Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектно-кошторисної документації та проведення експертизи по об’єкту: "Нове будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями сховища ліцею №4 за адресою: проспект Незалежності,16 м.Южноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області, згідно ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування"
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2024-05-02-006654-a d4b105a798144a9ea2d151e59cf7e790
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Крук

+380963881059 mega._alla@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 травня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради
Код ЄДРПОУ: 44354422
Місцезнаходження: 55001, Україна , Миколаївська обл., Вознесенський район, місто Южноукраїнськ, вулиця Європейська, будинок 23, кабінет 87
Контактна особа: Алла Крук
+380963881059
mega._alla@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Розробка проектно-кошторисної документації та проведення експертизи по об’єкту: "Нове будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями сховища ліцею №4 за адресою: проспект Незалежності,16 м.Южноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області, згідно ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55002, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, пр. Незалежності,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2024
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Тендерна документація

02 травня 2024 14:16
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СІРИК БОГДАН ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3545308777
Переможець 1 200 000,00
UAH
02 травня 2024 14:16

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2024 11:29
Додаткова угода №2 до договору №73-05-24.pdf зміни до договору
02 липня 2024 11:27
Електронний підпис зміни до договору
30 травня 2024 16:01
Додаткова угода №1 до дог.№73-05-24.pdf зміни до договору
30 травня 2024 15:58
Додаток №3.pdf укладений
02 травня 2024 14:17
Договір №73-05-24.pdf укладений
02 травня 2024 14:17
Додаток №1.pdf укладений
02 травня 2024 14:17
Додаток №2.pdf укладений
02 травня 2024 14:17

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
03 липня 2024 10:25
400 000,00 UAH UA478201720344291019400183885
УБР Южноукраїнської МР
UA083052990000026007000130772
ФОП Сірик Б.В.
Оплачений
09 серпня 2024 10:12
800 000,00 UAH UA478201720344291019400183885
УБР Южноукраїнської МР
UA083052990000026007000130772
ФОП Сірик Б.В.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до листа Проектувальника №7 від 21.05.2024 року, щодо продовження виконання робіт, у зв’язку з проходженням комплексної експертизи та завантаженням екпертної організації, сторони домовились внести зміни в пункт 4.2.2. Розділу 4 "Строки виконання робіт"
Номер договору про закупівлю: 73-05/24
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 до договору № 73-05/24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до листа проектувальника №10 від 27.06.2024 року, щодо продовження строку робіт в зв’язку із проходженням комплексної експертизи, сторони домовилися внести зміни в п.4.2.2. Розділ 4 "Строки виконання робіт"
Номер договору про закупівлю: 73-05/24
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 до договору № 73-05/24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML