Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мототранспортні вантажні засоби (Peugeot Landtrek або еквівалент)
Очікувана вартість
2 661 158,00 UAH
UA-2024-05-06-002096-a 71f9210b238a420ca234a90b7761ac33
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вячеслав Ліхонін

+380995131794 v.likhonin@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3082 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 43391217
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Вячеслав Ліхонін
+380995131794
v.likhonin@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 травня 2024 11:16
Звернення за роз’ясненнями: до 10 травня 2024 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2024 09:00
Початок аукціону: 22 травня 2024 11:45
Початок аукціону: 22 травня 2024 11:45
Очікувана вартість: 2 661 158,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 305,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Мототранспортні вантажні засоби (Peugeot Landtrek або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Чернігів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2024
ДК 021:2015: 34130000-7 — Мототранспортні вантажні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар Покупцем проводяться шляхом безготівкової оплати за фактично поставлену кількість товару з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати підписання обома Сторонами накладних та/або актів приймання-передачі Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 травня 2024 11:21
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 травня 2024 11:16
Оголошення_про_проведення_спрощеної_закупівлі_Peugeot_Landtrek.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Пропозиція покращення для Замовника кваліфікаційних критеріїв відповідності учасників
Дата подання: 07 травня 2024 15:22
Дата відповіді: 08 травня 2024 10:17
Шановний замовнику! Наше підприємство є досвідченим учасником ринку продажів автомобілів та має намір взяти участь в даній процедурі закупівлі. Однак, з метою отримання військовослужбовцями вашої частини автомобілів найвищої якості від офіційного виробника, які мають гарантований імпортером Міжсервісний інтервал автомобіля не менше 15 000 км, (замість вказаних у оголошені 10 000 км), які мають стандартні гарантійні зобов’язання строком не менше ніж на 3 (три) роки або 100 000 (сто тисяч) км пробігу з присутністю офіційних сервісних центрів по всій Україні, пропонуємо додати до кваліфікаційних критеріїв відповідності учасників наступні вимоги: Якщо Учасник не є виробником автомобілів, він повинен надати копії документів, які підтверджують стосунки із виробником або його офіційним представником, наприклад: а) договір з виробником; б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера, тощо; г) інший документ, в якому обов’язково зазначаються стосунки з виробником. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання товару. Якщо в документі зазначено термін дії до року постачання з автоматичною пролонгацією, надати підтвердження пролонгації цього документу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Щодо Вашого звернення повідомляємо:
1.Рішення щодо міжсервісного інтервала з 10000 км до 15000 призводить до зменшення кількості учасників і як наслідок не надасть можливості задіяти до процедури закупівлі якомога більше учасників задля забезпечення здорової конкуренції під час проведення торгів. Слід зазначити,що в технічних та якісних характеристиках предмета закупівлі зазначається міжсервісний інтервал від 10000 км і вище. Ми з радістю приймемо Вашу пропозицію щодо міжсервісного інтервала більше 10000км за найвигіднішою ціною.
2. Згідно законодавства України в публічних закупівлях ми не можемо вимагати від учасників не передбачених законодавством додаткових документів які можуть призвести до зменшення кількості учасників процедури закупівлі.
зверненя
Дата подання: 07 травня 2024 16:35
Дата відповіді: 08 травня 2024 10:26
Шановний замовнику! Згідно затверджених вимог Міністерства оборони України «Загальні вимоги щодо закупівлі легкових автомобілів підвищеної прохідності PICKUP для потреб Збройних Сил України», для експлуатації і закупівлі достатньо потужності пікапів від 136кс (100кВт). Це приведе до значної економії бюджетних коштів, в середньому до 30% від бюджету закупівлі. До прикладу ви можете порівняти з закупівлею тижневої давності, яку проводила “АГЕНЦІЯ ОБОРОННИХ ЗАКУПІВЕЛЬ” на 154 пікапа (UA-2024-04-17-005055-a, UA-2024-04-17-013029-a, UA-2024-04-17-013103-a, UA-2024-03-13-010392-a, UA-2024-02-27-005022-a). Було 11 учасників і ціна була знижена до 996 000,00 грн. з ПДВ за одиницю. Тому просимо вас внести зміни в додаток 3 до технічних характеристик, а саме: 1 Стан новий 2 Тип кузова – пікап 3 Привід – повний, колісна формула 4х4 4 Кількість місць – не менше 5 5 Вантажопідємність – не менше 800 кг 6 Мінімальний дорожній просвіт– не менше 200 мм 7 Тип палива – дизель 8 Потужність двигуна –не менше 136 к.с. 9 Робочий обьем двигуна – не менше 1999 (см³) 10 Запас ходу за контрольною витратою пального – не менше 700 км 11 Максимальна швидкість – не менше 100 км/год Це дозволить розширити коло учасників та значно зекономить бюджетні кошти. Ознайомитись з загальними вимоги Міністерства оборони України ви можете за посиланням UA-2024-02-27-005022-a.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний замовник! Автомобілі які плануються закупати не будуть використовуватись в ЗС України тому ми не можемо керуватись вимогами на які Ви посилаєтесь. Технічні характеристики розроблені у відповідності до завдань які будуть покладатись на підрозділи для яких закуповуються автомобілі. У зв'язку з тим, що у вашому зверненні присутнє значне зменшення суттєвих технічних характеристик, а саме: потужність двигуна, вантажопідйомність ми не можемо задовольнити Ваше звернення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 травня 2024 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Автомобільна компанія Сівер-Авто 2 661 000,00
UAH з ПДВ
2 661 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АЛЬФА АВАНГАРД 2 661 144,00
UAH з ПДВ
2 661 144,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 травня 2024 18:41
Електронний підпис
23 травня 2024 18:37
Договір
23 травня 2024 18:37
Пропозиція
17 травня 2024 19:50
Електронний підпис
17 травня 2024 19:44
1 Пропозиція Додаток 1.pdf
17 травня 2024 19:44
10 Гарантійний лист.pdf
17 травня 2024 19:44
11 Гарантійний лист2.pdf
17 травня 2024 19:44
3 Статут 05.11.2019р.pdf
17 травня 2024 19:44
7.4 Структура власності.pdf

Публічні документи

20 травня 2024 15:52
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Автомобільна компанія Сівер-Авто

ТОВ АЛЬФА АВАНГАРД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Автомобільна компанія Сівер-Авто
#36931417
Переможець 2 661 000,00
UAH з ПДВ
23 травня 2024 13:20

Документи

23 травня 2024 13:20
Електронний підпис
23 травня 2024 13:19
SCAN0000.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 травня 2024 13:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Автомобільна компанія Сівер-Авто
#36931417
2 661 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 травня 2024 13:20
Електронний підпис
23 травня 2024 13:19
SCAN0000.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2025 11:13
Електронний підпис укладений
30 травня 2024 10:31
№168 від 27.05.24.pdf укладений
30 травня 2024 10:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 травня 2024 — 20 грудня 2024
Сума оплати за договором: 2 661 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 443 500,00 UAH)