Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Костюм літній польовий тип 1
Очікувана вартість
5 040 000,00 UAH
UA-2024-04-30-009985-a ● 0763c225fc11414583524a9669b072d1
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина Т0930 |
Код ЄДРПОУ: | 26632233 |
Місцезнаходження: | 09321, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, - |
Контактна особа: |
Дмитро Шелагін +380987233044 zakupkit0930@gmail.com |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 квітня 2024 18:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 09 травня 2024 14:05 |
Початок аукціону: | 09 травня 2024 14:05 |
Очікувана вартість: | 5 040 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2400 комплект
Костюм літній польовий тип 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2024
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 травня 2024 08:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 травня 2024 08:39 |
1.Оголошення_Костюм літній польовий закупівля травнева оновлена.docx |
03 травня 2024 08:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 травня 2024 08:39 |
1.Оголошення_Костюм літній польовий закупівля травнева оновлена.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні
Дата подання: 01 травня 2024 16:47
Дата відповіді: 03 травня 2024 08:37
Відповідно до ТС А01XJ.33387-422:2023 (01) - Костюм літній польовий тип 1, маркування передбачає нанесення ННН: (національний номенклатурний номер)
З огляду на викладене просимо повідомити ННН: (національний номенклатурний номер) предмету закупівлі Костюм літній польовий тип 1
Відповідь: Дякую за звернення. 8405-61-016-0534
Технічні
Дата подання: 01 травня 2024 16:52
Дата відповіді: 03 травня 2024 08:24
Відповідно до ТС А01XJ.33387-422:2023 (01) - Костюм літній польовий тип, пункт 13.1.8.3. Товарний ярлик, зазначено: Товарний ярлик повинен містити таку інформацію: ННН (номенклатурний номер НАТО);
З огляду на викладене просимо повідомити ННН: (номенклатурний номер НАТО) предмету закупівлі Костюм літній польовий тип 1.
Відповідь: Дякую за звернення. 8405-61-016-0534
Додаток 1
Дата подання: 01 травня 2024 17:29
Дата відповіді: 03 травня 2024 08:37
Замовник вимагає від Учасника надати у складі Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на зразок або на матеріали з яких він виготовляється.
Звертаємо Вашу увагу, що норми Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», який був прийнятий ще в 1994 році та вимагали отримувати Висновок державної санітарно- епідеміологічної експертизи виробникам та імпортерам нехарчової продукції, скасовано 1 жовтня поточного року нормами Закону №2573-IX «Про систему громадського здоров’я». Таким чином, повідомляємо Вам, що з 1 жовтня 2023 року Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи не є обов’язковими, що відповідає чинному законодавству України, та курсу України на інтеграцію до ЄС. З огляду на викладене вимагаємо прибрати вимогу додатку 1: «14. Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на зразок або на матеріали з яких він виготовляється».
Крім цього протоколи випробувань будуть підтверджувати виконання ТС А01XJ.33387-422:2023 (01) - Костюм літній польовий тип 1, та відповідність матеріалів або предмету закупівлі загалом.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за звернення. Внесли зміни в документацію
Доддаток 1
Дата подання: 01 травня 2024 17:40
Дата відповіді: 03 травня 2024 08:36
Додаток 1
Замовник вимагає від Учасника надати у складі пропозиції: «Акти щодо перевірки зразків-еталонів предмету речового майна виготовленого відповідно до ТС А01XJ.33387-422:2023 (01) виданим Центральним управлянням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України.»
Учасник та Замовник повинен здійснювати свою діяльність виключно у правовому полі.
Наказом Міністра оборони України від 19.07.2017 № 375 «Про затвердження Порядку здійснення контролю за якістю речового майна, що постачається для потреб Збройних Сил України» та ТС А01XJ.33387-422:2023 (01) не встановлено норму про отримання «Акту щодо перевірки зразків-еталонів предмету речового майна виготовленого відповідно до ТС А01XJ.33387-422:2023 (01) виданим Центральним управлянням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України»
З огляду на викладене, вимагаємо привести вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі у відповідність до законодавства України у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за звернення. Внесли зміни в документацію
Протокол випробувань
Дата подання: 01 травня 2024 17:45
Дата відповіді: 03 травня 2024 08:26
Згідно п. 13 додатку 1 учасники повинні завантажити протокол випробувань на відповідність вимогам нормативної або технічної документації, що видані відповідно до чинного законодавства випробувальною лабораторією акредитованою на технічну компетентність та незалежність або протоколи випробувань матеріалів, з яких виготовлено зразок, що видані відповідно до чинного законодавства випробувальною лабораторією акредитованою на технічну компетентність та незалежність, виданий не раніше 2023 року. Просимо надати роз'яснення чи буде вважатись відповідністю пункту 13 додатку 1 тендерної документації протокол випробувань, виданий випробувальною лабораторією акредитованою на технічну компетентність та незалежність, обєктом випробувань в якому є костюм літній польовий тип 1 та комплектуючі матеріали за показниками згідно Обсягу перевірки костюму літнього польового (тип 1) на відповідність вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України «Костюм літній польовий (тип 1)» ТС A01XJ.33387-422:2023 (01), затвердженого Т.в.о начальника Центрального управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення ЗСУ 03.08.2023 р.?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за звернення. Повинен бути повний протокол випробувань
Додаток 1
Дата подання: 01 травня 2024 17:46
Дата відповіді: 03 травня 2024 08:29
Додаток 1
Замовник вимагає від Учасника надати у складі пропозиції: «Копія акту або видаткової накладної, в якому зазначається перелік наданого товару, його кількість, умови передачі, тощо, щодо здачі робочого зразка на речовий склад військової частини.»
В наказі Міністра оборони України від 19.07.2017 № 375 «Про затвердження Порядку здійснення контролю за якістю речового майна, що постачається для потреб Збройних Сил України» відсутнє поняття «робочий зразок», а є «контрольний зразок - одиниця товару або його частина, затверджені в установленому порядку, характеристики яких прийняті за основу під час виготовлення та контролю такого самого товару»
З огляду на викладене, вимагаємо привести вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі у відповідність до законодавства України у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за звернення. Робочий зразок – зразок предмету, який затверджений у встановленому порядку і призначений для порівняння з ним продукції, яка випускається, та оцінки її якості за художньо-естетичними показниками - розпорядження Голови Адміністрації ДССТ
Тип та клас тканини
Дата подання: 01 травня 2024 18:09
Дата відповіді: 03 травня 2024 08:34
Відповідно до пп. 3.1.6.2. п. 3.1.6. ТС А01XJ.33387-422:2023 (01) основним матеріалом комплекта є тканина бавовняна або змішана, гладкофарбована або набивна, що відповідає вимогам ТУ У 13.2-00034022-024:2015 з повідомленням про зміни № 3. Тип та клас тканини визначається замовником та відображається у позначені комплекта або окремо предмету 2 при
замовлені. В Оголошенні замовником не визначено з якого саме типу та класу тканини повинен бути предмет закупівлі. У зв'язку з викладеним, просимо вказани тип та клас основної тканини КЛП, шляхом внесення відповідних змін в Оголошення. Крім того, відсутність типу та класу тканини, що є одними з основних характеристик костюму, унеможливлюють виготовлення зразків-еталонів, проведення випробувань та отримання Акту, у зв'язку з цим просимо продовжити термін подачі пропозицій не менше як на 10 днів. У разі відмови продовжити строк подачі пропозицій просимо видалити вимогу з Оголошення щодо надання протоколу випробування, зразків-еталонів та Акту щодо перевірки предмету речового майна, виданий Центральним управлянням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України, оскільки такі вимоги в даному випадку є дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію, адже прийняти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які уже мають вищевказані документи та зразки КЛП з того типу та класу тканини, який буде визначений Замовником.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за звернення. Внесли зміни в документацію
Щодо надання рообочого зразку
Дата подання: 02 травня 2024 16:58
Дата відповіді: 03 травня 2024 08:33
В ТД Замовником ставиться вимога щодо:
надати робочий зразок на етапі подання пропозицій.
Прошу повідомити яким нормативним документом регулюється дана вимога, оскільки в складі пропозиції Учасник надає Акт щодо перевірки зразка-еталона предмету речового майна виготовленого відповідно до ТС А01XJ.33387-422:2023 (01) виданим Центральним управлянням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України.
В свою чергу подача даного зразку з комплектом документів може свідчити про те, що Замовник ще до розкриття пропозицій матиме змогу бачити кількість учасників, а можливо і інші відомості, що в свою чергу, можливо, дає Замовнику можливість на даному етапі вчиняті дії щодо конкретного Учасника. Можливо, безумовно, що Замовник наділений рівнем знань, вищім ніж фахівці Центрального управлянням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України, тобто Акт даної організації для Замовника не є ключовим щодо якості товару?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за звернення. Робочий зразок – зразок предмету, який затверджений у встановленому порядку і призначений для порівняння з ним продукції, яка випускається, та оцінки її якості за художньо-естетичними показниками - розпорядження Голови Адміністрації ДССТ
Відносно розпорядження Голови Адміністрації ДССТ
Дата подання: 03 травня 2024 08:43
Дата відповіді: 04 травня 2024 16:23
Це не є нормативним документом, просимо внести зміни до ТД, та долучити дане розпорядження до ТД
Відповідь: Дане розпорядження не є публічним
Щодо протоколу випробувань
Дата подання: 03 травня 2024 10:11
Дата відповіді: 04 травня 2024 16:23
Просимо дозволити надати протокол випробувань на готовий виріб згідно обсягу випробувань. Замовник надає можливість надати протоколи на матеріали але не надає можливості надати протоколи згідно обсягу випробувань на готовий виріб (протокол випробувань на готовий виріб згідно обсягу випробувань за своїм змістом підтверджує більшу кількість вимог згідно ТС ніж протоколи випробувань на матеріали)? Повідомляємо, що МОУ вважає обсяг випробувань мінімальним достатнім переліком випробувань щоб підтвердити якість готового виробу, а вашій ВЧ цього недостатньо? Також повідомляємо, що обсяг випробувань передбачає перевірку усіх ключових показників. Вимагаємо внести зміни та надати можливість завантажити протокол згідно обсягу випробувань на готовий виріб.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, дозволяється протокол випробувань на готовий виріб
Щодо робочого зразка
Дата подання: 03 травня 2024 10:41
Просимо продовжити термін подання пропозицій хоча б до 00:00 11.05.2024 року у зв'язку з тим, що термін для виготовлення та передачі зразка нашою компанією не є достатнім
Відповідь відсутня
Робочий зразок
Дата подання: 04 травня 2024 08:52
Дата відповіді: 04 травня 2024 16:25
Згідно Додатку 2 Оголошення робочий зразок можливо надати на відділення Нової пошти №1 на фізичну особу Нежнов Володимир (097-758-60-16) на етапі подання пропозицій. Відповідно до оголошення про проведення спрощеної/допорогової закупівлі UA-2024-04-30-009985-a, розміщеного на Prozorro у pdf форматі, місцезнаходження замовника Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, Водночас, підпунктом 2.2. пункту 2 розділу I Оголошення, затвердженого протокольним рішенням (протоколом) 29.04.2024 № 389, визначено, що місцезнаходження замовника м. Ржищів. Таким чином, в Додатку 2 Оголошення замовник встановив вимогу надати робочий зразок, але не вказав конкретну адресу (місто), на яку учасники зобов'язані доставити, що унеможливлює виконати дану вимогу. У зв'язку із викладеним, просимо внести відповідні зміни в Оголошення, яке затверджене протокольним рішенням (протоколом) 29.04.2024 № 389 та продовжити термін подання пропозицій не менше як на 5 днів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Юридична адреса відрізняється від фактичної. Надати зразки можна на адресу Київська обл.,м.Ржищів, Нова Пошта №1на фізичну особу Нежнов Володимир (097-758-60-16)
Протокол випробування
Дата подання: 04 травня 2024 09:44
Дата відповіді: 04 травня 2024 16:28
Шановний, Замовнику! Доводимо до Вашого відома, що для отримання Акту щодо перевірки зразка предмету речового майна, який видається Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення ЗСУ, подається пакет документів, до складу якого входить не повний протокол, як того вимагаєте Ви в даній процедурі, а протокол випробувань за показниками згідно Обсягу перевірки костюму літнього польового (тип 1) на відповідність вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України «Костюм літній польовий (тип 1)» ТС A01XJ.33387-422:2023 (01), затвердженого Т.в.о начальника Центрального управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення ЗСУ 03.08.2023 р., який розміщений на офіційному сайті Міністерства оборони України. Наказом МОУ від 12.05.2023 №277 чи іншим нормативно-правовим актом не передбачено подання жодних інших протоколів для отримання Акту та не вимагаються комісією Центрального управліня. Якщо Замовник ознайомиться з вищевказаним Обсягом, то побачить, що він містить вимоги до перевірки лінійних вимірів та маркування виробу, основної тканини виробу за всіма показниками, застібки-блискавки та застібки текстильної. Отже, при проведенні випробувань згідно Обсягу, перевіряються всі основні матеріалі, які відіграють ключову роль при експлуатації виробу. Шановний Замовнику, Вам цього недостатньо на етапі проведення процедури закупівлі? Якщо так, то продовжіть подачу пропозицій на 30 днів і всі потенційні учасники зроблять повний протокол, оскільки саме стільки часу потріно для проведення випробувань повністю по ТС, з урахуванням завантаженості лабораторій. Для чого вимагати Акт, якщо в той же час Ви вимагаєте повний протокол, який не робиться учасниками при отриманні Акту? Хочете Акт, повний протокол і робочі зразки, то встановлюйте строк на подачу пропозицій не менше 30 днів, а не 9 днів. На сьогоднішній день, враховуючи всі вимоги щодо надання Акту, повного протоколу, робочого зразка, а також лише 9 днів на отримання даних документів, чітко вбачається з боку Замовника дискримінація учасників, жорстке обмеження конкуренції та взагалі відсутність дотримання принципів розумності та добросовісності проведення даної процедури закупвлі. Враховуючи вищевикладене, та те, що для отримання Акту подається протокол випробувань за показниками згідно Обсягу, просимо внести зміни в Оголошення та прописати вимогу щодо завантаження учасниками на етапі подання пропозицій протоколу випробувань згідно Обсягу, а не повний протокол. Повний протокол доцільно буде вимагати на етапі поставки товару від постачальника, з яким буде укладено договір, а не від усіх учасників на етапі подання пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Процедура є спрощеною, тому термін в 30 днів є неможливим. Стосовно надання витребуванному пакету документів: на відміну від ЗСУ - Державна спеціальна служба траспорту закуповує речове майно децентралізовано, тому вимоги до витребуванному пакету документів відрізняються.
Робочий зразок
Дата подання: 04 травня 2024 10:24
Дата відповіді: 04 травня 2024 16:28
Згідно Додатку 2 до Оголошення Замовник передбачає надання Постачальниками робочих зразків продукції (товару) на етапі подання пропозицій.
Інформація про надання робочих зразків.
Робочі зразки надаються на етапі подання пропозицій, та зберігаються на безоплатній основі, для оцінки відповідності та зрівняння продукції яка у подальшому буде надходити, на підставі відповідного документу акт або видаткова накладна в якому зазначається перелік наданого товару, його кількість, умови передачі тощо в двох екземплярах (обов’язково зазначити дані для відправки другого екземпляра відповідного документа) та в упаковці, яка забезпечить його товарний вигляд при перевірці та зберіганні. Робочий зразок повертаються Учасникам:
Після виконання умов договору про закупівлю на підставі документів які дають право на отримання матеріальних цінностей (довіреність); а також: у разі відміни спрощеної закупівлі чи визнання її такої, що не відбулися, у разі невідповідності зразків продукції (товару) вимогам Замовника, зазначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, силами та за рахунок Учасника, шляхом отримання уповноваженими особами Учасника на підставі документів які дають право на отримання матеріальних цінностей (довіреність).
З аналізу вимог додатку 2 до Оголошенням слідує, що учасники, які подали робочі зразки та не були визнані переможцем, мають змогу вернути свої зразки лише у двох випадках, а саме: 1) після виконання договору тим учасником, який був визначений переможцем та уклав із замовником договір; 2) у разі відміни процедури закупівлі. Отже, замовником не передбачено повернення зразків одразу після завершення процедури закупівлі, тим учасникам, які не були визнані переможцем. Просимо внести зміни в Оголошення, встановивши, що робочі зразки тих учасників, які не були визнані переможцем, повертаються учаснику протягом 3-х робочих днів з дня підписання договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Робочі зразки повертаються учасникам закупівлі, які не були визнані переможцем, на підставі офіційного листа від учасника закупівлі.
Зразок
Дата подання: 04 травня 2024 10:50
Дата відповіді: 04 травня 2024 16:29
Додатком 2 встановлено, що:
1. замовник передбачає надання Постачальниками робочих зразків продукції (товару) на етапі подання пропозицій.
2. робочі зразки надаються на етапі подання пропозицій, та зберігаються на безоплатній основі, для оцінки відповідності та зрівняння продукції яка у подальшому буде надходити.
По-перше, в розумінні ЗУ "Про публічні закупівлі" та Особливостей, підприємства та/або ФОП, та/або фізичні особи, які подали свої тендерні пропозиції/пропозиції під час проведення процедури закупівлі та до моменту укладення договору, мають статус учасника даної процедури, а не постачальника. Статус "Постачальника" учасник отримує з моменту підписання із замовником договору, тому вимога, описана в п. 1 цього звернення, є такою, що неможлива до виконання учасниками процедури закупівлі, оскільки на етапі подання пропозицій вони не являються постачальниками для замовника за даною процедурою закупівлі.
По-друге, замовник не має жодних законодавчих підстав порівнювати робочі зразки учасників, як будуть приймати участь в даній процедурі закупівлі, але з якими не буде укладено договору та які не здійснюватимуть поставку товару.
Отже, просимо внести зміни в оголошення та визначити надання робочого зразка лише для переможця процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно розпорядження Голови АДССТ (не є публічним документом) - при закупівлі речового майна, витребувати робочі зразки від учасників закупівлі.
Щодо надання робочого зразка
Дата подання: 04 травня 2024 11:15
Дата відповіді: 07 травня 2024 10:21
Шановний Замовнику, доводимо до Вашого відома, що Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України неодроразово встановлювала у своїх рішеннях, що зразок товару не є складовою пропозиції учасника у розумінні Закону, тому не надання такого зразка на етапі подання пропозицій чи після аукціону, а також його невідповідність , не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника. Ознайомитися з даним твердженням АМКУ можна в рішеннях за наступними посиланнями: UA-2018-05-10-001332-a.a1, UA-2019-05-23-000467-c.b1, UA-2018-05-03-000680-a.a1, UA-2018-08-20-001061-c.b4, UA-2019-03-07-001966-a.c2. Отже, враховуючи практику АМКУ, положення ЗУ "Про публічні закупівлі та Особливостей, вимога замовника про надання учасниками робочих зразків на етапі подання пропозицій є неправомірною та дискримінаційною. У зв'язку з цим, просимо внести відповідні зміни, видаливши вимогу щодо надання учасниками робочих зразків.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день.
Наведені твердження АМКУ не стосуються оборонних закупівель.
Наші вимоги обумовлені розпорядження Голови АДССТ (не є публічною інформацією)
Наведені твердження АМКУ не стосуються оборонних закупівель.
Наші вимоги обумовлені розпорядження Голови АДССТ (не є публічною інформацією)
Продовження запитання від 03.05.24, 10:11
Дата подання: 04 травня 2024 17:02
Дата відповіді: 05 травня 2024 09:34
Вимагаємо уважно ознайомитися зі змістом запитання, надати коректну відповідь та внести зміни до ТД. Повідомляємо, що в діях замовника прослідковується явна дискримінація учасників або тотальна некомпетентність.
Відповідь: Шановний постачальнику. Прошу звернути Вашу увагу на тон подачі ваших повідомлень, особливо що стосується останніх. Якщо ви підозрюєте в діях замовника дискрімінацію - Ваше право повідомити про це компетентні органи, але унеможливлювати роботу уповноваженої особи шляхом DDoS атак я вимушений сприймати як шкідливу працю. В військо прийшли люди щоб працювати на обороноздатність і перемогу, а не для того щоб задовільняти "компетентних" постачальників. Прошу звернути увагу що військовою частиною проводиться не 1 тендер. Надалі прошу користуватись лише ДУМ і зберігати "холодну" голову і тон при написанні. Дякую за вашу працю
Продовження запитання від 04.05.24, 17:02
Дата подання: 05 травня 2024 09:48
Дата відповіді: 08 травня 2024 08:47
1. Наша компанія поставила лише 2 запитання.
2. У відповіді на запитання щодо протоколів ви налили лише воду. До ваших обов'язків входить надавати роз'яснення стосовно документів, які ви вимагаєте надати, як частину пропозиції.
3. Просимо надати чітку та аргументовану відповідь на запитання щодо протоколу випробувань на готовий виріб згідно обсягу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно додатку 1 п. 13, Учасник повинен надати
Протокол випробувань на відповідність вимогам нормативної або технічної документації що видані відповідно до чинного законодавства випробувальною лабораторією акредитованою на технічну компетентність та незалежність або протоколи випробувань матеріалів, з яких виготовлено зразок, що видані відповідно до чинного законодавства випробувальною лабораторією акредитованою на технічну компетентність та незалежність, виданий не раніше 2023 року.
Пояснення: учасник повинен надати протоколи випробувань на виріб або на складові вироба на відповідність вимогам нормативної або технічної документації що видані відповідно до чинного законодавства випробувальною лабораторією акредитованою на технічну компетентність та незалежність, видані не раніше 2023 року.
Протокол випробувань на відповідність вимогам нормативної або технічної документації що видані відповідно до чинного законодавства випробувальною лабораторією акредитованою на технічну компетентність та незалежність або протоколи випробувань матеріалів, з яких виготовлено зразок, що видані відповідно до чинного законодавства випробувальною лабораторією акредитованою на технічну компетентність та незалежність, виданий не раніше 2023 року.
Пояснення: учасник повинен надати протоколи випробувань на виріб або на складові вироба на відповідність вимогам нормативної або технічної документації що видані відповідно до чинного законодавства випробувальною лабораторією акредитованою на технічну компетентність та незалежність, видані не раніше 2023 року.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-04-30-009985-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ "ЕДЕЛЬВІКА", Код ЄДРПОУ:20134458
Дата подання: 17 травня 2024 09:59
В порядку п. 20 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»
В порядку п. 20 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Юридична особа, суб’єкт середнього бізнесу, брало участь у закупівлі державним замовником у сфері оборони в порядку проведення спрощених закупівель в електронній системі закупівель товару ДК 021:2015 код 35810000-5-Індивідуальне обмундирування № UA-2024-04-30-009985-a.
За результатами проведеного аукціону 15 травня 2024 року визначено переможцем ТОВ "КРОК-СПЕЦОДЯГ ГРУПП" та повідомлено про намір укласти з ним договір на закупівлю, відповідно.
Розлянувши документи, подані переможцем для участі у закупівлі, нами встановлено їх не відповідність вимогам тендерної документації а також не подання у повному обсязі.
Так, частина документів (довідка про санкції, лист- згода з проектом договору, гарантійний лист не РФ та інші) датована 08.04.2024 р., а оголошено закупівлю 30.04.2024, зміни внесені 03.05.2024, що вказує на їх не актуальність для даної закупівлі..
Відсутня Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення на кінцевого бенефіціарного власника, чим порушено вимогу п. 11 додатку 1 «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником та/або переможцем у складі пропозиції».
Відсутній гарантійний лист, що товар є новим (порушення п. 3 додатку 2 « Технічні вимоги» тендерної документації).
Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформований 16.02.2024, а вимога п. 1 додатку 1 «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником та/або переможцем у складі пропозиції - не раніше з дати опублікування даної спрощеної процедури.
Прошу усунути порушення під час проведення спрощеної закупівлі - розглянути можливість кваліфікації інших учасників, що подали належно документи згідно вимог замовника та надати додаткову аргументацію щодо прийнятого рішення про визначення переможцем ТОВ "КРОК-СПЕЦОДЯГ ГРУПП" з порушенням вимог тендерної документації до предмету закупівлі.
Це дозволить забезпечити рівність прав усіх учасників закупівлі, добросовісну конкуренцію серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінацію учасників.
Розгорнути
Згорнути
Юридична особа, суб’єкт середнього бізнесу, брало участь у закупівлі державним замовником у сфері оборони в порядку проведення спрощених закупівель в електронній системі закупівель товару ДК 021:2015 код 35810000-5-Індивідуальне обмундирування № UA-2024-04-30-009985-a.
За результатами проведеного аукціону 15 травня 2024 року визначено переможцем ТОВ "КРОК-СПЕЦОДЯГ ГРУПП" та повідомлено про намір укласти з ним договір на закупівлю, відповідно.
Розлянувши документи, подані переможцем для участі у закупівлі, нами встановлено їх не відповідність вимогам тендерної документації а також не подання у повному обсязі.
Так, частина документів (довідка про санкції, лист- згода з проектом договору, гарантійний лист не РФ та інші) датована 08.04.2024 р., а оголошено закупівлю 30.04.2024, зміни внесені 03.05.2024, що вказує на їх не актуальність для даної закупівлі..
Відсутня Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення на кінцевого бенефіціарного власника, чим порушено вимогу п. 11 додатку 1 «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником та/або переможцем у складі пропозиції».
Відсутній гарантійний лист, що товар є новим (порушення п. 3 додатку 2 « Технічні вимоги» тендерної документації).
Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформований 16.02.2024, а вимога п. 1 додатку 1 «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником та/або переможцем у складі пропозиції - не раніше з дати опублікування даної спрощеної процедури.
Прошу усунути порушення під час проведення спрощеної закупівлі - розглянути можливість кваліфікації інших учасників, що подали належно документи згідно вимог замовника та надати додаткову аргументацію щодо прийнятого рішення про визначення переможцем ТОВ "КРОК-СПЕЦОДЯГ ГРУПП" з порушенням вимог тендерної документації до предмету закупівлі.
Це дозволить забезпечити рівність прав усіх учасників закупівлі, добросовісну конкуренцію серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінацію учасників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 травня 2024 12:02
Вищеназвані документи були підгружені переможцем
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 травня 2024 15:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КРОК-СПЕЦОДЯГ ГРУПП" |
3 744 000,00
UAH з ПДВ
|
3 479 472,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВД ТЕКС" |
3 863 952,00
UAH з ПДВ
|
3 479 616,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ "ЕДЕЛЬВІКА" |
4 507 200,00
UAH з ПДВ
|
3 480 048,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС" |
3 840 048,00
UAH з ПДВ
|
3 840 048,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт" |
4 079 952,00
UAH з ПДВ
|
4 079 952,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ "АСТРА ЛЮКС" |
4 233 600,00
UAH з ПДВ
|
4 233 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС" |
5 040 000,00
UAH з ПДВ
|
5 040 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМ ТРЕЙД" |
5 040 000,00
UAH з ПДВ
|
5 040 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КРОК-СПЕЦОДЯГ ГРУПП" #42914745 |
Переможець |
3 479 472,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2024 09:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 червня 2024 13:23
|
додаткова угода до дог. № 164.pdf | зміни до договору |
17 червня 2024 13:21
|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2024 14:56
|
договір № 164 КЛП.pdf | укладений |
22 травня 2024 14:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 164 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |