Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Оскільський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03189601 |
Місцезнаходження: | 64340, Україна , Харківська обл., Оскільська територіальна громада Ізюмського району, комплекс будівель і споруд № 33 |
Контактна особа: |
Дубовик Олександр Леонідович +380506968487 alddubik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 травня 2024 15:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 27 768 518,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 277 685,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до Закону, Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі - Вимоги), форми забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі - Форма), з урахуванням Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 138840,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) – не менше строку дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку покриття, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи – резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) *. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття). Банківська гарантія оформляється в банку, який має ліцензію Національного банку України. Банківська гарантія повинна бути надана банком, який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції). Разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта), довідку з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії. Реквізити Замовника: Найменування: Комунальна установа Оскільський психоневрологічний інтернат Код ЄДРПОУ: 03189601 Рахунок : UA748201720344290003000053076 В ДКСУ м.Київ МФО 820172 Адреса: Україна, 64340. Харківська область, Ізюмський район, Оскільська територіальна громада, комплекс будівель і споруд № 33 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 138840 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – безумовна безвідклична банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 2% від вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 2% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією.) |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно промiжними платежами в мiру виконання робiт. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт.15.2. Після отримання документів, передбачених п. 15.1. цього Договору Замовник перевiряє такі документи i в разi вiдсутностi зауважень пiдписує їх. Пiсля пiдписання документiв Замовник зобов’язаний оплатити виконанi роботи не пізніше ніж протягом 30 календарних днів з дати складення Сторонами вказаних документів. Замовник не несе відповідальності за порушення строку оплати виконаних робіт, що передбачений цим пунктом (незалежно від тривалості затримки щодо оплати виконаних та прийнятих Замовником робіт), якщо таке порушення сталось не з вини Замовника (зокрема у зв’язку із затримкою та/або скороченням фінансування видатків Замовника, зміни черговості здійснення платежів органами Казначейства з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка, що встановлюється чинним законодавством України, затримки оплати фінансового зобов’язання органом Казначейства, що зумовлено ресурсною забезпеченістю єдиного казначейського рахунка, тощо), при цьому Замовник зобов’язаний у порядку та в строки, передбачені Порядком реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012р. № 309, вжити заходів щодо реєстрації відповідного фінансового зобов’язання в органі Казначейства, що здійснює казначейське обслуговування Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-24-000011 ● 15aa474c782643abb2b8793f68338aec
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 травня 2024 19:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.05.2024 № 85
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 24.05.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 24.05.2024 № 85
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
24 UA-2024-05-02-007913-a 02.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-24 22:47:56
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт повного комплексу будівель і споруд КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ ОСКІЛЬСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ за адресою: Харківська область, Ізюмський район, Оскільська територіальна громада, комплекс будівель і споруд № 33. Черга 1. Пусковий комплекс 1 відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт повного комплексу будівель і споруд КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ ОСКІЛЬСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ за адресою: Харківська область, Ізюмський район, с. Оскіл, вул. Лісна, 1»» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-05-02-007913-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. ВІДПОВІДНО до п.7 р.1 тендерної документації Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. При цьому, Посвідчення на №313-2 на СТРАРЧЕНКО А.О. заповнено на російській мові.
Чому Замовником відповідно до п.43 Особливостей не оприлюднено повідомлення про усунення невідповідностей учаснику ТОВ "ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС" стосовно вищевикладеного.
4. Додаток 5 до тендерної документації містить наступну інформацію: «Прим.: *Зміст та форма додатків згідно пунктів 20.17.1., 20.17.4. цього проекту договору підряду визначається згідно відповідних документів, наданих учасником у складі тендерної пропозиції.»
Яким саме чином учасником ТОВ "ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС" виконано вищезазначену вимогу Замовника?
Що саме мав на увазі Замовник вищезазначеною вимогою, враховуючи що проект договору не містить пунктів 20.17.1., 20.17.4.
5. Відповідно до п.2 р.5 тендерної пропозиції вимагається Довідка з обслуговуючого банку/банків про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, видані не раніше дати виходу оголошення про проведення цих торгів.
Яким саме чином учасником ТОВ "ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС" виконано вищезазначену вимогу Замовника, враховуючи що надана учасником довідка з АТ "ОТП Банк" містить лише інформацію про відсутність заборгованості за кредитами.
6. Відповідно до п.2.2.1. додатку 2 до тендерної документації необхідно надати Скан-копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на виконання робіт, що є предметом закупівлі. У разі залучення співвиконавців, яких учасник планує залучати до виконання робіт, учасник має надати Скан-копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на виконання робіт (у разі виконання співвиконавцем робіт, що потребують наявність Ліцензії або іншого дозвільного документа).
Поряд з цим, відповідно до додатку 4 до тендерної документації передбачено такий вид робіт як покриття з вогнезахисного матеріалу на горизонтальні і вертикальні поверхні дерев'яних конструкцій.
Пунктом 6 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затверджений постановою КМУ від 23.11.2016 № 852 передбачено: Вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення).
Яким саме чином учасником ТОВ "ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС" виконано вищезазначену вимогу Замовника, враховуючи серед наданих учасником дозвільних документів субпідрядника ТОВ «Охорона Мастер» є наказ державної служби України з надзвичайних ситуацій №324 від 04.06.2018, зі змісту якого не вбачається наявності ліцензії на такий вид робіт як покриття з вогнезахисного матеріалу?
7. Відповідно до п.6 р.3 тендерної документації, згідно статті 49 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України. Будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України. Розрахунок за виконанні роботи здійснюється на підставі підписаних Сторонами актів виконаних робіт безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника. Враховуючи вищевикладене, з метою дотримання вимог Бюджетного кодексу України учасники у складі своєї пропозиції мають надати згоду щодо вищезазначених умов.
Яким саме чином учасником ТОВ "ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС" виконано вищезазначену вимогу Замовника?
8. Відповідно до п.2 р.5 тендерної документації, У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.
При цьому, учасником не надано лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів:
- оригіналом довіреності;
- повноваження учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи - підприємця, що є громадянином України, підтверджується поданням у складі тендерної пропозиції копії паспорта громадянина України (сторінки 1-6, а також сторінка, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи) або копії ID-карти, що посвідчує його особу, та копії довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру.
-У випадку, якщо учасник не є громадянином України, то надається копія всіх сторінок паспортного документу іноземця та/або посвідки на постійне проживання, що підтверджує таку особу (переклад таких документів на українську мову повинен бути засвідчений нотаріусом
- копія свідоцтва про сплату єдиного податку або витягу.
Яким саме чином учасником ТОВ "ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС" виконано вимогу до п.2 р.5 в частині надання листа-роз’яснення в довільній формі стосовно відсутності у складі тендерної пропозиції вищезазначених документів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-29 16:51:35
Відповідь на запит в межах проведення моніторингу
ВІДПОВІДЬ
на запит у межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт повного комплексу будівель і споруд КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ ОСКІЛЬСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ за адресою: Харківська область, Ізюмський район, Оскільська територіальна громада, комплекс будівель і споруд № 33. Черга 1. Пусковий комплекс 1 відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт повного комплексу будівель і споруд КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ ОСКІЛЬСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ за адресою: Харківська область, Ізюмський район, с. Оскіл, вул. Лісна, 1»» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-05-02-007913-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного.
ВІДПОВІДЬ:
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі відповідних розділів проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт повного комплексу будівель і споруд КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ ОСКІЛЬСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ за адресою: Харківська область, Ізюмський район, с. Оскіл, вул. Лісна, 1», затвердженої Розпорядженням начальника Харківської обласної військової адміністрації № 779В від 19.10.2023 року та Експертного звіту № EX01:2344-5498-5900-1463 від 14.09.2023 року.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
ВІДПОВІДЬ:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2024-05-02-007913-a) оприлюднювалось на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів- Харківської обласної військової адміністрації, а саме: Головна/ Обласна військова адміністрація/ Структура адміністрації/ Структурні підрозділи/ Департамент соціального захисту населення/ публічні закупівлі
Посилання: : https://kharkivoda.gov.ua/content/documents/1122/112104/files/ОБГРУНТУВАННЯ%20Котельня%20Прачка.pdf
3. ВІДПОВІДНО до п.7 р.1 тендерної документації Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. При цьому, Посвідчення на №313-2 на СТРАРЧЕНКО А.О. заповнено на російській мові. Чому Замовником відповідно до п.43 Особливостей не оприлюднено повідомлення про усунення невідповідностей учаснику ТОВ "ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС" стосовно вищевикладеного.
ВІДПОВІДЬ:
Згідно п. 7 р. 1 Тендерної документації - Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
У складі тендерної пропозиції учасника надано Посвідчення сер. ПК № 313-2. Варто зазначити, що надане посвідчення викладене українською мовою, а окремі записи, а саме ПІБ, професія, дата та кваліфікація викладені російською мовою.
Тендерна документація не містить вимог надання перекладу документів, які містять окремі записи іншими мовами.
Згідно п. 1 р. 3 Тендерної документації Документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, відсутні підстави для оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей учаснику відповідно до п.43 Особливостей, а також відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції.
4. Додаток 5 до тендерної документації містить наступну інформацію: «Прим.: *Зміст та форма додатків згідно пунктів 20.17.1., 20.17.4. цього проекту договору підряду визначається згідно відповідних документів, наданих учасником у складі тендерної пропозиції.» Яким саме чином учасником ТОВ "ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС" виконано вищезазначену вимогу Замовника? Що саме мав на увазі Замовник вищезазначеною вимогою, враховуючи що проект договору не містить пунктів 20.17.1., 20.17.4.
ВІДПОВІДЬ:
Додатком 5 визначено, що *Зміст та форма додатків згідно пунктів 20.17.1., 20.17.4. цього проекту договору підряду визначається згідно відповідних документів, наданих учасником у складі тендерної пропозиції.
Варто зазначити, що вказаним Додатком не вимагається від учасників подання документів згідно пунктів 20.17.1., 20.17.4, а такі додатки визначаються згідно документів, наданих учасником у складі тендерної пропозиції.
Зокрема такими документами є Форма "тендерна пропозиція" визначена Додатком 1, відомості про наявність сертифікованого інженера проектувальника в частині кошторисної документації, які підтверджують можливість розрахунку вартості робіт у відповідності до Кошторисних норм України, що визначено Додатком 4, наявність програмного комплексу «Будівельні технології – КОШТОРИС» (або програмний комплекс, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків) що визначено Додатком 4 тощо.
Вимога надання учасником у складі тендерної пропозиції згідно примітки в Додатку 5 міститься тільки щодо проекту календарного графіку, котрий міститься у складі пропозиції учасника.
Замовник мав на увазі, що додатки до Проекту Договору (Додаток 5 Тендерної документації) 21.17.1. Договірна ціна; та 21.17.4. Локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів визначаються згідно документів, наданих учасником у складі тендерної пропозиції (формуються під час підписання договору про закупівлю з переможцем, на підставі наданих Учасником документів тендерної пропозиції).
При оформленні приміток до проекту договору замовником була допущена технічна помилка, а саме невірно вказані номера додатків проекту договору (20.17.1., 20.17.4. - 21.17.1., 21.17.4), що ніяким чином не впливало на кваліфікацію учасника та визнання його переможцем.
Таким чином, відсутні підстави для оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей учаснику відповідно до п.43 Особливостей, а також відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції.
5. Відповідно до п.2 р.5 тендерної пропозиції вимагається Довідка з обслуговуючого банку/банків про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, видані не раніше дати виходу оголошення про проведення цих торгів. Яким саме чином учасником ТОВ "ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС" виконано вищезазначену вимогу Замовника, враховуючи що надана учасником довідка з АТ "ОТП Банк" містить лише інформацію про відсутність заборгованості за кредитами.
ВІДПОВІДЬ:
Згідно пп. 29 п. 3. р. І Інструкції з бухгалтерського обліку операцій із фінансовими інструментами в банках України, затвердженої Постановою Правління Національного банку України № 14 від 21.02.2018 прострочена заборгованість - це заборгованість, не погашена в строк, установлений договором.
Виходячи зі змісту наданої Учасником довідки АТ «ОТП Банк» № i63968 від 07.05.2024 р. – в учасника відсутня заборгованість за кредитами (як не погашена в строк, установлений договором, так і будь-яка інші заборгованість за кредитами).
Таким чином, відсутні підстави для оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей учаснику відповідно до п.43 Особливостей, а також відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції.
6. Відповідно до п.2.2.1. додатку 2 до тендерної документації необхідно надати Скан-копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на виконання робіт, що є предметом закупівлі. У разі залучення співвиконавців, яких учасник планує залучати до виконання робіт, учасник має надати Скан-копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на виконання робіт (у разі виконання співвиконавцем робіт, що потребують наявність Ліцензії або іншого дозвільного документа). Поряд з цим, відповідно до додатку 4 до тендерної документації передбачено такий вид робіт як покриття з вогнезахисного матеріалу на горизонтальні і вертикальні поверхні дерев'яних конструкцій. Пунктом 6 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затверджений постановою КМУ від 23.11.2016 № 852 передбачено: Вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення). Яким саме чином учасником ТОВ "ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС" виконано вищезазначену вимогу Замовника, враховуючи серед наданих учасником дозвільних документів субпідрядника ТОВ «Охорона Мастер» є наказ державної служби України з надзвичайних ситуацій №324 від 04.06.2018, зі змісту якого не вбачається наявності ліцензії на такий вид робіт як покриття з вогнезахисного матеріалу?
ВІДПОВІДЬ:
Відповідно до п.2.2.1. додатку 2 до тендерної документації необхідно надати Скан-копію ліцензії або документа дозвільного характеру (У РАЗІ ЇХ НАЯВНОСТІ) на виконання робіт, що є предметом закупівлі.
На виконання п.2.2.1 додатку 2 до тендерної документації Учасник лист № 05-14/16 від 14.05.2024 року, файл «16. Лист про субпідрядника до 20 %..PDF», в якому зазначає, що планує залучати ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС» для виконання робіт. А також надано Наказ про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення № 324 від 04.06.2018, Ліцензію № 19-Л від 04 квітня 2018, та Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Окрім цього, на виконання п.2.2.1 додатку 2 до тендерної документації Учасник надав Довідку № 05-14/25 від 14.05.2024 року, файл «25. Довідка дозвільні.PDF», в якій зазначено, що документи подаються з урахуванням Постанови Кабінету міністрів України № 314 від 18 березня 2022 року. А також надано Декларації № 066124/24 про провадження господарської діяльності та Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Слід звернути увагу, що згідно Постанови Кабінету міністрів України № 314 від 18 березня 2022 року у період воєнного стану ПРАВО НА ПРОВАДЖЕННЯ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЖЕ НАБУВАТИСЯ суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, БЕЗ ОТРИМАННЯ ДОЗВІЛЬНИХ ДОКУМЕНТІВ (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2. У додатку 2 відсутній такий виді діяльності, як Вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення), тобто право на провадження такої діяльності може набуватись на підставі на підставі декларації без отримання дозвільних документів.
Відповідно до п. 42 Особливостей та абз. 2 ч. 15 ст. 29 Закону Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій.
Враховуючи викладене, Замовником буде скасовано рішення про визначення учасника переможцем. Також Замовник звернеться за підтвердженням інформації, наданої учасником щодо дозвільних документів субпідрядника, у визначеному Законом порядку.
7. Відповідно до п.6 р.3 тендерної документації, згідно статті 49 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України. Будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України. Розрахунок за виконанні роботи здійснюється на підставі підписаних Сторонами актів виконаних робіт безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника. Враховуючи вищевикладене, з метою дотримання вимог Бюджетного кодексу України учасники у складі своєї пропозиції мають надати згоду щодо вищезазначених умов. Яким саме чином учасником ТОВ "ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС" виконано вищезазначену вимогу Замовника?
ВІДПОВІДЬ:
На виконання п.6 р.3 тендерної документації Учасник надав згоду № 05-14/9 від 14.05.2024 року, файл «9. Згода з умовами щодо розрахунку.PDF».
Таким чином, відсутні підстави для оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей учаснику відповідно до п.43 Особливостей, а також відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції.
8. Відповідно до п.2 р.5 тендерної документації, У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. При цьому, учасником не надано лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів: - оригіналом довіреності; - повноваження учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи - підприємця, що є громадянином України, підтверджується поданням у складі тендерної пропозиції копії паспорта громадянина України (сторінки 1-6, а також сторінка, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи) або копії ID-карти, що посвідчує його особу, та копії довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру. -У випадку, якщо учасник не є громадянином України, то надається копія всіх сторінок паспортного документу іноземця та/або посвідки на постійне проживання, що підтверджує таку особу (переклад таких документів на українську мову повинен бути засвідчений нотаріусом - копія свідоцтва про сплату єдиного податку або витягу. Яким саме чином учасником ТОВ "ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС" виконано вимогу до п.2 р.5 в частині надання листа-роз’яснення в довільній формі стосовно відсутності у складі тендерної пропозиції вищезазначених документів.
ВІДПОВІДЬ:
Пунктом 1 р.3 Тендерної документації чітко визначено, які документи для підтвердження повноважень повинен надати Учасник, а саме: «Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується:
для керівника учасника – копією виписки з протоколу зборів засновників або копією протоколу зборів засновників та/або копією наказу про призначення або іншим документом, що підтверджує повноваження керівника учасника;
для іншої посадової особи учасника– оригіналом довіреності та копією виписки з протоколу зборів засновників або копією протоколу зборів засновників та/або копією наказу про призначення керівника або іншим документом, що підтверджує повноваження керівника учасника, який надав довіреність;
повноваження учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи - підприємця, що є громадянином України, підтверджується поданням у складі тендерної пропозиції копії паспорта громадянина України (сторінки 1-6, а також сторінка, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи) або копії ID-карти, що посвідчує його особу, та копії довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру.»
На виконання п.1 р.3 тендерної документації Учасник надав Довідку № 05-14/4 від 14.05.2024 року, файл «9. Довідка про підписанта.PDF», Довідку № 05-14/5 від 14.05.2024 року, файл «5. Довідка керівник.PDF», зі змісту яких вбачається, що уповноваженою особою учасника є керівник. Документи, передбачені для керівника учасника подані у складі тендерної пропозиції.
Окрім цього, зі змісту п.14.3.2 Статуту, поданого учасником у складі тендерної пропозиції, керівник діє від імені Товариства без довіреності.
Також, у складі тендерної пропозиції учасник надав Форму Тендерна пропозиція № 05-14/18 від 14.05.2024 року, файл «18. ФОРМА Тендерна пропозиція.PDF» з відомостями про учасника, Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, файл «Копії інших документів.PDF» зі змісту яких вбачається, що учасником є юридична особа. Про те, що учасником є юридична особа (не є фізичною особою, або фізичною особою-підприємцем) свідчить й Звіт з ЄДР, сформований в електронній системі закупівель.
Згідно п 2 р. 5 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції також повинен надати: 1. Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість АБО копія свідоцтва про сплату єдиного податку АБО витягу з реєстру платника відповідного податку.
Учасником у складі тендерної пропозиції подано Витяг з реєстру платників податку на додану вартість.
Таким чином, Учасник за цим пунктом не повинен надавати лист –роз’яснення.
Згідно п. 1 р. 3 Тендерної документації Документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, відсутні підстави для оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей учаснику відповідно до п.43 Особливостей, а також відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції.
Фахівець з публічних закупівель,
Уповноважена особа КУ ОПНІ Олександр ДУБОВИК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уповнаважена особа КУ ОПНІ повідомляє, що на виконання Висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2024-05-02-007913-a Північно-східним офісом Держаудитслужби від 10.06.2024 року протоколом від 11.06.2024 року № 14/ВС рішення про визнання переможцем закупівлі UA-2024-05-02-007913-a ТОВ «Проектний Альянс» було відмінено та учасника дискаліфіковано. Після завершення періоду оскарження рішення, а саме 17.06.2024 року 00-00 годин , вказана закупівля буде автоматично відмінена електронною системою закупівель.
2024-06-14 12:04:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
рішення про визнання переможцем закупівлі UA-2024-05-02-007913-a ТОВ «Проектний Альянс» було відмінено
2024-06-14 19:51:56
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС" |
27 176 097,60
UAH з ПДВ
|
27 176 097,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС" #44327632 |
Рішення скасоване |
27 176 097,60
UAH з ПДВ
|
30 травня 2024 10:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 травня 2024 13:05
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС" #44327632 |
Рішення скасоване |
27 176 097,60
UAH з ПДВ
|
11 червня 2024 10:44
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС" #44327632 |
Відхилено |
27 176 097,60
UAH з ПДВ
|
11 червня 2024 10:50
|