Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Бузької сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43946158 |
Місцезнаходження: | 56541, Україна , Миколаївська обл., село Бузьке, пл.Центральна, 1 |
Контактна особа: |
Костенко Віра Олександрівна +380990547512 veraznae@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 травня 2024 13:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 травня 2024 13:44 |
Очікувана вартість: | 48 461 273,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 242 306,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 травня 2024 13:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 травня 2024 13:39 |
Додаток 1 до ТД.docx | |
03 травня 2024 13:39 |
Додаток 2 до ТД.docx | |
03 травня 2024 13:39 |
Додаток 3 до ТД.docx | |
03 травня 2024 13:39 |
Тендерна документація за Особливостями (1).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-25-000015 ● 064e590804224255b81673c8a2564fc8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 червня 2024 13:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.06.2024 № 48-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 25.06.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 25.06.2024 № 48-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 4 UA-2024-05-03-006232-a 03.05.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-26 11:10:56
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-28 13:58:02
Пояснення
Пояснення на запит Південного офісу Державної аудиторської служби України від 25.06.2024 року у межах проведення моніторингу закупівлі робіт: «Нове будівництво протирадіаційного укриття Таборівського ліцею за адресою: Миколаївська обл., Вознесенський р-н, с. Таборівка, вул. Центральна №97», код за ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель, унікальний номер оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівлі: UA-2024-05-03-006232-а. Пояснення на запит Південного офісу Державної аудиторської служби України від 25.06.2024 року у межах проведення моніторингу закупівлі робіт: «Нове будівництво протирадіаційного укриття Таборівського ліцею за адресою: Миколаївська обл., Вознесенський р-н, с. Таборівка, вул. Центральна №97», код за ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель, унікальний номер оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівлі: UA-2024-05-03-006232-а.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-06-28 13:03:42
Пояснення з власної ініціативи
Пояснення на запит Південного офісу Державної аудиторської служби України від 25.06.2024 року у межах проведення моніторингу закупівлі робіт: «Нове будівництво протирадіаційного укриття Таборівського ліцею за адресою: Миколаївська обл., Вознесенський р-н, с. Таборівка, вул. Центральна №97», код за ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель, унікальний номер оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівлі: UA-2024-05-03-006232-а.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-02 16:03:23
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Відповідно до наданої в ході проведення моніторингу проєктно-кошторисної документації (файл «кошторис .rar») передбачається придбання окремо устаткування, меблів та інвентарю (далі – устаткування).
Зокрема, придбання устаткування передбачено локальними кошторисами № 02-01-03, № 02-01-06, № 02-01-09, № 02-01-11, № 02-01-014, № 02-01-017, № 02-01-020, № 02-01-023, № 02-01-025, № 02-01-028, № 02-01-031 та № 06-02-02. Загальна вартість цього устаткування відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва по главах 1-9 складає 2371,519 тис гривень.
Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) у тендерній документації зазначаються інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
При цьому, пунктом 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281 (далі – Настанова), визначено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проєктну документацію. Також, згідно пункту 5.1 Настанови у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника).
Технічна специфікація, наведена в додатку 2 до тендерної документації не містить інформації щодо придбання учасниками устаткування, меблів та інвентарю, передбачених проєктно-кошторисною документацією. Крім того, оприлюднена тендерна документація не містить відомостей ресурсів або проєктної документації. Разом з цим, вартість устаткування в сумі 2371,519 тис грн врахована в очікуваній вартості закупівлі.
При цьому, під час моніторингу встановлено, що учасником ТОВ «ГОСПОДАР-2» здійснено розрахунок пропозиції з урахуванням придбання устаткування, про що свідчать надані локальні кошториси.
Принципи здійснення публічних закупівель визначені статтею 5 Закону. Зокрема, закупівлі здійснюються за такими принципами: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Зважаючи на вищезазначене, пропонуємо пояснити, чому в оприлюдненій тендерній документації наведено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі не в повному обсязі, зокрема, відсутня інформація щодо придбання підрядником устаткування.
2. Відповідно до пункту 5 локального кошторису на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-09 (файл «кошторис .rar») передбачено придбання устаткування - дизель-генератора контейнерного виконання 380В 28кВА з вбудованим АВР ДГ Matari MC30S вартістю 320 833,33 гривні.
Учасник ТОВ «ГОСПОДАР-2» в складі тендерної пропозиції у файлі «договірна ціна.pdf» надав локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-09 (сторінка 144 файлу «договірна ціна.pdf»), відповідно до якого пропонує до придбання дизель-генератор контейнерного виконання 380В 28кВА з вбудованим АВР ДГ Matari MC30S вартістю 321 633,33 гривні.
Відповідно до пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 000,00 грн, замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує в 2024 році – 20 відсотків. Зокрема, особливості здійснення закупівель, визначені пунктом 6-1 розділу Х Закону, застосовуються до таких товарів: дизель-генераторні установки.
При цьому, абзацом третім пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі) (далі – Особливості) визначено наступну вимогу: у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Крім того, пунктом 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861, визначено, що «замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності».
Зважаючи на вищезазначене, пропонуємо пояснити:
1) яким чином вимоги пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та вимоги пункту 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів відображені в тендерній документації?
2) яким чином учасником ТОВ «ГОСПОДАР-2» підтверджено ступінь локалізації запропонованого дизель-генератора?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-08 08:56:38
Пояснення
Пояснення на запит Південного офісу Державної аудиторської служби України від 02.07.2024 року
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-09 09:58:13
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
1. На запит органу державного фінансового контролю, оприлюднений в електронній системі закупівель 02.07.2024, Замовник надав відповідь наступного змісту: «Стосовно підтвердження Учасником ступеня локалізації запропонованого дизель-генератора, відділом освіти на даний момент проводиться відповідна робота по заключенню додаткової угоди з Учасником. Так, додатковою угодою будуть внесені зміни до заключеного договору, буде зменшено договірну ціну та змінено локальний кошторис з вилученням даного дизель-генератора, замовником самостійно буде проведено закупівлю дизель–генератора та передано підряднику для здійснення монтажу та підключення в рамках проекту. Після підписання відповідних документів, їх буде загружено в систему Prozorro».
Пропонуємо пояснити, який випадок, передбачений пунктом 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), Замовник має намір застосувати для внесення змін до договору підряду від 29.05.2024 № 17, укладеного відділом освіти Бузької сільської ради з ТОВ «Господар 2»?
Також пропонуємо детально обґрунтувати та надати документальне підтвердження щодо правомірності застосування випадку, передбаченого пунктом 19 Особливостей, який Замовник планує застосувати. В тому числі, але не виключно, надати документи, що підтверджують зміну обсягів видатків Замовника на закупівлю «Нове будівництво протирадіаційного укриття Таборівського ліцею за адресою: Миколаївська область., Вознесенський р-н, с.Таборівка, вул. Центральна № 97 (ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель)».
2. Згідно з планом проведення закупівлі UA-P-2024-05-03-007804-a джерело фінансування закупівлі зазначено як «Місцевий бюджет 48461273 UAH».
Пропунуємо пояснити та надати документи, які підтверджують, що фінансування об’єкту будівництва «Нове будівництво протирадіаційного укриття Таборівського ліцею за адресою: Миколаївська область., Вознесенський р-н, с.Таборівка, вул. Центральна № 97 (ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель)» буде здійснюватися за рахунок коштів місцевого бюджету. 48461273 UAH
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-12 13:17:19
Пояснення на запит
Пояснення на запит Південного офісу Державної аудиторської служби України від 09.07.2024 року у межах проведення моніторингу закупівлі робіт: «Нове будівництво протирадіаційного укриття Таборівського ліцею за адресою: Миколаївська обл., Вознесенський р-н, с. Таборівка, вул. Центральна №97», код за ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель, унікальний номер оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівлі: UA-2024-05-03-006232-а.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-11 16:32:48
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, вдруге постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Відповідно до наданої в ході проведення моніторингу проєктно-кошторисної документації (файл «кошторис .rar») передбачається придбання окремо устаткування, меблів та інвентарю (далі – устаткування).
Зокрема, придбання устаткування передбачено локальними кошторисами № 02-01-03, № 02-01-06, № 02-01-09, № 02-01-11, № 02-01-014, № 02-01-017, № 02-01-020, № 02-01-023, № 02-01-025, № 02-01-028, № 02-01-031 та № 06-02-02. Загальна вартість цього устаткування відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва по главах 1-9 складає 2371,519 тис гривень.
Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) у тендерній документації зазначаються інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
При цьому, пунктом 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281 (далі – Настанова), визначено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проєктну документацію. Також, згідно пункту 5.1 Настанови у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника).
Технічна специфікація, наведена в додатку 2 до тендерної документації не містить інформації щодо придбання учасниками устаткування, меблів та інвентарю, передбачених проєктно-кошторисною документацією. Крім того, оприлюднена тендерна документація не містить відомостей ресурсів або проєктної документації. Разом з цим, вартість устаткування в сумі 2371,519 тис грн врахована в очікуваній вартості закупівлі.
При цьому, під час моніторингу встановлено, що учасником ТОВ «ГОСПОДАР-2» здійснено розрахунок пропозиції з урахуванням придбання устаткування, про що свідчать надані локальні кошториси.
Принципи здійснення публічних закупівель визначені статтею 5 Закону. Зокрема, закупівлі здійснюються за такими принципами: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Зважаючи на вищезазначене, вдруге пропонуємо пояснити, чому в оприлюдненій тендерній документації наведено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі не в повному обсязі, зокрема, відсутня інформація щодо придбання підрядником устаткування?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-16 13:17:38
Лист на ознайомлення з ПКД
Лист на ознайомлення з ПКД
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відділом освіти Бузької сільської ради, як замовником направлено лист до ТОВ "Господар" від 25.07.2024 року № 231/10-07 з проханням розірвати договір через неможливість усунення виявлених порушень та додаткову угоду на розірвання договору підряду від 29.05.2024 року № 17 на виконання робіт «Нове будівництво протирадіаційного укриття Таборівського ліцею за адресою: Миколаївська обл., Вознесенський р-н, с. Таборівка, вул. Центральна №97» між відділом освіти Бузької сільської ради та ТОВ «Господар-2».
2024-07-25 12:33:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання вимог законодавства в частині здійснення закупівлі товарів з відповідним ступенем локалізації встановлено порушення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання вимог законодавства в частині здійснення закупівлі товарів з відповідним ступенем локалізації встановлено порушення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону) • усунуто
-
2024-07-31 16:55:07
Ризики, що спрацювали
sas24-3-10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 травня 2024 13:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГОСПОДАР-2" |
47 492 047,54
UAH з ПДВ
|
47 492 047,54
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГОСПОДАР-2" #38505287 |
Переможець |
47 492 047,54
UAH з ПДВ
|
20 травня 2024 13:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2024 14:42
|
ДУ 2.pdf | укладений |
31 липня 2024 14:40
|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2024 14:57
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
14 червня 2024 14:56
|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2024 13:23
|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2024 10:59
|
3.pdf | укладений |
29 травня 2024 10:58
|
2.pdf | укладений |
29 травня 2024 10:58
|
1.pdf | укладений |
29 травня 2024 10:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |