Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з відновлення і заправки картриджів та технічного обслуговування і ремонту копіювально-розмножувальної техніки
Очікувана вартість
320 216,67 UAH
UA-2024-04-30-010074-a ● 2fac27e993e0462b8dd624f337f0d7e5
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Апарат Ради національної безпеки і оборони України |
Код ЄДРПОУ: | 21656169 |
Вебсайт: | http://www.rnbo.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана, 8 |
Контактна особа: |
Андрій Сологуб +380442550525 sologub@rnbo.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 квітня 2024 18:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 08 травня 2024 12:39 |
Початок аукціону: | 08 травня 2024 12:39 |
Очікувана вартість: | 320 216,67 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 601,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Апарат Ради національної безпеки і оборони України; вул. П. Болбочана, 8, м. Київ, 01601, Україна; 21656169; Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з відновлення і заправки картриджів та технічного обслуговування і ремонту копіювально-розмножувальної техніки (ДК 021:2015: 50310000-2 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»);
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Місце надання послуг: м. Київ, вул. Петра Болбочана, 8.
Обсяг послуг: 2 послуги.
Послуга з відновлення і заправки картриджів (кількість заправок 462, кількість відновлень 307).
Послуга з технічного обслуговування і ремонту копіювально-розмножувальної техніки (кількість 29).
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені в Додатку № 5 до тендерної документації.
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 320 216,67 грн (триста двадцять тисяч двісті шістнадцять гривень 67 копійок) без ПДВ;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 16.12.2024 року;
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 08.05.2024 року до 00 год. 00 хв. за київським часом;
7) умови оплати: Замовник здійснює оплату за надані Послуги на підставі рахунку (рахунків), надісланого Виконавцем на адресу Замовника, упродовж 14 (чотирнадцяти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі Послуг, шляхом безготівкового перерахування коштів на рахунок Виконавця, вказаному у цьому Договорі;
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, готуються українською мовою;
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається;
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично;
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 0,5 відсотків від очікуваної вартості закупівлі.
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону.
До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Розгорнути
Згорнути
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з відновлення і заправки картриджів та технічного обслуговування і ремонту копіювально-розмножувальної техніки (ДК 021:2015: 50310000-2 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»);
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Місце надання послуг: м. Київ, вул. Петра Болбочана, 8.
Обсяг послуг: 2 послуги.
Послуга з відновлення і заправки картриджів (кількість заправок 462, кількість відновлень 307).
Послуга з технічного обслуговування і ремонту копіювально-розмножувальної техніки (кількість 29).
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені в Додатку № 5 до тендерної документації.
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 320 216,67 грн (триста двадцять тисяч двісті шістнадцять гривень 67 копійок) без ПДВ;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 16.12.2024 року;
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 08.05.2024 року до 00 год. 00 хв. за київським часом;
7) умови оплати: Замовник здійснює оплату за надані Послуги на підставі рахунку (рахунків), надісланого Виконавцем на адресу Замовника, упродовж 14 (чотирнадцяти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі Послуг, шляхом безготівкового перерахування коштів на рахунок Виконавця, вказаному у цьому Договорі;
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, готуються українською мовою;
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається;
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично;
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 0,5 відсотків від очікуваної вартості закупівлі.
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону.
До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з відновлення і заправки картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, Київ, Болбочана, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2024
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
1 послуга
Послуга з технічного обслуговування і ремонту копіювально-розмножувальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, Київ, Болбочана, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2024
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за надані Послуги на підставі рахунку (рахунків), надісланого Виконавцем на адресу Замовника, упродовж 14 (чотирнадцяти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі Послуг, шляхом безготівкового перерахування коштів на рахунок Виконавця, вказаному у цьому Договорі | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 квітня 2024 19:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 квітня 2024 18:58 |
Додаток 1_загальні відомості.docx | |
30 квітня 2024 18:58 |
Додаток 4_відсутність підстав відхилення.docx | |
30 квітня 2024 18:58 |
Протокол УО про затвердження ТД.docx | |
30 квітня 2024 18:58 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.doc | |
30 квітня 2024 18:58 |
Додаток 7_захист персональних даних.docx | |
30 квітня 2024 18:58 |
Додаток 2_тендерна пропозиція.docx | |
30 квітня 2024 18:58 |
ТД_заправка та відновлення катріджів_обслуговування техніки.docx | |
30 квітня 2024 18:58 |
Додаток 6_проєкт договору.docx | |
30 квітня 2024 18:58 |
Додаток 3_кваліфікаційні критерії.docx | |
30 квітня 2024 18:58 |
Додаток 5_технічні_якістсні_та_кількісні.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 травня 2024 13:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП " Колос Валерій Володимирович" |
319 100,00
UAH
|
319 100,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Екологічне відновлення природного середовища" |
320 100,00
UAH
|
320 100,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП " Колос Валерій Володимирович" #3381315534 |
Переможець |
319 100,00
UAH
|
13 травня 2024 09:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 травня 2024 14:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2024 16:57
|
Договір № 41.pdf | укладений |
28 травня 2024 16:55
|