Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт операційних, на 4-му поверсі головного корпусу комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Київська обласна дитяча лікарня» (КНП КОР «КОДЛ») за адресою: вул. Хрещатик 83, м. Боярка, Київської області
Очікувана вартість
29 293 011,00 UAH
UA-2024-05-01-005281-a ● 38e322cb9bb6489aa6f07c49ebec000c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київська обласна дитяча лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01994451 |
Місцезнаходження: | 08150, Україна , Київська обл., Боярка, вулиця Хрещатик будинок 83 |
Контактна особа: |
Мостіпан Лідія Вікторівна 380459836803 kodl.tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 травня 2024 12:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 29 293 011,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 146 465,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт операційних, на 4-му поверсі головного корпусу комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Київська обласна дитяча лікарня» (КНП КОР «КОДЛ») за адресою: вул. Хрещатик 83, м. Боярка, Київської області
Капітальний ремонт операційних, на 4-му поверсі головного корпусу комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Київська обласна дитяча лікарня» (КНП КОР «КОДЛ») за адресою: вул. Хрещатик 83, м. Боярка, Київської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт операційних, на 4-му поверсі головного корпусу комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Київська обласна дитяча лікарня» (КНП КОР «КОДЛ») за адресою: вул. Хрещатик 83, м. Боярка, Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08150, Україна, Київська область, Боярка, вулиця Хрещатик будинок 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 травня 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 травня 2024 12:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 травня 2024 12:26 |
ТД операційні 4 поверх 01.05.24.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Замовник вимагає надання переможцем достовірної інформації про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом
Дата подання: 08 травня 2024 20:36
Дата відповіді: 10 травня 2024 17:38
Відповідно до пункту 3 «Проект договору про закупівлю» Розділу 6 тендерної документації замовником встановлено вимогу щодо надання переможцем достовірної інформації про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Надайте будь ласка роз’яснення, чому ви вимагаєте цю інформацію всупереч нормам чинного законодавства, враховуючи, що згідно з пунктом 17 Особливостей Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. Дякуємо за ваше звернення та повідомляємо, що п. 2 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
У разі якщо переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників.
Пунктом 3 «Проект договору про закупівлю» Розділу 6 тендерної документації визначено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Вимоги визначені ТД відповідають вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі»
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
У разі якщо переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників.
Пунктом 3 «Проект договору про закупівлю» Розділу 6 тендерної документації визначено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Вимоги визначені ТД відповідають вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі»
Замовник вимагає фінансову звітність за ЧОТИРИ РОКИ
Дата подання: 08 травня 2024 21:51
Дата відповіді: 10 травня 2024 17:40
Шановний Замовник!
Вимога щодо підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», в редакції, яка визначена у тендерній документації, суперечить нормам ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 3 статті 16 Закону у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу РІЧНОГО доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
1. Що таке «СЕРЕДНЬОРІЧНИЙ ДОХІД» у фінансовій звітності відповідно до законодавства?
2. Чому ви вимагаєте фінансову звітність за ЧОТИРИ РОКИ, а не за РІК, враховуючи, що Законом передбачений РІЧНИЙ дохід (виручка)?
3. Потім ви надаєте визначення «річному ОБОРОТУ», при цьому Законом встановлено вимогу щодо підтвердження обсягу річного ДОХОДУ (ВИРУЧКИ).
4. Також ви вимагаєте надання підтверджуючих документів, а саме копії балансу, копії звіту про фінансові результати та копії звіту про рух грошових коштів за ЗВІТНІЙ ПЕРІОД та чотири попередні роки. Відповідно до статті 13 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» ЗВІТНИМ ПЕРІОДОМ для складання фінансової звітності є КАЛЕНДАРНИЙ РІК. Таким чином, учасникам вже необхідно надати фінансову звітність не за чотири роки, а за п’ять років (2023 та 2022, 2021, 2020, 2019).
З метою уникнення спірних питань під час розгляду тендерних пропозицій та подання скарг до АМКУ щодо дискримінаційних вимог встановлених замовником, просимо привести тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. Дякуємо за ваше звернення та повідомляємо, ТД визначено, що Учасник повинен надати підтвердження, що його фінансова спроможність є такою, що відповідає критерію, за умови:
– якщо очікувана вартість закупівлі менше 75 млн. грн., то мінімальний розмір середньорічного доходу за останні 4 календарні роки повинен становити не менше ніж 30% очікуваної вартості предмета закупівлі;
– якщо очікувана вартість закупівлі більше 75 млн. грн., то середньорічний доходу за останні 4 календарні роки повинен бути не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Під річним оборотом розуміються загальні надходження протягом року відповідно до звіту про рух грошових коштів.
Підтверджуючими документами є
1. Копії балансу Учасника (форма № 1) за звітний період та чотири попередні календарні роки *.
*у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у п.2 кваліфікаційних критеріїв, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього.
Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за звітний період та чотири попередні календарні роки.
2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за звітний період та чотири попередні календарні роки.*
*Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за звітний період та чотири попередні календарні роки.
3. Копія звіту про рух грошових коштів за звітний період та чотири попередні календарні роки.
Новоутворені підприємства подають фінансову звітність за період, що обліковується з дня їх реєстрації відповідно до вимог законодавства.
Учасник має підтвердити, що фінансова звітність була прийнята відповідним державним органом (для підтвердження надати квитанцію № 2). Якщо звітність подавалася не через електронний ресурс, то учасник надає відповідний документ чи звітність з відміткою, що підтверджує її прийняття.
Середньорічним доходом у розумінні даної документації є сукупний дохід Учасника за 4 останні календарні роки (2023,2022,2021,2020) розділений на 4.
У складі пропозиції Учасник повинене надати фінансову звітність за 2023 та 2022, 2021, 2020, 2019 роки.
– якщо очікувана вартість закупівлі менше 75 млн. грн., то мінімальний розмір середньорічного доходу за останні 4 календарні роки повинен становити не менше ніж 30% очікуваної вартості предмета закупівлі;
– якщо очікувана вартість закупівлі більше 75 млн. грн., то середньорічний доходу за останні 4 календарні роки повинен бути не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Під річним оборотом розуміються загальні надходження протягом року відповідно до звіту про рух грошових коштів.
Підтверджуючими документами є
1. Копії балансу Учасника (форма № 1) за звітний період та чотири попередні календарні роки *.
*у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у п.2 кваліфікаційних критеріїв, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього.
Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за звітний період та чотири попередні календарні роки.
2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за звітний період та чотири попередні календарні роки.*
*Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за звітний період та чотири попередні календарні роки.
3. Копія звіту про рух грошових коштів за звітний період та чотири попередні календарні роки.
Новоутворені підприємства подають фінансову звітність за період, що обліковується з дня їх реєстрації відповідно до вимог законодавства.
Учасник має підтвердити, що фінансова звітність була прийнята відповідним державним органом (для підтвердження надати квитанцію № 2). Якщо звітність подавалася не через електронний ресурс, то учасник надає відповідний документ чи звітність з відміткою, що підтверджує її прийняття.
Середньорічним доходом у розумінні даної документації є сукупний дохід Учасника за 4 останні календарні роки (2023,2022,2021,2020) розділений на 4.
У складі пропозиції Учасник повинене надати фінансову звітність за 2023 та 2022, 2021, 2020, 2019 роки.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРУМ БІЛДІНГ КОМПАНІ" |
29 263 558,53
UAH з ПДВ
|
29 263 558,53
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРУМ БІЛДІНГ КОМПАНІ" #40852022 |
Переможець |
29 263 558,53
UAH з ПДВ
|
10 червня 2024 15:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2024 16:36
|
ДУ №2 до №198.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2024 16:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2024 16:35
|
ДУ №1 до №198.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2024 16:34
|
Електронний підпис | укладений |
15 липня 2024 17:55
|
4 поверх.pdf | укладений |
15 липня 2024 17:54
|
Дог.№198 від 15.07.24.pdf | укладений |
15 липня 2024 17:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни вносяться до строків попередньої оплати, без зміни істотних умов договору |
Номер договору про закупівлю: | 198 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни вносяться до строків попередньої оплати, без зміни істотних умов договору |
Номер договору про закупівлю: | 198 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |