Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту та обслуговування спецтехніки
Очікувана вартість
844 945,41 UAH
UA-2024-05-01-011864-a 00d3bca4276f437480cd2c56977e4787
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Мельник

+380673578385 ya.melnyk@grmu.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІННИЦЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 45165321
Місцезнаходження: 21012, Україна , Вінницька обл., Вінницький р-н місто Вінниця , пров.Широцького Костя будинок 24
Контактна особа: Яна Мельник
+380673578385
ya.melnyk@grmu.com.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 травня 2024 18:26
Звернення за роз’ясненнями: до 07 травня 2024 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 травня 2024 17:00
Очікувана вартість: 844 945,41 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог Додатку 3
Дата подання: 03 травня 2024 16:48
Дата відповіді: 06 травня 2024 10:41
Доброго дня, Шановний Замовнику! Згідно умов тендерної документіції Додатку 3 п.6.1. Надання послуг учасником повинно здійснюватися у встановленому обсязі (кількості одиниць) щодо забезпечення потреб Замовника з використанням власних складових частини, вузлів, агрегатів та витратних матеріалів. Запасні частини та матеріали, які використовуються під час надання послуг по ремонту та/або технічному обслуговуванню екскаваторів повинні бути такими, що не були в експлуатації, оригінальними або їх еквівалентами (технічні та якісні характеристики еквівалента повинні відповідати оригінальним, що встановлені виробником на даних ТЗ), які відповідають вимогам чинних нормативних документів. Тобто, Учасник може запропонувати еквівалент. Натомість, порушуючи норми Закону, ви п.6.5. Додатку 3 виключаєте право Учасникам на розрахунок еківаленту та визначаєте необхідність розраховувати саме оригінальні запчастину, а саме: 3)довідка довільної форми, підписану уповноваженою особою Учасника та скріплену печаткою (у разі використання), з проведеним детальним розрахунком вартості послуг із зазначенням необхідних запасних частин та матеріалів, їх вартості, каталогових номерів, виробника. (*Примітка Для рівних умов розрахунку тендерної пропозиції Учасникам необхідно розраховувати запасні та витратні складові тільки оригінального виробника.). Керуючись положеннями законодавства, це дискримінаціна вимога,просимо вилучити цей пункт, оскільки Закупівлі здійснюються за такими принципами:- добросовісна конкуренція серед учасників; -максимальна економія та ефективність...
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, щодо Вашого звернення повідомляємо наступне:
Замовник не виключає використання еквівалентних оригінальним запасних частин при виконанні умов договору, за результатами даної закупівлі,. Проте, на даному етапі (етапі періоду уточнення та подання пропозицій) для рівності умов всіх Учасників, з метою об’єктивного та неупередженого визначення переможця закупівлі при розрахунку тендерних пропозицій Учасників необхідно враховувати запасні та витратні складові тільки оригінального виробника, про що і вказано у п.6.5 Додатку 3 документації спрощеної закупівлі.
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Дата подання: 06 травня 2024 23:12
Дата відповіді: 07 травня 2024 15:55
Відповідно до пп. 1.1 п.1 Додатку № 2 до тендерної документації тендерної документації: «*Замовник залишає за собою право, на момент кваліфікації Учасника здійснити комісійний виїзд за зазначеною адресою Учасника для підтвердження матеріально технічної бази, що технічні вимоги відповідають зазначеним вимогам документації спрощеної закупівлі Замовника. За результатами виїзду складається відповідний акт огляду наявності МТБ, який підписується комісійно, у тому числі і представником Учасника. (Учасник повинен надати лист-згоду у довільній формі про виїзд комісії Замовника. У листі-згоді вказати посаду, ПІБ представника Учасника, який буде присутній при огляді наявності МТБ). У разі невідповідності фактично наявного обладнання наданому у складі тендерної пропозиції, пропозиція такого Учасника буде відхилена на підставі невідповідності умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.» Вимагаючи від Учасників на етапі кваліфікації пропозиції Учасника, здійснити комісійний виїзд за зазначеною адресою Учасника для підтвердження матеріально технічної бази, що технічні вимоги відповідають зазначеним вимогам документації спрощеної закупівлі Замовника. За результатами виїзду складається відповідний акт огляду наявності МТБ, який підписується комісійно, у тому числі і представником Учасника, Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема п. 3 ч.1 цієї статті «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель» п. 4 ч. 1 цієї статті «недискримінація учасників та рівне ставлення до них», п. 6 ч. 1 цієї статті «запобігання корупційним діям і зловживанням», адже тим самим Замовник штучно переводить закупівлю із відкритої та прозорої системи електронних закупівель в закриту, штучно створену Замовником систему оцінки відповідності поза межами електронної системи закупівель, що тягне за собою величезні корупційні ризики та зловживання, оскільки Замовник в такому разі буде перевіряти ті критерії Учасники, які не містяться у відкритій електронній системі поданої таким Учасником пропозиції. Такі дії позбавляють права інших Учасників, зокрема і Скаржника, права оскарження дій чи бездіяльності Замовника щодо перевірки та підтвердження матеріально технічної бази конкурентів, оскільки такі дії проходять поза межами електронної системи закупівель, що не дозволяє іншим Учасникам, зокрема Скаржнику спостерігати за правомірністю дій, чи бездіяльноті Замовника при оцінці таких критеріїв. Окрім того, такий спосіб перевірки критеріїв Учасників на етапі кваліфікації, що не входять до складової їх тендерної пропозиції в електронній системі закупівель та за своєю суттю є критеріями, що надаються Замовнику після завершення періоду подання пропозицій, тобто підтвердження матеріально технічної бази Учасника надається Замовнику після закінчення періоду подання пропозицій, що суперечить Закону «Про публічні закупівлі», зокрема ст. 26 та п. 33 Особливостей, оскільки Тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель. Відповідно до пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Відповідно до статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію [у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота)]. Отримана тендерна пропозиція/пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції/пропозиції, а саме: 1) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 2) найменування та ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; 3) дата та час подання тендерної пропозиції/пропозиції. Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: … - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей (п. 42 Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції). Враховуючи наведене, зокрема, вимоги Документації в частині перевірки Замовника перевірки матеріально-технічної бази Учасника не узгоджується з вимогами Особливостей. Крім того, Замовник на власний розсуд із незалежних від учасника обставин зможе визначити невідповідність або відсутність товару, що призведе до відхилення Пропозиції учасника з підстав зазначення у Пропозиції недостовірної інформації. Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Отже, вимога Замовника щодо на етапі кваліфікації пропозиції Учасника, комісійний виїзд за зазначеною адресою Учасника для підтвердження матеріально технічної бази, що технічні вимоги відповідають зазначеним вимогам документації спрощеної закупівлі Замовника. За результатами виїзду складається відповідний акт огляду наявності МТБ, який підписується комісійно, у тому числі і представником Учасника носить протизаконний характер із корупційними ризиками та можливими зловживаннями по відношенню до Скаржника, який не буде мати змоги в такому випадку відстояти свої інтереси та оскаржити дії чи бездіяльність Замовника, які проходять поза межами електронної системи закупівель закрито та непрозоро. На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаю прибрати з тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо комісійного виїзду за зазначеною адресою Учасника для підтвердження матеріально технічної бази! Для прикладу надаю посилання на аналогічні рішення АМКУ щодо вирішення тотожних питань: 1. Рішення АМКУ №4396-р/пк-пз від 11.03.2024; Окрім того, залишається відкритим питання, чому саме Замовник проводить спрощену закупівлю на суму більше 50 000,00 грн.? Невже щоб не можна було оскаржувати незаконні рішення Замовника до АМКУ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, щодо Вашої скарги на дискримінаційні умови тендерної документації повідомляємо наступне:
Пунктами 24 - 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) передбачено Порядок проведення відкритих торгів. Посилання у Вашій скарзі на пункти 28, 33, 42 та 44 Особливостей стосується саме проведення відкритих торгів, однак, дана закупівля проводиться Замовником як Спрощена закупівля, на підставі статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Регламенту взаємодії структурних та відокремлених підрозділів ТОВ «Газорозподільні мережі України».
На підставі вище викладеного, відхилення пропозицій Учасників даної спрощеної закупівлі здійснюється саме на підставах передбачених пунктом 13 статті 14 Закону.
Однією з вимог даної закупівлі згідно пункту 1.1 розділу 1 Додатку 2 документації спрощеної закупівлі є наступне: Замовник залишає за собою право, на момент кваліфікації Учасника здійснити комісійний виїзд за зазначеною адресою Учасника для підтвердження матеріально технічної бази, що технічні вимоги відповідають зазначеним вимогам документації спрощеної закупівлі Замовника. За результатами виїзду складається відповідний акт огляду наявності МТБ, який підписується комісійно, у тому числі і представником Учасника. (Учасник повинен надати лист-згоду у довільній формі про виїзд комісії Замовника. У листі-згоді вказати посаду, ПІБ представника Учасника, який буде присутній при огляді наявності МТБ). У разі невідповідності фактично наявного обладнання наданому у складі тендерної пропозиції, пропозиція такого Учасника буде відхилена на підставі невідповідності умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Дана Вимога застосована Замовником саме з метою підтвердження матеріально-технічної бази зазначеної Учасником у складі своєї пропозиції фактично наявній та подальшої можливості Учасника надати послуги у відповідності з технічним завданням. Крім того, зазначаю, що з метою недискримінації Учасника за результатами комісійного виїзду складається відповідний акт огляду наявності МТБ, який підписується комісійно, у тому числі і представником Учасника.
Вище зазначена вимога може обмежувати конкуренцію лише для недобросовісних Учасників, які не мають відповідної матеріально-технічної бази, при цьому зазначають про її наявність у своїх пропозиціях, тобто надають недостовірну інформацію.
Також, слід зазначити, що згідно вимог Закону документація закупівлі може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до неї.
Відсутність відповідної матеріально-технічно бази Учасника, що є однією із основних складових для надання якісних, своєчасних та в повному обсязі послуг у відповідності технічному завданню зазначеному в Додатку 3 Документації спрощеної закупівлі, унеможливить своєчасне виконання покладених обов’язків на підприємство критичної інфраструктури, в тому числі призведе до негативних наслідків, а саме неможливість вчасно реагувати на кризові ситуації, а також ліквідації їх наслідків на об’єктах критичної інфраструктури.
Також, повідомляємо Вас, що Вінницька філія ТОВ «Газорозподільні мережі України» не є замовником в розумінні Закону та керується внутрішніми документами Групи Нафтогаз, зокрема Регламентом взаємодії структурних та відокремлених підрозділів Товариства під час здійснення закупівель товарів, робіт та послуг.
На підставі вище викладеного, Ваша скарга на дискримінаційні умови тендерної документації, підлягає відхиленню.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛОТ №1 (Caterpillar)
Статус: Активний
Очікувана вартість: 612 968,32 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 064,84 UAH з ПДВ

Позиції

130 посл
Послуги з ремонту та обслуговування спецтехніки
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛГ" 538 800,00
UAH з ПДВ
538 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 травня 2024 16:24
Електронний підпис
23 травня 2024 16:23
Витяг з ЄДР 10 04 2024.pdf.p7s
23 травня 2024 16:23
ПРОТОКОЛ повноважень.pdf
23 травня 2024 16:23
Витяг з ЄДР 10 04 2024.pdf
17 травня 2024 14:52
Електронний підпис
17 травня 2024 14:51
Опитувальник екологїї.pdf
09 травня 2024 17:35
Електронний підпис
09 травня 2024 17:35
Електронний підпис
09 травня 2024 17:34
Лист згода на огляд.pdf.p7s
09 травня 2024 17:34
Довідка МТБ.pdf.p7s
09 травня 2024 17:34
Відгук УЗ ЦУП 91.pdf.p7s
09 травня 2024 17:34
Витяг з ЄДР 10 04 2024.pdf.p7s
09 травня 2024 17:34
Виписка з ЄДР.pdf.p7s
09 травня 2024 17:34
Довідка про рос фед.pdf.p7s
09 травня 2024 17:34
Інші ISO 14001.pdf.p7s
09 травня 2024 17:34
Опитувальник.pdf.p7s
09 травня 2024 17:34
Відгук ОЛК 62.pdf.p7s
09 травня 2024 17:34
Відгук Житомир..pdf.p7s
09 травня 2024 17:34
Додаток 2 Акт ЦУП 91.PDF.p7s
09 травня 2024 17:34
Інші ISO 9001.pdf.p7s
09 травня 2024 17:30
Інші ISO 9001.pdf
09 травня 2024 17:30
Інші Дозвіл на роботи.pdf
09 травня 2024 17:30
Довідка МТБ.pdf
09 травня 2024 17:30
Відгук УЗ ЦУП 91.pdf
09 травня 2024 17:30
Лист згода на огляд.pdf
09 травня 2024 17:30
Виписка з ЄДР.pdf
09 травня 2024 17:30
Опитувальник.pdf
09 травня 2024 17:30
Довідка (коруп2).zip
09 травня 2024 17:30
Відгук Житомир..pdf
09 травня 2024 17:30
Довідка про рос фед.pdf
09 травня 2024 17:30
Відгук ОЛК 62.pdf
09 травня 2024 17:30
Додаток 2 Відгук ОЛК 62.pdf
09 травня 2024 17:30
Інші ISO 14001.pdf
09 травня 2024 17:30
Додаток 2 Акт ЦУП 91.PDF
09 травня 2024 17:30
Довідка (коруп1).zip
09 травня 2024 17:30
Витяг з ЄДР 10 04 2024.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛГ"
#44587446
Переможець 538 800,00
UAH з ПДВ
23 травня 2024 09:28
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 травня 2024 16:20

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду пропозиції Учасника спрощеної закупівлі за предметом - Послуги з ремонту та обслуговування спецтехніки (Лот №1 «Caterpillar») за кодом ДК 021:2015 - 50110000-9 - «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (№UA-2024-05-01-011864-a) ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОЛГ» (далі – Учасник), виявлено невідповідність в інформації, що подана Учасником у пропозиції, а саме: 1. На виконання вимог підпункту 3 пункту 6.5 додатку 3 Документації спрощеної закупівлі Учасником надана Довідка розрахунок №20-1-1Г/24 від 09.05.2024, в якій не проведено детальний розрахунок вартості послуг із зазначенням необхідних запасних частин та матеріалів, їх вартості, каталогових номерів, виробника чим недотримано вище зазначені вимоги. Крім того, при здійсненні даного розрахунку, необхідно було розраховувати запасні та витратні складові тільки оригінального виробника, що не було враховано Учасником у зазначеній довідці. 2. Згідно пункту 4 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» додатку 2 Документації спрощеної закупівлі Учасником надано Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці №09Г/24 від 08.05.2024, в якому пункти 2.2, 2.3, 2.8 та 3.2 не заповнені в повному обсязі. Для усунення невідповідності, Учасник протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей повинен завантажити в електронній системі закупівель: 1. Довідка довільної форми, підписана уповноваженою особою Учасника та скріплену печаткою (у разі використання), з проведеним детальним розрахунком вартості послуг із зазначенням необхідних запасних частин та матеріалів, їх вартості, каталогових номерів, виробника. (При проведенні розрахунку необхідно розраховувати запасні та витратні складові тільки оригінального виробника). 2. Приведений у відповідність, заповнений в повному обсязі і підписаний Уповноваженою особою учасника та скріплений печаткою (у разі використання) Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8 Документації).

Документи

23 травня 2024 09:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 травня 2024 09:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛГ"
#44587446
538 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 травня 2024 09:28
Електронний підпис