Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з впровадження (встановлення) систем та засобів оповіщення та інформування населення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2024-05-01-009758-a ● d51f95e7b2df4c1887e36b97754d6628
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37899673 |
Місцезнаходження: | 49030, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Ламана, 4 |
Контактна особа: |
Тетяна Крошевич +380505007767 kroshevicht@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 травня 2024 15:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 190 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51310000-8: Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з впровадження (встановлення) систем та засобів оповіщення та інформування населення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Ламана, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 серпня 2024
ДК 021:2015: 51313000-9 — Послуги зі встановлення аудіоапаратури
1 послуга
Послуги з впровадження (встановлення) систем та засобів оповіщення та інформування населення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Героїв, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 серпня 2024
ДК 021:2015: 51313000-9 — Послуги зі встановлення аудіоапаратури
1 послуга
Послуги з впровадження (встановлення) систем та засобів оповіщення та інформування населення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Шевченка, 6А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 серпня 2024
ДК 021:2015: 51313000-9 — Послуги зі встановлення аудіоапаратури
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 травня 2024 15:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 травня 2024 15:46 |
Тендерна документація.docx | |
01 травня 2024 15:46 |
Додаток 4 проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо уточнення вимог ТД
Дата подання: 01 травня 2024 18:27
Дата відповіді: 03 травня 2024 18:34
З метою дотримання Постанови КМУ №733 від 27 вересня 2017 року «Про затвердження Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та організації зв’язку у сфері цивільного захисту» (далі - Постанова) та Наказу МВС України №93 від 08 лютого 2019 року, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22 квітня 2019 року за № 418/33389 «Про затвердження Інструкції щодо практик чи процедур проектування, дослідження, введення в експлуатацію, експлуатації та технічного обслуговування (супроводження) автоматизованих систем централізованого оповіщення» (далі - Наказ) прошу надати роз’яснення щодо предмету закупівлі: 1. Чи є дана закупівля частиною (етапом) створення або модернізації місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (далі - МАСЦО)? 2. Чи існує проектно-кошторисна документація на створення або модернізацію МАСЦО, затверджена в установленому порядку згідно Постанови? 3. Яким чином має бути забезпечено прийом сигналів від територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення (ТАСЦО)? 4. Який резервний канал передбачено технічними характеристиками предмета закупівлі? 5. Яким чином передбачено доведення сигналів і повідомлень до осіб з фізичними, психічними, інтелектуальними та сенсорними порушеннями? 6. Чому поперджувальні сигнали не відповідають Постанові? 7. Яким керівним документом передбачено автоматичне отримання даних з серверу (хмари) або поясніть, що мається на увазі. 8. Якими керівними документами передбачено встановлення мікрофонів «для інформування та оповіщення громади» в кожному населеному пункті в межах однієї ОТГ? 9. Чи витримується вимога, за умови такої побудови «системи оповіщення», автоматизованого або автоматичного приведення сигнальних технічних пристроїв протягом 3 секунд з моменту надходження відповідної команди в режим функціонування за призначенням? 10. Яким чином передбачено забезпечення резервним електроживленням з метою збереження працездатності кінцевих технічних пристроїв у разі відключення централізованого енергопостачання або відмови первинного електроживлення і чи відповідає це вимогам підпунктів 4 та 5 пункту 8 Наказу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за ваше звернення! У зв’язку з необхідністю уточнення/коригування умов закупівлі, Уповноваженою особою вирішено скасувати закупівлю
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 03 травня 2024 18:45 |
Кінець періоду оскарження: | 14 травня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 14 травня 2024 00:02 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Документи:
03 травня 2024 18:45
|
Електронний підпис |
03 травня 2024 18:36
|
протокол скасування закупівлі.docx |