Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт найпростішого укриття у підвальних приміщеннях та шкільних вбиралень на 1 поверсі Вільненської гімназії Томашівської сільської ради за адресою: вул.Тернопільська, 2, Фастівський район, Київська область
Очікувана вартість
2 070 248,40 UAH
UA-2024-05-03-005270-a ● 057f7be8f8a24774887c114c9e565e01
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ ТОМАШІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44279136 |
Місцезнаходження: | 08510, Україна , Київська обл., с.Томашівка, вул. Перемоги,9 |
Контактна особа: |
Тетяна Рекрученко +380981013223 tomash_vo@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 травня 2024 12:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 травня 2024 13:09 |
Початок аукціону: | 23 травня 2024 13:48 |
Початок аукціону: | 23 травня 2024 13:48 |
Очікувана вартість: | 2 070 248,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 351,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт найпростішого укриття у підвальних приміщеннях та шкільних вбиралень на 1 поверсі Вільненської гімназії Томашівської сільської ради за адресою: вул.Тернопільська, 2, Фастівський район, Київська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 серпня 2024
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2024 13:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2024 13:09 |
Додаток 4 Проект договору .docx | |
17 травня 2024 13:09 |
ТД пот Вільне.pdf | |
17 травня 2024 13:09 |
ЗМІНИ.docx | |
14 травня 2024 15:09 |
Додаток 2 Критерії оцінки.1docx.docx | |
13 травня 2024 12:25 |
111_ДЦ_ПВР.rtf | |
03 травня 2024 12:39 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція .docx | |
03 травня 2024 12:39 |
Додаток 3 .docx |
17 травня 2024 13:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
17 травня 2024 13:09 |
Додаток 4 Проект договору .docx
|
|||||||||
17 травня 2024 13:09 |
ТД пот Вільне.pdf
|
|||||||||
17 травня 2024 13:09 |
ЗМІНИ.docx
|
|||||||||
14 травня 2024 15:09 |
Додаток 2 Критерії оцінки.1docx.docx
|
|||||||||
13 травня 2024 12:25 |
111_ДЦ_ПВР.rtf
|
|||||||||
03 травня 2024 12:39 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція .docx
|
|||||||||
03 травня 2024 12:39 |
Додаток 3 .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Сертифікат ISO
Дата подання: 04 травня 2024 08:43
Дата відповіді: 06 травня 2024 11:26
Добрий день, шановний Замовнику! Дайте, будь ласка, відповідь на таке питання. Навіщо Вам, як замовнику ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ, Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) на будівництво житлових і нежитлових будівель; організації будівництва будівель; будівництва доріг і автострад; споруд електропостачання та телекомунікацій; водних та інших споруд; проведення спеціалізованих будівельних робіт: знесення; підготовчих роботи на будівельному майданчику; розвідувального буріння; покрівельних робіт та інших спеціалізованих будівельних робіт із завершення будівництва; діяльності у сфері архітектури; діяльності у сфері інжирінгу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах; обслуговування систем безпеки? І чи не вважаєте Ви це дискримінаційною вимогою?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, вимога щодо надання учасником Сертифіката встановлена з метою підтвердження технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, проте зазначений сертифікат підтверджує саме систему управління якістю, щодо менеджменту установи, а не самої послуги. Скаржник звертає увагу, що предметом закупівлі в даному аукціоні є послуга. Управління якістю згідно з ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) надається не стосовно конкретного предмета закупівлі / товару, а щодо управління діяльністю організації з метою забезпечення її результативності, тобто в цілому на діяльність організації / установи. На сьогоднішній день Замовник здійснює замовлення всіх послуг через відкриту процедуру закупівлі, де єдиним критерієм визначення переможця є ціна. Однак, враховуючи, що послуги мають надаватися в приміщеннях, де одночасно перебуває велика кількість дітей, Замовника також цікавить можливість надання послуг якісно та у встановлені терміни. В зв’язку з тим, що Замовник у своєму штаті не має працівників, які мають глибокі знання в системі проведення поточного ремонту найпростішого укриття у підвальних приміщеннях та шкільних вбиралень, а також з метою отримання якісних послуг висунута вимога щодо надання Сертифікату Відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату, котрий підтверджує відповідність Замовника вимогам міжнародного стандарту діючого в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується п. 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації, а не містить жодних дискримінаційних елементів.
Відомість ресурсів
Дата подання: 13 травня 2024 10:02
Дата відповіді: 13 травня 2024 12:27
Шановний замовнику. З інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі даною в додатку 3 до ТД, не зрозуміло, які саме матеріали Ви плануєте застосовувати при виконанні даних робіт. Тому для більш коректного складання кошторису просимо надати Відомість ресурсів.
Відповідь: Відомість ресурсів добавлена до тендерної документації.
Сертифікат ISO
Дата подання: 13 травня 2024 16:05
Дата відповіді: 14 травня 2024 15:20
Шановний Замовнику.
На якій підставі Ви вимагаєте Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), сертифікат має бути чинним та виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить ОБСЛУГОВУВАННЯ СИСТЕМ БЕЗПЕКИ. Обслуговування систем безпеки відноситься до Квед 80.20, Напрямок галузі економіки № 35 (інші послуги). Даний вид робіт відсутній в технічному завданні прописаному в додатку 3 до ТД. Вимагаємо прибрати дану вимогу, інакше будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни внесені.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-05-03-005270-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БАУГРАД", Код ЄДРПОУ:38966860
Дата подання: 27 травня 2024 10:33
Вимога на рішення Замовника
Згідно ст. 26 ч. 11 Закону України “Про публічні закупівлі” документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
На підставі Постанови КМ № 382 від 02.04.2024 абзац чотирнадцятий пункту 47 виключено з Закону України “Про публічні закупівлі”.
На підставі вищевикладеного вимагаємо усунути вказані порушення нормативних документів шляхом перегляду (скасування) Вашого рішення та визначення нас переможцем по закупівлі «Поточний ремонт найпростішого укриття у підвальних приміщеннях та шкільних вбиралень на 1 поверсі Вільненської гімназії Томашівської сільської ради за адресою: вул.Тернопільська, 2, Фастівський район, Київська область», UA-2024-05-03-005270-a
.
У разі незадоволення цієї вимоги ми будемо вимушені оскаржувати Ваше рішення в Антимонопольному комітеті України.
Розгорнути
Згорнути
На підставі Постанови КМ № 382 від 02.04.2024 абзац чотирнадцятий пункту 47 виключено з Закону України “Про публічні закупівлі”.
На підставі вищевикладеного вимагаємо усунути вказані порушення нормативних документів шляхом перегляду (скасування) Вашого рішення та визначення нас переможцем по закупівлі «Поточний ремонт найпростішого укриття у підвальних приміщеннях та шкільних вбиралень на 1 поверсі Вільненської гімназії Томашівської сільської ради за адресою: вул.Тернопільська, 2, Фастівський район, Київська область», UA-2024-05-03-005270-a
.
У разі незадоволення цієї вимоги ми будемо вимушені оскаржувати Ваше рішення в Антимонопольному комітеті України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 травня 2024 15:37
На даному етапі у замовника не має можливості відхилити своє рішення.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-05-03-005270-a.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ.", Код ЄДРПОУ:44668048
СКАРГА на умови тендерної документації
Документи
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2024-05-03-005270-a.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ.", Код ЄДРПОУ:44668048
Дата подання: 14 травня 2024 19:13
Дата подання: 14 травня 2024 19:13
СКАРГА на умови тендерної документації
Документи
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 16.05.2024 №8654.pdf
Дата публікації: 16 травня 2024 16:21
Номер скарги: UA-2024-05-03-005270-a.b4
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП БК "АРХІМЕД", Код ЄДРПОУ:43638431
Дата подання: 01 червня 2024 22:56
Дата подання: 01 червня 2024 22:56
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скарнжика, на неправомірне визначення переможця
ТОВ "СП БК "АРХІМЕД" було подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником. При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ "СП БК "АРХІМЕД" подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо прийняття Протоколу уповноваженої особи № 50 від 28.05.2024 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СП БК "АРХІМЕД" та рішення Замовника щодо прийняття Протоколу уповноваженої особи № 54 від 30.05.2024 року про визначення переможною пропозиції ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ". ТОВ "СП БК "АРХІМЕД" вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 04 червня 2024 15:39
рішення від 04.06.2024 № 9756.pdf
Дата публікації: 04 червня 2024 15:39
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 травня 2024 14:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БАУГРАД" |
1 523 501,61
UAH з ПДВ
|
1 523 501,61
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП БК "АРХІМЕД" |
2 002 092,22
UAH з ПДВ
|
1 690 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ" |
1 970 185,08
UAH з ПДВ
|
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Компанія "Гранд Експерт" |
1 942 273,77
UAH з ПДВ
|
1 942 273,77
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БАУГРАД" #38966860 |
Відхилено |
1 523 501,61
UAH з ПДВ
|
26 травня 2024 16:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 травня 2024 02:13
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП БК "АРХІМЕД" #43638431 |
Відхилено |
1 690 000,00
UAH з ПДВ
|
28 травня 2024 17:14
|
|
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ" #31337717 |
Переможець |
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
30 травня 2024 12:32
|