Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3102 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 45120935 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
БУЛОВАЦЬКИЙ БОГДАН 380674846081 b.bulovatskyi@ngu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 травня 2024 12:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 10 930 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 54 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар здійснюється Покупцем протягом 60 (шістдесят) календарних днів з моменту підписання уповноваженими представниками сторін видаткової накладної та Акту приймання-передачі Товару, який підтверджує належну якість та комплектність. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 травня 2024 12:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 травня 2024 12:30 |
Додаток 4 Проект договору ЛПК ред.docx | |
02 травня 2024 12:30 |
Оголошення ЛПК.doc | |
02 травня 2024 12:30 |
Додаток 3 Технічні вимоги ЛПК ред.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-04-000038 ● f2c9c74eefec468d97a787c240d0a237
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2024 11:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.06.2024 № 111
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
49 UA-2024-05-02-004920-a 02.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-07 15:46:32
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі модульної споруди лазне-прального комплексу (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-02-004920-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-12 17:14:35
ПОЯСНЕННЯ на запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу UA-M-2024-06-04-000038 закупівлі: UA-2024-05-02-004920-a
На виконання вимог, викладених у запиті Державної аудиторської служби України від 07 червня 2024 року, відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі по тексту - Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит від 06 червня 2024 року:
Стосовно питання «Постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість» Уповноважена особа Військової частини 3102 Національної гвардії України повідомляє, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: відповідно до кошторисних призначень субвенції в/ч 3102 НГУ за КЕКВ 3110 на 2024 рік. Закупівля здійснюється з метою забезпечення потреб структурних підрозділів та служб військової частини 3102 для належного безперебійного виконання службово-бойових завдань.
Визначення очікуваної вартості предмету закупівлі: З урахуванням наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275, замовником було обрано варіант розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної цінової інформації та направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій.
У відповідь на запити цінових пропозицій, Замовником було отримано 3 комерційні пропозиції (до пояснення додаються комерційні пропозиції), що були враховані під час визначення очікуваної вартості методом порівняння ринкових цін, а саме
1. ТОВ «ЗАПОРІЖБУДГРУП» - 10 930 000,00 грн за 1 комплект;
2. ТОВ «РСУ-9» - 13 881 100,00 грн за 1 комплект;
3. ТОВ «РЕНМІТ – 13 225 300,00 грн за 1 комплект
Розглянувши пропозиції підприємств було встановлено, що пропозиція ТОВ «ЗАПОРІЖБУДГРУП» є найбільш економічно вигідною. Розрахунок очікуваної вартості здійснювався методом порівняння цін та визначення найнижчої ціни.
Очікувана вартість визначена відповідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275 та становить 10 930 000,00 з ПДВ. Кількість - 1 комплект.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Закупівля здійснюється з метою забезпечення потреб структурних підрозділів та служб військової частини 3102 для належного безперебійного виконання службового-бойових завдань. Особовий склад підрозділів на період проведення навчань в польових умовах (полігонах) та зонах тимчасової дислокації потребує умов для дотримання санітарно-гігієнічних норм. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (додаються) визначені відповідно до потреб замовника та вимог чинних стандартів якості до предмету закупівлі:
Модульна споруда (МС-ЛПК) призначена для індивідуального прання особистих речей та миття особового складу підрозділів у польових умовах (полігонах) та зонах тимчасової дислокації. Конструкція повинна передбачати можливість відносно швидкого монтажу на підготовленому майданчику замовника, здійснення демонтажу та перебазування в польових умовах за потреби. Конструкція повинна бути обладнана системами: блискавкозахисту, заземлення, електроживлення, освітлення, вентиляції, водяного обігріву, а також точками підключення води та каналізації.
- Наказ директор.pdf
- Протокол загальних зборів.pdf
- Дозвіл на впровадження діяльності.pdf
- Додаток 3 Технічні вимоги ЛПК ред.pdf
- Рішення про створення+призначення директора.pdf
- Декларація 011199_22 про провадження господарської діяльності.pdf
- Рішення про правочин.pdf
- Комерційна пропозиція РСУ-9.pdf
- Виписка з ЄДР.pdf
- Комерційна пропозиція РЕНМІТ.pdf
- Комерційна пропозиція ЗАПОРІЖБУДГРУП.pdf
- Протокол 234 ДАСУ Лазно-пральний.pdf
- Комерційний запит ЗАПОРІЖБУДГРУП.pdf
- Комерційний запит РСУ-9.pdf
- Комерційний запит РЕНМІТ.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-12 16:42:21
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі модульної споруди лазне-прального комплексу (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-02-004920-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Просимо пояснити з наданням документального підтвердження, яким чином переможцем спрощеної закупівлі виконано вимоги частини другої статті 41 Закону?
2. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону.
З яких причин Військова частина 3102 Національної гвардії України не встановила в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону?
3. Надати пояснення щодо причини відсутності в проекті договору купівлі-продажу (додаток 4) та відповідно в укладеному договорі від 21.05.2024
№ 36/КЕС строку поставки товару, визначеного в пункті 6 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, до 31.07.2024.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-17 16:26:39
ПОЯСНЕННЯ на запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу UA-M-2024-06-04-000038 закупівлі: UA-2024-05-02-004920-a
На виконання вимог, викладених у запиті Державної аудиторської служби України від 06 червня 2024 року, відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі по тексту - Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит від 12 червня 2024 року:
Стосовно питання 1. Просимо пояснити з наданням документального підтвердження, яким чином переможцем спрощеної закупівлі виконано вимоги частини другої статті 41 Закону? Уповноважена особа Військової частини 3102 Національної гвардії України повідомляє, що вимоги частини другої статті 41 Закону були виконані шляхом надання Учасником якого визнано переможцем необхідних документів через електронну систему закупівель відповідно до розділу 15 (Інша інформація) Оголошення. Копії зазначених документів додаються.
Стосовно питання 2. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин Військова частина 3102 Національної гвардії України не встановила в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону? Уповноважена особа Військової частини 3102 Національної гвардії України повідомляє, що відповідно частини 1 статті 25 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Відповідно частини 1 статті 27 Закону Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Таким чином визначення вимоги щодо надання забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю є правом, а не обов’язком замовника.
В зазначеній процедурі закупівлі Замовником не вимагалося надання забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю, що відображено в пунктах 12 та 13 Оголошення.
Стосовно питання 3. Надати пояснення щодо причини відсутності в проекті договору купівлі-продажу (додаток 4) та відповідно в укладеному договорі від 21.05.2024 № 36/КЕС строку поставки товару, визначеного в пункті 6 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, до 31.07.2024. Уповноважена особа Військової частини 3102 Національної гвардії України повідомляє, що 12.06.2024 р. Між ТОВ «ЗАПОРІЖБУДГРУП» та Військовою частиною 3102 Національної гвардії України була укладена додаткова угода №1 до договору № 36/КЕС від 21.05.2024 р. згідно якої, внесено зміни в пункт 2.1 Договору шляхом зазначення строку поставки товару до 31.07.2024 р.
- Наказ директор.pdf
- Протокол загальних зборів.pdf
- Дозвіл на впровадження діяльності.pdf
- Рішення про створення+призначення директора.pdf
- ДУ №1 від 12.06.2024 до договору №36_КЕС від 21.05.2024.pdf
- Декларація 011199_22 про провадження господарської діяльності.pdf
- Рішення про правочин.pdf
- Виписка з ЄДР.pdf
- Протокол 249 ДАСУ ЛПК.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог, викладених у висновку про результати проведення моніторингу Державною аудиторською службою України від 25 червня 2024 року, надаємо пояснення про вжиття заходів усунення порушень: Стосовно зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та додаткову угоду від 12.06.2024 № 1 до Договору, недопущення установлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів» уповноважена особа Військової частини 3102 Національної гвардії України повідомляє, що порушення були усунуті шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та додаткову угоду від 12.06.2024 № 1 до Договору.
2024-06-26 10:27:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖБУДГРУП" #43754663 |
Переможець |
10 930 000,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2024 16:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2024 16:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 червня 2024 09:24
|
ДУ №1 від 12.06.2024 до договору №36_КЕС від 21.05.2024.pdf | зміни до договору |
26 червня 2024 09:24
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2024 10:18
|
21.05.2024 36_КЕС.PDF | укладений |
21 травня 2024 10:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 36/КЕС |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Модульна споруда лазне-пральний комплекс | 1 | комплект |
10 930 000,00
UAH з ПДВ
|