Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво споруди цивільного захисту (підземного протирадіаційного укриття)
опорного закладу освіти Кожанського ліцею-гімназії з початковою школою та дошкільним відділенням Кожанської селищної ради по вулиці Шевченка, 173 в смт. Кожанка, Фастівського району, Київської області.
Очікувана вартість
64 113 105,00 UAH
UA-2024-05-01-009324-a ● 5982cc155eab472dac35ab3ea9c66238
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ І СПОРТУ КОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43948764 |
Місцезнаходження: | 08550, Україна , Київська обл., Фастівський р-н, селище міського типу Кожанка, вул.Заводська, будинок 6 |
Контактна особа: |
Любов Ланкіна +380638980668 llankina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 травня 2024 15:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2024 08:45 |
Початок аукціону: | 13 червня 2024 14:54 |
Очікувана вартість: | 64 113 105,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 320 565,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
64113105,00
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08550, Україна, Київська область, смт Кожанка, вул Шевченка, 173
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2025
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 червня 2024 08:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 червня 2024 08:47 |
від_30_04_Нова_Тендерна_документація_ПРУ_Кожанка_1 (1).docx | |
07 червня 2024 08:47 |
Додаток4.docx | |
07 червня 2024 08:47 |
Додаток5.docx | |
07 червня 2024 08:47 |
протокол змін2.docx | |
31 травня 2024 13:18 |
Додаток3.docx | |
31 травня 2024 13:18 |
Додаток1.docx | |
31 травня 2024 13:18 |
Додаток2.docx | |
31 травня 2024 13:18 |
протокол змін.pdf | |
08 травня 2024 11:16 |
протокол відповідь на звернення.pdf |
07 червня 2024 08:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
07 червня 2024 08:47 |
від_30_04_Нова_Тендерна_документація_ПРУ_Кожанка_1 (1).docx
|
|||||||||
07 червня 2024 08:47 |
Додаток4.docx
|
|||||||||
07 червня 2024 08:47 |
Додаток5.docx
|
|||||||||
07 червня 2024 08:47 |
протокол змін2.docx
|
|||||||||
31 травня 2024 13:18 |
Додаток3.docx
|
|||||||||
31 травня 2024 13:18 |
Додаток1.docx
|
|||||||||
31 травня 2024 13:18 |
Додаток2.docx
|
|||||||||
31 травня 2024 13:18 |
протокол змін.pdf
|
|||||||||
08 травня 2024 11:16 |
протокол відповідь на звернення.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
невідповідність тд законодавству в сфері цивільного захисту
Дата подання: 01 травня 2024 18:45
Дата відповіді: 03 травня 2024 13:12
Державні будівельні норми України «Захисні споруди цивільного захисту ДБН В.2.2-5:2023», затверджені Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 10.08.2023 № 702, встановлюють вимоги до проектування та будівництва захисних споруд цивільного захисту (сховищ, протирадіаційних укриттів) та споруд подвійного призначення з захисними властивостями сховищ або протирадіаційних укриттів. АСЦО повинні відповідати Наказу МВС України від 08.02.2019 №93 та Постанові КМУ від 27.09.2017 №733. Державна комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 13 березня 2024, протоколом №1 розділу III засідання зареєстрованим в КМУ за № 9166/0/1-24 від 20.03.2024, вирішила Мінінфраструктури разом з ДІАМ та іншими зацікавленими центральними органами виконавчої влади, місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування: - посилити контроль за проектуванням, експертизою та прийняттям в експлуатацію будівель та споруд різного призначення у частині обов'язковості будівництва захисних споруд цивільного захисту та/або споруд подвійного призначення. - подати пропозиції щодо обов'язкового передбачення під час видач містобудівних умов та обмежень вимог щодо будівництва захисних споруд цивільного захисту та/або споруд подвійного призначення під час спорудження житлових будинків, адміністративних та промислових споруд; - обласним та Київській міській військовим адміністраціям за участю органів місцевого самоврядування після прийняття в експлуатацію завершених будівництвом захисних споруд цивільного захисту та споруд подвійного призначення забезпечити їх обов'язкову первину технічну інвентаризацію як відповідних об'єктів нерухомого майна та постановку на облік відповідно до вимог законодавства. Правові та організаційні основи містобудівної діяльності визначені Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» ДІАМ під час прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів перевіряється дотримання норм ДБН (В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту» (далі - ДБН В.2.2-5:2023) затверджені наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 10.08.2023 № 702. Механізм прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів визначений Порядком прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України № 461 від 13.04.2011 року. Відповідно до пункту 24 Порядку, для отримання сертифіката замовник (його уповноважена особа) подає до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю заяву про прийняття в експлуатацію об’єкта та видачу сертифіката, до якої додається акт готовності об’єкта до експлуатації та документ або інформація (реквізити платежу) про внесення плати. У той же час слід зазначити, що абзацом сьомим частини другої статті 39 Закону визначено, що акт готовності об’єкта до експлуатації підписується замовником, генеральним проектувальником, генеральним підрядником або підрядником (у разі якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників), субпідрядниками, страховиком (якщо об’єкт застрахований). Згідно абзацу першого частини шостої статті 39 Закону, орган державного архітектурно-будівельного контролю повертає декларацію про готовність об’єкта до експлуатації замовникові, якщо декларація подана чи оформлена з порушенням установлених вимог, з обґрунтуванням причини у строк, передбачений для її реєстрації. Частиною сьомою статті 39 Закону визначено перелік підстав згідно яких орган державного архітектурно-будівельного контролю відмовляє у видачі сертифіката. Додатково зазначаємо, що відповідно до абзацу четвертого частини сьомої статті 39 Закону, однією з основних підстав відмови у видачі сертифіката про готовність об’єкта до експлуатації є невідповідність об’єкта проектній документації на будівництво такого об’єкта та/або вимогам будівельних норм, у тому числі щодо дотримання вимог, передбачених розділом інженерно-технічних заходів цивільного захисту, вимог пожежної та техногенної безпеки. Механізм прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів визначений Порядком прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України № 461 від 13.04.2011. Відповідно до положень статті 41 Закону, державний архітектурно - будівельний контроль - це сукупність заходів, спрямованих на дотримання замовниками, проектувальниками, підрядниками та експертними організаціями вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт (Лист ДІАМ до ГО № 652/04/13-24 від 31.01.2024). Відповідно до пункту 1 частини першої статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» будівництво - це нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об'єкта будівництва. Порядок здійснення видатків на капітальне будівництво за рахунок державних капітальних вкладень визначено Порядком державного фінансування капітального будівництва, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 (далі - Порядок № 1764). Для здійснення видатків на капітальне будівництво за рахунок державних капітальних вкладень замовники подають до відповідних органів Казначейства документи, визначені пунктом 8 Порядку № 1764, а саме: - титул об'єкта - титул на виконання проектно-вишукувальних робіт для будівництва (у разі фінансування у поточному році лише проектно-вишукувальних робіт); - договір підряду (контракт) з визначенням вартості будівництва, форм розрахунків за виконані роботи та майнової відповідальності за порушення умов договору підряду (контракту).У разі здійснення будівництва об'єкта кількома генеральними підрядниками договір підряду (контракт) подається окремо щодо кожного виконавця, для перехідних об'єктів - додатковий договір до договору підряду (контракту) на виконання робіт у поточному році; - наказ, рішення про затвердження проектно-кошторисної документації на чергу будівництва, пусковий комплекс або об'єкт; - інші документи згідно з нормативно-правовими актами. Механізм затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи визначено Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560. Проведення платежів визначені розділом ХІ «Здійснення видатків розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів» Порядку казначейського обслуговування державного бюджету за витратами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.12.2012 № 1407, зареєстрованого в Міністерстві України 17.01.2013 за № 130/22662 (далі - Порядок № 1407). Пунктом 11.2 Порядку № 1407 передбачено, що згідно із встановлених повноважень Казначейство здійснює контроль за наявністю відповідних бюджетних асигнувань для взяття бюджетних зобов'язань та відповідністю їх бюджетних зобов'язань певним бюджетним асигнуванням за їх економічними характеристиками, паспорту бюджетної програми. Відповідальність за взяті з порушенням бюджетного законодавства бюджетні зобов'язання та нецільове використання бюджетних коштів несуть розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів згідно із законом. Відповідно до пункту 2.10 Порядку № 309 органи Казначейства не реєструють зобов'язання у разі: - недотримання розпорядниками бюджетних коштів бюджетних повноважень та обмежень, які вводяться законодавчими та іншими нормативно-правовими актами; - недотримання вимог щодо оформлення поданих документів. При невиконанні вимог відповідно до Постанови КМУ від 13.04.2011 №461 та ДБН А.3.1-9:2015, ДБН В.2.2.5-5:2023 п. 11.7 введення в експлуатацію ЗСЦЗ неможливо. ДІАМ не зможе надати сертифікат про готовність об’єкта до експлуатації. Державна казначейська служба України не оплатить грошові кошти. Державна аудиторська служба України (ДАСУ) протягом 2023 року провела перевірку використання бюджетних коштів витрачених на улаштування ЗСЦЗ, в тому числі на відповідність вимогам нормам ДБН В.2.2.5-5:2023 п. 11.7. При перевірці виявлені факти порушень законодавства. Постановою КМУ № 417 від 12 квітня 2024 передбачено створення комісії з розгляду проектів з будівництва, реконструкції, капітального ремонту захисних споруд цивільного захисту у закладах загальної середньої освіти. В разі недотримання вимог ДБН В.2.2.5-5:2023 п. 11.7 такі проекти погоджуватися комісією не будуть і субвенція на них не виділятиметься. Орієнтовна Вартість системи оповіщення становить 536 тис. грн. за одиницю (https://www.telegrafia.eu/en/download-pdf/), (ecobudbezpeka@ecobb.com.ua). Просимо внести зміни до ТД та ПКД з метою приведення їх до вимог чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякую за зауваження. Все вищезазнечене прийнято до уваги, повну відповідь надамо протягом двох робочих днів
Оплата
Дата подання: 02 травня 2024 09:29
Дата відповіді: 03 травня 2024 13:11
Доброго дня! Після оплата на суму 64 мільйони може виконати дуже вузька кількість компаній. Прошу змінити умови оплати хоча б з 50% попердньою оплатою
Відповідь: Доброго дня. Договір передбачає можливість надання проміжних актів виконаних робіт і оплату частини роботи після її виконання. На ризики попередньої оплати ми не готові піти.
невідповідність тд законодавству в сфері цивільного захисту
Дата подання: 31 травня 2024 13:26
Дата відповіді: 31 травня 2024 14:07
Шановний замовнику! Ми подали вимогу до ТД, дотримання вимог ДБН В.2.2-5:2023 "«Захисні споруди цивільного захисту", стосовно улаштування систем оповіщення в ЗСЦЗ, 01.05.2024 18:45. Ви своєю відповідю від 03.05.2024 13:12 наголосили що надасте повну відповідь надамо протягом двох робочих днів, але цього не виконали,тому повторно просимо надати відповідь на нашу вимогу від 01.05.2024 18:45.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення, уважно вивчивши питання повідомляємо, що проектна документація складена до чинного законодавства. Разом з тим отримано позитивний експертний висновок Реєстраційний номер EX01:2933-6506-2998-5427 ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 46624 від 11 квітня 2024, система оповіщення передбачена проектною документацією.
Щодо формування договірної ціни
Дата подання: 06 червня 2024 13:13
Дата відповіді: 07 червня 2024 08:31
Шановний Замовнику, повідомляємо, що відповідно до змін до Додатку 4 до тендерної документації зазначено: СТАЛО: 2.7. Договірна ціна з цим договором є динамічною на весь обсяг та час виконання робіт за цим договором. Разом з тим відповідно до п. 21 Додатку 4 до тендерної документації зазначено, що невід'ємною частиною Договору є, серед іншого, договірна ціна (тверда). Оскільки укладений договір не повинен відрізнятись від умов пропозиції, ми не розуміємо, яку ж договірну ціну встановлювати - тверду чи динамічну. Просимо надати пояснення щодо суперечності вимог тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякую за звернення, невідповідності будуть виправлені. Ціна динамічна
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-05-01-009324-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВ-СТАНДАРТ", Код ЄДРПОУ:34495637
Дата подання: 12 травня 2024 15:59
Дата подання: 12 травня 2024 15:59
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 травня 2024 16:33
рішення від 14.05.2024 № 8476.pdf
Дата публікації: 14 травня 2024 16:33
інформація про резолютивну частину рішення від 21.05.2024 № 8899.pdf
Дата публікації: 22 травня 2024 11:58
рішення від 21.05.2024 № 8899.pdf
Дата публікації: 23 травня 2024 18:35
Коментар замовника щодо усунення порушення: На підставі рішення Комісії АМКУ від 21.05.2024 р. № 8899-р/пк-пз, а також відповідно до п.54 Особливостей № 1178 Замовник вносить зміни до тендерної документації (зміни додаються).
Дата виконання рішення замовником: 31 травня 2024 13:22
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро