Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Модульна споруда медичний пункт»
Очікувана вартість
13 200 000,00 UAH
UA-2024-05-02-004789-a 8c60cac630b446c3a4ebc2cf3fe1f5eb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

БУЛОВАЦЬКИЙ БОГДАН

380674846081 b.bulovatskyi@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3102 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 45120935
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: БУЛОВАЦЬКИЙ БОГДАН
380674846081
b.bulovatskyi@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 травня 2024 12:20
Звернення за роз’ясненнями: до 08 травня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 травня 2024 00:00
Початок аукціону: 10 травня 2024 15:01
Очікувана вартість: 13 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 66 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
«Модульна споруда медичний пункт»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2024
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється Покупцем протягом 60 (шістдесят) календарних днів з моменту підписання уповноваженими представниками сторін видаткової накладної та Акту приймання-передачі Товару, який підтверджує належну якість та комплектність. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 травня 2024 12:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 травня 2024 12:23
Додаток 3 Технічні вимоги СЧ ред.docx
02 травня 2024 12:23
Додаток 4 Договір.docx
02 травня 2024 12:22
Оголошення.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-06-04-000068 ● 0eda73d39b8c495e96fc3e22e36c4d3b
  • Статус: вирішено ● Дата: 30 серпня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2024 11:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


03.06.2024 № 111

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
54 UA-2024-05-02-004789-a 02.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-06-06 15:25:08

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі модульної споруди медичного пункту (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-02-004789-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо пояснити з наданням документального підтвердження, яким чином переможцем спрощеної закупівлі виконано вимоги частини другої статті 41 Закону?
3. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону.
З яких причин Військова частина 3102 Національної гвардії України не встановила в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-06-11 15:03:23

ПОЯСНЕННЯ на запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу UA-M-2024-06-04-000068 закупівлі: UA-2024-05-02-004789-a

На виконання вимог, викладених у запиті Державної аудиторської служби України від 06 червня 2024 року, відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі по тексту - Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит від 06 червня 2024 року:
Стосовно питання 1 «Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.» Уповноважена особа Військової частини 3102 Національної гвардії України повідомляє, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: відповідно до кошторисних призначень субвенції в/ч 3102 НГУ за КЕКВ 3110 на 2024 рік. Закупівля здійснюється з метою забезпечення потреб структурних підрозділів та служб військової частини 3102 для належного безперебійного виконання службово-бойових завдань.
Визначення очікуваної вартості предмету закупівлі: З урахуванням наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275, замовником було обрано варіант розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної цінової інформації та направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій.
У відповідь на запити цінових пропозицій, Замовником було отримано 3 комерційні пропозиції (до пояснення додаються комерційні пропозиції), що були враховані під час визначення очікуваної вартості методом порівняння ринкових цін, а саме
1. ТОВ «ЗАПОРІЖБУДГРУП» - 13 200 000,00 грн за 1 комплект;
2. ТОВ «РСУ-9» - 15 972 000,00 грн за 1 комплект;
3. ТОВ «БІЛІГРАН» - 16 764 000,00 грн за 1 комплект
Розглянувши пропозиції підприємств було встановлено, що пропозиція ТОВ «ЗАПОРІЖБУДГРУП» є найбільш економічно вигідною. Розрахунок очікуваної вартості здійснювався методом порівняння цін та визначення найнижчої ціни.
Очікувана вартість визначена відповідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275 та становить 13 200 000,00 з ПДВ. Кількість - 1 комплект.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Закупівля здійснюється з метою забезпечення потреб структурних підрозділів та служб військової частини 3102 для належного безперебійного виконання службового-бойових завдань. Особовий склад підрозділів на період проведення навчань в польових умовах (полігонах) та зонах тимчасової дислокації потребує медичної допомоги. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (додаються) визначені відповідно до потреб замовника та вимог чинних стандартів якості до предмету закупівлі:
Модульна споруда медичний пункт повинна забезпечувати надання першої медичної допомоги особовому складу підрозділів на період проведення навчань в польових умовах (полігонах) та зонах тимчасової дислокації. Конструкція повинна передбачати можливість відносно швидкого монтажу на підготовленому майданчику замовника, здійснення демонтажу та перебазування в польових умовах за потреби. Конструкція повинна бути обладнана системами: блискавкозахисту, заземлення, електроживлення, освітлення, вентиляції, водяного обігріву, а також точками підключення води та каналізації.
Стосовно питання 2 «Просимо пояснити з наданням документального підтвердження, яким чином переможцем спрощеної закупівлі виконано вимоги частини другої статті 41 Закону?» Уповноважена особа Військової частини 3102 Національної гвардії України повідомляє, що вимоги частини другої статті 41 Закону були виконані шляхом надання Учасником якого визнано переможцем необхідних документів через електронну систему закупівель відповідно до розділу 15 (Інша інформація) Оголошення. Копії зазначених документів додаються.
Стосовно питання 3 «Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин Військова частина 3102 Національної гвардії України не встановила в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону?» Уповноважена особа Військової частини 3102 Національної гвардії України повідомляє, що відповідно частини 1 статті 25 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Відповідно частини 1 статті 27 Закону Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Таким чином визначення вимоги щодо надання забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю є правом, а не обов’язком замовника.
В зазначеній процедурі закупівлі Замовником не вимагалося надання забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю, що відображено в пунктах 12 та 13 Оголошення.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-06-12 09:37:16

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Модульна споруда медичний пункт» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-02-004789-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: причини відсутності в проекті договору купівлі-продажу (додаток 4) та відповідно в укладеному договорі від 28.05.2024 № 38/КЕС строку поставки товару, визначеного в пункті 6 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, до 31.07.2024.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-06-17 16:21:51

ПОЯСНЕННЯ на запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу UA-M-2024-06-04-000068 закупівлі: UA-2024-05-02-004789-a

На виконання вимог, викладених у запиті Державної аудиторської служби України від 06 червня 2024 року, відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі по тексту - Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит від 12 червня 2024 року:
Стосовно питання «причини відсутності в проекті договору купівлі-продажу (додаток 4) та відповідно в укладеному договорі від 28.05.2024 № 38/КЕС строку поставки товару, визначеного в пункті 6 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, до 31.07.2024.» Уповноважена особа Військової частини 3102 Національної гвардії України повідомляє, що 12.06.2024 р. Між ТОВ «ЗАПОРІЖБУДГРУП» та Військовою частиною 3102 Національної гвардії України була укладена додаткова угода №1 до договору № 38/КЕС від 28.05.2024 р. згідно якої, внесено зміни в пункт 2.1 Договору шляхом зазначення строку поставки товару до 31.07.2024 р.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-06-17 16:20:14

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Модульна споруда медичний пункт» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-02-004789-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: надати посилання на назву файлу (із зазначенням номеру сторінки у файлі), відповідно до якого учасником ТОВ «ЗАПОРІЖБУДГРУП» підтверджено виконання вимог додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (форма «Пропозиція») в частині підтвердження найменування запропонованого товару, а саме модульна споруда медичний пункт.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-06-20 16:24:33

ПОЯСНЕННЯ на запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу UA-M-2024-06-04-000068 закупівлі: UA-2024-05-02-004789-a

На виконання вимог, викладених у запиті Державної аудиторської служби України від 17 червня 2024 року, відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі по тексту - Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит від 17 червня 2024 року:
Стосовно питання «надання посилання на назву файлу (із зазначенням номеру сторінки у файлі), відповідно до якого учасником ТОВ «ЗАПОРІЖБУДГРУП» підтверджено виконання вимог додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (форма «Пропозиція») в частині підтвердження найменування запропонованого товару, а саме модульна споруда медичний пункт».
Відповідно до цінової пропозиції Учасника, а вже Переможця - ТОВ «ЗАПОРІЖБУДГРУП», повідомляємо, що Товариство надало у складі своєї пропозиції відповідний документ під назвою: 1. Додаток 1. ТП, від 08.05.2024 р. №2024/32. Так, ТОВ «ЗАПОРІЖБУДГРУП» у самій специфікації найменування товару було допущено технічну помилку.
Керуючись наказом Міністерства економіки України від 15.04.2020 р. № 710 дану помилку можна вважати – формальною. Адже у відповідності до п.2 переліку формальних помилок, а саме:
«Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі».
Також, зазначаємо, що у самій текстовій частині Цінової пропозиції ТОВ «ЗАПОРІЖБУДГРУП» зазначило:
«Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗАПОРІЖБУДГРУП», надаємо свою пропозицію щодо участі у спрощеній закупівлі на закупівлю «Модульна споруда медичний пункт» ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та Їх частини, згідно з технічними та іншими вимогами Замовника».
Враховуючи вищевикладений текст, помилка допущена ТОВ «ЗАПОРІЖБУДГРУП» є формальною і не впливає на цінові критерії, технічні, якісні та кількісні характеристики.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання вимог, викладених у висновку про результати проведення моніторингу Державною аудиторською службою України від 25 червня 2024 року, надаємо пояснення про вжиття заходів усунення порушень: Стосовно зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та додаткову угоду від 12.06.2024 № 1 до Договору, недопущення установлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів» уповноважена особа Військової частини 3102 Національної гвардії України повідомляє, що порушення були усунуті шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та додаткову угоду від 12.06.2024 № 1 до Договору.

2024-06-26 10:21:17


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 25 червня 2024
Кінцевий строк оскарження: 10 липня 2024

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду пропозицій ТОВ «ЗАПОРІЖБУДГРУП» установлено порушення вимог пункту 8 Особливостей № 1275.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду пропозицій ТОВ «ЗАПОРІЖБУДГРУП» установлено порушення вимог пункту 8 Особливостей № 1275.) • відсутній механізм

На виконання вимог, викладених у висновку про результати проведення моніторингу, уповноважена особа Військової частини 3102 Національної гвардії України повідомляє, що порушення були усунуті шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та додаткову угоду від 12.06.2024 № 1 до Договору.

2024-08-30 11:03:32

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 травня 2024 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІПЕРІОН 2020" 12 885 000,00
UAH з ПДВ
12 885 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖБУДГРУП" 13 200 000,00
UAH з ПДВ
13 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 травня 2024 23:25
Електронний підпис
09 травня 2024 23:25
Електронний підпис
09 травня 2024 23:25
цінова пропозиція.pdf
09 травня 2024 23:25
цінова пропозиція.pdf.p7s
09 травня 2024 23:25
технічна специфікація.pdf
09 травня 2024 23:25
Аналогічний договір.pdf.p7s
09 травня 2024 23:25
специфікація.pdf.p7s
09 травня 2024 23:25
Витяг ПДВ.pdf
09 травня 2024 23:25
договір.pdf
09 травня 2024 23:25
виписка 2023.pdf.p7s
09 травня 2024 23:25
довідка щодо ліцензії.pdf
09 травня 2024 23:25
лист погодження.pdf
09 травня 2024 23:25
лист погодження.pdf.p7s
09 травня 2024 23:25
Статут 22072022.pdf.p7s
09 травня 2024 23:25
НаказБайбарза.pdf.p7s
09 травня 2024 23:25
специфікація.pdf
09 травня 2024 23:25
виписка 2023.pdf
09 травня 2024 23:25
Агріколь рахунок.pdf.p7s
09 травня 2024 23:25
Витяг ПДВ.pdf.p7s
09 травня 2024 23:25
довідка про учасника.pdf
09 травня 2024 23:25
договір.pdf.p7s
09 травня 2024 23:25
Агріколь рахунок.pdf
09 травня 2024 23:25
Статут 22072022.pdf
09 травня 2024 23:25
Аналогічний договір.pdf
09 травня 2024 23:25
протокол Байбарза.pdf.p7s
09 травня 2024 23:25
НаказБайбарза.pdf
09 травня 2024 23:25
протокол Байбарза.pdf

Публічні документи

21 травня 2024 12:55
Електронний підпис
21 травня 2024 12:55
Статут+опис.pdf.p7s
21 травня 2024 12:55
Наказ директор.pdf.p7s
21 травня 2024 12:55
Довідка НАЗК на ТОВ.zip.p7s
21 травня 2024 12:55
Рішення про правочин.pdf
21 травня 2024 12:55
Статут+опис.pdf
21 травня 2024 12:55
Наказ директор.pdf
21 травня 2024 12:55
Довідка право підпису.pdf
21 травня 2024 12:55
Довідка НАЗК на ТОВ.zip
08 травня 2024 15:25
Електронний підпис
08 травня 2024 15:25
Електронний підпис
08 травня 2024 11:16
Електронний підпис
08 травня 2024 11:16
Електронний підпис
08 травня 2024 11:16
5. ЛЗ проєкт Договору.pdf.p7s
08 травня 2024 11:16
2.1. Витяг з ЄДР 2023.pdf.p7s
08 травня 2024 11:16
4. ГЛ щодо санкцій.pdf.p7s
08 травня 2024 11:16
5. ЛЗ проєкт Договору.pdf
08 травня 2024 11:16
3. ЛЗ перс-ні дані.pdf
08 травня 2024 11:16
2.3. Статут+опис.pdf
08 травня 2024 11:16
2.1. Виписка з ЄДР 2023.pdf.p7s
08 травня 2024 11:16
8.2. Лист відгук.pdf.p7s
08 травня 2024 11:16
1. Додаток 1. ТП.pdf.p7s
08 травня 2024 11:16
11. Погоджений Договір.pdf
08 травня 2024 11:16
8.2. Лист відгук.pdf
08 травня 2024 11:16
0. Довідка норми.pdf.p7s
08 травня 2024 11:16
4. ГЛ щодо санкцій.pdf
08 травня 2024 11:16
2.3. Статут+опис.pdf.p7s
08 травня 2024 11:16
8.2. Видаткова накладна.pdf
08 травня 2024 11:16
2.1. Витяг дод вартість.pdf
08 травня 2024 11:16
2.1. Виписка з ЄДР 2023.pdf
08 травня 2024 11:16
8.1. Довідка щодо Акту.pdf.p7s
08 травня 2024 11:16
2.5. Наказ директор.pdf
08 травня 2024 11:16
1. Додаток 1. ТП.pdf
08 травня 2024 11:16
2.1. Витяг з ЄДР 2023.pdf
08 травня 2024 11:16
8.1. Довідка щодо Акту.pdf
08 травня 2024 11:16
2.5. Наказ директор.pdf.p7s
08 травня 2024 11:16
7. ГЛ щодо забовязань.pdf.p7s
08 травня 2024 11:16
3. ЛЗ перс-ні дані.pdf.p7s
08 травня 2024 11:16
0. Довідка норми.pdf
08 травня 2024 11:16
7. ГЛ щодо забовязань.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІПЕРІОН 2020"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖБУДГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІПЕРІОН 2020"
#44057234
Відхилено 12 885 000,00
UAH з ПДВ
17 травня 2024 11:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 травня 2024 10:29
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖБУДГРУП"
#43754663
Переможець 13 200 000,00
UAH з ПДВ
21 травня 2024 09:56

Вимога про усунення невідповідностей

Підчас розгляду пропозиції Учасника виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником, а саме відповідно до п. 7, п. 9 частини 2 Додатку 2 Тендерної Документації Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції у тому числі наступні документи: Оригінал листа–відгука до наданого договору, який повинен мати реєстраційний номер та дату його складання із зазначенням дати, номеру договору, предмету закупівлі та інформації про належне виконання договору, адресований Учаснику. Учасник не надав в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції оригінал листа–відгука до наданого договору, який повинен мати реєстраційний номер та дату його складання із зазначенням дати, номеру договору, предмету закупівлі та інформації про належне виконання договору, адресований Учаснику. Оригінал довідки виданий компетентним державним органом про наявність відкритого ( відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках), виданої не більше місячної давнини відносно дати оголошення процедури закупівлі (для юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців, громадських об’єднань). Учасник надав скановану копію, а не оригінал в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції довідки виданий компетентним державним органом про наявність відкритого ( відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках), виданої не більше місячної давнини відносно дати оголошення процедури закупівлі (для юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців, громадських об’єднань). Згідно пункту 8 Особливостей № 1275, державний замовник повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІПЕРІОН 2020" #44057234

№ рішення у справі

150-р

Дата рішення у справі

25.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

21 травня 2024 09:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2024 09:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖБУДГРУП"
#43754663
13 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 травня 2024 09:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 серпня 2024 16:33
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2024 09:26
ДУ №1 від 12.06.2024 до договору №38_КЕС від 28.05.2024.pdf зміни до договору
26 червня 2024 09:25
Електронний підпис укладений
28 травня 2024 17:37
28.05.2024 38_КЕС.pdf укладений
28 травня 2024 17:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 38/КЕС
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
«Модульна споруда медичний пункт» 1 комплект 13 200 000,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 травня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 13 200 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 200 000,00 UAH)