Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплект мультимедійного обладнання (Тип 2) для навчальних кабінетів 5-6 класів НУШ
Очікувана вартість
1 814 222,00 UAH
UA-2024-05-03-000930-a ● 9dc2cf518ae4439aa095637acba3e69d
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, охорони здоров"я,культури, сім"ї, молоді та спорту Іршавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41912705 |
Місцезнаходження: | 90100, Україна , Закарпатська обл., місто Іршава, Площа Народна,2 |
Контактна особа: |
Дубець Ярослав Петрович +380965064124 irshothosvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 травня 2024 09:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 травня 2024 23:00 |
Очікувана вартість: | 1 814 222,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 142,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
48 комплект
Комплект мультимедійного обладнання (Тип 2) для навчальних кабінетів 5-6 класів НУШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
90100, Україна, Закарпатська область, м. Іршава, пл. Народна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2024
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 травня 2024 09:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 травня 2024 09:31 |
Тендерна документація за Особливостями.doc | |
03 травня 2024 09:31 |
Тендерна документація за Особливостями.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо Висновку СЕС
Дата подання: 03 травня 2024 16:42
Дата відповіді: 07 травня 2024 08:32
Шановний Замовнику, у Додатку 2 Ви вимагаєте надати Скан-копію гігієнічного сертифікату та/або висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Звертаємо Вашу увагу, що Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" втратив свою чинність на підставі пункту 2 Розділу ІХ Закону України "Про систему громадського здоров’я"(https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2573-20#Text), тому з 01.10.2023 року скасовано необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи/гігієнічний сертифікат виробниками та імпортерами нехарчової продукції. Зважаючи на це, Учасники, у яких строк чинності Висновку СЕС на обладнання закінчився після 01.10.2023 року не мають змогу його отримати, оскільки такі Висновки на даний час більше не видаються уповноваженою установою. Таким чином, такі Учасники не зможуть взяти участь у Вашій закупівлі, що обмежує конкуренцію та порушує принципи здійснення публічних закупівель, а саме - недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Враховуючи вищезазначене, вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства, внести зміни до Додатку 2 та видалити вимогу щодо необхідності надання Скан-копії гігієнічного сертифікату та/або висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Оскільки товар постачається до навчальних закладів для 5-6 класів, Замовник вважає за необхідність залишити вимогу про наявність висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар
Щодо Декларації про відповідність
Дата подання: 03 травня 2024 16:48
Дата відповіді: 07 травня 2024 09:10
Шановний Замовнику, у Додатку 2 Ви вимагаєте надати Декларацію про відповідність. Звертаємо Вашу увагу, що до комплекту мультимедійного обладнання входить Мультимедійний проєктор з короткофокусним об’єктивом та інтерактивними функціями та Маркерна дошка. Наголошуємо, що маркерні дошки не є електронним обладнанням та не підлягають оцінці на відповідність вимогам Технічних регламентів з електромагнітної сумісності та низьковольтного обладнання. Тому, декларації про відповідність на них не видаються уповноваженими органами. У зв'язку з цим, просимо деталізувати вказану Вами вимогу та зазначити необхідність надання Декларації про відповідність лише на проектори.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Кожен учасник має право надати тільки ті документи, які вимагаюі чинним законодавством. Замовник не вимагає документів, які не можливо надати або які не передбачені чинним законодавством України. У випадку неможливості надати певні документи, передбачені тендерною документацією, з тих чи інших причин, учасник має право надати відповідне розяснення до тендерної пропозиції
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-05-03-000930-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 20 травня 2024 12:20
Дата подання: 20 травня 2024 12:20
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 травня 2024 14:55
рішення від 22.05.2024 № 8944.pdf
Дата публікації: 22 травня 2024 14:55
Інформація про резолютивну частину рішення від 30.05.2024 № 9451.pdf
Дата публікації: 30 травня 2024 12:54
рішення від 29.05.2024 № 9451.pdf
Дата публікації: 31 травня 2024 18:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення органу оскарження виконано в повному обсязі. Рішення про дискваліфікацію ТзОВ "Поділля фінанс" скасовано
Дата виконання рішення замовником: 04 червня 2024 16:17
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 травня 2024 23:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" |
1 814 112,00
UAH з ПДВ
|
1 814 112,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" #40098570 |
Рішення скасоване |
1 814 112,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2024 14:56
|
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" #40098570 |
Переможець |
1 814 112,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2024 15:13
|