Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Картриджі для друку документів про вищу освіту, академічних довідок, студентських квитків за кодом ДК 021:2015 - 30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку»
Очікувана вартість
713 400,00 UAH
UA-2024-04-30-010470-a ● c4fa59c7b14c482a8b2c54ec4170f3c9
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівський національний університет імені Івана Франка |
Код ЄДРПОУ: | 02070987 |
Вебсайт: | https://www.lnu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Університетська, буд. 1 |
Контактна особа: |
Ірина Іваночко +380322394261 iryna_ivanochko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 квітня 2024 23:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 травня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 713 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 567,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
244 штука
«Картриджі для друку документів про вищу освіту, академічних довідок, студентських квитків за кодом ДК 021:2015 - 30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, Львів, вул. Університетська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тип ЕЦП
Дата подання: 01 травня 2024 12:53
Дата відповіді: 01 травня 2024 21:34
Шановний Замовнику!
У п. 3.1 розділц III тендерної документації зазначено:
- "Учасники не засвідчують документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису."
- "Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/ організаціями).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису."
Відповідно до постанови КМУ 12.12.2023 р. №1298, дозволяється використання удосконаленого електронного підпису.
Просимо додати можливість підпису документів тендерної пропозиції удосконаленим електронним підписом (УЕП) та внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику!
Відповідно до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а також практики Антимонопольного окмітету та інших уповноважених органів у сфері контролю вимога у Тендерній документації щодо застовування кваліфікованого електронного підпису при подачі тендерної пропозиції є законною вимогою в рамках чинних нормативно-правових актів та може передбачатись Замовником.
Відповідно до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а також практики Антимонопольного окмітету та інших уповноважених органів у сфері контролю вимога у Тендерній документації щодо застовування кваліфікованого електронного підпису при подачі тендерної пропозиції є законною вимогою в рамках чинних нормативно-правових актів та може передбачатись Замовником.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 травня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП КОНОНЕНКО Ю. О. |
712 350,00
UAH з ПДВ
|
712 350,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП КОНОНЕНКО Ю. О. #2911619617 |
Переможець |
712 350,00
UAH з ПДВ
|
09 травня 2024 16:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 травня 2024 14:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2025 22:45
|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2024 23:36
|
Договір № 22_05-К від 22.05.24 (Картриджі для друку).pdf | укладений |
22 травня 2024 23:35
|