Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Адміністрація Новобаварського району Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37459130 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Полтавський Шлях, будинок 11 |
Контактна особа: |
Кусков Віктор Миколайович 380577122929 victor.kuskov.victor@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 травня 2024 16:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 105 340,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 526,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 травня 2024 16:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 травня 2024 16:36 |
ТД Адміністрація Новобаварського району.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-31-000006 ● 580105927bad416cbb3f04ed17ec1244
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 травня 2024 21:28 |
НАКАЗ
31.05.2024 № 86
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 31.05.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 31.05.2024 № 86
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5 UA-2024-05-01-010949-a 01.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-03 14:04:22
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-05-01-010949-a, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2.Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Кваліфікаційними вимогами до учасників згідно Додатоку 3 передбачено надання Довідки у формі табл. 1.1, що містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням кількості одиниць, технічного стану, власне чи залучене). У довідці зазначається все обладнання, будівельні машини, механізми, які вказані у відомості ресурсів, що є частиною розрахунку договірної ціни, яким чином учасником виконано цю вимогу якщо у наданій учасником довідці від 14.05.2024р. №52 зазначено не все обладнання.
4. Надати пояснення щодо не зазначення в тендерній документації локалізації на насос (сторінка 47 тендерної документації).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Рєзнік Юлія Михайлівна |
3 798 512,00
UAH з ПДВ
|
3 798 512,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Рєзнік Юлія Михайлівна #3707506068 |
Переможець |
3 798 512,00
UAH з ПДВ
|
16 травня 2024 15:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 травня 2024 10:09
|
ДУ1.PDF | зміни до договору |
27 травня 2024 10:07
|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2024 15:14
|
47.PDF | укладений |
22 травня 2024 15:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Оприлюднити повідомлення про внесення змін до Договору № 47 від 22 травня 2024 року (далі – Договір) в електронній системі закупівель Керуючись чиним Господарським та Цивільним кодексами України, підпунктом 3 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), та підпунктом 2 пункту 8.3 Договору № 47 від 22 травня 2024 року, та викласти п. 1.1. в наступній редакції: «1.1. Замовник доручає, а Підрядник зобов'язується забезпечити виконання згідно проектно-кошторисної документації наступних Робіт: «Капітальний ремонт підвального приміщення (облаштування споруди подвійного призначення – укриття) Адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради за адресою: 61052, м. Харків, вул. Полтавський шлях, буд. 11» код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (площа виконання робіт складає 194 м2), а Замовник прийняти та оплатити виконані роботи. Доповнити розділ «1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» підпунктом 1.5. та викласти його в наступній редакції: «1.5. Строк виконання робіт: з 22 травня 2024 року до 31 грудня 2024 року». |
Номер договору про закупівлю: | 47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Капітальний ремонт підвального приміщення (облаштування споруди подвійного призначення – укриття) Адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради за адресою: 61052, м. Харків, вул. Полтавський шлях, буд. 11» код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація | 1 | робота |
3 798 512,00
UAH
|