Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (код ДК 021:2015 - 32320000-2) комплект мультимедійного обладнання (інтерактивна дошка, мультимедійний проєктор з короткофокусним об'єктивом і програмне забезпечення)
Очікувана вартість
577 809,00 UAH
UA-2024-05-01-004551-a ● 987ca6a842f04553995d8cfa8e087952
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ПОПЕЛЬНАСТІВСЬКИЙ ЦЕНТР ІЗ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ" ПОПЕЛЬНАСТІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43954092 |
Вебсайт: | https://vopopelnaste.klasna.com/ |
Місцезнаходження: | 28062, Україна , Кіровоградська обл., Олександрійський р-н, село Попельнасте, вул.Соборна, будинок 3 |
Контактна особа: |
Лариса Горова +380669354813 popelnaste_cozu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 травня 2024 11:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 577 809,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 889,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178, технічні, якісні та кількістні характеристики в додатку 2 до ТД, ДБ - 404647 грн., МБ - 173162 грн.
закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178, технічні, якісні та кількістні характеристики в додатку 2 до ТД, ДБ - 404647 грн., МБ - 173162 грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 комплект
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (код ДК 021:2015 - 32320000-2) комплект мультимедійного обладнання (інтерактивна дошка, мультимедійний проєктор з короткофокусним об'єктивом і програмне забезпечення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
28000, Україна, Кіровоградська область, Олександрійський район, за адресами закладів загальної середньої освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата поставленого Товару здійснюється протягом 30 банківських днів з дня поставки (цей строк може продовжуватися у разі затримки надходження бюджетних коштів) згідно видаткових накладних. В такому разі оплата Замовником за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 травня 2024 11:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 травня 2024 11:50 |
ТД мультимед. обладн. .docx | |
01 травня 2024 11:50 |
Додаток 4 .docx | |
01 травня 2024 11:50 |
Додаток 3 .doc | |
01 травня 2024 11:50 |
Додаток 1 .docx | |
01 травня 2024 11:50 |
Додаток 2 .docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо реєстрації торгової марки
Дата подання: 01 травня 2024 22:19
Дата відповіді: 02 травня 2024 10:27
Шановний Замовнику, згідно з вимогами пункту 8 Додатку 2 Учасники повинні надати у складі своїх пропозицій Свідоцтво на знак для товарів і послуг з додатками від ДП «Український інститут інтелектуальної власності» з зображенням знаку та дійсний на момент розкриття тендерних пропозицій (на торговельну марку інтерактивної дошки), що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні. Зазначена Вами вимога є дискримінаційною та такою, що порушує основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі» виходячи з наступного. По-перше, відповідно до Наказів Міністерства освіти і науки України №574 від 29.04.2020 року «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» та №1440 від 02.11.2017 року «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти» засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, та обов’язковими методичними матеріалами для різних видів робіт відповідно до освітніх та навчальних програм. Жоден з Наказів МОН не зазначає, що навчальне обладнання повинно обов’язково мати Свідоцтво на знак для товарів і послуг, оскільки воно не підтверджує якість обладнання. Вищезазначені Накази забезпечують єдині підходи і вимоги до рівня надання освітніх послуг та однакові умови для всіх здобувачів освіти, визначають загальні та спеціальні вимоги до навчального обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що буде використовуватись в цих закладах. Здійснюючи закупівлі для освітніх закладів Замовники зобов’язані дотримуватися Наказів МОН та не вимагати зайвих документів. По-друге, Учасники, які не мають зазначеного Вами НЕОБОВ’ЯЗКОВОГО відповідно до українського законодавства Свідоцтва на знак для товарів і послуг позбавлені можливості взяти участь у Вашій закупівлі, оскільки строк отримання такого Свідоцтва по скороченій процедурі становить мінімум 7 місяців, а по звичайній процедурі – до двох років. З цього випливає, що Ви навмисне встановили таку вимогу з метою обмеження конкуренції у даній закупівлі та надання переваги конкретному Постачальнику. По-третє, зазначена Вами вимога є прямим порушенням Закону України "Про публічні" закупівлі, оскільки участь у Вашій закупівлі зможуть взяти лише ті Учасники, які зареєструють торгову марку в Україні. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вищезгаданого Закону участь у публічних закупівлях можуть брати всі Постачальники, в тому числі нерезеденти. Крім цього, обмеження щодо країни походження товару, місця виробництва, місця реєстрації торгової марки встановлюються виключно санкційними нормами законодавства України. Відсутність реєстрації торгової марки в Україні жодним чином не впливає на якість обладнання, рівень гарантійного сервісу, досвід та репутацію Постачальника. Ще одним доказом того, що Ви встановили таку вимогу з метою обмеження конкуренції у даній закупівлі та надання переваги конкретному Постачальнику, який має такий документ, є те, що Ви вимагаєте зазначене вище Свідоцтво ТІЛЬКИ НА ДОШКУ. Тобто реєстрація торгової марки проектора Вас не цікавить (тому що вигідний Вам Постачальник зареєстрував торгові марки лише на інтерактивну дошку)?! Ви, як Замовник, не маєте право обмежувати коло Учасників публічної закупівлі. Крім цього, законодавство України не зобов'язує Постачальників реєструвати торгівельну марку та не забороняє здійснювати продаж, розповсюдження та обслуговування обладнання без такої реєстрації!!! Звертаємо Вашу увагу на РІШЕННЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ № 17446-р/пк-пз від 29.07.2021 року (посилання на закупівлю для ознайомлення з рішенням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-06-001878-b), у якому розглядалося питання щодо надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Згідно даного рішення вимога Замовника щодо надання такого Свідоцтва вважається ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ по відношенню до інших суб’єктів господарювання та такою, що ПОРУШУЄ вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Тому, вимагаємо дотримуватися вимог чинного законодавства України, позиції Антимонопольного комітету України, внести зміни до Додатку 2 та видалити пункт 8 щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг з додатками від ДП «Український інститут інтелектуальної власності» з зображенням знаку та дійсний на момент розкриття тендерних пропозицій (на торговельну марку інтерактивної дошки), що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні (Для перевірки відповідності надати посилання на реєстр Мін-економіки з підтвердженою інформацією).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. Замовник зацікавлений в закупівлі обладнання, яке буде використовуватись не один рік. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивної дошки), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні, не передбачає, що виробництво даної продукції відбувається на території України. Дане свідоцтво підтверджує, що ТМ зареєстрована на території України. Цією вимогою ми, як замовник, забезпечуємо та вберігаємо себе від постачання неякісних товарів невідомого походження. Адже відомо, що на ринку України є безліч моделей обладнання, які неможливо відремонтувати та звернутися за сервісним обслуговуванням. При витрачанні бюджетних коштів, для нас важлива надійність обладнання. Саме тому Замовник включив таку вимогу в тендерну документацію. Дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та є гарантією того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво – додаткове підтвердженням для Замовника гарантійного строку та зобов'язань у разі звернення за сервісним та гарантійним обслуговуванням. Стосовно дискримінаційності цієї вимоги, звертаємо вашу увагу, що в розділі ІІІ Тендерної документації зазначено що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. До того ж, відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Зауважуємо, що встановлена умова щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивної дошки), що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні, не може обмежувати конкуренцію так, як отримання даного свідоцтва не є предметом обмежень, що відносяться до відкритого провадження господарської діяльності на комерційних засадах будь-яких суб'єктів господарювання у відповідній сфері продажу товару, який є предметом даної закупівлі. Натомість така умова може достовірно підтвердити статус учасника, який має усвідомлення про захист власних або корпоративних прав пов'язаних із використанням торговельної марки виробника. До того дана умова не порушує прав будь-якого суб'єкта господарювання, який має намір взяти участь у публічній закупівлі, та може надати відповідне свідоцтво, навіть якщо воно не на його ім'я. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесенню змін Виконання такої вимоги можуть забезпечити, як мінімум два виробники такого товару, що підтверджує наявність конкуренції та відсутність дискримінації в цій частині. На підтвердження цього надаємо ідентифікатори закупівель, де надано відповідне Свідоцтво від різних виробників: UA-2021-08-09-008887-a UA-2021-06-07-002014-a Таким чином, зазначена вимога жодним чином не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників, та в свою чергу повністю відповідає нормам чинного законодавства України, в т.ч. Закону 3689, і правомірно встановлена в порядку абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону 922. Ви не позбавлені можливості отримати таке свідоцтво для участі у даній закупівлі. Право на одержання свідоцтва у порядку, встановленому Законом 3689 , має будь-яка особа, об’єднання осіб або їх правонаступники. ДП «Український інститут інтелектуальної власності» надає Свідоцтво на знак для товарів та послуг (з додатками) терміном дії 10 років, а не на кожну окрему закупівлю. Аналогічна позиція викладена у пункті 1 рішенні Антимонопольного комітету України №19699 -р/пк-пз від 30.08.2021.
Обмеження конкуренції
Дата подання: 01 травня 2024 22:23
Дата відповіді: 02 травня 2024 10:27
Шановний Замовнику, відповідно до вимог пункту 7 Додатку 2 до Тендерної документації Ви вимагаєте, що учасник повинен надати можливість підвищення компетенції користувачів шляхом проходження онлайн навчання стосовно використання можливостей програмного забезпечення вчителями від розробників цього програмного забезпечення, розміщених на спеціалізованих ресурсах, які мають ліцензію на підвищення кваліфікації, з можливістю отримання сертифікату по проходження курсу. Звертаємо Вашу увагу, що Міністерство освіти і науки України не має у своєму підпорядкуванні установ, що мають спеціалізовані ресурси з ліцензією на підвищення кваліфікації по використанню програмного забезпечення конкретної торгової марки. В такому разі виникає питання, яку чинність будуть мати такі сертифікати і для чого вони взагалі будуть потрібні вчителю? Розміщення таких курсів на сайтах інших установ, що не підпорядковані МОН, є платним, тобто додається до вартості запропонованого Вам обладнання. Кожен Постачальник при здійсненні монтажу може провести навчання по користуванню своїм обладнанням. Для цього в тендерній документації достатньо зазначити вимогу про необхідність надання Гарантійного листа про проведення майстер-класу по користуванню інтерактивним обладнанням та програмним забезпеченням. Проаналізувавши Вашу вимогу, можна зробити висновок, що Ви встановили її з метою надання переваги одному КОНТКРЕНОМУ Постачальнику та в результаті закупите обладнання по вищій ціні, ніж Вам би могли запропонувати інші Учасники. Тож, чи вартий зазначений Вами «намальований» сертифікат додатково витрачених бюджетних коштів? Крім цього, наголошуємо, що предметом Вашої закупівлі є ТОВАРИ, а надання можливості підвищення кваліфікації – це послуги, до того ж із залученням посередників (установ, що мають спеціалізовані ресурси з ліцензією на підвищення кваліфікації). Тому, виникає сумнів щодо правильності визначення Вами предмета закупівлі та законності встановлення вимоги щодо надання можливості підвищення кваліфікації. Враховуючи вищезазначене, вимагаємо дотримуватися принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до пункту 7 Додатку 2 Тендерної документації та викласти його в наступній редакції – «7. Гарантійний лист про проведення майстер-класу по користуванню інтерактивним обладнанням та програмним забезпеченням».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учасник закупівлі, просимо звернути увагу що відповідно до п. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. Тендерна документація замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та Наказами Міністерства освіти і науки України. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. А для того, щоб безпосередні користувачі могли вільно користуватися даним високовартісним обладнанням та використовувати всі його можливості для покращення рівня навчального процесу, вважаємо за необхідне проведення навчання по роботі з таким обладнанням та програмним забезпеченням. Більшість навчального процесу проходять дистанційно і викладачам потрібно адаптуватись до нових умов роботи. Здійснювати освітню діяльність мають право всі, хто має відповідний КВЕД діяльності. Замовник промоніторивши ринок України , на рахунок курсів підвищення кваліфікації для вчителів виявив як мінімум два учасника, які можуть пропонувати це. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесення змін.
Щодо програмного забезпечення
Дата подання: 01 травня 2024 22:27
Дата відповіді: 02 травня 2024 10:28
Шановний Замовнику, у Додатку 2 у вимогах до програмного забезпечення Ви зазначаєте "Необмежений за часом і типом пристрою доступ до навчальних матеріалів щодо практичного використання програмних інструментів запропонованого програмного забезпечення для створення інтерактивного контенту українською мовою. Відео матеріал тривалістю не менше 9 годин ефірного часу" (надати посилання для перевірки). Зазначена Вами вимога є цілком диcкримінаційною, оскільки підлаштована саме під конкретного Постачальника. Чому саме 9 годин ефірного часу? Хто встановив, що цього часу достатньо? Наказ МОН №574 взагалі не встановлює таких вимог. Для ознайомлення з функціоналом програмного забезпечення достатньо одного відео та/або однієї інструкції та/або завантаження пробної версії програмного забезпечення. Своєю вимогою Ви навмисне обмежили коло Учасників, які бажають взяти участь у Вашій закупівлі та готові навіть провести Вам безкоштовні навчання по користуванню програмним забезпеченням. Просимо Вас не порушувати принципи здійснення публічних закупівель, що передбачені Законом України "Про публічні закупівлі", а саме - щодо недискримінації Учасників та прибрати наступну вимогу "Необмежений за часом і типом пристрою доступ до навчальних матеріалів щодо практичного використання програмних інструментів запропонованого програмного забезпечення для створення інтерактивного контенту українською мовою. Відео матеріал тривалістю не менше 9 годин ефірного часу (надати посилання для перевірки)".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі", тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. Тендерна документація Замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та Наказами Міністерства освіти України. Крім того, Замовником не встановлено дискримінаційних вимог до учасників, технічні вимоги передбачають надання еквівалентного товару. Якщо Ваша пропозиція є еквівалентною до встановлених технічним вимог у тендерній документації, то вона буде вважатися такою, що відповідає вимогам тендерної документації. Замовник зацікавлений в закупівлі якісного товару та програмного забезпечення, який не втратить своєї актуальності в найближчі роки, і, особливо, програмного забезпечення, що повинно бути сучасним і оновлюватися. Програмне забезпечення для інтерактивного обладнання — чи не найважливіша частина інтерактивних комплексів для якісного та відчутного покращення навчального процесу. Навчальна програма передбачає вивчення різних дисциплін в різних класах. Зазначаємо, що Замовником було промоніторено всіх постачальників в Україні інтерактивного обладнання та програмного забезпечення і виявлено, що запропонувати еквівалент можуть мінімум 2 виробники/дистриб’ютори. Тому Ваше зауваження стосовно не можливості запропонувати товар не є обґрунтованим. Мінімум 9годин навчального контенту потрібно для формування знань про інтерактивне обладнання та програмні забезпечення. Головна ціль: набуття навичок практичного володіння інтерактивними сервісами та інструментами для створення інтерактивних завдань, використання інформаційних та комунікаційних технологій, використовувати знання, отримані в процесі вивчення курсу для сучасного навчального процесу. Якщо ваша пропозиція буде містити більше за часом відео матеріалу, для можливості більш якісної підготовки навчального контенту, то ваша пропозиція буде відповідати вимогам тендерної документації.
Дискримінаційна вимога Замовника
Дата подання: 01 травня 2024 22:29
Дата відповіді: 03 травня 2024 08:09
Шановний Замовнику, у Додатку 2 до Тендерної документації в описі до інтерактивної дошки Ви зазначаєте, що гарантія повинна надаватись в електронному вигляді з забезпеченням можливості реєстрації придбаного товару на сайті виробника в установленому ним порядку. Для підтвердження надати посилання на сайт з можливістю перевірки зазначеної інформації. Ми погоджуємося з тим, що гарантія на інтерактивну дошку має становити не менше 3 років. Проте вимога щодо того, що гарантія повинна надаватись в електронному вигляді з забезпеченням можливості реєстрації придбаного товару на сайті виробника в установленому ним порядку та щодо того, що у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати посилання на сайт з можливістю перевірки зазначеної інформації є повністю безпідставними. По-перше, звертаємо Вашу увагу на те, що кожен виробник має свій порядок оформлення гарантійних зобов’язань. У одних виробників це може бути гарантійний талон, що оформлений в паперовому вигляді, в той час як у інших гарантійні зобов’язання підтверджуються в електронному вигляді. І це не означає, що той чи інший виробник не виконає своїх зобов’язань. Тому Ваша вимога щодо надання електронних посилань суттєво обмежує участь у закупівлі тих Учасників, що пропонують обладнання, виробники якого просто не містять на своєму сайті необхідної Вам інформації. По-друге, виникає питання чому Ви вимагаєте надання такої інформації лише щодо інтерактивних дошок. В той час як предметом закупівлі є також проектори. З цього можна зробити висновок, що дана вимога розрахована на конкретного виробника інтерактивних дошок. По-третє, Наказ МОН №574 від 29.04.2021 року не містить особливих вимог щодо порядку оформлення гарантійних зобов’язань на інтерактивне обладнання, а лише зазначає його мінімальний строк. Враховуючи вищезазначене, з метою дотримання законодавства у сфері публічних закупівель вимагаємо внести зміни до Додатку 2 Тендерної документації та видалити наступну вимогу: «Гарантія повинна надаватись в електронному вигляді з забезпеченням можливості реєстрації придбаного товару на сайті виробника в установленому ним порядку. Для підтвердження надати посилання на сайт з можливістю перевірки зазначеної інформації».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дискримінаційна вимога Замовника
Шановний Учасник! Дякуємо Вам за виявлений інтерес до нашої закупівлі!
Ми детально ознайомились із Вашим зверненням і повідомляється Вам наступне.
Згідно із законопроектом №4185 "Про внесення змін до Закону України «Про захист прав споживачів» щодо гарантійних зобов’язань в електронному вигляді". Закон передбачає діджиталізацію бізнес-процесів та покращення сервісу, що надається споживачу при гарантійному обслуговуванні товарів. Для досягнення цієї мети актом пропонується встановити на законодавчому рівні надання експлуатаційних документів в електронному
вигляді при гарантійному обслуговуванні товарів. Так, у ст. 7 Закону «Про захист прав споживачів» уточнюється, що суб’єкт господарювання може надавати споживачеві доступ до експлуатаційних документів на технічно складні товари (паспорту або будь-якого іншого документу, що додається до товару) в електронному вигляді. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Зробивши аналіз ринку знайшли мінімум два постачальника які надають гарантію в електронному вигляді. Замовник у своїй діяльності дотримується виключно норм чинного законодавства, жодним чином не дискримінує Учасників процедури закупівлі.
Дякуємо за Ваше звернення!
Шановний Учасник! Дякуємо Вам за виявлений інтерес до нашої закупівлі!
Ми детально ознайомились із Вашим зверненням і повідомляється Вам наступне.
Згідно із законопроектом №4185 "Про внесення змін до Закону України «Про захист прав споживачів» щодо гарантійних зобов’язань в електронному вигляді". Закон передбачає діджиталізацію бізнес-процесів та покращення сервісу, що надається споживачу при гарантійному обслуговуванні товарів. Для досягнення цієї мети актом пропонується встановити на законодавчому рівні надання експлуатаційних документів в електронному
вигляді при гарантійному обслуговуванні товарів. Так, у ст. 7 Закону «Про захист прав споживачів» уточнюється, що суб’єкт господарювання може надавати споживачеві доступ до експлуатаційних документів на технічно складні товари (паспорту або будь-якого іншого документу, що додається до товару) в електронному вигляді. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Зробивши аналіз ринку знайшли мінімум два постачальника які надають гарантію в електронному вигляді. Замовник у своїй діяльності дотримується виключно норм чинного законодавства, жодним чином не дискримінує Учасників процедури закупівлі.
Дякуємо за Ваше звернення!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "РИБАК ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА" |
576 000,00
UAH з ПДВ
|
576 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "РИБАК ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА" #3014615525 |
Переможець |
576 000,00
UAH з ПДВ
|
09 травня 2024 15:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2024 08:19
|
Договір №186-01 від 15.05.2024р..pdf | укладений |
15 травня 2024 08:17
|