Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Плоттер струменевий
Очікувана вартість
227 640,00 UAH
UA-2024-05-06-003797-a 0384f082434f48139d57622fa8df56b0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дворецька Катерина Віталіївна

380444624862 smarttender3078@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 3078 Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 25574423
Вебсайт: http://ngu.gov.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Дворецька Катерина Віталіївна
380444624862
smarttender3078@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 травня 2024 13:27
Звернення за роз’ясненнями: до 10 травня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 травня 2024 00:00
Очікувана вартість: 227 640,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 277,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Плоттер струменевий

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Плоттер струменевий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2024
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Виконавця та Замовника на відповідній видатковій накладній. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИНТ ЕКСПЕРТ" 208 488,00
UAH з ПДВ
208 488,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 травня 2024 16:43
Електронний підпис
23 травня 2024 16:43
Довідка ДПС 3078.pdf.p7s
23 травня 2024 16:43
Довідка ДПС 3078.pdf
23 травня 2024 15:12
Електронний підпис
23 травня 2024 15:11
23_SC-T3100X, SC-F500.pdf.p7s
23 травня 2024 15:11
23_SC-T3100X, SC-F500.pdf
15 травня 2024 16:32
Електронний підпис
15 травня 2024 16:32
Трудова кн Цемеров.pdf.p7s
15 травня 2024 16:32
Трудова кн Цемеров.pdf
14 травня 2024 11:05
Електронний підпис
14 травня 2024 11:05
Електронний підпис
14 травня 2024 11:04
23_SC-T3100X, SC-F500.pdf.p7s
14 травня 2024 11:04
16_Штатний розпис.pdf.p7s
14 травня 2024 11:04
14_Свідоцтво Фіат 6507.pdf.p7s
14 травня 2024 11:04
14_Свідоцтво Фіат 4814.pdf
14 травня 2024 11:04
14_Свідоцтво Фіат 4814.pdf.p7s
14 травня 2024 11:04
14_Договір оренди Афіно.pdf
14 травня 2024 11:04
16_Штатний розпис.pdf
14 травня 2024 11:04
16_Трудова кн Алексеев.pdf
14 травня 2024 11:04
23_SC-T3100X, SC-F500.pdf
14 травня 2024 11:04
4_Витяг ПДВ.pdf
14 травня 2024 11:04
10_Довідка стаття 236 ГКУ.pdf
14 травня 2024 11:04
4_Витяг ПДВ.pdf.p7s
14 травня 2024 11:04
14_Свідоцтво Фіат 6507.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИНТ ЕКСПЕРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИНТ ЕКСПЕРТ"
#30436824
Переможець 208 488,00
UAH з ПДВ
16 травня 2024 14:24
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 травня 2024 13:03

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: – Учасник надав у складі пропозиції гарантійний лист щодо заходу довкілля від 14.05.2024 за вих № 6, у якому не зазначено конкретний перелік заходів, що застосовуються для захисту довкілля. – Учасник не надав у складі пропозиції інформацію АБО документи стосовно учасника або його кінцевого бенефіціарного власника, члена або учасника (акціонера), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), у разі якщо вони є громадянами російської федерації / республіки білорусь / Ісламської Республіки Іран та проживають на території України на законних підставах, АБО лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначено законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів. Також Учасник не надав у складі пропозиції інформацію АБО документи стосовно активів, у разі, якщо активи учасника в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, АБО лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначено законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів. – Учасник надав довідку щодо наявності у нього працівників відповідної кваліфікації від 14.05.2024 за вих. № 11, у якій не зазначено директора. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: – Пункт 10 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. – Пункт 12 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. – Пункт 17 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати постачальник для усунення виявлених невідповідностей: – надати сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа із зазначенням конкретного переліку заходів, що застосовуються учасником, який підтверджує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля. – надати у складі пропозиції інформацію АБО документи стосовно учасника або його кінцевого бенефіціарного власника, члена або учасника (акціонера), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), у разі якщо вони є громадянами російської федерації / республіки білорусь / Ісламської Республіки Іран та проживають на території України на законних підставах, АБО лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначено законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів. Також надати у складі пропозиції інформацію АБО документи стосовно активів, у разі, якщо активи учасника в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, АБО лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначено законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів. – надати сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, в тому числі і директор, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі, за формою Таблиці 1.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 травня 2024 14:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИНТ ЕКСПЕРТ"
#30436824
208 488,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2024 11:23
Електронний підпис укладений
04 червня 2024 11:42
Договір № 31 СЗ 24.pdf укладений
04 червня 2024 11:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 червня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 208 488,00
UAH (в тому числі ПДВ 34 748,00 UAH)