Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автомобільний бензин А-80-Євро3(4)-Е5(Е0)(та/або А-80-ДЗ, та/або А-80) (Нафта і дистиляти – 09130000-9 ДК 021:2015)
Очікувана вартість
404 250 000,00 UAH
UA-2024-05-01-011660-a ac12230e34fc4c639eb8b79381abc356
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Єремєєва

+380975621706 maryna.yeremieieva@dotua.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Вебсайт: https://dotua.org/
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Марина Єремєєва
+380975621706
maryna.yeremieieva@dotua.org
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 травня 2024 17:37
Звернення за роз’ясненнями: до 07 травня 2024 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 травня 2024 01:00
Очікувана вартість: 404 250 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Тендерна документація

01 травня 2024 17:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 травня 2024 17:55
Додаток №7 Кваліфікаційні критерії.docx
01 травня 2024 17:38
Додаток №7 Кваліфікаційні критерії.docx
01 травня 2024 17:38
!УВАГА!Чутлива Інформація!УВАГА!.pdf
01 травня 2024 17:38
Додаток №2 Форма цінової пропозиції.docx
01 травня 2024 17:38
Додаток №6 Лист-гарантія (вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників).docx
01 травня 2024 17:38
Додаток №4 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
01 травня 2024 17:38
Додаток №8 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
01 травня 2024 17:38
Оголошення.docx
01 травня 2024 17:38
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
01 травня 2024 17:38
Додаток №5 Лист згода на обробку персональних даних.docx
01 травня 2024 17:38
Додаток №1 Проєкт Договору.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 – Автомобільний бензин А-80-Євро3(4)-Е5(Е0)(та/або А-80-ДЗ, та/або А-80) (Нафта і дистиляти – 09130000-9 ДК 021:2015) (Центральний регіон)
Опис предмету закупівлі:
1 900 тонн до 31 травня 2024
600 тонн до 30 червня 2024
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 134 750 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 673 750,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 13 травня 2024 14:21
Закінчення: 13 травня 2024 14:44
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2500 т
Автомобільний бензин А-80-Євро3(4)-Е5(Е0)(та/або А-80-ДЗ, та/або А-80) (Нафта і дистиляти – 09130000-9 ДК 021:2015)
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Дата доставки: 16 травня 2024  —  30 червня 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Подекадно, а саме протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, а саме з моменту підписання Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідного Акта приймання Товару. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2024 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПАТ "УКPНAФТА" 129 250 000,00
UAH з ПДВ
117 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКРТРАНЗИТГАЗ 126 425 000,00
UAH з ПДВ
117 499 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 травня 2024 12:00
Електронний підпис
24 травня 2024 11:57
Досвід ВН+Акт.pdf.p7s
24 травня 2024 11:57
Досвід ВН+Акт.pdf
20 травня 2024 18:12
Електронний підпис
16 травня 2024 13:11
Електронний підпис
16 травня 2024 13:09
Досвід ВН+Акт.pdf.p7s
16 травня 2024 13:09
Досвід ВН+Акт.pdf
09 травня 2024 19:51
Електронний підпис
09 травня 2024 19:51
Електронний підпис
09 травня 2024 19:21
1.2 Додаток №4 Анкета.pdf.p7s
09 травня 2024 19:21
3. додаток 3.pdf
09 травня 2024 19:21
8.2. Витяг з ЄДР.pdf.p7s
09 травня 2024 19:21
3. додаток 3.pdf.p7s
09 травня 2024 19:21
1.2 Додаток №4 Анкета.pdf
09 травня 2024 19:21
1.3 Структура власності.pdf
09 травня 2024 19:21
1.8 Інформаційний лист.pdf
09 травня 2024 19:21
8.2. Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

17 травня 2024 15:24
Електронний підпис
17 травня 2024 15:19
Цінова після аукціона
17 травня 2024 15:19
Цінова після аукціона ЕП
16 травня 2024 13:22
Електронний підпис
16 травня 2024 13:20
ДПС
16 травня 2024 13:20
МВС
16 травня 2024 13:20
НАЗК ТОВ
16 травня 2024 13:20
НАЗК директор
09 травня 2024 14:10
Електронний підпис
09 травня 2024 14:07
2_5 МВС.rar
09 травня 2024 14:07
2_4 НАЗК ТОВ.zip
09 травня 2024 14:07
2_3 НАЗК директор.zip
09 травня 2024 14:07
2_2 Анкета дод 4.pdf.p7s
09 травня 2024 14:07
2_2 Анкета дод 4.pdf
09 травня 2024 14:07
2_1 Гарант лист дод 6.pdf.p7s
09 травня 2024 14:07
2_1 Гарант лист дод 6.pdf
09 травня 2024 14:07
4_3 Фінансова звітність.pdf
09 травня 2024 14:07
4_2 Аналог договір.pdf.p7s
09 травня 2024 14:07
4_2 Аналог договір.pdf
09 травня 2024 14:07
1_6 Згода перс дані 80.pdf.p7s
09 травня 2024 14:07
1_7 Цінова лот 1.pdf.p7s
09 травня 2024 14:07
1_6 Згода перс дані 80.pdf
09 травня 2024 14:07
3_1 А-80 паспорт.PDF.p7s
09 травня 2024 14:07
1_5 статут.pdf.p7s
09 травня 2024 14:07
1_7 Цінова лот 1.pdf
09 травня 2024 14:07
3_1 А-80 паспорт.PDF
09 травня 2024 14:07
1_5 статут.pdf
09 травня 2024 14:07
2_7 ДПС.rar
09 травня 2024 14:07
1_4 Повноваження.PDF.p7s
09 травня 2024 14:07
2_6 Банкрутство.rar
09 травня 2024 14:07
1_4 Повноваження.PDF
09 травня 2024 14:07
1_3 Витяг ПДВ.pdf.p7s
09 травня 2024 14:07
1_3 Витяг ПДВ.pdf
09 травня 2024 14:07
1_2 Виписка.PDF.p7s
09 травня 2024 14:07
1_2 Виписка.PDF
09 травня 2024 14:07
1_1 Ліцензія.pdf.p7s
09 травня 2024 14:07
1_1 Ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПАТ "УКPНAФТА"

ТОВ УКРТРАНЗИТГАЗ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ УКРТРАНЗИТГАЗ
#41365948
Рішення скасоване 117 499 750,00
UAH з ПДВ
23 травня 2024 16:19
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 травня 2024 12:51
ТОВ УКРТРАНЗИТГАЗ
#41365948
Відхилено 117 499 750,00
UAH з ПДВ
23 травня 2024 16:56
ПАТ "УКPНAФТА"
#00135390
Переможець 117 500 000,00
UAH з ПДВ
26 травня 2024 20:13
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 травня 2024 10:48

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей; У складі пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “УКРТРАНЗИТГАЗ” було виявлено наступні невідповідності: - документ (папка “2_7 ДПС”, файл з назвою “public_doc.pdf”) зі сканованим оригіналом/копією документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого до оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; - документ (папка “2_3 НАЗК директор.zip”, файл з назвою “Довідка.pdf”) зі сканованим оригіналом/копією документу, датованого до оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі, отриманого на сайті https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ про те, що керівника учасника/ службову (посадову) особу учасника спрощеної закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; - документ (папка “2_4 НАЗК ТОВ.zip”, файл з назвою “Довідка.pdf”) сканованим оригіналом/копією документу, датованого до оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі, отриманого на сайті https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником спрощеної закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. 2) посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; - Відповідно до п 1.11 Вимог до учасника у частині комплаєнс Додатку №8 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі ( далі Додаток №8 ) учасник має надати сканований оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (отриманий за допомогою сервісу “Електронний кабінет платника” (https://cabinet.tax.gov.ua/login) у формі передбаченій наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018 “Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи”; - Згідно з п 1.5 та 1.8 Додатку №8 учасник має надати сканований оригінал/копія документу, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі, отриманого на сайті https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ про те, що керівника/службову (посадову) особу учасника спрощеної закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; - Згідно з п 1.6 Додатку №8 учасник має надати сканований оригінал/копія документу, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі, отриманого на сайті https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником спрощеної закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей; Надати наступні документи: - сканований оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (отриманий за допомогою сервісу “Електронний кабінет платника” (https://cabinet.tax.gov.ua/login) у формі передбаченій наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018 “Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи”; - сканований оригінал/копія документу, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі, отриманого на сайті https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ про те, що керівника/службову (посадову) особу учасника спрощеної закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; - сканований оригінал/копія документу, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі, отриманого на сайті https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником спрощеної закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей: Станом на 9.05.24 року, на момент завантаження тендерної пропозиції через електронну систему закупівель, учасник закупівлі не надав копії актів та/або видаткових/податкових накладних, які підтверджують факт виконання аналогічного(их) договору(ів). 2) посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно з пунктом 2 Додатку №7 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник закупівлі для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) в складі пропозиції має надати копії актів, видаткових/податкових накладних. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Копії актів та/або видаткових/податкових накладних, які підтверджують факт виконання аналогічного(их) договору(ів).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 травня 2024 20:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАТ "УКPНAФТА"
#00135390
117 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 листопада 2024 10:50
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2024 18:31
ДУ №2 до Дог 75 05-24-ПММ від 30.10.2024.pdf зміни до договору
30 жовтня 2024 16:25
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2024 15:40
ДУ №1 до Дог №75 05-24-ПММ від 27.05.2024.pdf зміни до договору
03 червня 2024 15:38
Електронний підпис укладений
27 травня 2024 17:49
Договір №75 05-24-ПММ від 27.05.2024.pdf укладений
27 травня 2024 17:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Опис змін, що внесені до істотних умов договору містяться у Додатковій угоді №1 до Державного контракту (Договору) про закупівлю №75/05-24-ПММ від 31.05.2024.
Номер договору про закупівлю: 75/05-24-ПММ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Опис змін, що внесені до істотних умов договору містяться у Додатковій угоді №2 до Державного контракту (Договору) про закупівлю №75/05-24-ПММ від 27.05.2024
Номер договору про закупівлю: 75/05-24-ПММ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Автомобільний бензин А-80-Євро3(4)-Е5(Е0)(та/або А-80-ДЗ, та/або А-80) (Нафта і дистиляти – 09130000-9 ДК 021:2015) 2448.891 тонна 47 000,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 травня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 115 097 877,00
UAH з ПДВ