Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Опорний заклад загальної середньої освіти "Степанський ліцей" Степанської селищної ради Сарненського району Рівненської області |
Код ЄДРПОУ: | 13982364 |
Місцезнаходження: | 34560, Україна , Рівненська обл., смт.Степань, вул.Дорошенка, 82 |
Контактна особа: |
Савочка Ірина Василівна 380971011087 irakorotchuk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 травня 2024 12:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 травня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 260 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 300,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 травня 2024 12:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 травня 2024 12:02 |
ДОДАТОК 3.docx | |
02 травня 2024 12:02 |
Тендерна документація 2024.docx | |
02 травня 2024 12:02 |
Додаток_4 Проєкт договору 2024.docx | |
02 травня 2024 12:02 |
ДОДАТОК 1.docx | |
02 травня 2024 12:02 |
ДОДАТОК 2 технічні умови.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-16-000033 ● 0d18537ce1fb4b9d97977a90cbb6e4d5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 травня 2024 17:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.05.2024 № 36
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 16.05.2024 № 36.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-05-02-004402-a 02.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-16 17:43:09
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Код за ДК 021:2015 – 55520000-1-Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-02-004402-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог Додатку 2 до Тендерної документації Замовника у складі своєї пропозиції учасник повинен надати Сертифікати на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), (сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена Національним агентством з акредитації України. Учасник разом із сертифікатами, надає атестат про акредитацію органу з оцінки відповідності з додатком).
В тендерній пропозиції учасника – переможця ФОП Шустик Олександр Петрович відсутні вищезазначені сертифікати в складі пропозиції.
Обгрунтуйте відповідність тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП Шустик Олександр Петрович вимогам Додатку 2 до Тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-20 09:53:51
На усунення виявлених порушень прийнято рішення скасувати закукпівлю
Внаслідок неможливості усунення порушень, виявлених органом державного контролю в інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель Замовником прийнято рішення відмінити відкриті торги за предметом закупівлі Код за ДК 021:2015 – 55520000-1-Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій) ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-02-004402-a. Протокол УО від 20.05.2024 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель за результатами проведеного моніторингу Замовником відмінені відкриті торги з підстави, що передбачена п.п. 2 п. 50 Особливостей, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.05.2024).У подальшому Замовник зобов’язується дотримуватися всіх вимог чинного законодавства на кожному етапі проведення публічних закупівель задля недопущення в майбутньому встановлених порушень результатами моніторингу.
2024-05-22 11:17:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Торги відмінено
2024-09-03 15:23:04
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 травня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець ШУСТИК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ |
260 100,00
UAH з ПДВ
|
260 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець ШУСТИК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ #2301415211 |
Переможець |
260 100,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2024 10:04
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 20 травня 2024 09:56 |
Кінець періоду оскарження: | 31 травня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 31 травня 2024 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення процедури відкритих торгів виявлено такі порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель: - відповідно до вимог Додатку 2 до Тендерної документації Замовника у складі своєї пропозиції учасник повинен надати Сертифікати на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), (сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена Національним агентством з акредитації України. Учасник разом із сертифікатами, надає атестат про акредитацію органу з оцінки відповідності з додатком). В тендерній пропозиції учасника – переможця ФОП Шустик Олександр Петрович відсутні вищезазначені сертифікати в складі пропозиції. Оскільки, виявлені порушення не має можливості усунути, керуючись підпунктом 2 пункту 50 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості): “Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень”, |
20 травня 2024 09:56
|
Електронний підпис |
20 травня 2024 09:55
|
Протокол скасування закупівлі.pdf |