Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПРИЮТІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44502755 |
Вебсайт: | https://pryiutivka-community.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 28034, Україна , Кіровоградська обл., Олександрійський р-н, селище міського типу Приютівка, вул. Шкільна, буд.4 |
Контактна особа: |
Олена Карпинська +380508287898 helen28k@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 травня 2024 15:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 травня 2024 17:00 |
Початок аукціону: | 13 травня 2024 14:31 |
Початок аукціону: | 13 травня 2024 14:31 |
Очікувана вартість: | 2 055 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. При цьому установчі документи учасника, документи про призначення/обрання керівника, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також документи, що підтверджують відповідність товару технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі (в тому числі технічній специфікації), які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Додатково власні назви, торгові марки, моделі, назва виробника, дилера, дистриб’ютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою, вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально або документ повинен бути легалізований у встановленому законодавством України порядку. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 травня 2024 16:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 травня 2024 15:56 |
Оголошення про торги тверде паливо.pdf | |
03 травня 2024 15:56 |
ТД_тверде паливо.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-14-000007 ● f52cd8dcec9046e689140c9858a2e06a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 серпня 2024 16:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.08.2024 № 57-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 13.08.2024 № 57-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-05-03-008096-a 03.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-15 16:45:12
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Тверде паливо (національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 09110000-3 Тверде паливо)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-05-03-008096-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на доступну для перегляду сторінку власного вебсайту або на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено інформацію щодо розміру бюджетного призначення, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-20 15:59:36
Пояснення на запит щодо проведення моніторингу процедури закупівлі №UA-M-2024-08-14-000007
ВІДПОВІДЬ
Пояснення на запит щодо проведення моніторингу процедури закупівлі №UA-M-2024-08-14-000007
1. яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення - Розмір бюджетного призначення визначено на підставі бюджетного запиту на даний предмет закупівлі та виходячи з цін на предмет закупівлі, що діяли на момент формування бюджетного запиту. А також виходячи з необхідного обсягу предмету закупівлі на 2024 рік.
2. яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі –
Здійснено виходячи з технічної документації на опалювальне обладнання. Марки вугілля було визначено у відповідності до положень ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація». Якісні характеристики вугілля були взяті з ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови". Замовником було прийнято рішення про закупівлю вугілля даної фракції, оскільки використання даного виду палива забезпечить тепловий режим у закладі та економію бюджетних коштів.
Якісні характеристики паливних пелет з лушпиння соняшника були взяті з ДСТУ 7124:2009
Якісні характеристики паливних брикет з деревини були взяті з ДСТУ 8358:2015
3. яким чином та на підставі яких документів визначено його очікувану вартість –
Розрахунок очікуваної вартості товарів здійснено методом порівняння ринкових цін у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275. Очікувану вартість закупівлі було сформовано на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни. Здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках.
4. Посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено інформацію щодо розміру бюджетного призначення, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі надаємо - https://gromada.org.ua/gromada/pryutivska/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-zakupivel-08-20-25-20-08-2024/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-15 16:47:07
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Тверде паливо (національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 09110000-3 Тверде паливо)», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-05-03-008096-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
Згідно з частиною 4.) підпункту 1.2 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції обов’язково розмістити (додати) в електронній системі закупівель документи та інформацію: інформацію, що підтверджують відповідність пропонованого товару технічним, якісним та кількісні характеристикам предмета закупівлі згідно з пунктом 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатком № 2 даної тендерної документації.
В підпункті Б.2. пункту Б) розділу ІІІ «Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі технічній специфікації тендерної документації повинна бути підтверджена» Додатку 2 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі» (далі – Додаток 2 до тендерної документації) зазначено, що для підтвердженням відповідності паливних брикетів з деревини є сканкопія з оригіналу або копії документу, що засвідчує якість паливних брикетів з деревини, який повинен містити наступну інформацію, зокрема:
- номінальні габаритні розміри і масу спожиткового паковання;
- номер приймальника технічного контролю підприємства виробника.
На виконання вищевказаних вимог в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Арсірій О.В. надано сертифікат якості від 13.04.2023, виданий Державним підприємством «Рівненський науково - виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» на об’єкт випробувань – брикети паливні з деревини І групи якості (далі – Сертифікат).
Який розділ Сертифікату містить інформацію про номінальні габаритні розміри і масу спожиткового пакування та номер приймальника технічного контролю підприємства виробника, як це вимагається частиною 4.) підпункту 1.2 пункту 1 розділу 3 тендерної документації, підпунктом Б.2. пункту Б) розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації?
2. В розділі І Розділу 3 тендерної документації зазначено, що у разі, якщо учасник за своєю організаційно-правовою формою є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції фінансову звітність (у складі «Балансу» та «Звіту про фінансові результати», або у складі «Фінансової звітності малого підприємства» або у складі «Фінансової звітності мікропідприємства») за останній звітний квартал (якщо учасник подає фінансову звітність щоквартально) або за останній рік (якщо учасник подає фінансову звітність раз на рік), відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій, довідку складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про періодичність подання учасником фінансової звітності та довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи учасника, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів учасника відповідно до наданої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій. У випадку, якщо вартість тендерної пропозиції учасника, який за своєю організаційно-правовою формою є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій, учасник повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину.
Крім того, в пункті 2 Додатку 4 «Перелік документів для підтвердження відповідностей кваліфікаційним критеріям» зазначено документи, які повинен подати учасник для підтвердження наявності фінансової спроможності: сканкопія з оригіналу або копії «Балансу» та «Звіту про фінансові результати» за 2023 рік з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією, що засвідчує факт і час отримання та що засвідчує факт і час приймання відповідного електронного документа контролюючим органом або сканкопія з оригіналу або копії фінансової звітності малого підприємства (в складі Балансу (форма № 1-м) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-м)) або фінансової звітності мікропідприємства (в складі Балансу (форма № 1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс)) за 2023 рік з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією, що засвідчує факт і час отримання та що засвідчує факт і час приймання відповідного електронного документа контролюючим органом або сканкопія з оригіналу або копії податкової декларації платника єдиного податку (або податкової декларації про майновий стан і доходи) за 2023 рік з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією, що засвідчує факт і час отримання та що засвідчує факт і час приймання відповідного електронного документа контролюючим органом. або сканкопія з оригіналу або копії податкової декларації платника єдиного податку третьої групи на період дії воєнного, надзвичайного стану в Україні за всі місяці 2023 року в яких учасник був платником єдиного податку третьої групи, які використовують особливості оподаткування, встановлені пунктом 9 підрозділу 8 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією, що засвідчує факт і час отримання та що засвідчує факт і час приймання відповідного електронного документа контролюючим органом Надана учасником на виконання вимог п.2 Додатку 4 до тендерної документації фінансова звітність повинна свідчити про наявність в Учасника обсягу річного доходу (виручки) за останній звітний період (2023 рік) (якщо учасник був платником єдиного податку третьої групи, які використовують особливості оподаткування, встановлені пунктом 9 підрозділу 8 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, то обсяг річного доходу (виручки) сумується за всі місяці перебування учасника таким платником в 2023 році) у розмірі не менше 99 % очікуваної вартості даної закупівлі.
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МАКСІ ОПТ ГРУП» надана довідка якою даний учасник повідомляє, що не надає у складі своєї тендерної пропозиції фінансову звітність за останній період тому, що є новоствореним у 2024 році підприємством. ТОВ «МАКСІ ОПТ ГРУП» відноситься до категорії мікропідприємств та повинно надавати звітність один раз на рік. Найближчу звітність ТОВ «МАКСІ ОПТ ГРУП» буде подавати у 2025 році.
Також, в складі тендерної пропозиції ТОВ «МАКСІ ОПТ ГРУП» надана довідка, якою даний учасник повідомляє, що відноситься до категорії мікропідприємств. Періодичність подання звітності мікропідприємством – один раз на рік.
Крім того, на вимогу щодо усунення невідповідностей, ТОВ «МАКСІ ОПТ ГРУП» надана Довідка щодо фінансової звітності та підтвердження фінансової спроможності якою також повідомлено про неможливість подання даним учасником фінансової звітності за минулий рік оскільки він в 2023 році фізично не існував, був утворений у 2024 році та буде подавати першу фінансову звітність у 2025 році.
Слід зазначити, що пунктом 4 статті 5 Закону встановлено такий принцип здійснення закупівель, як недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
З урахуванням вищевказаного, з якої причини тендерну пропозицію ТОВ «МАКСІ ОПТ ГРУП» відхилено згідно з протоколом уповноваженої особи від 14.06.2024 № 45 через неподання фінансової звітності за 2023 рік?
2. Аналогічно, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛЕГАРД ГРУП» надана Довідка про фінансову звітність підприємства, якою учасник повідомив що він є новоутвореним підприємством (у 2024 році), яке ще не звітувало за формою фінансової звітності малого підприємства або фінансової звітності мікропідприємства, періодичність подання його фінансової звітності – 1 раз на рік.
Крім того, на вимогу щодо усунення невідповідностей, ТОВ «ЛЕГАРДГРУП» надана довідка якою також повідомлено що державна реєстрація суб’єкта господарювання – юридичної особи ТОВ «ЛЕГАРД ГРУП» відбулась 26.01.204. Виходячи з цього та згідно діючого законодавства України подання фінансової звітності за 2023 рік для ТОВ «ЛЕГАРД ГРУП» не передбачено. Тому у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛЕГАРД ГРУП» не має можливості подати у складі тендерної пропозиції фінансову звітність за 2023 рік.
Слід зазначити, що пунктом 4 статті 5 Закону встановлено такий принцип здійснення закупівель, як недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
З якої причини, згідно з протоколом уповноваженої особи від 21.06.2024 № 48, відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЛЕГАРД ГРУП» як такого, що не надав фінансову звітність за останній звітний рік та не підтвердив у спосіб, визначений тендерною документацією відповідність кваліфікаційному критерію «наявність фінансової спроможності», а саме: не надав фінансову звітність, що свідчить про наявність в учасника обсягу річного доходу (виручки) за останній звітний період (2023 рік) у розмірі не менше 99% очікуваної вартості даної закупівлі?
3. В розділі ІІ «Загальні умови до предмета закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що поставка твердого палива повинна здійснюватися партіями, розмір кожної з яких повинен становити не більше 7 тонн, водночас, в залежності від фактичної потреби замовника та за результатами погодження сторонами, розмір окремої партії може бути учасником збільшено, про що учасник у складі пропозиції надає гарантійний лист довільної форми (далі – Гарантійний лист про поставку партіями) .
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МАКСІ ОПТ ГПУП» не надано вищевказаний Гарантійний лист про поставку партіями.
Згідно з пунктом 43 Особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, Гарантійний лист про поставку партіями не є документом, який має технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його відсутність не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
З урахуванням вищевказаного, з якої причини у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «МАКСІ ОПТ ГРУП» у складі тендерної пропозиції до 11.06.2024 не зазначена вимога щодо надання Гарантійного листа про поставку партіями, а відхилено учасника ТОВ «МАКСІ ОПТ ГРУП» згідно з протоколом уповноваженої особи від 14.06.2024 № 45 як такого, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-20 16:24:52
Пояснення на запит щодо проведення моніторингу процедури закупівлі №UA-M-2024-08-14-000007
ВІДПОВІДЬ
Пояснення на запит щодо проведення моніторингу процедури закупівлі №UA-M-2024-08-14-000007
1. ЩОДО ПРОПОЗИЦІЇ ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ – ПІДПРИЄМЦЯ АРСІРІЙ О.В.
Згідно з частиною 4.) підпункту 1.2 пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції обов’язково розмістити (додати) в електронній системі закупівель документи та інформацію: інформацію, що підтверджують відповідність пропонованого товару технічним, якісним та кількісні характеристикам предмета закупівлі згідно з пунктом 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатком № 2 даної тендерної документації.
В підпункті Б.2. пункту Б) розділу ІІІ «Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі технічній специфікації тендерної документації повинна бути підтверджена» Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що для підтвердженням відповідності паливних брикетів з деревини учасник повинен надати в складі тендерної прпорпозиції сканкопію з оригіналу або копії документу, що засвідчує якість паливних брикетів з деревини, який повинен містити наступну інформацію: — назву й умовне позначення брикетів; — призначеність брикетів; — специфічні показники брикетів (групу якості, розміри, форму поперечного перерізу, сировину, зв'язувальну або іншу добавку і її кількість); — вид спожиткового паковання; — НОМІНАЛЬНІ ГАБАРИТНІ РОЗМІРИ І МАСУ СПОЖИТКОВОГО ПАКОВАННЯ; — загальну масу партії (її частини) нетто; — номер партії; — дату виготовлення; — позначення цього стандарту; — номер і дату Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи; — вимоги щодо умов транспортування і зберігання продукції; — гарантійний строк зберігання брикетів; — НОМЕР ПРИЙМАЛЬНИКА ТЕХНІЧНОГО КОНТРОЛЮ ПІДПРИЄМСТВА-ВИРОБНИКА.
Звертаємо Вашу увагу, що оскільки тендерною документацією не визначено який саме документ повинен був надати учасник, то до виконання даної вимоги Замовником було віднесено надане ФОП Арсірій О.В. посвідчення якості №67 від виробника паливних брикетів з деревини ФОП Крючков А.Г. (файл «Посвідчення брикети ФОП Крючков А.pdf») в якому зазначено всю необхідну інформацію згідно підпункту Б.2. пункту Б) розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації
2. ЩОДО ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЙ ТОВ «МАКСІ ОПТ ГРУП» ТА ТОВ «ЛЕГАРД ГРУП» ЧЕРЕЗ НЕВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ ЧАСТИНИ 7 ПІДПУНКТУ 1.2 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ 3 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Положеннями пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, як затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Нормами частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації
Нормами частини 2 статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» встановлено, що рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства.
З метою підтвердження повноважень підписанта тендерної пропозиції та договору про закупівлю і враховуючи норми Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», Замовником була встановлена вимога для учасників з організаційно-правовою формою товариство з обмеженою та/або додатковою відповідальністю щодо надання у складі тендерної пропозиції фінансової звітності (у складі «Балансу» та «Звіту про фінансові результати», або у складі «Фінансової звітності малого підприємства» або у складі «Фінансової звітності мікропідприємства») за останній звітний квартал (якщо учасник подає фінансову звітність щоквартально) або за останній рік (якщо учасник подає фінансову звітність раз на рік), відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій.
Враховуючи зазначене вище, ТОВ «МАКСІ ОПТ ГРУП» та ТОВ "ЛЕГАРД ГРУП" повинні були надати в складі тендерної пропозиції фінансову звітність за останній рік, тобто за 2023 рік.
Тому відхилення тендерних пропозицій ТОВ «МАКСІ ОПТ ГРУП» та ТОВ "ЛЕГАРД ГРУП" через неподання фінансової звітності (у складі «Фінансової звітності мікропідприємства») за останній звітний 2023 рік є цілком правомірним
3. ЩОДО ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЙ ТОВ «МАКСІ ОПТ ГРУП» ТА ТОВ «ЛЕГАРД ГРУП» ЧЕРЕЗ НЕВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ ПУНКТУ 2 ДОДАТКУ 4 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Нормами пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, як «один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством».
Пункту 28 Особливостей встановлено, що у тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому пункту 28 Особливостей, зокрема: у тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством
Згідно з положеннями абз.1 пункту 29 Особливостей, у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником не застосовуються.
Отже виходячи з наведеного вище, для закупівлі твердого палива у тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до пунктів 3 і 4 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»
На виконання пункту 28 Особливостей та норм пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником було сформульовано в п.п. 5.1 п.5 розділу 3 тендерної документації та вказано в Додатку 4 до тендерної документації наступні кваліфікаційні критерії та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям:
1) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
2) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
Пунктом 4 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко визначено, що наявність фінансової спроможності підтверджується саме фінансовою звітністю. При цьому частиною 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Отже із зазначеної норми виходить, що ЗАМОВНИК В РАЗІ ВСТАНОВЛЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЙНОГО КРИТЕРІЮ «НАЯВНІСТЬ ФІНАНСОВОЇ СПРОМОЖНОСТІ» ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ ВИМАГАТИ НАДАННЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ОБСЯГУ САМЕ РІЧНОГО ДОХОДУ (ВИРУЧКИ).
А враховуючи норми Закону України «Про Бухгалтерській облік та фінансову звітність» де встановлено, що звітним періодом подання фінансової звітності є календарний рік, то Замовник цілком законно встановив вимогу щодо подання в складі тендерної пропозиції фінансової звітності саме за 2023 рік
Отже, ЗАМОВНИК СКОРИСТАВСЯ СВОЇМ ЗАКОННИМ ПРАВОМ ТА ВСТАНОВИВ КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ КРИТЕРІЙ, ЯКИЙ ПЕРЕДБАЧЕНИЙ ПОЛОЖЕННЯМИ ПУНКТУ 4 ЧАСТИНИ ДРУГОЇ СТАТТІ 16 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ».
Підсумовуючи зазначене вище наголошуємо, що Замовник скористався своїм законним правом та встановив кваліфікаційний критерій, який передбачений положеннями пункту 4 частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» і Замовник правомірно прийняв рішення про відхилення пропозицій ТОВ «МАКСІ ОПТ ГРУП» та ТОВ «ЛЕГАРД ГРУП» оскільки учасники процедури закупівлі не виправили виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей - не підтвердив у спосіб, визначений тендерною документацією відповідність кваліфікаційному критерію «наявність фінансової спроможності».
4. ЩОДО ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЙ ТОВ «МАКСІ ОПТ ГРУП» ТА НЕ НАДАННЯ 24 ГОДИН ЧЕРЕЗ ВІДСУТНІСТЬ В СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ПРО ПОСТАВКУ ПАРТІЯМИ НЕ БІЛЬШЕ 7 ТОНН
В розділі ІІ «Загальні умови до предмета закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що поставка твердого палива повинна здійснюватися партіями, розмір кожної з яких повинен становити не більше 7 тонн, водночас, в залежності від фактичної потреби замовника та за результатами погодження сторонами, розмір окремої партії може бути учасником збільшено, про що учасник у складі пропозиції надає гарантійний лист довільної форми
Слід зазначити що положеннями Особливостей чітко не визначено які саме документи чи інформація відносяться до інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, відсутність яких не може бути усунута протягом 24 годин шляхом розміщення відповідного повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Положеннями пункту 43 Особливостей встановлено, що протягом 24 годин можуть бути усунуті помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Проте на думку Замовника, враховуючи складність заїзду на територію закладів, куди буде доставлятися тверде паливо, великотоннажного (а отже і великогабаритного) вантажного транспортного засобу, зазначений гарантійний лист стосовно відвантаження товару невеликими партіями відноситься до інформації (та/або документів) про технічні характеристики предмета закупівлі. При цьому неподання зазначеного гарантійного листа призводить до ЗМІНИ умов постачання предмету закупівлі. Тому замовник не надавав ТОВ «МАКСІ ОПТ ГРУП» 24 годин на виправлення невідповідностей через відсутність в складі тендерної пропозиції гарантійного листа про поставку партіями не більше 7 тонн.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Керуючись нормами ч.8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо аргументовані заперечення до висновку.
2024-09-05 16:55:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 вересня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інше порушення)
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Оскарження в суді
Опис: | Подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу державної закупівлі до Кіровоградського окружного адміністративного суду 02 вересня 2029 року . Відповідь про взяття до розгляду отримано 03.09.2024р. |
Дата публікації: | 04 вересня 2024 |
Номер відкриття провадження: | 340/5781/24 |
Дата відкриття провадження: | 06 вересня 2024 |
Документи:
09 вересня 2024 13:36
|
Електронний підпис |
04 вересня 2024 17:34
|
витяг з протоколу.docx |
04 вересня 2024 17:34
|
справа.docx |
04 вересня 2024 17:34
|
Квитанція про сплату судового збору 2-2-f2476260-691c-11ef-b1fe-39fece64da5d.jpg |
04 вересня 2024 17:34
|
протокол.docx |
04 вересня 2024 17:34
|
Позовна заява 2-2-8359d130-6926-11ef-ac0a-6306e222464d.pdf |
09 вересня 2024 13:36
|
Електронний підпис |
04 вересня 2024 17:42
|
Електронний підпис |
04 вересня 2024 17:34
|
витяг з протоколу.docx |
04 вересня 2024 17:34
|
справа.docx |
04 вересня 2024 17:34
|
Квитанція про сплату судового збору 2-2-f2476260-691c-11ef-b1fe-39fece64da5d.jpg |
04 вересня 2024 17:34
|
протокол.docx |
04 вересня 2024 17:34
|
Позовна заява 2-2-8359d130-6926-11ef-ac0a-6306e222464d.pdf |
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 травня 2024 15:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" |
878 955,00
UAH з ПДВ
|
878 955,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МАКСІ ОПТ ГРУП" |
1 184 700,00
UAH з ПДВ
|
1 184 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛЕГАРД ГРУП" |
1 354 944,00
UAH з ПДВ
|
1 354 944,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Арсірій Оксана Вікторівна |
2 041 000,00
UAH з ПДВ
|
2 041 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" #39635487 |
Відхилено |
878 955,00
UAH з ПДВ
|
03 червня 2024 15:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 травня 2024 16:43
Обґрунтування аномально низької ціни
до 15 травня 2024 00:00
|
ТОВ "МАКСІ ОПТ ГРУП" #45537773 |
Відхилено |
1 184 700,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2024 13:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 червня 2024 15:16
|
ТОВ "ЛЕГАРД ГРУП" #45259426 |
Відхилено |
1 354 944,00
UAH з ПДВ
|
21 червня 2024 09:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 червня 2024 14:58
Обґрунтування аномально низької ціни
до 18 червня 2024 00:00
|
ФОП Арсірій Оксана Вікторівна #2721016269 |
Переможець |
2 041 000,00
UAH з ПДВ
|
28 червня 2024 09:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 червня 2024 16:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2025 11:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2024 12:06
|
Додаткова угода №1 від 24.12.2024р..pdf | зміни до договору |
27 грудня 2024 11:41
|
Електронний підпис | укладений |
08 липня 2024 14:37
|
Договір №102_2024 від 08.07.2024р..pdf | укладений |
08 липня 2024 14:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі відповідно до умов даного договору Сторони вирішили зменшити загальну суму договору та внести відповідні зміни у договір, та викласти в новій редакції п. 3.1 розділу 3 Договору: «3.1. Ціна цього Договору становить 1 950 000,00 грн. (один мільйон дев’ятсот п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.), з урахуванням ПДВ – 325 000,00 грн. * (ПДВ враховується, якщо Постачальник є платником ПДВ, або якщо предмет закупівлі обкладається ПДВ або якщо Постачальник не користується податковою пільгою) 2. У зв’язку із зменшенням обсягу закупівлі внести відповідні зміни до Додатку №1 до Договору виклавши його в новій редакції (Додається) та зменшити бюджетні зобов’язання на суму 19 868,00 (дев’ятнадцять тисяч вісімсот шістдесят вісім гривень 00 копійок) та викласти п. 3.4. Договору в новій редакції: «3.4. Бюджетні зобов’язання Замовника по цьому договору виникають в межах відповідного бюджетного призначення на 2024 рік, а саме на суму: 1 950 000,00 грн. Під час дії даного договору бюджетні зобов’язання можуть змінюватись відповідно до кошторисних призначень та регламентуватися шляхом укладанням додаткових угод, але в будь-якому випадку бюджетні зобов’язання не можуть перевищувати суму договору. 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 102/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
вугілля кам’яне марки Д (код ДК 021:2015 – 09111100-1 Вугілля) | 145 | тонна |
13 000,00
UAH з ПДВ
|
паливні брикети з деревини (код ДК 021:2015 – 09111400-4 Деревне паливо) | 6 | тонна |
5 000,00
UAH з ПДВ
|
паливні пелети з лушпиння соняшника (код ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо) | 7 | тонна |
5 000,00
UAH з ПДВ
|