Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель (Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття Навчально-виховного комплексу «Школа І ступеня – дошкільний навчальний заклад «Ластівка» Оболонського району м. Києва на земельній ділянці за адресою: проспект Оболонський, 32-А)
Очікувана вартість
46 063 289,00 UAH
UA-2024-05-06-002608-a ● 72bf13b14b3040de9fe369a696e75fb4
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Місцезнаходження: | 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Контактна особа: |
Бугай Дмитро Вікторович 380444199838 dugaj.103@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 травня 2024 11:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 21 травня 2024 15:26 |
Початок аукціону: | 21 травня 2024 15:26 |
Очікувана вартість: | 46 063 289,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 230 316,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель (Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття Навчально-виховного комплексу «Школа І ступеня – дошкільний навчальний заклад «Ластівка» Оболонського району м. Києва на земельній ділянці за адресою: проспект Оболонський, 32-А)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 травня 2024 11:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 травня 2024 11:27 |
Перелік змін.docx | |
10 травня 2024 11:27 |
ТД Ластівка зміни.docx | |
07 травня 2024 10:13 |
ІІ черга_ВОБ.xls | |
07 травня 2024 10:13 |
І черга_ВОБ.xls | |
07 травня 2024 10:13 |
І черга_ПВР_.xls | |
07 травня 2024 10:13 |
ІІ черга_ПВР_.xls |
10 травня 2024 11:28 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 травня 2024 11:27 |
Перелік змін.docx
|
||||||
10 травня 2024 11:27 |
ТД Ластівка зміни.docx
|
||||||
07 травня 2024 10:13 |
ІІ черга_ВОБ.xls
|
||||||
07 травня 2024 10:13 |
І черга_ВОБ.xls
|
||||||
07 травня 2024 10:13 |
І черга_ПВР_.xls
|
||||||
07 травня 2024 10:13 |
ІІ черга_ПВР_.xls
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-05-06-002608-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП", Код ЄДРПОУ:37563856
Дата подання: 07 червня 2024 14:44
Дата подання: 07 червня 2024 14:44
про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями в частині незаконного відхилення пропозиції ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» в частині незаконного визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ»
Управлінням освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) 06 травня 2024 року було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями): «код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель (Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття Навчально-виховного комплексу «Школа І ступеня – дошкільний навчальний заклад «Ластівка» Оболонського району м. Києва на земельній ділянці за адресою: проспект Оболонський, 32-А)» (далі – закупівля), ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-06-002608-a.
Очікувана вартість закупівлі – 46 063 289,00грн
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю "«СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» (далі – Скаржник), виявили бажання взяти участь у даній закупівлі та, ретельно проаналізувавши Тендерну документацію (далі – ТД), подали свою тендерну пропозицію.
21 травня 2024 року о 15:15 годині відбулося розкриття тендерних пропозицій по вищезазначеній Закупівлі, згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у ній взяли три учасники:
ТОВ «ТОРБУД-3», остаточна пропозиція 39 769 683,56 грн з ПДВ;
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП», остаточна пропозиція 39 999 998,00 грн з ПДВ;
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ», остаточна пропозиція 39 999 999,00 грн з ПДВ.
Замовником було відхилено пропозиції ТОВ "ТОРБУД-3" (ПРОТОКОЛ №52/1 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації від 28.05.2024 року) та ТОВ " СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП" (ПРОТОКОЛ №52/2 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації від 04.06.2024 року).
05 червня 2024 року в системі електронних закупівель «Прозоро» Замовником оприлюднено Протокол №52/3 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації від 05.06.2024 року згідно якого Уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення про визначення учасника ТОВ «КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ» (код ЄДРПОУ 41638010) переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі — Закон).
ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП», як Учасник даної процедури закупівлі категорично не погоджується з рішенням Замовника та вважає його незаконним, таким, що порушує наші законні права та інтереси, а також принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, свідчить про упереджене ставлення та необ’єктивність в його діях.
Підставою подання даної скарги є порушення Замовником норм законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції, неправомірне визначення переможцем учасника ТОВ «КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ» (код ЄДРПОУ 41638010), тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), а тому підлягає відхиленню Замовником.
Порушене право та охоронюваний законом інтерес Суб’єкта оскарження як стосовно участі, так і з приводу неправомірного визнання Замовником переможця, порушень при прийнятті рішень полягає у тому, що Суб’єкт оскарження має право на участь у процедурі закупівлі на недискримінаційних умовах і при розгляді та прийняття тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ» (код ЄДРПОУ 41638010) Замовником було порушено положення тендерної документації та вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей, враховуючи невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ» (код ЄДРПОУ 41638010), за наявності підстав.
Свою позицію обґрунтовуємо наступним.
Керуючись пунктом 59 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р.
№ 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зазначаємо, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» реалізує своє право на подання скарги у встановлені законом строки.
Вважаємо, що Замовником торгів порушено основні принципи здійснення закупівель, що встановлені статтею 5 Закону, зокрема такі як «добросовісна конкуренція серед учасників»; «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель»; «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі», а тому порушено право Скаржника, який претендує на перемогу в даній процедурі закупівель.
І. Скаржник не погоджується з рішенням про відхилення пропозиції Скаржника.
1.1. Після детального аналізу Протоколу №52/2 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 04.06.2024 р. було виявлено, що пропозицію Скаржника відхилено на підставі:
«2.3 Замовник встановив кваліфікаційні вимоги для учасника процедури закупівлі, відповідно до предмета закупівлі у підпункті 2.3. пункту 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Таблиці 1 Додатка № 1 до тендерній документації, учасник підтверджує наявність у штаті головного інженера (з вищою будівельною освітою, надати копію диплому), виконавця робіт (з вищою будівельною освітою, надати копію диплому).
Учасником надано Довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій зазначено, що виконавцем робіт є - Проскурін Олександр Володимирович.
Учасником надано Диплом серії MB № 983039 виданий Дніпропетровським ордена трудового червоного прапора сільськогосподарським інститутом на ім’я Проскуріна Олександра Володимировича, в тому що він закінчив даний інститут за спеціальністю механізація сільського господарства.
Серед документів тендерної пропозиції учасника було встановлено відсутність документа, що підтверджує наявності у Проскуріна Олександра Володимировича диплома з вищою освітою відповідного напряму підготовки - з вищою будівельною освітою.
Відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників (ВИПУСК 64 Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи. Будівництво метрополітенів, тунелів та підземних споруд спеціального призначення), затверджений наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 13 жовтня 1999 р. N 249, Виконавець робіт відноситься до складу «Керівники» та встановлені відповідні Кваліфікаційні вимоги: Повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст): для магістра - стаж роботи керівником нижчого рівня не менше 2 років; для спеціаліста - стаж роботи керівником нижчого рівня - не менше 3 років.
Ненадання диплома з вищою будівельною освітою є недотриманням вимоги підпункті 2.3. пункту 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Таблиці 1 Додатка № 1 до тендерній документації.»
Скаржник не погоджується з підставою для відхилення пропозиції.
Відповідно до пп. 5.7 п.5 Розділу 3 тендерної документації вказано
«5.7. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Враховуючи вищезазначене Замовник мав надати Скаржнику 24 години на виправлення невідповідностей, оскільки відсутність документа, що підтверджує наявності у Проскуріна Олександра Володимировича диплома з вищою освітою відповідного напряму підготовки - з вищою будівельною освітою не призводить до зміни предмета закупівлі.
1.2. Після детального аналізу Протоколу №52/2 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 04.06.2024 р. було виявлено, що пропозицію Скаржника відхилено на підставі:
«2.4 Замовник встановив вимоги до предмета закупівлі у розділі III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункті 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підпункту 2, абзац 7, а саме: Обов’язкова наявність головного інженеру проекту (ГІП) - інженер, який має кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування (надати скан копію сертифікату).
Учасником надано Договір про надання консультаційних послуг від 14.05.2024р. № 2-п, за яким ФОП Бут Максим Олександрович надає ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» консультаційні послуги з технічного консультування в сфері наукової та технічної діяльності підприємства, а саме з забезпечення вимог діючих нормативних документів стосовно міцності та стійкості при структурному аналізі будівель та споруд на етапі виконання ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» робіт по об’єкту: код ДК 021:2015 - 45210000-2 Будівництво будівель (Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття Навчально-виховного комплексу «Школа І ступеня - дошкільний навчальний заклад «Ластівка» Оболонського району м. Києва на земельній ділянці за адресою: проспект Оболонський, 32-А).
Пунктом 1.2. даного Договору передбачено, що Виконавець (ФОП Бут Максим Олександрович) не підпорядковуючись правилам внутрішнього трудового розпорядку Замовника, надає консультаційні послуги.
Відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників (ВИПУСК 64 Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи. Будівництво метрополітенів, тунелів та підземних споруд спеціального призначення), затверджений наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 13 жовтня 1999 р. N 249, Головний архітектор проекту (Головний інженер проекту) відноситься до складу «Керівники».
Завдання та обов'язки. Здійснює технічне керівництво проектно-розшукувальними роботами під час проектування об'єкта й авторський нагляд за його будівництвом, введенням у дію й освоєнням проектних потужностей. Забезпечує високий техніко-економічний рівень об'єктів, що проектуються, впровадження досягнень науково-технічного прогресу та якість проектно-кошторисної документації. Керує розробленням необхідних техніко-економічних обґрунтувань та розрахунків обсягів будівельно-монтажних робіт, визначенням кошторисної вартості будівництва, необхідного складу та кількості обладнання, виробів і матеріалів. Вживає заходів щодо скорочення витрат під час будівництва та експлуатації об'єктів і зростання його ефективності на основі запровадження прогресивних проектних, містобудівних, архітектурно-планувальних рішень.
Готує дані для укладання договорів із замовниками щодо розроблення (передачі) проектно-кошторисної документації, обґрунтування договірної ціни. Бере участь у виборі будівельного майданчика для будівництва, підготовці завдань на проектування об'єктів та в організації інженерних обстежень для розроблення проектно-кошторисної та іншої технічної документації на реконструкцію і технічне переозброєння діючих підприємств, будов і споруд; організовує їх розроблення. Бере участь у складанні комплексних програм, графіків виконання науково-дослідних, конструкторських, технологічних і проектних робіт для об'єктів, на яких будуть застосовуватися нові технологічні процеси й устаткування з тривалими циклами розроблення, конструювання і виготовлення. Складає календарний план випуску науково-технічної продукції. Розробляє пропозиції щодо складу розробників проекту, розподіляє між ними завдання за розділами та частинами проекту, обсяги і вартість робіт. Формулює завдання субпідрядним організаціям і забезпечує ці організації необхідними вихідними даними щодо доручених робіт. Вирішує питання, що виникають у процесі розроблення документації. Відповідає за технічні, економічні, естетичні та екологічні якості проекту в цілому та здійснює контроль за якісним рівнем проектних, містобудівних і архітектурно-планувальних рішень, витратами коштів на проектно-пошукові роботи, строками розроблення проектно-кошторисної документації. Забезпечує відповідність розробленої проектно-кошторисної документації державним стандартам, нормам, правилам та інструкціям. Організовує роботу з перевірки патентної чистоти і патентоспроможності вперше застосованих у проекті чи розроблених для нього технологічних процесів, устаткування, приладів, конструкцій, матеріалів і виробів, відповідності розробленої проектної документації вимогам охорони навколишнього середовища (екологічну експертизу). Проводить захист проекту в організаціях та органах експертизи. Бере участь в узгодженні проектно-кошторисної документації. Вирішує питання проектування, що виникають у процесі будівництва, введення в експлуатацію об'єктів, освоєння проектних потужностей; організовує усунення виявлених дефектів проектно-кошторисної та іншої технічної документації. Організовує роботу над обліком витрат затвердженого кошторисного ліміту. Готує пропозиції керівництву проектної організації та замовнику щодо внесення в робочу документацію змін, пов'язаних із введенням нової нормативної документації, з урахуванням фактичного стану будівництва. Узгоджує обґрунтовані відступи від діючих норм, правил, інструкцій з органами державного нагляду і зацікавленими організаціями, що їх затвердили. Забезпечує аналіз та узагальнення досвіду проектування, будівництва й експлуатації збудованих об'єктів і підготовку на цій основі пропозицій щодо підвищення технічного й економічного рівня проектних рішень. Готує висновки з раціоналізаторських пропозицій та винаходів, проектів стандартів, технічних умов та інших нормативних документів з проектування і будівництва. Бере участь у експертизі проектів, підготовці публікацій і складанні заявок на винаходи, у роботі семінарів і конференцій за своїм фахом.
Отже наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 13 жовтня 1999 р. N 249 не передбачено надання головним інженером проекту консультативних послуг, а передбачає, що головний інженер проекту є особою, яка повинна працювати на підприємстві та підпорядковуючись правилам внутрішнього трудового розпорядку, оскільки головний інженер проекту є відповідальною особою та повинен виконувати певні роботи.
Згідно п.9.2 ДБН А.2.2-3:2014 із Зміною № 1 та Зміною № 2 до складу проекту стадії Р для будівництва повинні входити переліки робіт, для яких необхідне складання актів на приховані роботи, в тому числі Проекти виконання робіт, які розробляються будівельною організацією, тобто підрядником, із залученням інженера проектувальника. Проект виконання робіт, який є обов’язковою складовою частиною робочої документації з будівництва, розробляється організацією, що здійснює будівництво (підрядником), на підставі інших частин робочої документації, проекту організації будівництва та завдання ГІПа будівельної організації (відповідно п.5.3.5 ДБН А .3.1-5:2016), який має узгодити зазначену робочу документацію підрядника. Крім того, вимоги тендерної документації щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, передбачають надання учасником кошторисної документації, до складу якої входить зведений кошторисний розрахунок, що передбачає його складання підписання за участю головного інженера проекту. Також слід зазначити, що враховуючи складність об’єкту будівництва, тривалість виконання робіт встановлена до 31.12.2025 р., та протягом процесу будівництва, можливі зміни до проектної документації.
Учасником не долучено до тендерної пропозиції сканованої копії сертифікату на головного інженера проекту.
За таких умов, учасником не дотримано вимоги тендерної документації, а саме пункту 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підпункту 2, абзац 7.»
Скаржник не погоджується з підставою для відхилення пропозиції.
Відповідно до п. 6 Розділу ІІІ тендерної документації зазначено:
«Обов’язкова наявність головного інженеру проекту (ГІП) - інженер, який має кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування (надати скан копію сертифікату).»
Відповідно до пп. 2.5 п. 2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено:
«2.5. Наявність головного інженеру проєкту (ГІП) – фахівця з вищою освітою у галузі будівництва, який має кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування, щодо обєктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2, СС3. (додати до тендерної пропозиції копію чинного сертифікату інженера-проектувальника, засвідчену підписом і печаткою інженера-проектувальника).»
На виконання вимоги тендерної документації пропозиція Скаржника містить:
- Довідку про працівників відповідної кваліфікації, де зазначено інформацію про Головного інженера проекту Бут Максим Олександрович
Пропозиція дійсно не містить копії сертифікату на головного інженера проекту.
Також пропозиція містить додаткові документи щодо даного працівника, які розміщені у файлі «10.17. Договір Інженер СС3 Бут». В даних документах дійсно наявний Договір про надання консультаційних послуг № 2-П.
При цьому тендерна документація не містить вимоги надання документу для підтвердження працевлаштування даної особи саме як головного інженера проекту.
Додатково повідомляємо, що відповідно до пп. 5.7 п.5 Розділу 3 тендерної документації вказано:
«5.7. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Враховуючи вищезазначене Замовник не мав підстав для відхилення пропозиції Скаржника, або мав надати Скаржнику 24 години на виправлення невідповідностей, оскільки відсутність документів, які підтверджують, що головний інженер проекту є особою, яка працює на підприємстві та відсутність сканованої копії сертифікату на головного інженера проекту не призводить до зміни предмета закупівлі.
1.3. Підставою для відхилення пропозиції Скаржника згідно Протоколу № 52/2 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 04.06.2024 р. також зазначено:
«Замовником здійснюється закупівля робіт чи послуг на умовах, що виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі». Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку у довільній формі із зазначенням ID Товару, який присвоєно електронною системою закупівель. Замовник самостійно перевіряє інформацію щодо ступеня локалізації виробництва товару, який є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації за посиланням https://prozorro.gov.ua/page/localisation.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку із зазначенням ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель, якою учасник запропонував аналог товару, а саме:
1. Визначений тендерною документацією Дизель генераторна установка в погодоза-хисному кожусі, 80 кВт/88 кВА 380 Matari MB80 або аналог. Учасником запропо-нований аналог Дизельний генератор EnerSol SCBS-110 DM EnerSol (ID bc98178441bf411cb3566162c0128994).
2. Визначений тендерною документацією Каналізаційний насос SEG.40.09.E.2.50B Vodalend або аналог. Учасником запропонований аналог – Насос каналізаційний SEG.40.09.E.2.1.502 (ID be321f16041c4e7cbd8d99f9dd73f060) та/або Кан.насос SEG.40.09.E.2.1.502 Grundfos (ID 1dc746c84bec4cbd8758c852bc5bfa9a).
3. Трансформатор 25 ВА ST312 220V/24V AC Hager або аналог. Учасником запропо-нований аналог трансформатор ОСП-0,63 220/24/24 (ШВ 29иф1ф67ф3804762иуа63увсс4289с99) або трансформатор ОСМ1-1,6-УЗ 220/12 (ID 5c9c536beae14bb4a25d969335076b7d).
Зазначені Учасником товари у довідці із зазначенням ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель, як аналог товару, не були враховані при складанні договірної ціни Учасником (розрахунку вартості цінової пропозиції Учасника). (Підсумкова відомість ресурсів: позиції №№ 839, 842, 886).
У наданій учасником Підсумковій відомості ресурсів (позиція 235) запропоновано товар – Насосна станція BC 1100L 24L (1.1 кВт Н-50 м. Q-54 л/хв) TEKK HAUS або аналог.
У разі відсутності товару запропонованого учасником процедури закупівлі у відповідному переліку або у разі, якщо ступінь локалізації товару є меншим ніж 15 відсотків, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону.»
Скаржник не погоджується з зазначеною підставою для відхилення його пропозиції.
1.3.1. Відповідно до п. 9 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено:
«Замовником здійснюється закупівля робіт чи послуг на умовах, що виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі». Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку у довільній формі із зазначенням ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель. Замовник самостійно перевіряє інформацію щодо ступеня локалізації виробництва товару, який є предметом закупівлі у переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації за посиланням: https://prozorro.gov.ua/page/localisation. У разі відсутності товару запропонованого учасником процедури закупівлі у відповідному переліку або у разі, якщо ступінь локалізації товару є меншим ніж 15 відсотків, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону.
Вимоги цього пункту не застосовуються до закупівель, які підпадають під дію положень Закону України "Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі", а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України.»
На виконання вимог тендерної документації Скаржником надано:
- Довідку із зазначенням ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель, яка містить інформацію про окремі товари, які підлягають локалізації виробництва (дизель генераторна установка, каналізаційний насос, трансформатор).
Відповідно до положень пункту 6-1 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а саме встановлено необхідність визначення ступеню локалізації виробництва окремих видів товарів, серед яких, зокрема: насоси та компресори; насоси; насоси для рідин; відцентрові насоси та підіймачі рідин; підіймачі рідин; відцентрові насоси.
Таким чином Насосна станція BC 1100L 24L (1.1 кВт Н-50 м. Q-54 л/хв) TEKK HAUS або аналог не міститься в переліку товарів, які підлягають локалізації виробництва.
Також повідомляємо, що відповідно до вимог технічного завдання (Перелік та обсяги будівельних матеріалів та устаткування передбачених проектно-кошторисною документацією, файл «І черга_ПВР_») дійсно передбачено п. 142 Насосна станція BS 1100L 24L (1.1 кВт, Н-50 м, Q-54 л/хв) TEKK HAUS або аналог. Даний виріб міститься в Розділі Будівельні матеріали, вироби і комплекти.
В пп. 4 п. 6-1 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених пунктом 6-1 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до наданого у складі пропозиції документу «Відомість ресурсів» (файл «2.4. Кошторис») на стор. 261 в п. 235 зазначено «Насосна станція BS 1100L 24L (1.1 кВт, Н-50 м, Q-54 л/хв) TEKK HAUS або аналог». В колонці 6/7 документу «Відомість ресурсів» зазначається поточна ціна за одиницю, грн, а також всього, грн. Щодо п. 235 документу зазначено, що поточна ціна за одиницю складає 6631,51 грн. (це вартість без урахування ПДВ), а всього – 13 263,02 грн. (це вартість без урахування ПДВ).
Таким чином вартість предмета закупівлі щодо даного товару не перевищує 200 тисяч гривень, що додатково підтверджує відсутність необхідності підтвердження ступеню локалізації для даного товару.
1.3.2. Також відповідно до пп.1 п. 6 Розділу ІІІ тендерної документації вимагалось:
У відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва у роздрукованому та відсканованому вигляді:
- договірна ціна з пояснювальною запискою. До договірної ціни повинні бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни (договірна ціна є твердою).
- зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою;
- локальні кошториси, в тому числі і на устаткування та перелік локальних кошторисів (у разі необхідності);
- відомість ресурсів;
- розрахунок величини адміністративних витрат;
- розрахунок очікуваного прибутку;
- розрахунок показників фактичних загальновиробничих витрат розрахунково-аналітичним методом за попередній звітний період (за минулий календарний рік) за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт.
- календарний графік виконання робіт.
При складанні ціни пропозиції Учасник повинен здійснювати розрахунок кошторисної заробітної плати виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, згідно Рішення КМР від 14.12.2023 р. № 7531/7572.
На виконання вимог тендерної документації Скаржником було надано файл «2.4. Кошторис», який містить:
- договірну ціну з пояснювальною запискою;
- зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою;
- локальні кошториси, в тому числі і на устаткування та перелік локальних кошторисів;
- відомість ресурсів;
- розрахунок величини адміністративних витрат;
- розрахунок очікуваного прибутку;
- розрахунок показників фактичних загальновиробничих витрат розрахунково-аналітичним методом за попередній звітний період (за минулий календарний рік) за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт.
В п. 839 документу «Відомість ресурсів» зазначено «Дизель генераторна установка в погодозахисному кожусі, 80 кВт/88 кВА, 380 В Matari MB80 або аналог», що повністю відповідає вимогам технічного завдання тендерної документації.
В п. 842 документу «Відомість ресурсів» зазначено «Каналізаційний насос SEG.40.09.E.2.50B Vodaland або аналог», що повністю відповідає вимогам технічного завдання тендерної документації.
В п. 886 документу «Відомість ресурсів» зазначено «Трансформатор 25 ВА ST312 220V/24V AC Hager або аналог», що повністю відповідає вимогам технічного завдання тендерної документації.
Також зазначена у документі «Відомість ресурсів» інформація щодо даного устаткування (пп. 839, 842, 886) не суперечить запропонованому у Довідці із зазначенням ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель, що міститься у складі пропозиції Скаржника, обладнанню, оскільки містить вираз «або аналог». Окрім того умовами тендерної документації чітко передбачено надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, але не передбачено необхідність зазначати запропонований еквівалент у документі «Відомість ресурсів».
З урахуванням вищевикладеного Скаржник вважає, що Замовником безпідставно відхилено пропозицію Скаржника.
1.4. Підставою для відхилення пропозиції Скаржника згідно Протоколу № 52/2 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 04.06.2024 р. зазначено наступне:
«4. Замовник встановив вимоги до предмета закупівлі у розділі III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункті 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підпункту 2, абзац 12, а саме: в складі тендерної пропозиції Учасник має падати проект виконання робіт, в якому обґрунтовує використання машин і механізмів, зазначених у підсумковій відомості ресурсів (відомості ресурсів), поданої у складі кошторисної документації розрахунку цінової пропозиції Учасника.
Наданий у складі тендерної пропозиції учасника Проект виконання робіт (Проект організації будівництва) не відповідає формі та змісту у відповідності до ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», затверджений Наказом від 05.05.2016 № 115 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (надалі ДБН А.3.1-5:2016).
Відповідно до пункту 5.3.4 ДБН А.3.1-5:2016, орієнтовний склад і зміст ПВР визначається на основі додатка К.
Наданий учасником Проект виконання робіт (Проект організації будівництва) не містить обов’язкових додатків, які встановлені у Додатку «К» ДБН А.3.1-5:2016 «Склад і зміст проекту виконання робіт (ПВР)».
Відповідно до п. 5.3.1 ДБН А.3.1-5:2016 ПВР має містити рішення з технології та організації виконання будівельних робіт на об'єкті будівництва або окремих його черг, пускових комплексів, окремих видах чи етапах робіт, а також перелік необхідної виконавчої документації. ПВР розробляється на підставі робочої документації та ПОБ і має передбачати заходи із забезпечення якісного, безпечного і своєчасного виконання робіт з дотриманням вимог 4.2.
За таких умов, наданий Учасником у складі тендерної пропозиції: Проект виконання робіт (Проект організації будівництва) не відповідає вимогам пунктів 5.3.1. та 5.3.4. ДБН А.3.1-5:2016.
Проект виконання робіт, відноситься до документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.»
Відповідно до пп.2 п. 6 Розділу 3 тендерної документації зазначено:
«В складі тендерної пропозиції Учасник має надати проект виконання робіт, в якому обґрунтовує використання машин і механізмів, зазначених у підсумковій відомості ресурсів (відомості ресурсів), поданої у складі кошторисної документації розрахунку цінової пропозиції Учасника.»
Даною вимогою не передбачено надання проекту виконання робіт, в якому обґрунтовується використання машин і механізмів, зазначених у підсумковій відомості ресурсів (відомості ресурсів) відповідно до ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», затверджений Наказом від 05.05.2016 № 115 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (надалі ДБН А.3.1-5:2016), а отже, наданий Скаржником в складі тендерної пропозиції проект виконання робіт відповідає вимогам тендерної документації.
З урахуванням вищевикладеного пропозиція Скаржника неправомірно відхилена в цій частині.
ІІ. Скаржник не погоджується з визначенням ТОВ «КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ» переможцем закупівлі.
Вважаємо, що Замовником не в повному обсязі було досліджено документи тендерної пропозиції переможця, а відтак, пропозиція ТОВ «КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ» (код ЄДРПОУ 41638010) підлягала відхиленню з огляду на наступне:
2.1. Відповідно до п. 6 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено:
«Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі з відповідною технічною специфікацією (відповідно до Додатку № 2 до ТД).
…
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме:
1. У відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва у роздрукованому та відсканованому вигляді:
- договірна ціна з пояснювальною запискою. До договірної ціни повинні бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни (договірна ціна є твердою).
- зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою;
- локальні кошториси, в тому числі і на устаткування та перелік локальних кошторисів (у разі необхідності);
- відомість ресурсів;
- розрахунок величини адміністративних витрат;
- розрахунок очікуваного прибутку;
- розрахунок показників фактичних загальновиробничих витрат розрахунково-аналітичним методом за попередній звітний період (за минулий календарний рік) за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт.
- календарний графік виконання робіт.»
В Додатку № 2 до тендерної документації зазначено: ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ. Викладено в окремому файлі!!!
Додатково на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено документи:
- І черга_ВОБ.xls;
- І черга_ПВР_.xls;
- ІІ черга_ВОБ.xls;
- ІІ черга_ПВР_.xls, які містять Відомість обсягів робіт та Перелік та обсяги будівельних матеріалів та устаткування передбачених проєктно-кошторисною документацією відповідно до кожної з двох черг.
Відповідно до вимог Переліку та обсягів будівельних матеріалів та устаткування передбачених проектно-кошторисною документацією (файл «І черга_ПВР_») передбачено перелік та обсяги будівельних матеріалів та устаткування для першої черги будівництва.
У складі пропозиції Переможця надано документ «Підсумкова відомість ресурсів» (файл «7_ДЦ_ПВР Частина 1.pdf» та файл «7_ДЦ_ПВР Частина 2»), який містить сукупність матеріальних ресурсів (матеріалів, виробів і комплектів) та технічних ресурсів (будівельних машин та механізмів), які необхідні для виконання будівельних робіт, тобто, зокрема, і перелік та обсяги будівельних матеріалів та устаткування, що пропонуються Переможцем для першої черги будівництва.
Наданий документ не відповідає вимогам до переліку та обсягів будівельних матеріалів технічного завдання тендерної документації, які розміщені в документі «Перелік та обсяги будівельних матеріалів та устаткування передбачених проектно-кошторисною документацією» (файл «І черга_ПВР_»).
Відповідно до технічного завдання щодо першої черги будівництва (документ «Перелік та обсяги будівельних матеріалів та устаткування передбачених проектно-кошторисною документацією», файл «І черга_ПВР_») вказано:
№ Ч.ч. Найменування Одиниця виміру Кількість
33 Двері металеві протипожежні сертифіковані
(EI30) м2 11,34
46 Огородження з нержавіючої сталі AISI 304 з
повним вертикальним заповненням для
навчальних закладів або аналог м 18
160 Кріпильна сітка 25x15 мм пм 249,48
173 Болти будівельні з гайками та шайбами т 0,12028896
375 Хомут з гумовим ущільненням із шпилькою і
дюбелем DN 50 шт 33
Відповідно до Підсумкової відомості ресурсів (1-ша черга), наданої у складі пропозиції Переможця:
№ Ч.ч. Найменування Одиниця виміру Кількість
73 Двері металеві протипожежні сертифіковані (ЕІ30) шт 11,34
84 Огородження з нержавіючої сталі AISI 304 з
повним вертикальним заповненням для
навчальних закладів або аналог пм 18
211 Кріпильна сітка 25x15 мм мп 249,48
224 Болти будівельні з гайками та шайбами т 0,120289896
425 Хомут з гумовим ущільненням із шпилькою і дюбелем DN 50 шт 33
436 Хомут з гумовим ущільненням із шпилькою і дюбелем DN 50 шт 33
Таким чином всупереч вимогам технічного завдання для першої черги Переможцем пропонується 11,34 шт Дверей металевих протипожежних сертифікованих (ЕІ30), іншу кількість Болтів будівельних з гайками та шайбами, інші одиниці виміру щодо Огородження з нержавіючої сталі AISI 304 з повним вертикальним заповненням для навчальних закладів або аналог та щодо Кріпильна сітка 25x15 мм. Також Переможець пропонує Хомут з гумовим ущільненням із шпилькою і дюбелем DN 50 сумарно 66 штук, в той час як відповідно до технічного завдання для першої черги вимагалось 33 штуки.
Таким чином невідповідність кількості будівельних матеріалів, виробів і комплектів є підставою для відхилення пропозиції Переможця, оскільки його тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
2.2. Відповідно до п. 9 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено:
«Замовником здійснюється закупівля робіт чи послуг на умовах, що виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі». Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку у довільній формі із зазначенням ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель. Замовник самостійно перевіряє інформацію щодо ступеня локалізації виробництва товару, який є предметом закупівлі у переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації за посиланням: https://prozorro.gov.ua/page/localisation. У разі відсутності товару запропонованого учасником процедури закупівлі у відповідному переліку або у разі, якщо ступінь локалізації товару є меншим ніж 15 відсотків, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону.
Вимоги цього пункту не застосовуються до закупівель, які підпадають під дію положень Закону України "Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі", а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України.»
На виконання вимог тендерної документації Переможцем надано:
- Довідку (файл «Довідка про локалізацію товару»), яка містить інформацію про облад-нання:
• Установка для подачі води ISAR MODH1-E-1-CH3-LE-602 Wilo або аналог;
• Насосна станція BC 1100L 24L (1.1 кВт Н-50 м. Q-54 л/хв) TEKK HAUS;
• Каналізаційний насос SEG.40.09.E.2.50B Vodalend або аналог
• Дизель генераторна установка в погодозахисному кожусі, 80 кВт/88 кВА 380 Matari MB80 або аналог
У складі пропозиції також міститься документ «Підсумкова відомість ресурсів» (файл «7_ДЦ_ПВР Частина 2»), де в п. 840 зазначено: Трансформатор 25 ВА ST312 220V/24V AC Hager або аналог.
Разом з тим відповідно до положень пункту 6-1 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а саме встановлено необхідність визначення ступеню локалізації виробництва окремих видів товарів, серед яких, зокрема: трансформатори.
При цьому у складі пропозиції відсутня довідка у довільній формі із зазначенням ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель щодо трансформатора.
Тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
2.3. Відповідно до п. 9 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено:
«Замовником здійснюється закупівля робіт чи послуг на умовах, що виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі». Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку у довільній формі із зазначенням ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель. Замовник самостійно перевіряє інформацію щодо ступеня локалізації виробництва товару, який є предметом закупівлі у переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації за посиланням: https://prozorro.gov.ua/page/localisation. У разі відсутності товару запропонованого учасником процедури закупівлі у відповідному переліку або у разі, якщо ступінь локалізації товару є меншим ніж 15 відсотків, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону.
Вимоги цього пункту не застосовуються до закупівель, які підпадають під дію положень Закону України "Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі", а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України.»
На виконання вимог тендерної документації Переможцем надано:
- Довідку (файл «Довідка про локалізацію товару»), яка містить інформацію про обладнання:
• Установка для подачі води ISAR MODH1-E-1-CH3-LE-602 Wilo або аналог;
• Насосна станція BC 1100L 24L (1.1 кВт Н-50 м. Q-54 л/хв) TEKK HAUS;
• Каналізаційний насос SEG.40.09.E.2.50B Vodalend або аналог;
• Дизель генераторна установка в погодозахисному кожусі, 80 кВт/88 кВА 380 Matari MB80 або аналог.
У складі пропозиції також міститься документ «Підсумкова відомість ресурсів» (файл «7_ДЦ_ПВР Частина 2»), де в п. 56 зазначено: Тепловий насос RAS-12HNBRMQ2 Hitachi або аналог.
Разом з тим відповідно до положень пункту 6-1 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а саме встановлено необхідність визначення ступеню локалізації виробництва окремих видів товарів, серед яких, зокрема: насоси.
При цьому у складі пропозиції відсутня довідка у довільній формі із зазначенням ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель щодо теплового насоса.
Відхиливши пропозицію Скаржника через відсутність інформації про локалізацію виробництва «насосної станції» та визначення Переможця, в якого відсутня інформація про локалізацію виробництва «теплового насоса» Замовник порушує принципи здійснення закупівель, зокрема недискримінацію учасників та рівне ставлення до них.
Вважаємо, що тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
2.4. Відповідно до пп.1 п. 6 Розділу ІІІ тендерної документації вимагалось:
«У відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва у роздрукованому та відсканованому вигляді:
- договірна ціна з пояснювальною запискою. До договірної ціни повинні бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни (договірна ціна є твердою).
- зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою;
- локальні кошториси, в тому числі і на устаткування та перелік локальних кошторисів (у разі необхідності);
- відомість ресурсів;
- розрахунок величини адміністративних витрат;
- розрахунок очікуваного прибутку;
- розрахунок показників фактичних загальновиробничих витрат розрахунково-аналітичним методом за попередній звітний період (за минулий календарний рік) за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт.
- календарний графік виконання робіт.
При складанні ціни пропозиції Учасник повинен здійснювати розрахунок кошторисної заробітної плати виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, згідно Рішення КМР від 14.12.2023 р. № 7531/7572.»
На виконання вимог тендерної документації Переможцем було надано документи, серед яких документи «Підсумкова відомість ресурсів», але відсутній документ «Відомість ресурсів».
Вважаємо, що тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і повинна бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Переможця закупівлі підлягала відхиленню згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Не виявивши невідповідностей у складі пропозиції Переможця та не відхиливши його пропозицію, Замовник порушив порядок розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій учасників, Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Враховуючи викладене, прийняте рішення Замовника про визначення переможцем закупівлі ТОВ «КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ», а також безпідставно відхиливши ТОВ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП" порушує право Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
Вважаємо, що Замовник – Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації незаконно визначивши переможцем закупівлі ТОВ «КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ» , пропозиція якого підлягала відхиленню, продемонстрував дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій та порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені ст. 5 Закону, зокрема, щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, чим було грубо порушено наші законні права й інтереси, як учасника процедури закупівлі; проявив упереджене ставлення, а також необ’єктивний розгляд тендерних пропозицій.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 59 Особливостей, Конституцією України:
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» відповідно до ПРОТОКОЛУ №52/2 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації від 04.06.2024 року.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ» (код ЄДРПОУ 41638010) відповідно до ПРОТОКОЛУ №52/3 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації від 05.06.2024 року.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 червня 2024 15:43
рішення від 10.06.2024 № 10073.pdf
Дата публікації: 10 червня 2024 15:42
інформація про резолютивну частину рішення від 20.06.2024 № 10721.pdf
Дата публікації: 21 червня 2024 12:53
рішення від 20.06.2024 № 10721.pdf
Дата публікації: 25 червня 2024 11:03
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасовано рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ та скасовано рішення про відхилення Учасника ТОВ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП".
Повернуто всіх учасників на повторну кваліфікацію.
Дата виконання рішення замовником: 17 липня 2024 10:04
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 травня 2024 15:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРБУД-3" |
41 453 660,20
UAH з ПДВ
|
39 769 683,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП" |
43 779 122,69
UAH з ПДВ
|
39 999 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" |
46 059 619,94
UAH з ПДВ
|
39 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРБУД-3" #43532698 |
Відхилено |
39 769 683,56
UAH з ПДВ
|
28 травня 2024 15:38
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП" #37563856 |
Рішення скасоване |
39 999 998,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2024 10:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" #41638010 |
Рішення скасоване |
39 999 999,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2024 10:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП" #37563856 |
Рішення скасоване |
39 999 998,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2024 14:04
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП" #37563856 |
Відхилено |
39 999 998,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2024 14:07
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" #41638010 |
Відхилено |
39 999 999,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2024 14:18
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій