Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт фасаду середньої загальноосвітньої школи № 288 Святошинського району міста Києва, вул. Ірпінська, 68-А
Очікувана вартість
19 384 500,00 UAH
UA-2024-05-01-010370-a 35fce125690547c686a8d25604cf3c86
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лобода Наталія Володимирівна

+380679901717 tender107n@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А
Контактна особа: Лобода Наталія Володимирівна
+380679901717
tender107n@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 травня 2024 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 травня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 травня 2024 00:00
Початок аукціону: 16 травня 2024 13:32
Початок аукціону: 16 травня 2024 13:32
Очікувана вартість: 19 384 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 96 922,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт фасаду середньої загальноосвітньої школи № 288
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 травня 2024 16:09
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 травня 2024 16:09
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 травня 2024 16:09
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 травня 2024 16:09
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 травня 2024 16:09
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 травня 2024 16:09
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 травня 2024 16:09
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 травня 2024 16:09
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 травня 2024 16:09
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 травня 2024 16:09
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 травня 2024 16:09
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 травня 2024 16:09
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 травня 2024 16:09
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 травня 2024 16:09
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 травня 2024 16:09
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 травня 2024 16:09
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 травня 2024 16:09
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 травня 2024 16:09
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 травня 2024 16:09
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 травня 2024 16:09
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 травня 2024 16:09
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 травня 2024 16:09
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 травня 2024 16:09
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 травня 2024 16:09

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

01 травня 2024 16:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 травня 2024 16:09
ТД КР фасаду СЗШ 288.pdf
01 травня 2024 16:09
Додаток_5 Проєкт Договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний договір
Дата подання: 07 травня 2024 14:29
Дата відповіді: 08 травня 2024 11:06
Шановний Замовник! Відповідно до вимог тендерної документації Учасник повинен надати " 3.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним є договір на виконання робіт капітального ремонту фасаду у ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ. Договір має бути виконаний НЕ РАНІШЕ 2022 р. Дана вимога "щодо КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ ФАСАДУ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ" (чому саме у закладах освіти?) є дискримінаційною, оскільки обмежує коло потенційних учасників та порушує принципи здійснення публічних закупівель. Чому саме ДОГОВІР ВИКОНАНИЙ НЕ РАНІШЕ 2022 року (а якщо договір виконаний у 2021, 2020,2019 тощо роках не підходить? Чому? Щось змінилось в будівництві фасадів після 2022 року?). Ми, як потенційний Учасник, просимо Вас прибрати дані дискримінаційні вимоги, або ми змущені будемо оскаржувати дані вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Повідомляємо, що відповідно до пункту 3 частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник встановлює кваліфікаційний критерій щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Також повідомляємо, що вимоги ДБН, ДСанПіН та інших нормативних актів у галузі будівництва містять окремі положення щодо утеплення закладів освіти.
договір страхування цивільної відповідальності перед третіми особами з страховою компанією
Дата подання: 07 травня 2024 14:42
Дата відповіді: 08 травня 2024 11:09
Шановний Замовник! Відповідно до вимог тендерної документації "Учасник надає у складі тендерної пропозиції договір страхування цивільної відповідальності перед третіми особами з страховою компанією, що має право на проводження такого виду діяльності, що підтверджується наданням ліцензії Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг." Не зрозуміло в якому виді повинен бути цей договір "ПЕРЕД ТРЕТІМИ ОСОБАМИ"? якими саме особами? Що страхуємо? І навіщо? Будемо вдячні за пояснення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно до частини третьої статті 22 Закону країни «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Договір повинен бути у виді відповідно до Закону України «Про страхування» та має бути укладений щодо страхування перед третіми особами відповідно до Закону України «Про страхування». Предметом страхування є страхові інтереси страхувальника, що не суперечать законодавству України і пов’язані з відшкодуванням майнової шкоди, заподіяної третім особам внаслідок помилки або необережності такого страхового посередника.
договір страхування цивільної відповідальності перед третіми особами з страховою компанією
Дата подання: 09 травня 2024 11:09
Дата відповіді: 09 травня 2024 14:22
Шановний замовник! Ви не правильно тлумачите положення ч.3. ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", відповідно до якої тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З аналізу цієї статті випливає, що інша інформація повинна бути передбачена законодавством і лише таку іформацію замовник може включити за своїм бажанням. Бо у протилежному випадку можна вимагати реєстрацію місцезнаходження на Місяці і саме тому в ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" сказано, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Законом України "Про страхування" не передбачено обов'язку страхувати цивільну відповідальність перед третіми особами. Таким чином, вимога про страхування цивільної відповідальності перед третіми особами є такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Повідомляємо, що зазначена вимога передбачена чинним законодавством, зокрема Законом України «Про страхування», і Замовник вважає за необхідне включити зазначену вимогу до тендерної документації. В той же час, зазначена вимога не обмежує потенційне коло Учасників та не є дискримінаційною.
договір страхування цивільної відповідальності перед третіми особами з страховою компанією
Дата подання: 10 травня 2024 11:36
Дата відповіді: 10 травня 2024 15:40
Шановний Замовнику! Зробіть, будь-ласка, чітке посилання на номер статті Закону України " Про страхування", де сказано, що потрібно робити таке страхування в обов'язковому порядку. Якщо така норма є тоді Ваша вимога законна, а якщо ні то Ви порушуєте, зокрема, ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі"!!!...
Відповідь: Шановний Учасник! Надаємо чітке пояснення – відповідно до частини третьої статті 22 Закону країни «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Зазначена вимога передбачена законодавством і Замовник вважає за необхідне включити зазначену вимогу до тендерної документації. В той же час, будь який учасник може виконати зазначену вимогу.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-05-01-010370-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВФАЙНБІЛД", Код ЄДРПОУ:44136263
Дата подання: 30 травня 2024 11:44
1. Вимога на рішення замовника від 28.05.2024 № 28 про визначення переможцем ПП «СТЕПС»
Протокольним рішенням від 28.05.2024 № 28 південним управлінням замовника робіт визначено переможцем ПП «СТЕПС» (код ЄДРПОУ 31176003) (далі – Учасник, Преможець).
1. Відповідно до пункту 3 Розділу 1 Додатку 2 тендерної документації, Учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до чинного законодавства надає копію чинного дозволу на виконання послуг (робіт) підвищеної небезпеки/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, виданих на ім’я учасника та/або субпідрядної організації та/або співвиконавця.
Відповідно до пункту 14 порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі – Порядок) роботодавець, який отримав дозвіл і має намір виконувати роботи підвищеної небезпеки та/або експлуатувати (застосовувати) машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки (у тому числі відокремленим підрозділом), повинен повідомити письмово або засобами електронного зв’язку про це територіальний орган Держпраці за місцем виконання таких робіт та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устатковання не пізніше ніж за десять робочих днів до початку їх виконання та/або експлуатації (застосування) з наданням копії дозволу.
Згідно із пунктом 21 Порядку виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2), експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8. Виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2), експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8.
Учасником у складі тендерної пропозиції подано декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці однак у декларації вказано, що місце виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки тільки за місцезнаходженням роботодавця. Тобто зазначена декларація не надає право на надання послуг і виконання робіт підвищеної небезпеки на обʼєктах Замовника.
Фактично подана Учасником декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці є недійсною для обʼєктів Замовника.
Враховуючи вищезазначене Учасником не виконано вимогу передбачену п 3 Розділу 1 Додатку 2 тендерної документації.
2. Відповідно до пункту 6 Розділу 1 Додатку 2 тендерної документації, Учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до чинного законодавства надає у тому числі сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), в якому сфера сертифікації має бути зокрема, але не виключно на коди ДКПП згідно ДК 016:2010– 43.20, 71.12; орган з сертифікації повинен бути акредитований НААУ, про що повинно бути зазначено на сертифікаті.
Відповідно до ДКПП згідно ДК 016:2010 група 43.20 включає у себе класи 43.21, 43.22, 43.29.
Учасник у складі тендерної пропозиції надано сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) від 25.08.2023 №80108.СЕУ.138-23 у якому зазначено коди КВЕД(класи) 43.21, 43.22.
Таким чином у Учасника на вищезазначеному сертифікати відсутній код КВЕД(клас) 43.29, тобто не надано підтвердження групі 43.20
Враховуючи вищенаведене Учасником не виконано вимогу передбачену 6 Розділу 1 Додатку 2 тендерної документації.
3. Відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати Довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У стовбці 6 вказаної довідки зазначено «Примітка*», у примітках вказано, що якщо учасник залучає працівника для виконання послуг залучатиме субпідрядника/співвиконавця, учасник відмічає в цьому стовбці «субпідрядник/ співвиконавець».
Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 06.05.2024 № 5, в якій зазначено співробітників: Коваленко Юрій Олександрович (№ з/п 2) та Гернат Петро Сергійович (№5 з/п), які є співвиконавцями. Однак у стовбці 6 «Примітка*» відсутня позначка «субпідрядник/співвиконавець» стосовно них.
У звʼязку з вищезазначеним Учасником не виконано вимогу передбачену 6 Розділу 1 Додатку 2 тендерної документації
4. У додатку 5 тендерної документації зазначено, що проєкт договору заповнюється Учасником та додається в сканованому вигляді у складі тендерної пропозиції (без зазначення суми договору).
Однак у наданому Учасником проєкту договору зазначено суму проєкту договору.
Таким чином Учасником не виконано вимогу передбачену Додатком 5 тендерної документації.

Враховуючи все вищенаведене, тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам тендерної документації замовника і має бути відхилена на підставі пункту 44 Особливостей.

просимо:

1. Розглянути цю вимогу у встановлені законодавством строки
2. Скасувати рішення про визначення переможцем ПП «СТЕПС»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 травня 2024 14:42
ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА
1. Відповідно до вимог пункту 3 розділу І Додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі тендерної документації повинен надати: «Копія чинного дозволу на виконання послуг (робіт) підвищеної небезпеки/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питаньохорони праці, виданих на ім’я Учасника та/або субпідрядної організації та/або співвиконавця.».
Учасник ПП «СТЕПС» надав у складі тендерної пропозиції декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, видану на ім’я Учасника. У складі тендерної документації відсутня вимога щодо місця виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, у зв’язку з чим відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції.
2. Відповідно до вимог пункту 6 розділу І Додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі тендерної документації повинен надати: «Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), в якому сфера сертифікації має бути зокрема, але не виключно на коди ДКПП згідно ДК 016:2010– 43.20, 71.12; орган з сертифікації повинен бути акредитований НААУ, про що повинно бути зазначено на сертифікаті.».
Учасник ПП «СТЕПС» надав у складі тендерної документації Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), в якому сфера сертифікації за КВЕД 41.20, 43.21, 43.22, 46.73, 71.11, 71.12, напрямки галузей економіки №28, №29, №34. Оскільки напрямок економіки №28 включає в себе коди за КВЕД 43.20, 43.21, 43.22 та 43.29 у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
3. Відповідно до вимог пункту 2.1 розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі тендерної документації повинен надати: «Довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація:
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання тадосвід.
Якщо працівника для виконання послуг залучатиме
субпідрядник/співвиконавець, учасник відмічає в цьому стовбі
«субпідрядник/ співвиконавець».».
Учасник ПП «СТЕПС» надав у складі тендерної документації довідку в довільній формі із зазначенням інформації про наявність працівників відповідно кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня інформація щодо залучення співробітників: Коваленко Юрій Олександрович (№ з/п 2) та Гернат Петро Сергійович (№5 з/п) як субпідрядників/співвиконавців, у зв’язку з чим у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
4. Відповідно до пункту 3 розділу VI тендерної документації: «Учасники у складі пропозиції надають проєкт Договору про закупівлю відповідно до Додатку № 5 до тендерної документації, який повинен бути заповнений зі сторони учасника.».
Учасник ПП «СТЕПС» надав у складі тендерної пропозиції проєкт Договору про закупівлю відповідно до Додатку №5 до тендерної документації, який заповнений зі сторони учасника, у зв’язку з чим відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника.

Документи

31 травня 2024 14:42
Протокол 31.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-07-19-000035 ● 29e94979bab14daaa81b3fdc350d4992
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 липня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 липня 2024 11:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


18.07.2024 № 173

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2024-05-01-010370-a 01.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-07-23 16:49:43

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду середньої загальноосвітньої школи № 288 Святошинського району міста Києва, вул. Ірпінська, 68-А (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-05-01-010370-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-07-24 12:03:23

Пояснення щодо моніторингу ІD: UA-M-2024-07-19-000035

Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт фасаду середньої загальноосвітньої школи № 288 Святошинського району міста Києва, вул. Ірпінська, 68-А», Ідентифікатор закупівлі: № UA-2024-05-01-010370-a, та в межах своєї компетенції зазначає наступне:
1. Очікувану вартість закупівлі визначено в межах бюджетних призначень, відповідно до: розпорядження № 125 від 06 лютого 2024р. Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації. Технічне завдання сформовано виходячи з першочергових потреб виконання заходів з продовження терміну експлуатації будівлі, необхідністю забезпечення виконання енергозберігаючих заходів, а також забезпечення належних умов функціонування середньої загальноосвітньої школи № 288 Святошинського району міста Києва, за адресою: вул. Ірпінська, 68-А (UA-2024-05-01-010370-a). Очікувана вартість включає розрахунки відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва». Також надаємо посилання на закупівлю по розробці робочого проєкту «Розробка робочого проєкту на Капітальний ремонт фасаду середньої загальноосвітньої школи № 288 Святошинського району міста Києва, вул. Ірпінська, 68-А» https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-12-004632-a, в результаті проведення якої визначено очікувану вартість робіт, зазначаємо реєстраційний номер кошторисної документації EM01:7436-0105-0498-0026, реєстраційний номер Проектної документації PD01:4621-3644-6301-1318, реєстраційний номер Експертного звіту EX01:8849-9168-0905-3341 (додається додатком 1).
2. Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі -
https://svyatruo.org.ua/blog/2024/05/02/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-50/ (Файл «Обгрунтування КР фасаду СЗШ 288»)

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-07-30 09:55:37

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду середньої загальноосвітньої школи № 288 Святошинського району міста Києва, вул. Ірпінська, 68-А (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-05-01-010370-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації учасник, для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до чинного законодавства, повинен надати: Сертифікат на систему управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), в якому сфера сертифікації має бути зокрема, але не виключно на код ДКПП згідно ДК 016:2010– 43.20 (Роботи електромонтажні, водопровідні та інші будівельно-монтажні роботи), 71.12; орган з сертифікації повинен бути акредитований НААУ, про що повинно бути зазначено на сертифікаті.
Просимо надати пояснення яким чином здійснена оцінка та розгляд тендерної пропозиції учасника переможця ПП «СТЕПС» який у складі своєї пропозиції надав Сертифікат Сертифікат ISO 14001, в якому відсутній код ДКПП зі сферою сертифікації згідно ДК 016:2010 – 43.20.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-08-01 12:03:29

Пояснення щодо моніторингу ІD: UA-M-2024-07-19-000035

Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт фасаду середньої загальноосвітньої школи № 288 Святошинського району міста Києва, вул. Ірпінська, 68-А», Ідентифікатор закупівлі: № UA-2024-05-01-010370-a, та в межах своєї компетенції зазначає наступне:
Відповідно до вимог пункту 6 розділу І Додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: «Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), в якому сфера сертифікації має бути зокрема, але не виключно на коди ДКПП згідно ДК 016:2010– 43.20, 71.12; орган з сертифікації повинен бути акредитований НААУ, про що повинно бути зазначено на сертифікаті.».
Учасник ПП «СТЕПС» надав у складі тендерної документації Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), в якому сфера сертифікації за кодами ДКПП згідно ДК 016:2010- 41.20, 43.21, 43.22, 46.73, 71.11, 71.12, напрямки галузей економіки №28, №29, №34. Оскільки напрямок економіки №28 включає в себе коди ДКПП згідно ДК 016:2010 – 43.20, 43.21, 43.22 та 43.29 у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-08-05 17:31:02

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду середньої загальноосвітньої школи № 288 Святошинського району міста Києва, вул. Ірпінська, 68-А (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-05-01-010370-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору від 04.06.2024 № 653 шляхом укладання додаткової угоди від 31.07.2024 № 1 до Договору?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-08-06 14:09:53

Пояснення щодо моніторингу ІD: UA-M-2024-07-19-000035

Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт фасаду середньої загальноосвітньої школи № 288 Святошинського району міста Києва, вул. Ірпінська, 68-А», Ідентифікатор закупівлі: № UA-2024-05-01-010370-a, та в межах своєї компетенції зазначає наступне:
Відповідно до вимог пункту 5.1. договору № 653 від 04.06.2024: «5.3. Строки виконання робіт можуть бути змінені (з оформленням додаткової угоди) у разі:
- виникнення обставин непереборної сили;
- в залежності від обсягів реального фінансування;
- потреби в усуненні недоліків робіт, що виникли внаслідок невідповідності встановленим вимогам кошторисної документації;
- виникнення інших обставин, що можуть вплинути на строки виконання робіт.».
Підрядник ПП «СТЕПС» листом від «26» липня 2024р. вих. № 2024/07/26-1 повідомив про виникнення обставин, що впливають на строки виконання робіт, а саме масовані ракетні обстріли, повітряні тривоги та перебої електропостачання, які виникли після укладання укладання договору.
У зв’язку з вищенаведеним, Сторони договору № 653 від 04.06.2024 погодили прийняли рішення подовжити строки виконання робіт без збільшення суми визначеної в договору про закупівлі, шляхом укладання додаткової угоди.
В той же час строк дії договору визначений у п. 18.1. договору № 653 від 04.06.2024 залишається незмінним.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 09 серпня 2024
Кінцевий строк оскарження: 15 серпня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-2-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 травня 2024 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВФАЙНБІЛД" 16 665 949,58
UAH з ПДВ
16 665 949,58
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПП "СТЕПС" 19 173 961,60
UAH з ПДВ
19 173 961,60
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

15 травня 2024 23:56
Електронний підпис
15 травня 2024 23:56
Електронний підпис
15 травня 2024 23:40
Електронний підпис
15 травня 2024 23:40
Електронний підпис
15 травня 2024 23:40
4. Довідка про довкілля.pdf
15 травня 2024 23:30
Електронний підпис
15 травня 2024 23:30
Електронний підпис
15 травня 2024 23:30
договір страхування.pdf.p7s
15 травня 2024 23:30
договір страхування.pdf
15 травня 2024 23:03
Електронний підпис
15 травня 2024 23:03
Електронний підпис
15 травня 2024 22:59
Електронний підпис
15 травня 2024 22:59
Електронний підпис
15 травня 2024 22:58
132_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf
15 травня 2024 22:58
132_ДЦ_ДФ_02-01-01.pdf
15 травня 2024 22:58
132_ДЦ_ДЦ.pdf.p7s
15 травня 2024 22:58
Кошторис.zip
15 травня 2024 22:58
132_ДЦ_ВРЗКР.pdf
15 травня 2024 22:58
132_ДЦ_ЗКР_2.pdf
15 травня 2024 22:58
132_ДЦ_ЗКР_2.pdf.p7s
15 травня 2024 22:58
Кошторис.zip.p7s
15 травня 2024 22:58
132_ДЦ_ДФ_02-01-01.pdf.p7s
15 травня 2024 22:58
132_ДЦ_ДЦ.pdf
15 травня 2024 22:58
132_ДЦ_ВРЗКР.pdf.p7s
15 травня 2024 22:58
132_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf.p7s
15 травня 2024 21:07
Електронний підпис
15 травня 2024 21:07
Електронний підпис
15 травня 2024 21:07
2.4.3. Довідка з ДПС.pdf
15 травня 2024 21:07
Атестат акредитації.pdf.p7s
15 травня 2024 21:07
2.2.7. Страховий поліс.jpeg
15 травня 2024 21:07
Баланс+Фінзвіт.PDF
15 травня 2024 21:07
2.1.2. Опис Київфайнбілд.pdf
15 травня 2024 21:07
ЦПД_інж Йосипенко.pdf
15 травня 2024 21:07
2.1.2 Рішення засновника.pdf
15 травня 2024 21:07
ЦПД_гол_інж.pdf.p7s
15 травня 2024 21:07
2.1.2 Модельний статут.pdf
15 травня 2024 21:07
2.4.3. Довідка з ДПС.pdf.p7s
15 травня 2024 21:07
Лист відгук ЗЗСО 288.pdf.p7s
15 травня 2024 21:07
Наказ_виконроб.pdf.p7s
15 травня 2024 21:07
Декларація МТБ.pdf.p7s
15 травня 2024 21:07
Декларація МТБ.pdf
15 травня 2024 21:07
Аналогічний договір 526.pdf
15 травня 2024 21:07
2.1.2 Модельний статут.pdf.p7s
15 травня 2024 21:07
2.2.1. ЦПХ Щебетун 2024 .pdf
15 травня 2024 21:07
2.2.1 Довідка МТБ.pdf.p7s
15 травня 2024 21:07
2.2.1 Довідка МТБ.pdf
15 травня 2024 21:07
Атестат акредитації.pdf
15 травня 2024 21:07
Проєкт договору.pdf.p7s
15 травня 2024 21:07
Проєкт договору.pdf
15 травня 2024 21:07
Наказ_виконроб.pdf
15 травня 2024 21:07
ЦПД_інж Йосипенко.pdf.p7s
15 травня 2024 21:07
Лист відгук ЗЗСО 288.pdf
15 травня 2024 21:07
2.2.7. Страховий поліс.jpeg.p7s
15 травня 2024 21:07
Навчання Йосипенко 2023.PDF
15 травня 2024 21:07
Дог_вивіз_сміття (1).pdf
15 травня 2024 21:07
2.2.1. ЦПХ Щебетун 2024 .pdf.p7s
15 травня 2024 21:07
Баланс+Фінзвіт.PDF.p7s
15 травня 2024 21:07
Дог_вивіз_сміття (1).pdf.p7s
15 травня 2024 21:07
1. Тендерна пропозиція.pdf
15 травня 2024 21:07
ЦПД_гол_інж.pdf

Публічні документи

29 травня 2024 09:49
Електронний підпис
29 травня 2024 09:48
Довідка.zip
13 травня 2024 10:15
Електронний підпис
13 травня 2024 10:15
Електронний підпис
13 травня 2024 10:14
Кошторис.pdf
13 травня 2024 10:14
802.imd
13 травня 2024 10:14
Тендерна пропозиція.pdf
13 травня 2024 10:14
Договір проєкт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВФАЙНБІЛД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ПП "СТЕПС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВФАЙНБІЛД"
#44136263
Відхилено 16 665 949,58
UAH з ПДВ
20 травня 2024 13:22
ПП "СТЕПС"
#31176003
Переможець 19 173 961,60
UAH з ПДВ
28 травня 2024 14:56

Документи

20 травня 2024 13:22
Електронний підпис
20 травня 2024 13:18
Протокол 22.pdf

Документи

28 травня 2024 14:56
Довідка НАЗК
28 травня 2024 14:56
Електронний підпис
28 травня 2024 14:55
Протокол 28.pdf
24 травня 2024 11:17
Протокол 24.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 травня 2024 14:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СТЕПС"
#31176003
19 173 961,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 травня 2024 14:56
Довідка НАЗК
28 травня 2024 14:56
Електронний підпис
28 травня 2024 14:55
Протокол 28.pdf
24 травня 2024 11:17
Протокол 24.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 серпня 2024 15:36
Додугода 2 до дог 653.pdf зміни до договору
28 серпня 2024 15:33
Електронний підпис укладений
31 липня 2024 16:03
Додугода 1 до дог 653.pdf зміни до договору
31 липня 2024 16:02
Електронний підпис укладений
05 червня 2024 11:12
Договір 653.pdf укладений
05 червня 2024 11:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 653
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі (технічна помилка в зазначенні терміну виконання робіт)
Номер договору про закупівлю: 653
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML