Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
-
Перейти на аукціон
Завершений
10 травня 2024 11:40 - Протокол розкриття
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 8 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 38299914 |
Місцезнаходження: | 49041, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Панікахи, 23 |
Контактна особа: |
Вікторія Зуйкова +380662355674 vita.tim2009@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 травня 2024 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 10 травня 2024 11:17 |
Початок аукціону: | 10 травня 2024 11:17 |
Очікувана вартість: | 497 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 485,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Протягом 90 (дев’яносто) календарних днів після фактичного отримання належної якості Товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 травня 2024 16:25 |
Учасник юридична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 травня 2024 16:25 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 травня 2024 16:25 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 травня 2024 16:25 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 травня 2024 16:25 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 травня 2024 16:25 |
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 травня 2024 16:25 |
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 травня 2024 16:25 |
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 травня 2024 16:25 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 травня 2024 16:25 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 травня 2024 16:25 |
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 травня 2024 16:25 |
Учасник юридична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 травня 2024 16:25 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 травня 2024 16:25 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 травня 2024 16:25 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 травня 2024 16:25 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 травня 2024 16:25 |
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 травня 2024 16:25 |
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 травня 2024 16:25 |
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 травня 2024 16:25 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 травня 2024 16:25 |
Статус вимоги: |
Архівована
|
Дата створення вимоги: | 02 травня 2024 16:25 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 травня 2024 16:25 |
Статус вимоги: |
Архівована
|
Дата створення вимоги: | 02 травня 2024 16:25 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 травня 2024 16:25 |
Статус вимоги: |
Архівована
|
Дата створення вимоги: | 02 травня 2024 16:25 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Учасник підтверджує, що
02 травня 2024 16:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 травня 2024 16:25 |
Додаток 4.docx | |
02 травня 2024 16:25 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx | |
02 травня 2024 16:25 |
Тендерна документація.docx | |
02 травня 2024 16:25 |
Додаток 3.docx | |
02 травня 2024 16:25 |
Додаток 1.docx | |
02 травня 2024 16:25 |
Додаток 2.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 травня 2024 11:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СВ СВІТСЕРВІС" |
450 000,00
UAH з ПДВ
|
450 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПСТ АВТОМАТИК" |
496 062,00
UAH з ПДВ
|
496 062,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ТОВ "СВ СВІТСЕРВІС"
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Підтверджую
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Підтверджую
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Мова тендерної пропозиції українська
Підтверджую
ТОВ "ПСТ АВТОМАТИК"
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Підтверджую
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Підтверджую
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Мова тендерної пропозиції українська
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СВ СВІТСЕРВІС" #40901509 |
Відхилено |
450 000,00
UAH з ПДВ
|
16 травня 2024 16:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 травня 2024 10:03
|
ТОВ "ПСТ АВТОМАТИК" #32688019 |
Відхилено |
496 062,00
UAH з ПДВ
|
20 травня 2024 11:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 травня 2024 14:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СВ СВІТСЕРВІС», поданої на процедуру закупівлі Ворота промислові складчасті, код ДК 021:2015: 44220000-8: Столярні вироби, закупівля № UA-2024-05-02-009741-a, згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності. 1. перелік виявлених невідповідностей: учасник у складі тендерної пропозиції надав документ вих. № 7 від 06.05.2024 «Довідка про відомості про підприємство», в якій відсутня інформація щодо факсу. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділом 2. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для учасників — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 2 до тендерної документації, передбачено надання документу: «8. Довідка, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: Повне найменування; Юридична адреса; Поштова або фактична адреса; Код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); Банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок); Телефон, факс; E-mail; Посада керівника підприємством та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б); Прізвище, ім`я, по батькові особи, уповноваженої підписувати тендерну пропозицію від імені учасника, для юридичної особи - посада особи; Прізвище, ім`я, по батькові особи, уповноваженої підписувати договір про закупівлю за результатами процедури закупівлі, для юридичної особи - посада особи. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно виправити виявлену невідповідність шляхом надання відповідної інформації. 2. перелік виявлених невідповідностей: учасник у складі тендерної пропозиції надав Договір оренди нежитлового приміщення № 01/03-2024 від 01.03.2024 без додатку (акту приймання-передачі нежитлового приміщення в оренду). посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділом 1. «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*» Додатку 1 до тендерної документації, встановлено: На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. У разі надання у складі тендерної пропозиції договору найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше або договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності та він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років або договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи, такий договір має бути нотаріально посвідчений. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно виправити виявлену невідповідність шляхом надання додатку до договору оренди нежитлового приміщення. 3. перелік виявлених невідповідностей: учасник у складі тендерної пропозиції надав документ вих. № 13 від 09.05.2024 «Лист-згода на обробку персональних даних», який не відповідає вимогам замовника, а саме: не заповнені всі поля довідки. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділом 2. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для учасників — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 2 до тендерної документації, передбачено надання документу: «9. Лист-згода на обробку персональних даних, а саме: Я, __________________________________________________ (зазначити ПІБ), (___ ______________ 19__ року народження, паспорт серія ________ № ___________, виданий _______________________________________________________) (паспортні дані зазначаються для фізичних осіб), з метою участі в процедурі закупівлі / спрощеній закупівлі, на виконання вимог тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовника, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 р. № 2297-VI, а також згідно з нормами чинного законодавства України, даю згоду на: - обробку, використання, поширення та доступ до моїх персональних даних (у т.ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво про державну реєстрацію, свідоцтво платника податків, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси та інша необхідна інформація, передбачена законодавством України), які передбачено чинним законодавством України. Відомості, які я надаю про себе - для забезпечення участi у конкурентній процедурі закупівлі/спрощеній закупівлі. Про права та обов'язки суб'єкта персональних даних, володільця і розпорядника персональних даних та інших учасників таких правовідносин згідно із Законом України «Про захист персональних даних» поінформований.
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПСТ АВТОМАТИК», поданої на процедуру закупівлі Ворота промислові складчасті, код ДК 021:2015: 44220000-8: Столярні вироби, закупівля № UA-2024-05-02-009741-a, згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності. 1. перелік виявлених невідповідностей: у складі тендерної пропозиції відсутня інформація щодо коду доступу. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділом 2. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання інформації та / або документів. Пунктом 2 цього розділу, вимагалося надання копії Статуту або іншого установчого документу Учасника в чинній редакції. У разі якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно подати копію рішення учасників товариства з обмеженою відповідальність (засновників) учасника про створення такої юридичної особи. У випадку, якщо реєстрацію створення юридичної особи або змін до установчого документу юридичної особи здійснено після 01.01.2016, з метою перевірки замовником достовірності та повноти відомостей в установчому документі, учасник додатково надає інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно виправити виявлену невідповідність шляхом надання інформації. 2. перелік виявлених невідповідностей: учасник у складі тендерної пропозиції надав документ вих. № 5 від 08.05.2024 «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника» без надання документального підтвердження підстави володіння та / або користування обладнанням та приміщенням. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділом 1. «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*» Додатку 1 до тендерної документації, встановлено: На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. У разі надання у складі тендерної пропозиції договору найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше або договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності та він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років або договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи, такий договір має бути нотаріально посвідчений. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно виправити виявлену невідповідність шляхом надання інформації та документів. 3. перелік виявлених невідповідностей: учасник у складі тендерної пропозиції надав договір № PST00000052 від 04.02.2021, до якого не надано копій документів, що підтверджують його виконання. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділом 2. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)*» Додатку 1 до тендерної документації, встановлено: На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - Довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (два договори) в повному обсязі, згідно Форми 1. - Договір (два договори), зазначеного в довідці в повному обсязі (зі всіма додатками та додатковими угодами). - Копії/ю документів/а на підтвердження виконання (два договори) в повному обсязі, зазначеного в наданій учасником довідці. - Листи-відгуки від контрагентів згідно з аналогічними договорами, які зазначені в довідці та надані у складі тендерної пропозиції про належне виконання цих договорів. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно виправити виявлену невідповідність шляхом надання копій документів на підтвердження виконання договору. 4. перелік виявлених невідповідностей: учасник у складі тендерної пропозиції надав документ вих. № 10 від 08.05.2024 «Лист-згода на обробку персональних даних», який не відповідає вимогам замовника, а саме: не заповнені всі поля довідки. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділом 2. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для учасників — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 2 до тендерної документації, передбачено надання документу: «9. Лист-згода на обробку персональних даних, а саме: Я, __________________________________________________ (зазначити ПІБ), (___ ______________ 19__ року народження, паспорт серія ________ № ___________, виданий _______________________________________________________) (паспортні дані зазначаються для фізичних осіб), з метою участі в процедурі закупівлі / спрощеній закупівлі, на виконання вимог тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовника, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 р. № 2297-VI, а також згідно з нормами чинного законодавства України, даю згоду на: - обробку, використання, поширення та доступ до моїх персональних даних (у т.ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво про державну реєстрацію, свідоцтво платника податків, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси та інша необхідна інформація, передбачена законодавством України), які передбачено чинним законодавством України. Відомості, які я надаю про себе - для забезпечення участi у конкурентній процедурі закупівлі/спрощеній закупівлі. Про права та обов'язки суб'єкта персональних даних, володільця і розпорядника персональних даних та інших учасників таких правовідносин згідно із Законом України «Про захист персональних даних» поінформований. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно виправити виявлену невідповідність шляхом надання оновленої довідки.