Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ" МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 45147150 |
Місцезнаходження: | 53400, Україна , Дніпропетровська обл., Нікопольський р-н, місто Марганець, вул.Л.Українки, будинок 4А, кімната 4 |
Контактна особа: |
Генадій Рябоконь +380507842848 lidiya1@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 травня 2024 11:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата в залежності та в межах надходження коштів після отримання товару | Пiсляоплата | 120 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 травня 2024 11:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 травня 2024 11:09 |
Додаток 1.docx | |
02 травня 2024 11:09 |
Додаток 1.docx | |
02 травня 2024 11:09 |
Додаток 3.docx | |
02 травня 2024 11:09 |
Додаток 3.docx | |
02 травня 2024 11:09 |
Тендерна документація за Особливостями__.docx | |
02 травня 2024 11:09 |
Тендерна документація за Особливостями__.docx | |
02 травня 2024 11:09 |
Додаток 5.doc | |
02 травня 2024 11:09 |
Додаток 5.doc | |
02 травня 2024 11:09 |
Додаток 2.docx | |
02 травня 2024 11:09 |
Додаток 2.docx | |
02 травня 2024 11:09 |
Додаток 4.docx | |
02 травня 2024 11:09 |
Додаток 4.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-30-000007 ● 185b704960ab411a9e84aef8abe62d9e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 вересня 2024 15:57 |
09.09.2024 № 120
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія САМОЙЛЕНКО
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 09.09.2024 № 120
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
9 UA-2024-05-02-003099-a 02.05.2024
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ" МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Людмила ХИТРЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-13 16:03:13
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Легкові автомобілі спеціалізованого призначення на базі Skoda KODIAQ Style+(бензин)» за ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-02-003099-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
відповідно до вимог пункту 47 Особливостей Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Проведеним аналізом установлено, що відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.05.2024 № 22 Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційна фірма "Агро-хліб" визнано переможцем процедури торгів та укладено з ним Договір про закупівлю товару від 20.05.2024 № 39, при тому, що на порушення вимог п.47 Особливостей документи переможця торгів у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель не оприлюднені.
Просимо пояснити, чому тендерну пропозицію переможця Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційна фірма "Агро-хліб" не відхилено відповідно до вимог абзаца 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-16 12:14:09
На виконання Запиту Східного офісу Держаудит служби (обл.)
На виконання Запиту Східного офісу Держаудит служби (обл.) надаємо пояснення
1.Стосовно інформації щодо оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Тендерну пропозицію переможця Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційна фірма "Агро-хліб" не відхилено відповідно до вимог абзаца 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, в зв’язку з тим, що учасником Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційна фірма "Агро-хліб" оприлюднено в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, при поданні пропозицій 09 травня 2024 року, а саме:
- Інформаційна довідка з Єдиного Державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення на керівника;
-Повний витяг з інформаційної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» на керівника.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання Висновку Управління Східного офісу Держаудитслужби КП «Комбінат комунальних послуг» ММР» надає інформацію про вжиття заходів щодо усунення порушення. 1. Щодо порушення вимог абзаців другого та третього пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, при підготовці тендерної документації, Зомовник керувався постановою в редакції від 20.01.2024 р.. В підтвердження того, що закупівля товару не здійснювалася у громадян Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих у тому числі і відповідно до законодавства Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків якої є у тому числі і Ісламська Республіка Іран, громадянин Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства у тому числі і Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів та застереження щодо заборони замовникам здійснювати публічні закупівлі товарів походженням у тому числі з Ісламської Республіки Іран, є Довідка Учасника про бенефіціарного власника, Гарантійний лист, яким підтверджується ,що країна походження запропонованого товару- Чехія. 2. Стосовно інформації щодо оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Тендерну пропозицію переможця Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційна фірма "Агро-хліб" не відхилено відповідно до вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей, в зв’язку з тим, що учасником Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційна фірма "Агро-хліб" оприлюднено в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, при поданні пропозицій 09 травня 2024 року, а саме: - Інформаційна довідка з Єдиного Державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення на керівника; -Повний витяг з інформаційної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» на керівника. 3. Здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень, шляхом припинення зобов`язань за Договором про закупівлю товару від 20.05.2024 №39 унеможливлює виконання в зв’язку з тим, що зобов’язання по договору виконані 21.05.2024 р. На підприємстві були вжиті заходи направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому, а саме уповноваженій особі суворо керуватись Законом №922 та Особливостям, враховуючи всі зміни до нього.
2024-10-02 10:26:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 43 Особливостей.)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | № 04/0018/2025 пр |
Дата публікації: | 06 лютого 2025 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
06 лютого 2025 12:03
|
Електронний підпис |
Ризики, що спрацювали
sas24-3-10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційна фірма "Агро-хліб" |
1 540 000,00
UAH з ПДВ
|
1 540 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційна фірма "Агро-хліб" #31335039 |
Переможець |
1 540 000,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2024 09:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 травня 2024 10:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2024 15:46
|
платіж авто.pdf | укладений |
30 вересня 2024 15:44
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2024 13:39
|
Договір №39 Агро-хліб авто.pdf | укладений |
20 травня 2024 09:12
|