризику в сумі 4 270 669,46 гривень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Пояснити чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника КОНСОРЦІУМ "БУДІНВЕСТГРУП" те, що наданий ним розрахунок договірної ціни не відповідає вимогам положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», вимогам пункту 3.1 та 3.4 Проєкту договору (Додаток №2) тендерної документації та пункту 5.31 V Настанови №281?
4. Пояснити підстави включення до договірної ціни за укладеним Договором про закупівлю робіт (договір підряду) від 25.06.2024 №15-24Вт_LV04А_05 коштів на покриття ризиків не у відповідність до норм пункту 5.31 V Настанови №281?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-14 16:22:35
Відповідь на запит
За результатами розгляду Вашого Запиту повідомляємо наступне:
1. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на основі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва "Реконструкція з розширенням існуючої загальноосвітньої середньої школи №41 на вул. Макаренка, 19, в смт. Брюховичі (коригування)", що підтверджений Експертним звітом ТОВ «Вінбуд-Експерт» № 04-04/ 79-15.08.23 від 25 серпня 2023 р. Реєстраційний номер EX01:6512-0080-8216-3443 Редакція №4 (документи додаються).
Визначення Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта "Реконструкція з розширенням існуючої загальноосвітньої середньої школи №41 на вул. Макаренка, 19, в смт. Брюховичі (коригування)" здійснювалося із врахуванням понесених витрат, а саме:
- загальна кошторисна вартість будівництва складає 337 319 206,00 грн;
- в минулих роках виконано робіт на суму 89 591 418,00 грн;
- зведений кошторисний розрахунок відкоригованої ПКД складає 337 319 206,00 - 89 591 418,00 = 247 727 788,00 грн;
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося шляхом сумування таких глав Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта "Реконструкція з розширенням існуючої загальноосвітньої середньої школи №41 на вул. Макаренка, 19, в смт. Брюховичі (коригування)" із врахуванням понесених витрат:
- Разом по главах 1-9: 189 262 235,00 грн;
- Кошторисний прибуток: 3 781 956,00 грн;
- Кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій: 1 065 748,00 грн;
- Кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва: 3 784 625,00 грн;
- Податок на додану вартість: 39 578 913,00 грн;
Всього: 237 473 477,00 грн.
2. З Обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі "Реконструкція з розширенням існуючої загальноосвітньої середньої школи №41 на вул. Макаренка, 19, в смт. Брюховичі (коригування)" (Код ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція) ідентифікаційний номер в електронній системі закупівель: UA-2024-05-06-006830-a на очікувану вартість 237 473 477,00 грн. можна ознайомитися за посиланням https://www.osvitalviv.com.ua/pro-obgruntuvannya-tehnichno-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli/.
Проєкт реалізується в рамках фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком від 22.12.2014 FI number 84.160 Serapis Number 2014 0532, який погодився надати Україні позику з метою фінансування Проекту «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України».
У 2023 році Львівською міською радою подано заявку у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України, яка є ратифікована Верховною радою України та включена в число переможців цієї програми з виділенням 190 900 000,00 грн без ПДВ, на безповоротній основі відповідно до умов Угоди № 13110-05\264 від 25 грудня 2023 року, про впровадження та Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України.
3. Основною характеристикою динамічної договірної ціни відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 р. № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» є право її коригування з урахуванням уточнення обсягів робіт, цін на ресурси та інших підстав, визначених умовами договору підряду, на відміну від твердої договірної ціни, яка визначається на підставі твердого кошторису та може коригуватися лише в окремих випадках за угодою сторін у порядку, визначеному договором підряду. Тому, у договірній ціні замовником передбачено закладення коштів (у вигляді ризиків ) на їх покриття, адже такі витрати не зможуть бути компенсовані за рахунок інших статтей договірної ціни. У разі відсутності вищезазначених непередбачуваних обставин в ході виконання будівельних робіт, зазначені кошти повертаються до державного бюджету.
4. Управління освіти є бюджетною організацією яка працює відповідно до плану формування та використання фінансових ресурсів, тому було заплановано ліміт коштів замовника на покриття додаткових витрат.
Відповідно до рішення Львівської міської ради № 112 від 14.02.2020 «Про затвердження Порядку проведення перевірки управлінням фінансового контролю департаменту «Адміністрація міського голови» кошторисної документації» управління освіти ДР ЛМР після укладення договору надало управлінню фінансового контролю департаменту «Адміністрація міського голови» договір разом з усіма додатками до нього, в тому числі і кошторисну документацію КОНСОРЦІУМ «БУДІНВЕСТГРУП» для здійснення перевірки кошторисної документації.
При перевірці кошторисної документації управління фінансового контролю департаменту «Адміністрація міського голови» здійснює перевірку в повному обсязі, зокрема розцінки робіт, вартість будівельних матеріалів, обладнання, устаткування, які будуть використовуватись на даному об’єкті, тощо. При проведенні перевірки вартості матеріалів управління фінансового контролю департаменту «Адміністрація міського голови» керується збірником «Аналіз поточних цін на ринку будівельних матеріалів, виробів та комплектів» станом на відповідний період, розробленим ТОВ «Аналітичний центр «Будівництва сучасні технології».
За результатами проведеної перевірки управління фінансового контролю департаменту «Адміністрація міського голови» скеровує Замовнику відповідний висновок, в якому погоджується кошторисна вартість виконання робіт або не погоджується вартість робіт, оскільки перевіркою виявлені зауваження щодо завищення вартості робіт об’єкта.
Відтак, за результатами висновку управління фінансового контролю департаменту «Адміністрація міського голови» та за умови наявності зауважень обумовлених у вищезгаданому висновку, з врахуванням пункту 19 Особливостей управлінням освіти ДР ЛМР будуть внесені та оприлюдненні в електронній системі закупівель ПРОЗОРО відповідні зміни до Договору.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-08-14 16:10:36
Пояснення з власної ініціативи
За результатами розгляду Вашого Запиту повідомляємо наступне:
1. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на основі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва "Реконструкція з розширенням існуючої загальноосвітньої середньої школи №41 на вул. Макаренка, 19, в смт. Брюховичі (коригування)", що підтверджений Експертним звітом ТОВ «Вінбуд-Експерт» № 04-04/ 79-15.08.23 від 25 серпня 2023 р. Реєстраційний номер EX01:6512-0080-8216-3443 Редакція №4 (документи додаються).
Визначення Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта "Реконструкція з розширенням існуючої загальноосвітньої середньої школи №41 на вул. Макаренка, 19, в смт. Брюховичі (коригування)" здійснювалося із врахуванням понесених витрат, а саме:
- загальна кошторисна вартість будівництва складає 337 319 206,00 грн;
- в минулих роках виконано робіт на суму 89 591 418,00 грн;
- зведений кошторисний розрахунок відкоригованої ПКД складає 337 319 206,00 - 89 591 418,00 = 247 727 788,00 грн;
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося шляхом сумування таких глав Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта "Реконструкція з розширенням існуючої загальноосвітньої середньої школи №41 на вул. Макаренка, 19, в смт. Брюховичі (коригування)" із врахуванням понесених витрат:
- Разом по главах 1-9: 189 262 235,00 грн;
- Кошторисний прибуток: 3 781 956,00 грн;
- Кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій: 1 065 748,00 грн;
- Кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва: 3 784 625,00 грн;
- Податок на додану вартість: 39 578 913,00 грн;
Всього: 237 473 477,00 грн.
2. З Обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі "Реконструкція з розширенням існуючої загальноосвітньої середньої школи №41 на вул. Макаренка, 19, в смт. Брюховичі (коригування)" (Код ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція) ідентифікаційний номер в електронній системі закупівель: UA-2024-05-06-006830-a на очікувану вартість 237 473 477,00 грн. можна ознайомитися за посиланням https://www.osvitalviv.com.ua/pro-obgruntuvannya-tehnichno-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli/.
Проєкт реалізується в рамках фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком від 22.12.2014 FI number 84.160 Serapis Number 2014 0532, який погодився надати Україні позику з метою фінансування Проекту «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України».
У 2023 році Львівською міською радою подано заявку у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України, яка є ратифікована Верховною радою України та включена в число переможців цієї програми з виділенням 190 900 000,00 грн без ПДВ, на безповоротній основі відповідно до умов Угоди № 13110-05\264 від 25 грудня 2023 року, про впровадження та Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України.
3. Основною характеристикою динамічної договірної ціни відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 р. № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» є право її коригування з урахуванням уточнення обсягів робіт, цін на ресурси та інших підстав, визначених умовами договору підряду, на відміну від твердої договірної ціни, яка визначається на підставі твердого кошторису та може коригуватися лише в окремих випадках за угодою сторін у порядку, визначеному договором підряду. Тому, у договірній ціні замовником передбачено закладення коштів (у вигляді ризиків ) на їх покриття, адже такі витрати не зможуть бути компенсовані за рахунок інших статтей договірної ціни. У разі відсутності вищезазначених непередбачуваних обставин в ході виконання будівельних робіт, зазначені кошти повертаються до державного бюджету.
4. Управління освіти є бюджетною організацією яка працює відповідно до плану формування та використання фінансових ресурсів, тому було заплановано ліміт коштів замовника на покриття додаткових витрат.
Відповідно до рішення Львівської міської ради № 112 від 14.02.2020 «Про затвердження Порядку проведення перевірки управлінням фінансового контролю департаменту «Адміністрація міського голови» кошторисної документації» управління освіти ДР ЛМР після укладення договору надало управлінню фінансового контролю департаменту «Адміністрація міського голови» договір разом з усіма додатками до нього, в тому числі і кошторисну документацію КОНСОРЦІУМ «БУДІНВЕСТГРУП» для здійснення перевірки кошторисної документації.
При перевірці кошторисної документації управління фінансового контролю департаменту «Адміністрація міського голови» здійснює перевірку в повному обсязі, зокрема розцінки робіт, вартість будівельних матеріалів, обладнання, устаткування, які будуть використовуватись на даному об’єкті, тощо. При проведенні перевірки вартості матеріалів управління фінансового контролю департаменту «Адміністрація міського голови» керується збірником «Аналіз поточних цін на ринку будівельних матеріалів, виробів та комплектів» станом на відповідний період, розробленим ТОВ «Аналітичний центр «Будівництва сучасні технології».
За результатами проведеної перевірки управління фінансового контролю департаменту «Адміністрація міського голови» скеровує Замовнику відповідний висновок, в якому погоджується кошторисна вартість виконання робіт або не погоджується вартість робіт, оскільки перевіркою виявлені зауваження щодо завищення вартості робіт об’єкта.
Відтак, за результатами висновку управління фінансового контролю департаменту «Адміністрація міського голови» та за умови наявності зауважень обумовлених у вищезгаданому висновку, з врахуванням пункту 19 Особливостей управлінням освіти ДР ЛМР будуть внесені та оприлюдненні в електронній системі закупівель ПРОЗОРО відповідні зміни до Договору.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-16 15:22:06
Про надання пояснення
Дата: 16.08.2024
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-05-06-006830-a, яка проведена Управлінням освіти департаменту розвитку Львівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178).
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації Замовника тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації; а також завантаження необхідних документів, що вимагаються згідно з умовами цієї тендерної документації.
Відповідно до пунктів 5.3 Розділу ІІІ «Кваліфікаційні критерії до учасників» учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в тому числі:
5.3. Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів:
5.3.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації.
5.3.2. Завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами, актів виконаних робіт на всю суму договору та підтверджуючі документи про зарахування коштів на рахунок учасника по цих договорах, а саме: виписка з банку та/або державної казначейської служби України, тощо). У випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення.
5.3.3. Оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, з зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів.
Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів за період 2019-2023 років із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі.
Слід зазначити, що предметом закупівлі за ID: UA-2024-05-06-006830-a є "Реконструкція з розширенням існуючої загальноосвітньої середньої школи №41 на вул. Макаренка, 19, в смт. Брюховичі (коригування)" - клас наслідків (відповідальності) – СС2.
Крім того, тендерна документація Замовника містить Додаток 3 Технічне завдання, зокрема, із переліком наступних видів робіт: Мурування перегородок армованих з цегли [керамiчної] товщиною в 1/4 цегли при висотi поверху до 4 м; Полiпшене фарбування стель акриловими фарбами по збiрних конструкцiях, пiдготовлених пiд фарбування; Облицювання каркасiв стель плитами типу "Армстронг"; Улаштування каркасiв стель металевих; Монтаж металевих конструкцій дашків та інші.
Учасником «КОНСОРЦІУМ «БУДІНВЕСТГРУП», на виконання вищевказаної вимоги тендерної документації Замовника, у складі тендерної пропозиції надано довідку від 13.06.2024 №39-13 про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів у якій зазначено договори будівельного субпідряду №03-20 від 11.03.2020 та №05-20 від 19.03.2020 з компанією ПАУЕР КОНСТРАКШИН КОРПОРЕЙШИН ОФ ЧАЙНА, ЛТД, де супідрядником є товариство з обмеженою відповідальністю «АРТ-МЕГА-СТРОЙ» (входить до складу Консорціуму «Будінвестгруп», де предметом закупівлі цих договорів будівельного субпідряду є роботи з будівництва техлологічних доріг та платформ вітроенергетичного проєкту «Сиваш» (в актах форми КБ-2в зазначено земляні та дорожні роботи).
Слід зазначити, що предметом закупівлі за ID: UA-2024-05-06-006830-a є "Реконструкція з розширенням існуючої загальноосвітньої середньої школи №41 на вул. Макаренка, 19, в смт. Брюховичі (коригування)" - клас наслідків (відповідальності) – СС2.
При цьому, учасником «КОНСОРЦІУМ "БУДІНВЕСТГРУП» у складі тендерної пропозиції надано вищезгадані аналогічні договори, де супідрядником є товариство з обмеженою відповідальністю «АРТ-МЕГА-СТРОЙ», щодо виконання робіт з будівництва технологічних доріг та платформ, з класом наслідків (відповідальності) – СС1.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Пояснити чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника «КОНСОРЦІУМ "БУДІНВЕСТГРУП" те, що надані ним аналогічні договори не відповідають предмету закупівлі за складом та характером робіт предмету закупівлі за ID: UA-2024-05-06-006830-a?
2. Пояснити чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника «КОНСОРЦІУМ "БУДІНВЕСТГРУП" те, що надані ним аналогічні договори відповідають класу наслідків (відповідальності) СС1, тоді як відповідно до Експертного звіту від 25.08.2023 №04-04/79-15.08.23 по об’єкту "Реконструкція з розширенням існуючої загальноосвітньої середньої школи №41 на вул. Макаренка, 19, в смт. Брюховичі (коригування)" клас наслідків (відповідальності) – СС2.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-21 18:02:29
Про надання пояснення на Запит
За результатами розгляду Вашого Запиту повідомляємо наступне: законодавство у сфері публічних закупівель не містить чітких критеріїв визначення такого поняття як "аналогічний договір", а тому замовник може самостійно визначати спосіб документального підтвердження такого критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а також може визначати межі відповідності документального підтвердження вказаного критерію поняттю "аналогічний договір" з урахуванням загальних принципів здійснення державних закупівель. Із врахуванням цього Замовником в додатку 7 до тендерної документації було передбачено, що під аналогічним договором слід розуміти договір на будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт, тощо. Відтак, тендерна документація не містила окремих вимог щодо аналогічних договорів, крім зазначених вище. Отже, звертаємо Вашу увагу, на те, що замовник не передбачав в тендерній документації і додатках до неї, в тому числі жодним словом/текстом не було сказано про те, що учасники повинні подавати аналогічні договори, які відповідатимуть предмету закупівлі за складом та характером робіт предмету закупівлі. Разом з тим замовник, також не передбачав, що учасники, які подають у складі своєї пропозиції аналогічні договори повинні відповідати класу наслідків (відповідальності) СС1. Відтак, у Замовника не було підстав для відхилення учасника Консорціум «БУДІНВЕСТГРУП», в тому числі і не було підстав для надання йому можливостей для усунення невідповідностей в інформації/документах протягом 24 годин, оскільки його пропозиція, в тому числі і щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору повністю відповідала вимогам тендерної документації.
Окрім цього, слід зазначити, що тендерна документація, в тому числі і кваліфікаційні вимоги, які зазначені в ній однією з вимог яких є документальне підтвердження відповідного досвіду виконання аналогічних договорів затверджено на засіданні робочої групи управління і підтримки проєктів «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України» та «Програма з відновлення України» протоколом №7 від 26.12.2023 року.
Додатково повідомляємо Вас, про те, що Замовником внесено зміни в Договір про закупівлю в частині зміни ціни договору в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляю: Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), передбачено що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. На виконання вимог Особливостей, тендерною документацією, затвердженою рішенням уповноваженої особи від 06.05.2024 року, згідно з предметом закупівлі: Реконструкція з розширенням існуючої загальноосвітньої середньої школи №41 по вул. Макаренка, 19 в смт. Брюховичі" (коригування) (ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля) (далі — тендерна документація) встановлено такі вимоги: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції: - зведеним кошторисним розрахунком; - договірною ціною; - пояснювальною запискою; - локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); - підсумковою відомістю ресурсів; - загально-виробничі витрати; - проектом календарного графіку виконання робіт. Інформація про відповідність запропонованої учасником пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, має бути розрахована у програмному комплексі АВК, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків». Учасник, який подав тендерну пропозицію, вважається таким, що погоджується з проєктом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації, та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в п. 4 Розділу ІІІ до цієї тендерної документації. На виконання вищезазначених вимог тендерної документації Учасником КОНСОРЦІУМ "БУДІНВЕСТГРУП" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції було надано: зведений кошторисний розрахунок, договірну ціну, пояснювальну записку, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, загально-виробничі витрати, календарний графік виконання робіт та додатково проект договору про закупівлю робіт, що відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. А, також оскільки Учасник подав тендерну пропозицію він вважається таким, що погодився з проєктом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Таким чином, Учасником дотримано вимоги тендерної документації щодо подання зведеного кошторисного розрахунку, договірної ціни, пояснювальної записки, локального кошторису, підсумкової відомісті ресурсів, загально-виробничих витрат та календарного графіку виконання робіт, а отже, тендерна пропозиція Учасника відповідає умовам тендерної документації згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, а Замовником дотримано вимоги Особливостей щодо визначення Учасника переможцем. Слід зазначити, що тендерною документацією та додатком 3 тендерної документації «Технічне завдання» не було зазначено окремої вимоги про те, що подана кошторисна документація Учасника повинна відповідати Настанові з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (далі – Настанова №281). Про цю Настанову № 281 згадується лише у Проекті договору. Разом з тим, у пункті 3.1. Проекту договору, як і в самому Договорі зазначається, що Договірна ціна за цим Договором визначається Сторонами як динамічна та може коригуватися в процесі виконання робіт відповідно до вимог чинного законодавства України, з урахуванням п.19 Особливостей. Керуючись даним пунктом Договору, Замовником в процесі виконання Договору було скорегована Договірна ціна відповідно до згаданої Настанови 281, з огляду на нижченаведене. 1. Щодо врахування Учасником у договірній ціні та в пояснювальній записці коштів на покриття ризику в розмірі 2,4 %, що становить: 4 270 659,46 грн. з даного приводу повідомляємо, наступне. Основною характеристикою динамічної договірної ціни відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 р. № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» є право її коригування з урахуванням уточнення обсягів робіт, цін на ресурси та інших підстав, визначених умовами договору підряду, на відміну від твердої договірної ціни, яка визначається на підставі твердого кошторису та може коригуватися лише в окремих випадках за угодою сторін у порядку, визначеному договором підряду. Тому, у договірній ціні передбачено закладення коштів (у вигляді ризиків ) на їх покриття, адже такі витрати не зможуть бути компенсовані за рахунок інших статтей договірної ціни. Разом з тим, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей Замовник має право після укладення договору за результатами проведених торгів вносити змін у Договір, у випадках передбачених пунктом 19 Особливостей. Відтак, відповідно до підпункту 5 пункту 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Враховуючи вищенаведене, керуючись даними нормами Закону та на підставі підпункту 5 пункту 19 Особливостей додатковою угодою № 1 від 21.08.2024 року було внесено Замовником зміни в Договір № 15-24Bт_LV04A_05 від 25.06.2024 р., а саме зменшено суму договору підряду на 5 124 791,35 (п'ять мільйонів сто двадцять чотири тисячі сімсот дев'яносто одна гривня 35 коп.) грн, без зміни кількості (обсягу) та якості робіт і матеріалів. Таким чином, з даної додаткової угоди було виключено із розрахунку договірної ціни кошти на покриття ризику. 2. Окрім цього, на підставі вищенаведеної норми Закону та підпункту 5 пункту 19 Особливостей у договірній ціні до основного Договору було зменшено також вартість експлуатації машино-години будівельних машин та механізмів, що орендуються, у зв’язку з вирахуванням з них: загальновиробничих витрат, адміністративних витрат та прибутку, шляхом підписання додаткової угоди № 2 від 09.09.2024 року до Договору № 15-24Bт_LV04A_05 від 25.06.2024 р., а саме зменшено суму договору підряду на 607 052,19 (шісот сім тисяч п’ятдесят дві гривні 19 коп.) грн, без зміни кількості (обсягу) та якості робіт і матеріалів. Дана додаткова угода буде оприлюднена в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня її укладення. Однак, враховуючи, те що у Висновку було вказано Замовнику вжити заходи щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами процедури закупівлі договором з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до Консорціум «Будінвестгруп» щодо розірвання договору, управлінням освіти департаменту розвитку Львівської міської ради у свою чергу 06.09.2024 року було надіслано лист КОНСОРЦІУМ «БУДІНВЕСТГРУП» за № 2709-вих-126604 про розірвання Договору за № 15-24Bт_LV04A_05 від 25.06.2024 р. Водночас, листом від 06.09.2024 за № 1/09 КОНСОРЦІУМ «БУДІНВЕСТГРУП» повідомив про те, що з викладеними у Висновку порушеннями Підрядник не погоджується, вважає їх передчасними, оскільки в результаті виконання робіт умови договорів оренди можуть змінитися або Підрядник може набути техніку у власність. Зазначені витрати можуть підлягати коректуванню, тому пропоную на даному етапі відкорегувати Договірну ціну, зменшивши витрати на суму 607 052,19 грн. Також, у цьому листі КОНСОРЦІУМ «БУДІНВЕСТГРУП» повідомив управління освіти, що договір може бути розірваний лише за згодою сторін, а Консорціум «БУДІНВЕСТГРУП» заперечує проти розірвання договору та просить Замовника підписати проект Додаткової угоди до договору № 15-24Bт_LV04A_05 від 25.06.2024З. Враховуючи вищенаведене, Замовником було усунуто порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку Західного офісу Держаудитслужби шляхом укладення додаткових угод. Уповноважена особа – Головний спеціаліст юрисконсульт управління освіти Олена ШУПЕР 09.09.2024 року
2024-09-09 23:57:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 вересня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 травня 2024 07:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "БУДІНВЕСТГРУП" |
229 394 000,98
UAH з ПДВ
|
229 394 000,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "БУДІНВЕСТГРУП" #45430158 |
Переможець |
229 394 000,98
UAH з ПДВ
|
14 червня 2024 20:33
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 червня 2024 09:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2024 21:40
|
Кошторис ч.6_compressed.pdf | зміни до договору |
12 вересня 2024 21:37
|
Кошторис ч.5_compressed.pdf | зміни до договору |
12 вересня 2024 21:37
|
Кошторис ч.4_compressed.pdf | зміни до договору |
12 вересня 2024 21:37
|
Кошторис ч.3_compressed (1).pdf | зміни до договору |
12 вересня 2024 21:37
|
Кошторис ч.2_compressed (1).pdf | зміни до договору |
12 вересня 2024 21:37
|
Кошторис ч.1_compressed.pdf | зміни до договору |
12 вересня 2024 21:37
|
Ду _2_додатки.pdf | зміни до договору |
12 вересня 2024 21:37
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2024 17:16
|
Додаткова угода _1 _ додатки.pdf | зміни до договору |
21 серпня 2024 17:14
|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2024 16:19
|
додатки до договору | укладений |
25 червня 2024 16:19
|
Договір | укладений |
25 червня 2024 16:19
|
додатки до договору | укладений |
25 червня 2024 16:16
|
Договір | укладений |
25 червня 2024 16:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни без зміни кількості (обсягу) та якості робіт і матеріалів |
Номер договору про закупівлю: | 15-24Bт_LV04A_05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни без зміни кількості (обсягу) та якості робіт і матеріалів |
Номер договору про закупівлю: | 15-24Bт_LV04A_05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |