Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт системи охоронної сигналізації
Очікувана вартість
2 148 162,00 UAH
UA-2024-05-02-001145-a ● 79b44aa3dd76424b830bde1f42e9b48e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" |
Код ЄДРПОУ: | 03328913 |
Місцезнаходження: | 03056, Україна , м. Київ обл., ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35 |
Контактна особа: |
Волосюк Олександр 0442385835 o.volosyuk@metro.kyiv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 травня 2024 09:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 травня 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 2 148 162,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 740,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Капітальний ремонт системи охоронної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надану Послугу здійснюються Замовником протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Сторонами відповідного(-них) Акта(-ів) приймання-передачі наданих послуг (по кожному об’єкту (станції)) окремо. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 травня 2024 10:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 травня 2024 10:03 |
Повідомлення учасникам від 15.05.2024.doc | |
15 травня 2024 10:03 |
Проєктна документація.pdf | |
15 травня 2024 10:03 |
ТД зі змінами 15.05.2024.doc | |
15 травня 2024 10:03 |
Додаток 2 зі змінами.doc | |
15 травня 2024 10:03 |
Додаток 4 зі змінами.doc | |
10 травня 2024 11:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 травня 2024 11:57 |
Повідомлення учасникам від 10.05.2024.doc | |
02 травня 2024 09:46 |
Додаток 1.doc | |
02 травня 2024 09:46 |
Додаток 3.doc | |
02 травня 2024 09:45 |
Додаток 5.doc | |
02 травня 2024 09:45 |
Додаток 6.doc | |
02 травня 2024 09:45 |
Додаток 7.doc |
15 травня 2024 10:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
15 травня 2024 10:03 |
Повідомлення учасникам від 15.05.2024.doc
|
||||
15 травня 2024 10:03 |
Проєктна документація.pdf
|
||||
15 травня 2024 10:03 |
ТД зі змінами 15.05.2024.doc
|
||||
15 травня 2024 10:03 |
Додаток 2 зі змінами.doc
|
||||
15 травня 2024 10:03 |
Додаток 4 зі змінами.doc
|
||||
10 травня 2024 11:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
10 травня 2024 11:57 |
Повідомлення учасникам від 10.05.2024.doc
|
||||
02 травня 2024 09:46 |
Додаток 1.doc
|
||||
02 травня 2024 09:46 |
Додаток 3.doc
|
||||
02 травня 2024 09:45 |
Додаток 5.doc
|
||||
02 травня 2024 09:45 |
Додаток 6.doc
|
||||
02 травня 2024 09:45 |
Додаток 7.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога до потенційних учасників
Дата подання: 05 травня 2024 21:13
Дата відповіді: 08 травня 2024 16:52
Шановний замовник. Вами встановлена дискримінаційна вимога до потенційних учасників, а саме: "4.10. Документ (наказ або лист, або інше), що підтверджує наявність в учасника та/або
субпідрядника(ів) (у разі його(їх) залучення до виконання робіт в обсязі не менш як 20 відсотків
вартості договору про закупівлю) діючої, на час розкриття пропозиції, ліцензії на:
- вогнезахист (вогнезахисне просочування поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування,
штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення) або поверхневе
вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання) на об’єктах з
високим, середнім та незначним ступенем ризику щодо пожежної безпеки, вогнезахисне
заповнення."
Вимоагаємо прибрати дану дискримінаційну вимогу, оскільки дана ліцензія не має жодного відношення до охоронного обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: КП «Київський метрополітен» (далі – Замовник) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), оголошено процедуру закупівлі: Капітальний ремонт системи охоронної сигналізації, код 50530000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки» за ДК 021:2015.
На звернення від 05.05.2024, повідомляємо наступне.
Пунктом 28 Особливостей встановлено, що тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Згідно з частиною 3 статті 22 Закону: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Послуга з капітального ремонту системи охоронної сигналізації надається відповідно до проєктної документації (далі – ПД), перелік якої визначений пунктом 2 Технічної специфікації (Додаток 2 до тендерної документації), та якою передбачено зашпарування (вогнезахисне заповнення) отворів проходу кабелів охоронної сигналізації через стіни, перегородки, перекриття, яке виконується згідно з вимогами Правил улаштування електроустановок та Правил з вогнезахисту, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України 26 грудня 2018 року №1064.
Замовником, в підпункті 6.1.11 пункту 6.1 підрозділу 6 «Інші вимоги» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та підпункті 4.10 пункту 4 «Інші вимоги» Додатку 4 до тендерної документації, встановлено вимогу щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції: «Документ (наказ або лист, або інше), що підтверджує наявність в учасника та/або субпідрядника(ів) (у разі його(їх) залучення до виконання робіт в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю) діючої, на час розкриття пропозиції, ліцензії на: вогнезахист (вогнезахисне просочування поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення) або поверхневе вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання) на об’єктах з високим, середнім та незначним ступенем ризику щодо пожежної безпеки, вогнезахисне заповнення.» (далі – Вимога).
Відповідно до пункту 13 частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України, підлягають ліцензуванню. Пунктом 6 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 №852 (зі змінами), визначено: вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), ВОГНЕЗАХИСНЕ ЗАПОВНЕННЯ). Тобто, встановлена Замовником Вимога передбачена законодавством.
Звертаємо увагу, що пунктом 3 Примітки Технічної специфікації (Додаток 2 до тендерної документації) визначено, яким чином здійснюється ознайомлення з ПД, а саме: «Ознайомлення учасників з ПД, зазначеною в пункті 2 цієї технічної специфікації буде проводитися в робочі дні: Пн.-Чт. з 08:00 до 17:00, Пт. з 08:00 до 15:45 за адресою: Київ, вул. Хрещатик 19, кім. 206, тел. (044) 238 46 01, (044) 238 46 10».
Для коректної підготовки тендерної пропозиції, Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
На звернення від 05.05.2024, повідомляємо наступне.
Пунктом 28 Особливостей встановлено, що тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Згідно з частиною 3 статті 22 Закону: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Послуга з капітального ремонту системи охоронної сигналізації надається відповідно до проєктної документації (далі – ПД), перелік якої визначений пунктом 2 Технічної специфікації (Додаток 2 до тендерної документації), та якою передбачено зашпарування (вогнезахисне заповнення) отворів проходу кабелів охоронної сигналізації через стіни, перегородки, перекриття, яке виконується згідно з вимогами Правил улаштування електроустановок та Правил з вогнезахисту, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України 26 грудня 2018 року №1064.
Замовником, в підпункті 6.1.11 пункту 6.1 підрозділу 6 «Інші вимоги» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та підпункті 4.10 пункту 4 «Інші вимоги» Додатку 4 до тендерної документації, встановлено вимогу щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції: «Документ (наказ або лист, або інше), що підтверджує наявність в учасника та/або субпідрядника(ів) (у разі його(їх) залучення до виконання робіт в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю) діючої, на час розкриття пропозиції, ліцензії на: вогнезахист (вогнезахисне просочування поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення) або поверхневе вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання) на об’єктах з високим, середнім та незначним ступенем ризику щодо пожежної безпеки, вогнезахисне заповнення.» (далі – Вимога).
Відповідно до пункту 13 частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України, підлягають ліцензуванню. Пунктом 6 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 №852 (зі змінами), визначено: вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), ВОГНЕЗАХИСНЕ ЗАПОВНЕННЯ). Тобто, встановлена Замовником Вимога передбачена законодавством.
Звертаємо увагу, що пунктом 3 Примітки Технічної специфікації (Додаток 2 до тендерної документації) визначено, яким чином здійснюється ознайомлення з ПД, а саме: «Ознайомлення учасників з ПД, зазначеною в пункті 2 цієї технічної специфікації буде проводитися в робочі дні: Пн.-Чт. з 08:00 до 17:00, Пт. з 08:00 до 15:45 за адресою: Київ, вул. Хрещатик 19, кім. 206, тел. (044) 238 46 01, (044) 238 46 10».
Для коректної підготовки тендерної пропозиції, Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дискримінація
Дата подання: 05 травня 2024 21:21
Дата відповіді: 08 травня 2024 16:53
Шановний замовник.
У п.4.11. Додатку №4 ви вимагаєте надати порівняльну таблицю, проте не надаєте жодної інформації про технічну частину обладнання.Також відсутня специфікація робочого проєкту. Вимагаємо внести зміни!!!
Відповідь: На звернення від 05.05.2024, повідомляємо, що Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Графік виконання робіт!
Дата подання: 08 травня 2024 10:07
Дата відповіді: 09 травня 2024 16:21
Шановний Замовнику!
Згідно п.п. 5.5. проєкту Договору (Додаток 3 до тендерної документації) Виконавець надає Послугу, передбачену Договором, з урахуванням вимог, викладених в Технічній специфікації та відповідно до діючої в метрополітені Інструкції про порядок виконання робіт сторонніми організаціями на діючих об’єктах метрополітену та в його технічних зонах…», яка передбачає проведення робіт/надання послуг як у нічну зміну, так і за узгодженням з КП «Київський мерополітен» у денну зміну. Прошу уточнити зазначену інформацію, зокрема графік виконання робіт вдень чи вночі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На звернення від 08.05.2024, повідомляємо наступне.
Пунктом 5.5 Проєкту договору (Додаток 3 до тендерної документації) визначено нормативні документи, відповідно до яких Виконавець надає послугу з капітального ремонту системи охоронної сигналізації, зокрема, діючої в метрополітені Інструкції про порядок виконання робіт сторонніми організаціями на діючих об’єктах метрополітену та в його технічних зонах (далі – Інструкція), якою передбачається порядок та умови виконання робіт/надання послуг сторонніми організаціями на об’єктах КП «Київський метрополітен» (далі – Підприємство, Замовник).
Відповідно до Інструкції, виконання робіт/надання послуг на об’єктах Підприємства, що впливають на нормальну роботу метрополітену та рух електропоїздів, виконуються/надаються працівниками сторонніх організацій під час перерви руху електропоїздів з дозволу поїзного диспетчера. Відповідно до режиму роботи Підприємства, перерва руху електропоїздів передбачена у нічний час. Виконання робіт/надання послуг в службових приміщеннях Підприємства, що не впливають на нормальну роботу метрополітену та рух поїздів, можуть виконуватись під час руху електропоїздів, за попереднім погодженням з Замовником.
Пунктом 5.5 Проєкту договору (Додаток 3 до тендерної документації) визначено нормативні документи, відповідно до яких Виконавець надає послугу з капітального ремонту системи охоронної сигналізації, зокрема, діючої в метрополітені Інструкції про порядок виконання робіт сторонніми організаціями на діючих об’єктах метрополітену та в його технічних зонах (далі – Інструкція), якою передбачається порядок та умови виконання робіт/надання послуг сторонніми організаціями на об’єктах КП «Київський метрополітен» (далі – Підприємство, Замовник).
Відповідно до Інструкції, виконання робіт/надання послуг на об’єктах Підприємства, що впливають на нормальну роботу метрополітену та рух електропоїздів, виконуються/надаються працівниками сторонніх організацій під час перерви руху електропоїздів з дозволу поїзного диспетчера. Відповідно до режиму роботи Підприємства, перерва руху електропоїздів передбачена у нічний час. Виконання робіт/надання послуг в службових приміщеннях Підприємства, що не впливають на нормальну роботу метрополітену та рух поїздів, можуть виконуватись під час руху електропоїздів, за попереднім погодженням з Замовником.
Додати в окремому документі перелік змін, що вносяться у машинозчитувальному форматі!
Дата подання: 10 травня 2024 14:08
Дата відповіді: 13 травня 2024 08:57
Шановний Замовнику!
Згідно абз. 4 п. 54 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та п.п. 2.2 Розділу II тендерної документації Замовника «Зміни, що вносяться Замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення».
Відповідно до вищевказаного, просимо оприлюднити в окремому документі перелік змін, що вносяться у машинозчитувальному форматі!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На звернення від 10.05.2024, повідомляємо, що з метою підготовки відповідних змін до тендерної документації, про що зазначалось у відповідях Замовника на звернення від 05.05.2024 та від 08.05.2024, було внесено зміни до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів в частині продовження кінцевого строку подання пропозицій.
Перелік змін, які були внесені до тендерної документації та оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднено Замовником в окремому документі – «Повідомлення учасникам від 10.05.2024.doc».
Перелік змін, які були внесені до тендерної документації та оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднено Замовником в окремому документі – «Повідомлення учасникам від 10.05.2024.doc».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 травня 2024 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ГАМАРНИК РУСЛАН ІВАНОВИЧ" |
1 940 888,00
UAH з ПДВ
|
1 940 888,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ГАМАРНИК РУСЛАН ІВАНОВИЧ" #3151205338 |
Переможець |
1 940 888,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2024 13:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 травня 2024 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2024 15:52
|
368-Ш-24 від 07.06.2024 - ФОП ГАМАРНИК Р.І..pdf | укладений |
07 червня 2024 15:51
|