Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

стіл кавовий
Очікувана вартість
2 349,00 UAH
UA-2024-05-01-003789-a 048d7386143649878d738dd38a8535fc
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Вовк

+380938262787 kzcpmsd2@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 травня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 2"
Код ЄДРПОУ: 38783657
Місцезнаходження: 69120, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. АВРАМЕНКА, 4
Контактна особа: Яна Вовк
+380938262787
kzcpmsd2@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
стіл кавовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69120, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Авраменка, б.4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024  —  30 травня 2024
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Тендерна документація

01 травня 2024 11:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮСК УКРАЇНА"
#37642136
Переможець 2 349,00
UAH з ПДВ
01 травня 2024 11:24

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 травня 2024 10:00
Протокол про механічну помилку.PDF укладений
02 травня 2024 09:59
Електронний підпис зміни до договору
02 травня 2024 09:57
Протокол про механічну помилку.PDF зміни до договору
02 травня 2024 09:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
02 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уповноваженою особою під час здійснення публікації річного плану № UA-P-2024-05-01-004848-a та оприлюдненні звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель № UA-2024-05-01-003789-a за предметом закупівлі стіл кавовий за ДК 021:201539120000-9 Єдиного закупівельного словника була допущена механічна помилка, а саме: сума річного плану та сума укладеного договору внесена на 6 копійок меньша.
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 квітня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Уповноваженою особою під час здійснення публікації річного плану № UA-P-2024-05-01-004848-a та оприлюдненні звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель № UA-2024-05-01-003789-a за предметом закупівлі стіл кавовий за ДК 021:201539120000-9 Єдиного закупівельного словника була допущена механічна помилка, а саме: сума річного плану та сума укладеного договору внесена на 6 копійок меньша.