Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

принтер
Очікувана вартість
139 890,00 UAH
UA-2024-05-01-011650-a 5f5936684af24ac7b60ca85a2da1e21e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кубова Олена Ігорівна

+380673520945 prozzoroa2556@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А2556
Код ЄДРПОУ: 26606912
Місцезнаходження: 81134, Україна , Львівська обл., Липники, Львівська область, Пустомитівський район, село Липники
Контактна особа: Кубова Олена Ігорівна
+380673520945
prozzoroa2556@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 травня 2024 17:35
Звернення за роз’ясненнями: до 07 травня 2024 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 травня 2024 09:00
Початок аукціону: 13 травня 2024 15:02
Очікувана вартість: 139 890,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 398,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штука
БФП Epson EcoTank L3201 (C11CJ69402)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Львівська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2024  —  01 червня 2024
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
3 штука
Принтер Epson L1300 A3 (C11CD81402)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Львівська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2024  —  01 червня 2024
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 травня 2024 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 травня 2024 17:35
Оголошення про закупівлю.docx
01 травня 2024 17:35
Проект договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2024 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА" 134 784,00
UAH з ПДВ
125 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КПІ-МАРКЕТ" 128 743,20
UAH з ПДВ
127 344,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "САНТАРЕКС" 133 833,60
UAH з ПДВ
128 740,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 135 090,00
UAH з ПДВ
133 691,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 139 554,00
UAH з ПДВ
139 554,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 травня 2024 21:23
Електронний підпис
10 травня 2024 21:22
Основні — копия.zip
10 травня 2024 21:21
L1300_LVE+EMC.pdf
10 травня 2024 21:21
СЕС принтери Epson.pdf
10 травня 2024 21:21
EPSON L3200, 3201.pdf
10 травня 2024 21:21
Довідка — копия (2).pdf
10 травня 2024 21:21
Сервісний центр.pdf
10 травня 2024 21:21
Довідка — копия.pdf

Публічні документи

21 травня 2024 16:48
Електронний підпис
21 травня 2024 16:43
Довідка НАЗК юр. особи.pdf
17 травня 2024 12:35
Електронний підпис
07 травня 2024 12:53
Електронний підпис
07 травня 2024 12:53
Електронний підпис
07 травня 2024 12:52
Брошура ecotank-l3201-datasheet.pdf
07 травня 2024 12:52
Установчі документи.rar
07 травня 2024 12:52
Таблиця відповідності.pdf

Публічні документи

10 травня 2024 18:38
Електронний підпис
10 травня 2024 18:37
Epson L3200_ L3201 (3).pdf
10 травня 2024 18:37
L1300.pdf
10 травня 2024 18:37
ecotank-l1300-datasheet_1.pdf
10 травня 2024 18:37
ecotank-l3201-datasheet_1.pdf
10 травня 2024 18:37
кол скан витяг пдв.pdf
10 травня 2024 18:37
наказ тендер.PDF

Публічні документи

10 травня 2024 14:07
Електронний підпис
10 травня 2024 14:07
Електронний підпис
10 травня 2024 14:07
Витяг з ЄДР 27.03.2024.pdf.p7s
10 травня 2024 14:07
ОРИГІНАЛ ВИПИСКИ З ЄДР.pdf
10 травня 2024 14:07
Статут.pdf.p7s
10 травня 2024 14:07
Витяг з ЄДР 27.03.2024.pdf
10 травня 2024 14:07
Статут.pdf

Публічні документи

10 травня 2024 23:49
Електронний підпис
10 травня 2024 23:49
Електронний підпис
10 травня 2024 23:46
Технічні вимоги.pdf
10 травня 2024 23:46
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА"

ТОВ "КПІ-МАРКЕТ"

ТОВ "САНТАРЕКС"

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА"
#45119322
Відхилено 125 000,00
UAH з ПДВ
16 травня 2024 15:41
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 травня 2024 16:08
ТОВ "КПІ-МАРКЕТ"
#41351235
Переможець 127 344,30
UAH з ПДВ
18 травня 2024 10:17
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 травня 2024 17:54

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 (із змінами й доповненнями) (далі - Особливості №1275), державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинний розмістити у строк який не може бути не меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції шляхом завантаження через електрону систему закупівлі уточнених або нових документів в електронній системі закупівлі протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлень з вимогою про усунення таких невідповідностей під розгляду пропозицій Учасника ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА" виявлено такі невідповідності: 1 Учасником в складі тендерної пропозиції не надано документи, що підтверджують офіційне ввезення товару на митну територію України, а також відсутність товару в переліку заборонених до ввезення згідно коду УКТЗЕД (митні декларації, накладні, CMR, акти приймання-передачі товару тощо).2. Поданій учасником у ціновій пропозиції допущена арифметична помилка. Для усунення виявлених відповідних невідповідностей учасник ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА" повинен надати : 1) документи що підтверджують офіційне ввезення товару на митну територію України, а також відсутність товару до переліку заборонених довезених згідно УКТЗЕД (митні декларації, накладні, CMR, акти приймання-передачі товару тощо) вказані в абзаці 3. п.6 Розділ 4. "Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження" Оголошення про спрощену закупівлю.2)Привести у відповідність цінову пропозицію.

Документи

16 травня 2024 15:41
Електронний підпис
16 травня 2024 15:36
протокольне рішення

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 (із змінами й доповненнями) (далі - Особливості №1275), державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинний розмістити у строк який не може бути не меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції шляхом завантаження через електрону систему закупівлі уточнених або нових документів в електронній системі закупівлі протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлень з вимогою про усунення таких невідповідностей під розгляду пропозицій Учасника ТОВ “КПІ-МАРКЕТ” виявлено такі невідповідності: 1 Учасником в складі тендерної пропозиції не надано документи, що підтверджують офіційне ввезення товару на митну територію України, а також відсутність товару в переліку заборонених до ввезення згідно коду УКТЗЕД (митні декларації, накладні, CMR, акти приймання-передачі товару тощо). Для усунення виявлених відповідних невідповідностей учасник ТОВ “КПІ-МАРКЕТ” повинен надати : 1) документи що підтверджують офіційне ввезення товару на митну територію України, а також відсутність товару до переліку заборонених довезених згідно УКТЗЕД (митні декларації, накладні, CMR, акти приймання-передачі товару тощо) вказані в абзаці 3. п.6 Розділ 4. "Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження" Оголошення про спрощену закупівлю.

Документи

18 травня 2024 10:17
Електронний підпис
18 травня 2024 10:13
Протокольне рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 травня 2024 10:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КПІ-МАРКЕТ"
#41351235
127 344,30
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 травня 2024 10:17
Електронний підпис
18 травня 2024 10:13
Протокольне рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 травня 2024 11:24
Договір укладений
24 травня 2024 11:22