Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498536 |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А |
Контактна особа: |
Лобода Наталія Володимирівна +380679901717 tender107n@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 травня 2024 16:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 16 травня 2024 13:32 |
Початок аукціону: | 16 травня 2024 13:32 |
Очікувана вартість: | 19 384 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 96 922,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 травня 2024 16:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 травня 2024 16:09 |
ТД КР фасаду СЗШ 288.pdf | |
01 травня 2024 16:09 |
Додаток_5 Проєкт Договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. Відповідно до пункту 3 Розділу 1 Додатку 2 тендерної документації, Учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до чинного законодавства надає копію чинного дозволу на виконання послуг (робіт) підвищеної небезпеки/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, виданих на ім’я учасника та/або субпідрядної організації та/або співвиконавця.
Відповідно до пункту 14 порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі – Порядок) роботодавець, який отримав дозвіл і має намір виконувати роботи підвищеної небезпеки та/або експлуатувати (застосовувати) машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки (у тому числі відокремленим підрозділом), повинен повідомити письмово або засобами електронного зв’язку про це територіальний орган Держпраці за місцем виконання таких робіт та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устатковання не пізніше ніж за десять робочих днів до початку їх виконання та/або експлуатації (застосування) з наданням копії дозволу.
Згідно із пунктом 21 Порядку виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2), експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8. Виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2), експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8.
Учасником у складі тендерної пропозиції подано декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці однак у декларації вказано, що місце виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки тільки за місцезнаходженням роботодавця. Тобто зазначена декларація не надає право на надання послуг і виконання робіт підвищеної небезпеки на обʼєктах Замовника.
Фактично подана Учасником декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці є недійсною для обʼєктів Замовника.
Враховуючи вищезазначене Учасником не виконано вимогу передбачену п 3 Розділу 1 Додатку 2 тендерної документації.
2. Відповідно до пункту 6 Розділу 1 Додатку 2 тендерної документації, Учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до чинного законодавства надає у тому числі сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), в якому сфера сертифікації має бути зокрема, але не виключно на коди ДКПП згідно ДК 016:2010– 43.20, 71.12; орган з сертифікації повинен бути акредитований НААУ, про що повинно бути зазначено на сертифікаті.
Відповідно до ДКПП згідно ДК 016:2010 група 43.20 включає у себе класи 43.21, 43.22, 43.29.
Учасник у складі тендерної пропозиції надано сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) від 25.08.2023 №80108.СЕУ.138-23 у якому зазначено коди КВЕД(класи) 43.21, 43.22.
Таким чином у Учасника на вищезазначеному сертифікати відсутній код КВЕД(клас) 43.29, тобто не надано підтвердження групі 43.20
Враховуючи вищенаведене Учасником не виконано вимогу передбачену 6 Розділу 1 Додатку 2 тендерної документації.
3. Відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати Довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У стовбці 6 вказаної довідки зазначено «Примітка*», у примітках вказано, що якщо учасник залучає працівника для виконання послуг залучатиме субпідрядника/співвиконавця, учасник відмічає в цьому стовбці «субпідрядник/ співвиконавець».
Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 06.05.2024 № 5, в якій зазначено співробітників: Коваленко Юрій Олександрович (№ з/п 2) та Гернат Петро Сергійович (№5 з/п), які є співвиконавцями. Однак у стовбці 6 «Примітка*» відсутня позначка «субпідрядник/співвиконавець» стосовно них.
У звʼязку з вищезазначеним Учасником не виконано вимогу передбачену 6 Розділу 1 Додатку 2 тендерної документації
4. У додатку 5 тендерної документації зазначено, що проєкт договору заповнюється Учасником та додається в сканованому вигляді у складі тендерної пропозиції (без зазначення суми договору).
Однак у наданому Учасником проєкту договору зазначено суму проєкту договору.
Таким чином Учасником не виконано вимогу передбачену Додатком 5 тендерної документації.
Враховуючи все вищенаведене, тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам тендерної документації замовника і має бути відхилена на підставі пункту 44 Особливостей.
просимо:
1. Розглянути цю вимогу у встановлені законодавством строки
2. Скасувати рішення про визначення переможцем ПП «СТЕПС»
1. Відповідно до вимог пункту 3 розділу І Додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі тендерної документації повинен надати: «Копія чинного дозволу на виконання послуг (робіт) підвищеної небезпеки/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питаньохорони праці, виданих на ім’я Учасника та/або субпідрядної організації та/або співвиконавця.».
Учасник ПП «СТЕПС» надав у складі тендерної пропозиції декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, видану на ім’я Учасника. У складі тендерної документації відсутня вимога щодо місця виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, у зв’язку з чим відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції.
2. Відповідно до вимог пункту 6 розділу І Додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі тендерної документації повинен надати: «Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), в якому сфера сертифікації має бути зокрема, але не виключно на коди ДКПП згідно ДК 016:2010– 43.20, 71.12; орган з сертифікації повинен бути акредитований НААУ, про що повинно бути зазначено на сертифікаті.».
Учасник ПП «СТЕПС» надав у складі тендерної документації Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), в якому сфера сертифікації за КВЕД 41.20, 43.21, 43.22, 46.73, 71.11, 71.12, напрямки галузей економіки №28, №29, №34. Оскільки напрямок економіки №28 включає в себе коди за КВЕД 43.20, 43.21, 43.22 та 43.29 у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
3. Відповідно до вимог пункту 2.1 розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі тендерної документації повинен надати: «Довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація:
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання тадосвід.
Якщо працівника для виконання послуг залучатиме
субпідрядник/співвиконавець, учасник відмічає в цьому стовбі
«субпідрядник/ співвиконавець».».
Учасник ПП «СТЕПС» надав у складі тендерної документації довідку в довільній формі із зазначенням інформації про наявність працівників відповідно кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня інформація щодо залучення співробітників: Коваленко Юрій Олександрович (№ з/п 2) та Гернат Петро Сергійович (№5 з/п) як субпідрядників/співвиконавців, у зв’язку з чим у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
4. Відповідно до пункту 3 розділу VI тендерної документації: «Учасники у складі пропозиції надають проєкт Договору про закупівлю відповідно до Додатку № 5 до тендерної документації, який повинен бути заповнений зі сторони учасника.».
Учасник ПП «СТЕПС» надав у складі тендерної пропозиції проєкт Договору про закупівлю відповідно до Додатку №5 до тендерної документації, який заповнений зі сторони учасника, у зв’язку з чим відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-19-000035 ● 29e94979bab14daaa81b3fdc350d4992
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 липня 2024 11:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.07.2024 № 173
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2024-05-01-010370-a 01.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-23 16:49:43
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду середньої загальноосвітньої школи № 288 Святошинського району міста Києва, вул. Ірпінська, 68-А (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-05-01-010370-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-24 12:03:23
Пояснення щодо моніторингу ІD: UA-M-2024-07-19-000035
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт фасаду середньої загальноосвітньої школи № 288 Святошинського району міста Києва, вул. Ірпінська, 68-А», Ідентифікатор закупівлі: № UA-2024-05-01-010370-a, та в межах своєї компетенції зазначає наступне:
1. Очікувану вартість закупівлі визначено в межах бюджетних призначень, відповідно до: розпорядження № 125 від 06 лютого 2024р. Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації. Технічне завдання сформовано виходячи з першочергових потреб виконання заходів з продовження терміну експлуатації будівлі, необхідністю забезпечення виконання енергозберігаючих заходів, а також забезпечення належних умов функціонування середньої загальноосвітньої школи № 288 Святошинського району міста Києва, за адресою: вул. Ірпінська, 68-А (UA-2024-05-01-010370-a). Очікувана вартість включає розрахунки відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва». Також надаємо посилання на закупівлю по розробці робочого проєкту «Розробка робочого проєкту на Капітальний ремонт фасаду середньої загальноосвітньої школи № 288 Святошинського району міста Києва, вул. Ірпінська, 68-А» https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-12-004632-a, в результаті проведення якої визначено очікувану вартість робіт, зазначаємо реєстраційний номер кошторисної документації EM01:7436-0105-0498-0026, реєстраційний номер Проектної документації PD01:4621-3644-6301-1318, реєстраційний номер Експертного звіту EX01:8849-9168-0905-3341 (додається додатком 1).
2. Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі -
https://svyatruo.org.ua/blog/2024/05/02/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-50/ (Файл «Обгрунтування КР фасаду СЗШ 288»)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-30 09:55:37
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду середньої загальноосвітньої школи № 288 Святошинського району міста Києва, вул. Ірпінська, 68-А (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-05-01-010370-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації учасник, для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до чинного законодавства, повинен надати: Сертифікат на систему управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), в якому сфера сертифікації має бути зокрема, але не виключно на код ДКПП згідно ДК 016:2010– 43.20 (Роботи електромонтажні, водопровідні та інші будівельно-монтажні роботи), 71.12; орган з сертифікації повинен бути акредитований НААУ, про що повинно бути зазначено на сертифікаті.
Просимо надати пояснення яким чином здійснена оцінка та розгляд тендерної пропозиції учасника переможця ПП «СТЕПС» який у складі своєї пропозиції надав Сертифікат Сертифікат ISO 14001, в якому відсутній код ДКПП зі сферою сертифікації згідно ДК 016:2010 – 43.20.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-01 12:03:29
Пояснення щодо моніторингу ІD: UA-M-2024-07-19-000035
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт фасаду середньої загальноосвітньої школи № 288 Святошинського району міста Києва, вул. Ірпінська, 68-А», Ідентифікатор закупівлі: № UA-2024-05-01-010370-a, та в межах своєї компетенції зазначає наступне:
Відповідно до вимог пункту 6 розділу І Додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: «Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), в якому сфера сертифікації має бути зокрема, але не виключно на коди ДКПП згідно ДК 016:2010– 43.20, 71.12; орган з сертифікації повинен бути акредитований НААУ, про що повинно бути зазначено на сертифікаті.».
Учасник ПП «СТЕПС» надав у складі тендерної документації Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), в якому сфера сертифікації за кодами ДКПП згідно ДК 016:2010- 41.20, 43.21, 43.22, 46.73, 71.11, 71.12, напрямки галузей економіки №28, №29, №34. Оскільки напрямок економіки №28 включає в себе коди ДКПП згідно ДК 016:2010 – 43.20, 43.21, 43.22 та 43.29 у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-05 17:31:02
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду середньої загальноосвітньої школи № 288 Святошинського району міста Києва, вул. Ірпінська, 68-А (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-05-01-010370-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору від 04.06.2024 № 653 шляхом укладання додаткової угоди від 31.07.2024 № 1 до Договору?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-06 14:09:53
Пояснення щодо моніторингу ІD: UA-M-2024-07-19-000035
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт фасаду середньої загальноосвітньої школи № 288 Святошинського району міста Києва, вул. Ірпінська, 68-А», Ідентифікатор закупівлі: № UA-2024-05-01-010370-a, та в межах своєї компетенції зазначає наступне:
Відповідно до вимог пункту 5.1. договору № 653 від 04.06.2024: «5.3. Строки виконання робіт можуть бути змінені (з оформленням додаткової угоди) у разі:
- виникнення обставин непереборної сили;
- в залежності від обсягів реального фінансування;
- потреби в усуненні недоліків робіт, що виникли внаслідок невідповідності встановленим вимогам кошторисної документації;
- виникнення інших обставин, що можуть вплинути на строки виконання робіт.».
Підрядник ПП «СТЕПС» листом від «26» липня 2024р. вих. № 2024/07/26-1 повідомив про виникнення обставин, що впливають на строки виконання робіт, а саме масовані ракетні обстріли, повітряні тривоги та перебої електропостачання, які виникли після укладання укладання договору.
У зв’язку з вищенаведеним, Сторони договору № 653 від 04.06.2024 погодили прийняли рішення подовжити строки виконання робіт без збільшення суми визначеної в договору про закупівлі, шляхом укладання додаткової угоди.
В той же час строк дії договору визначений у п. 18.1. договору № 653 від 04.06.2024 залишається незмінним.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 серпня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 травня 2024 13:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВФАЙНБІЛД" |
16 665 949,58
UAH з ПДВ
|
16 665 949,58
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "СТЕПС" |
19 173 961,60
UAH з ПДВ
|
19 173 961,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВФАЙНБІЛД" #44136263 |
Відхилено |
16 665 949,58
UAH з ПДВ
|
20 травня 2024 13:22
|
ПП "СТЕПС" #31176003 |
Переможець |
19 173 961,60
UAH з ПДВ
|
28 травня 2024 14:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2024 15:36
|
Додугода 2 до дог 653.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2024 15:33
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2024 16:03
|
Додугода 1 до дог 653.pdf | зміни до договору |
31 липня 2024 16:02
|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2024 11:12
|
Договір 653.pdf | укладений |
05 червня 2024 11:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 653 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі (технічна помилка в зазначенні терміну виконання робіт) |
Номер договору про закупівлю: | 653 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |