Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА |
Код ЄДРПОУ: | 05465258 |
Місцезнаходження: | 04073, Україна , Київська обл., Київ, провулок Куренівський,15-А. м. Київ |
Контактна особа: |
ІКОНОС Давид 380444682106 cheu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 травня 2024 10:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 травня 2024 18:00 |
Очікувана вартість: | 3 630 486,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 304,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюються у безготівковій формі в національній валюті України протягом 30 (тридцяти) робочих днів шляхом прямого перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника, що вказаний в даному Договорі та при наявності бюджетного фінансування на підставі наступних документів: - Акту виконаних робіт (наданих послуг); - наявності зареєстрованої Податкової накладної в ЄРПН. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 травня 2024 10:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 травня 2024 10:25 |
ТД_Ремонт переходу_Оболонь.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-05-000001 ● 224a57fdfe6347cdb96c229028b1262c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 червня 2024 09:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.06.2024 № 14-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом
Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2
зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного
офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення
моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток до наказу Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби в
Луганській області
Від 04.06.2024 № 14-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі
Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-
порталі Уповноваженого
органу
1. UA-2024-05-01-002264-a 01.05.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення
(порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації,
оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-06 13:43:01
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури «45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з ремонту підземного пішохідного переходу вестибюлю № 2 станції метро «Оболонь»)» (ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-05-01-002264-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-07 11:10:22
Пояснення на запит
Кількість товару, технічні та якісні характеристики товару, розмір витрат по вищезазначеній закупівлі визначені КП «ШЕУ Оболонського району» на підставі такого.
Відповідно до Статуту КП «ШЕУ Оболонського району» підприємство створено з метою отримання прибутку з метою отримання прибутку від здійснення господарської діяльності, яка спрямована на задоволення суспільних потреб у забезпеченні безпечного руху транспорту та пішоходів на закріпленій за ним вулично-дорожній мережі, виконання робіт з утримання її та ремонту. Закупівля обумовлена необхідністю дотримання комплексного підходу, та одночасного приведення до належного технічного стану суміжних балансових об’єктів КП «ШЕУ Оболонського району», а потреба у виконанні зазначених робіт виникла, оскільки, на виконання розпорядження ВО КМР (КМДА) від 23.09.2021р №2045, КК «Київавтодор» розпочала реалізацію заходів з південної частини переходу - реконструкцію входу/виходу з підземного пішохідного переходу вестибюлю № 2 станції метро Оболонь.
Також відзначаємо, що для виконання виробничих потреб у 2024 році складені відповідні кошториси, у тому числі на поточне утримання та поточний ремонт. Дані кошториси є основою затвердженого наказом Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.12.2023 № Н-317 Фінансового плану комунального підприємства «Шляхово - експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Оболонського району» м. Києва на 2024 рік.
Відповідно до «Аналізу дохідної частини» вищезазначеного Фінансового плану планується реалізувати заходи загальною вартістю – 269 859 000,00 грн з ПДВ, з яких: 157 471 000,00 грн з ПДВ на поточне утримання; 63 942 000,00 грн з ПДВ на поточний ремонт.
Технічні ж та якісні характеристики предмета закупівлі зазначаються у Додатку 3 до тендерної документації, де визначаються обсяги надання послуг, умови їх виконання та інші вимоги.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, суб'єкта управління об'єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб'єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Повідомляємо, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710, із змінами (далі Постанова № 710) обов'язок забезпечити, зокрема оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб'єкта управління об'єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб'єктом господарювання державного сектору економіки) встановлено для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб'єктів господарювання державного сектору економіки (п. 41 Постанови № 710). Разом з тим, виходячи з нормативних визначень понять головний розпорядник бюджетних коштів, розпорядник бюджетних коштів (наведених у статті 2 Бюджетного кодексу України) та суб'єкт господарювання державного сектору економіки (наведене у статті 22 Господарського кодексу України), КП «ШЕУ Оболонського району» не є ані головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), ані суб'єктом господарювання державного сектору економіки. При цьому, наказом Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 10.01.2024 №Н-5 «Про визначення одержувачів бюджетних коштів у 2024 році» КП «ШЕУ Оболонського району» визначено одержувачем бюджетних коштів. Зважаючи на викладене, у Підприємства відсутній обов'язок забезпечувати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі згідно з вимогами Постанови № 710. Але слід зауважити, що КП «ШЕУ Оболонського району» публікує вищевказану інформацію у власному кабінеті на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» kyivaudit.gov.ua (Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Очікувану вартість закупівлі, яка склала 3 630 486,00 грн з ПДВ, визначена відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708, на підставі проведеного обстеження та розробленого кошторисного розрахунку вартості, враховуючи кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Додатки:
1. Фінансовий план ШЕУ Оболонського району на 2024 рік;
2. Заявка на проведення закупівлі послуг від 26.04.2024;
3. Зведений кошторисний розрахунок, складений станом на 09.04.2024.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) моніторинг відкритих торгів здійснюється Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі». Щодо Закупівлі здійснено моніторинг органом державного фінансового контролю, зареєстрований в електронній системі закупівель за ідентифікатором № UA-M-2024-06-05-000001, дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.06.2024 № 14-3, за результатом якого органами фінансового контролю 18.06.2024 в електронній системі закупівель оприлюднено Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-05-01-002264-a (далі-Висновок). У даному Висновку органу державного фінансового контролю, зокрема, зазначається таке: «За результатом моніторингу відповідності повноти відображення інформації у формах документів в сфері публічних закупівель встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про місце поставки товарів чи надання послуг, що суперечить вимогам пункту 3 частини 2 статті 21 Закону. Також, встановлено, що у повідомленні про намір укласти договір про закупівлю не міститься інформації про місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг, що суперечить вимогам пункту 3 частини 2 статті 33 Закону. За результатами проведеного моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено, що згідно з абзацом першим пункту 28 Особливостей тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахування цих особливостей. Проте, Додаток 4 до тендерної документації «Проект договору» не містить перелік підстав, за якими надається право вносити зміни до істотних умов договору про закупівлю, які наведені у пункті 19 Особливостей. Таким чином, при складанні Проекту договору про закупівлю, зміст якого наведено у Додатку 4 до тендерної документації Замовника не враховано пункт 19 Особливостей, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 28 та пункту 19 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності повноти відображення інформації у формах документів в сфері публічних закупівель встановлено порушення пункту 3 частини 2 статті 21 та пункту 3 частини 2 статті 33 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 28 та пункту 19 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель; відповідність проведеної закупівлі, вимогам Закону та Особливостям; оприлюднення договору про закупівлю, відповідності укладеного договору вимогам законодавства; внесення змін до договору – порушень не установлено.». У констатуючий частині Висновку органом державного фінансового контролю визначено таке зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов'язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.». Щодо виявленого порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначаємо, що в оголошенні про проведення відкритих торгів у таблиці з номенклатурними позиціями предмета Закупівлі в графі «місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» зазначається – Україна, Відповідно до документації. Таким чином Замовник визначив, що місце надання послуг по Закупівлі зазначається у тендерній документації, а саме – міститься у Розділі І Додатку 3 до тендерної документації. Щодо виявленого порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначаємо, що у повідомленні про намір укласти договір про закупівлю в таблиці з номенклатурними позиціями предмета Закупівлі в графі «місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» зазначається – Україна, Відповідно до документації. Таким чином Замовник визначив, що місце надання послуг по Закупівлі зазначається у тендерній документації, а саме – міститься у Розділі І Додатку 3 до тендерної документації. У пункті 19 Особливостей, зокрема, визначено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків перелічених у даному пункті. Зауважуємо, що пункт 19 Особливостей не містить вказівки щодо обов’язковості зазначення даних підстав для внесення змін у проекті договору, який є частиною тендерної документації. У пункті 8 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначається, що у тендерній документації повинен міститись проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Відзначаємо, що у проекті договору, який є Додатком 4 до тендерної документації, містяться такі пункти: «15.2. У випадку зміни однієї зі Сторін своєї поштової адреси і/або телефонних номерів, а також банківських і вантажних реквізитів, вона зобов’язана протягом 3-х робочих днів письмово сповістити про зміну іншу Сторону. 15.3. У випадках, не передбачених даним Договором, Сторони керуються чинним законодавством України. 15.4. Всі додатки, додаткові угоди, зміни та/або доповнення до цього Договору є невід’ємною його частиною та будуть чинними у випадку, якщо вони зроблені у письмовій формі, підписані Сторонами та скріплені печатками. 15.6. Будь-які зміни та доповнення до цього Договору є чинними лише в разі їх викладення в письмовій формі, а також в разі схвалення та підписання повноважними представниками Сторін цього Договору.». Зважаючи на вищезазначене, відзначаємо, що проект договору, який є Додатком 4 до тендерної документації, містить порядок внесення змін до нього (пункти 15.2., 15.4. та 15.6.), а також містить посилання на керування сторонами договору у ситуаціях, не передбачених договором, як-то наприклад внесення змін до істотних умов договору, чинним законодавством України, зокрема, Особливостями та відповідно для підстав щодо зміни істотних умов – пунктом 19 Особливостей. У той же час, Уповноважені особи Комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Оболонського району» м. Києва зобов’язуються посилити контроль за дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, використовувати чіткіші формулювання при формуванні тендерної документації та оголошенні закупівель, а також, врахувати зауваження органу державного фінансового контролю для недопущення в подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
2024-06-20 12:00:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Згідно протокольному рішенню № ІД -039/24 від 20.06.2024 року зауваження, що викладені у висновку враховані та посилено контроль за дотриманням законодовавства у сфері закупівель.
2024-07-29 16:24:51
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 травня 2024 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РБК КИЇВБУДСЕРВІС" |
3 630 485,81
UAH з ПДВ
|
3 630 485,81
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РБК КИЇВБУДСЕРВІС" #45324928 |
Переможець |
3 630 485,81
UAH з ПДВ
|
13 травня 2024 09:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 травня 2024 10:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 липня 2024 10:42
|
ДУ 2_200524.pdf | укладений |
09 липня 2024 10:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 липня 2024 10:39
|
ДУ 2_200524.pdf | зміни до договору |
09 липня 2024 10:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2024 08:38
|
ДУ 1_200524.pdf | зміни до договору |
31 травня 2024 08:36
|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2024 14:08
|
Договір 200524.pdf | укладений |
20 травня 2024 14:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 200524 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл коштів |
Номер договору про закупівлю: | 200524 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |