Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МЕДИЧНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР МВС УКРАЇНИ "ПІВДЕННИЙ БУГ" |
Код ЄДРПОУ: | 08733794 |
Місцезнаходження: | 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник, вул. Шевченка, 25 |
Контактна особа: |
Петро Дреженков +380977535893 drezenkovpo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 травня 2024 09:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 13 травня 2024 14:32 |
Початок аукціону: | 13 травня 2024 14:32 |
Очікувана вартість: | 612 760,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 127,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 травня 2024 09:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 травня 2024 09:11 |
ДОДАТОК4.docx | |
03 травня 2024 09:11 |
ДОДАТОК4.docx | |
03 травня 2024 09:11 |
додаток 1.docx | |
03 травня 2024 09:11 |
додаток 5.docx | |
03 травня 2024 09:11 |
тд.doc | |
03 травня 2024 09:11 |
Додаток 2.docx | |
03 травня 2024 09:11 |
Додаток 6.docx | |
03 травня 2024 09:11 |
Додаток 6.docx | |
03 травня 2024 09:11 |
ДОДАТОК3.docx | |
03 травня 2024 09:11 |
ДОДАТОК3.docx | |
03 травня 2024 09:11 |
тд.doc | |
03 травня 2024 09:11 |
додаток 5.docx | |
03 травня 2024 09:11 |
додаток 1.docx | |
03 травня 2024 09:11 |
Додаток 2.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-27-000028 ● 5fd365d7c0184ce9b63e220fd57dcdce
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 травня 2024 17:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.05.2024 №42-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 27.05.2024 №42-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8.UA-2024-05-03-000602-a 03.05.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-07 12:58:59
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з прання та прасування білизни (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-05-03-000602-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Яким чином вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надайте інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), якщо так, то надайте посилання яке буде доступне для перегляду.
3. Обґрунтуйте наявність в додатку 1 тендерної документації вимог щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції довідок довільної форми для підтвердження відповідності вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Особливості), із одночасним зазначенням в тендерній документації, що замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту (пункт 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції»?
4. З яких підстав пункт 8 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додаток 1 тендерної документації містить вимогу щодо надання учасником та переможцем процедури закупівлі документу, що підтверджує відсутність підстави, зазначеної в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, тоді як дана вимога виключена з Особливостей на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2024 року №382?
5. Яким чином учасником ТОВ «ЛБК груп» виконано вимоги пункту 5 додатку 3 тендерної документації в частині надання гарантійного листа із зазначенням інформації, а саме: «термін виконання, з урахуванням поставки – не більше 48 годин з моменту вивозу білизни. Надання послуг здійснюється протягом 2024 року в період з дня укладання договору до 31 грудня 2024 року частинами, відповідно до замовлення не менше чотирьох разів на тиждень», тоді як, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛБК груп» надано лист, в якому не міститься уся інформація, що визначена пунктом 5 додатку 3 тендерної документації (файлі «Гарантійний лист термін виконання.pdf»)?
6. З яких підстав умови договору від 23 травня 2024 року №436-ВТ (далі – Договір), не відповідають змісту проекту договору (додаток 5 тендерної документації), зокрема:
- пункт 4.2. розділу 4 «Порядок здійснення оплати» Договору змінено: «Оплата здійснюється після надання послуг (після оплата). Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом 100% оплати Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка на оплату послуг (згідно п. 7 ст. 51 Бюджетного кодексу України – за фактом надання послуг). Для проведення оплати до рахунка додається акт наданих послуг. Замовник здійснює оплату за надані послуги в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за надання послуги здійснюються на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за наданні послуги здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок»
- пункт 10.1. розділу 10 «Строк дії договору» Договору змінено: «Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін в частині надання послуг дії з дня укладання договору по 31 грудня 2024 року, а в частині розрахунків до повного їх здійснення»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-12 14:06:38
пояснення
Розглянувши питання поставлені по закупівлі ДК 021:2015: 98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення (послуги з прання та прасування білизни) (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-03-000602-a) інформуємо наступне:
1. Яким чином вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
1 Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення
(послуги з прання та прасування білизни)
(ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-03-000602-a).
2 Обґрунтування технічних та якісних, кількісних характеристик предмета закупівлі Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника (для належного забезпечення функціональної
з урахуванням вимог чинного законодавства та зазначені у тендерній документації.
ДК 021:2015: 98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення
прання подушок – 120 кг;
прання ковдр та покривал – 600 кг;
Прання килимів та доріжок – 800 кг
прання білизни, рушників, скатерок, чохлів – 15000 кг.
3 Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення З метою визначення очікуваної вартості проведено дослідження ринку та встановлено, що вартість предмета закупівлі який передбачається технічним завданням становить
612760,00 грн. грн
ТОВ «ЛБК Груп» вартість прання за 1 кг становить 37,00-38,00 грн.
ФОП Кулик С.М. вартість прання за 1 кг становить – 38,00 грн-39,00 грн
Розмір бюджетного призначення (під очікувану вартість) складає 612760,00 грн. грн
.
2. Надайте інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), якщо так, то надайте посилання яке буде доступне для перегляду.
Відповідне обґрунтування розміщено на сайті МРЦ МВС України «Південний Буг» за посиланням
https://docs.google.com/document/d/1o7Z4_YZ0nmi1uvBgKxnStWTasdeKlZE0lo7m8D5y-Ck/edit
https://juzhbug.com.ua/suspended-ua.html
3. Обґрунтуйте наявність в додатку 1 тендерної документації вимог щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції довідок довільної форми для підтвердження відповідності вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Особливості), із одночасним зазначенням в тендерній документації, що замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту (пункт 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції»?
Відповідно до п 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.
Вказана норма не передбачає пункту заборони вимагати а носить визначення Замовник не вимагає. Тому в тендерній документації міститься зазначена норма.
Крім того учасниками не оскаржено тендерну документацію в установленому порядку.
4. З яких підстав пункт 8 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додаток 1 тендерної документації містить вимогу щодо надання учасником та переможцем процедури закупівлі документу, що підтверджує відсутність підстави, зазначеної в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, тоді як дана вимога виключена з Особливостей на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2024 року №382?
В тендерній документації міститься норма «Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту» В тендерній документації відсутній відповідний пункт та вказана норма носить технічну помилку.
5. Яким чином учасником ТОВ «ЛБК груп» виконано вимоги пункту 5 додатку 3 тендерної документації в частині надання гарантійного листа із зазначенням інформації, а саме: «термін виконання, з урахуванням поставки – не більше 48 годин з моменту вивозу білизни. Надання послуг здійснюється протягом 2024 року в період з дня укладання договору до 31 грудня 2024 року частинами, відповідно до замовлення не менше чотирьох разів на тиждень», тоді як, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛБК груп» надано лист, в якому не міститься уся інформація, що визначена пунктом 5 додатку 3 тендерної документації (файлі «Гарантійний лист термін виконання.pdf»)?
Вказана вимога підтверджуються у файлі Технічні вимоги.pdf
6. З яких підстав умови договору від 23 травня 2024 року №436-ВТ (далі – Договір), не відповідають змісту проекту договору (додаток 5 тендерної документації), зокрема: - пункт 4.2. розділу 4 «Порядок здійснення оплати» Договору змінено: «Оплата здійснюється після надання послуг (після оплата). Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом 100% оплати Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка на оплату послуг (згідно п. 7 ст. 51 Бюджетного кодексу України – за фактом надання послуг). Для проведення оплати до рахунка додається акт наданих послуг. Замовник здійснює оплату за надані послуги в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за надання послуги здійснюються на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за наданні послуги здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок» - пункт 10.1. розділу 10 «Строк дії договору» Договору змінено: «Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін в частині надання послуг дії з дня укладання договору по 31 грудня 2024 року, а в частині розрахунків до повного їх здійснення»?
Оприлюднений проект договір повністю відповідає проекту договору розміщеному в файлі додаток 5 та на його укладання ТОВ "ЛБК груп" надана згода з зазначеним проектом файлі Істотні умови договору.pdf.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-06-14 13:02:10
пояснення
Розглянувши питання поставлені по закупівлі ДК 021:2015: 98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення (послуги з прання та прасування білизни) (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-03-000602-a) інформуємо наступне:
Щодо пункту 10.1. розділу 10 «Строк дії договору» Договору змінено: «Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін в частині надання послуг дії з дня укладання договору по 31 грудня 2024 року, а в частині розрахунків до повного їх здійснення»
Інформуємо, що під час формування проекту договору в тендерній документації допущено технічну помилку в строк дії договору помилково вказано 31 грудня 2023 року хоча відповідно до п 1.1. договору визначено 1.1. Виконавець зобов'язується у 2024 році з дня укладання договору по 31.12.2024 року надати Споживачу послуги з прання та прасування білизни, а Замовник оплатити такі послуги.
Також зазначена норма зазначена в тендерній документації
4.4. строк поставки надання послуг З дня укладання договору з дня укладання договору до 31.12.2024року
Відповіді ще немає
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 травня 2024 15:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець ЯВНИЧ ОЛЬГА ЛЮБОМИРІВНА |
495 600,00
UAH з ПДВ
|
330 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Герасімов В.О. |
429 520,00
UAH з ПДВ
|
379 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Кулик Світлана Миколаївна |
495 600,00
UAH з ПДВ
|
379 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛБК груп" |
586 460,00
UAH з ПДВ
|
430 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Якубович Андрій Павлович |
552 200,00
UAH з ПДВ
|
510 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Борисюк Є.В. |
577 374,00
UAH з ПДВ
|
521 206,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець ЯВНИЧ ОЛЬГА ЛЮБОМИРІВНА #3250917222 |
Відхилено |
330 400,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2024 12:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 травня 2024 09:56
|
ФОП Герасімов В.О. #2916705339 |
Відхилено |
379 000,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2024 12:21
|
|
ФОП Кулик Світлана Миколаївна #2745119487 |
Відхилено |
379 500,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2024 12:35
|
|
ТОВ "ЛБК груп" #44053093 |
Переможець |
430 000,00
UAH з ПДВ
|
16 травня 2024 11:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 травня 2024 10:20
|
436.PDF | укладений |
23 травня 2024 10:16
|