Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дрова паливні твердих порід дерев (граб, ясен, дуб, акація, берест, клен)
Очікувана вартість
3 120 000,00 UAH
UA-2024-04-30-009908-a 57bd1e4379164db8a0262b2351232d17
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яковець Катерина Василівна

+380986042186 Katjagudz2@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МКП "Енергоресурс"
Код ЄДРПОУ: 32644469
Місцезнаходження: 23100, Україна , Вінницька обл., місто Жмеринка, вулиця Училищна, 9
Контактна особа: Яковець Катерина Василівна
+380986042186
Katjagudz2@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 квітня 2024 17:56
Звернення за роз’ясненнями: до 12 травня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 травня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 травня 2024 09:00
Початок аукціону: 16 травня 2024 14:07
Початок аукціону: 16 травня 2024 14:07
Очікувана вартість: 3 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1300 метр кубічний
Дрова паливні твердих порід дерев (граб, ясен, дуб, акація, берест, клен)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. Франко, 136; пров. Лютневий, 3; вул. Урицького, 7; вул. Короленко, 7; вул. Кривоноса, 27; вул. Київська, 15; вул. Коцюбинського, 39.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2025
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату за кожну партію одержаного товару згідно наданих Постачальником видаткової накладної та товарно-транспортної накладної, у безготівковій формі на вказаний у Договорі рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня одержання відповідної партії товару Покупцем та підписання вище згаданих накладних. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 17:56
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 17:56
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 17:56
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 17:56
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 17:56
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 17:56
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 17:56
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 17:56
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 17:56
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 17:56
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 17:56
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 17:56
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 17:56
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 17:56
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 17:56
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 17:56
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 17:56
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 17:56
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 17:56
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 17:56
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 17:56
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 17:56
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 17:56
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 17:56

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

10 травня 2024 13:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2024 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2024 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2024 12:08
Лист змін 2.docx
06 травня 2024 15:27
Лист змін.docx
10 травня 2024 12:08
4. Додаток 3 до тендерної документації (проєкт Договору).docx
06 травня 2024 15:27
4. Додаток 3 до тендерної документації (проєкт Договору).docx
30 квітня 2024 17:56
4. Додаток 3 до тендерної документації (проєкт Договору).docx
10 травня 2024 12:08
3. Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
06 травня 2024 15:27
3. Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
30 квітня 2024 17:56
3. Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
10 травня 2024 12:08
2. Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії_ вимоги).docx
06 травня 2024 15:27
2. Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії_ вимоги).docx
30 квітня 2024 17:56
2. Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії_ вимоги).docx
10 травня 2024 12:08
1 Тендерна документація за Особливостями (нова редакція).docx
06 травня 2024 15:27
1 Тендерна документація за Особливостями (нова редакція).docx
30 квітня 2024 17:56
1 Тендерна документація за Особливостями.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Медичні довідки
Дата подання: 03 травня 2024 14:14
Дата відповіді: 06 травня 2024 10:23
Просимо замовника надати роз'яснення, для чого в технічній специфікації (Додаток 2 до тендерної документації) встановлено вимогу: "Працівники учасника що виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі медичну довідку про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду за формою згідно додатку 8 Наказу МОЗ 246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій», копія якої надається в складі пропозиції, та забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями). Медична довідка кожного працівника, що здійснює вантажно-розвантажувальні роботи має бути чинна на кожну поставку товару". Згідно з положеннями чинного законодавства у сфері проведення публічних закупівель, наявність працівників відповідної кваліфікації є одним з кваліфікаційних критеріїв, що не має жодного відношення до технічної специфікації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Тендерна документація, складена у повній відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), який дозволяє Замовнику внести до вимог і іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до абзацу 4 статті 14 Закону України «Про охорону праці» (далі – Закон), працівник зобов'язаний проходити у встановленому законодавством порядку попередні та періодичні медичні огляди. Окрім цього, відповідно до статті 15 Закону спеціалісти служби охорони праці у разі виявлення порушень охорони праці мають право вимагати відсторонення від роботи осіб, які не пройшли передбачених законодавством медичного огляду, навчання, інструктажу, перевірки знань і не мають допуску до відповідних робіт або не виконують вимог нормативно-правових актів з охорони праці.
Разом із цим, згідно із статтею 17 Закону роботодавець зобов'язаний за свої кошти забезпечити фінансування та організувати проведення попереднього (під час прийняття на роботу) і періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, щорічного обов'язкового медичного огляду осіб віком до 21 року. У зв’язку із здійсненням працівниками Учасника (Переможця) вантажно-розвантажувальних робіт дана вимога не є дискримінаційною.
Також повідомляємо, що дана вимога буде внесена до розділу кваліфікаційних критеріїв.
Халати та рукавиці
Дата подання: 03 травня 2024 14:17
Дата відповіді: 06 травня 2024 10:25
Просимо замовника надати роз'яснення, для чого в технічній специфікації (Додаток 2 до тендерної документації) встановлено вимогу про необхідність забезпечення працівників, що будуть здійснювати вантажно-розвантажувальні роботи, санітарним одягом (халатом, рукавицями).
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляю, що дана вимога буде внесена до розділу кваліфікаційних критеріїв.
Дискримінація
Дата подання: 03 травня 2024 14:23
Дата відповіді: 06 травня 2024 10:02
З метою розширення потенційного кола учасників закупівлі просимо Замовника виключити з тендерної документації вимогу надати:"Сканований оригінал діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ EN ІSO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ІSO 9001:2015, IDT; ІSO 9001:2015, IDT), що виданий на ім’я Учасника. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України в сфері акредитації: Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням. В підтвердження чого в складі пропозиції надається сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті відповідності. Документи повинні бути надані в повному обсязі. Сертифікат надається разом з звітом сертифікаційного аудиту виданий на ім’я Учасника". Звертаємо Вашу увагу, що у попередні роки Замовником не встановлювалися подібні вимоги, що дискримінують учасників публічних закупівель та жодним чином не впливають на якість запропонованих товарів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Тендерна документація, складена у повній відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), який дозволяє Замовнику внести до вимог і іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому, будь-яке порушення принципу недискримінації учасників, або обмеження конкуренції відсутнє, оскільки вимоги тендерної документації стосуються всіх, без виключення, можливих учасників процедури закупівлі, а отже, всі учасники торгів знаходяться в рівних умовах.
Дана закупівля здійснюється для забезпечення централізованим опаленням шкіл і садочків, а також споруд цивільного захисту (найпростіші укриття та протирадіаційні укриття) міста Жмеринки. Опалювання даних закладів здійснюється за допомогою переробки паливної деревини в теплопостачання.
У зв’язку із тим що, під час опалювального сезону потрібно створити належні умови для комфортного перебування здобувачів освіти у садочках та школах, наявність зазначених в тендері документів є підтвердженням поставки товару необхідної якості.
Відповідно до Основного закону держави, а саме статті 53 Конституції України (далі – Конституція), кожен має право на освіту. Повна загальна середня освіта є обов'язковою. Держава забезпечує доступність і безоплатність дошкільної, повної загальної середньої, професійно-технічної, вищої освіти в державних і комунальних навчальних закладах; розвиток дошкільної, повної загальної середньої, позашкільної, професійно-технічної, вищої і післядипломної освіти, різних форм навчання; надання державних стипендій та пільг учням і студентам. Відповідно до статті 3 Закону України «Про дошкільну освіту» (далі – Закон), держава визнає пріоритетну роль дошкільної освіти та створює належні умови для її здобуття. Згідно статті 11 Закону заклад дошкільної освіти створює безпечні та нешкідливі умови розвитку, виховання та навчання дітей, режим роботи, умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров'я відповідно до санітарно-гігієнічних вимог та забезпечує їх дотримання; сприяє збереженню та зміцненню здоров'я, розумовому, психологічному і фізичному розвитку дітей. Разом з цим відповідно до пункту 21 частини 1 статті 1 Закону України «Про освіту», безпечне освітнє середовище - сукупність умов у закладі освіти, що унеможливлюють заподіяння учасникам освітнього процесу фізичної, майнової та/або моральної шкоди, зокрема внаслідок недотримання вимог санітарних, протипожежних та/або будівельних норм і правил, законодавства щодо кібербезпеки, захисту персональних даних, безпечності та якості харчових продуктів та/або надання неякісних послуг з харчування, шляхом фізичного та/або психологічного насильства, експлуатації, дискримінації за будь-якою ознакою, приниження честі, гідності, ділової репутації (зокрема шляхом булінгу (цькування), поширення неправдивих відомостей тощо), пропаганди та/або агітації, у тому числі з використанням кіберпростору, а також унеможливлюють вживання на території та в приміщеннях закладу освіти алкогольних напоїв, тютюнових виробів, наркотичних засобів, психотропних речовин. Окрім цього, відповідно до пункту 7 розділу V. Вимоги щодо водопостачання, водовідведення та опалення, Наказу Міністерства охорони здоров’я України № 234 від 24.03.2016 року «Про затвердження Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів» (далі – Наказ), дошкільні навчальні заклади повинні мати централізовану систему теплопостачання або безпечну автономну систему теплопостачання, які спроможні забезпечити оптимальні показники мікроклімату. Пунктом 1 розділу Наказу встановлено що оптимальною температурою у групових осередках дошкільних навчальних закладів є +19-23 °С. У приміщеннях басейну - +29-30 °С. У залах для занять музикою та фізичною культурою +18-19 °С. У теплих переходах - не менше +15 °С. У приміщеннях, що займають кутове положення або знаходяться в торці будівлі дошкільного навчального закладу, температура повітря повинна бути не менше +21 °С.
Наше підприємство надає послуги з теплопостачання відповідно до вищевказаних норм та забезпечує виконання закладами освіти функцій держави стосовно забезпечення безпечних та нешкідливих умов перебування здобувачів освіти.
Отже, вимоги щодо надання даних документів є цілком обґрунтованими, так як за допомогою даних документів Замовник може переконатись у належній якості товару, що у свою чергує забезпечить дотримання санітарних та безпечних умов у закладах освіти.
Тобто, вимога наявності сертифікатів прямо випливає з політики держави, таким чином, наявні правові підстави для надання тих чи інших документів учасниками.
Дана вимога не є дискримінаційною, що підтверджується рішеннями Антимонопольного комітету України, а саме: рішенням № 10631-р/пк-пз від 14.05.2021 року та рішенням № 8764-р/пк-пз від 22.04.2021 року.
Крім того, вважаємо за потрібне звернути увагу на правовий висновок який викладений у рішенні Верховного Суду у судовій справі № 826/15639/17 від 24.06.2020 р. (далі – Постанова) в якому Колегія суддів зазначає, що зазначений лист не свідчить про те, що зазначений вище документ не передбачений чинним законодавством, оскільки те, що таке виробництво не підлягає обов`язковій сертифікації не позбавляло позивача можливості отримати зазначений сертифікат в добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу.
Підсумовуючи вищевикладене, МКП "ЕНЕРГОРЕСУРС" зобов’язується діяти на засадах моралі і верховенства права та відповідно до Конституції України.
Дискримінація
Дата подання: 03 травня 2024 14:24
Дата відповіді: 06 травня 2024 10:02
З метою розширення потенційного кола учасників закупівлі просимо Замовника виключити з тендерної документації вимогу надати:"Сканований оригінал діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату на систему управління щодо протидії корупції відповідно до вимог ДСТУ ІSO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ІSO 37001:2016, IDT), що виданий на ім’я Учасника. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України в сфері акредитації: Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням. В підтвердження чого в складі пропозиції надається сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті відповідності. Документи повинні бути надані в повному обсязі. Сертифікат надається разом з звітом сертифікаційного аудиту виданий на ім’я Учасника.". Звертаємо Вашу увагу, що у попередні роки Замовником не встановлювалися подібні вимоги, що дискримінують учасників публічних закупівель та жодним чином не впливають на якість запропонованих товарів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Тендерна документація, складена у повній відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), який дозволяє Замовнику внести до вимог і іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому, будь-яке порушення принципу недискримінації учасників, або обмеження конкуренції відсутнє, оскільки вимоги тендерної документації стосуються всіх, без виключення, можливих учасників процедури закупівлі, а отже, всі учасники торгів знаходяться в рівних умовах.
Дана закупівля здійснюється для забезпечення централізованим опаленням шкіл і садочків, а також споруд цивільного захисту (найпростіші укриття та протирадіаційні укриття) міста Жмеринки. Опалювання даних закладів здійснюється за допомогою переробки паливної деревини в теплопостачання.
У зв’язку із тим що, під час опалювального сезону потрібно створити належні умови для комфортного перебування здобувачів освіти у садочках та школах, наявність зазначених в тендері документів є підтвердженням поставки товару необхідної якості.
Відповідно до Основного закону держави, а саме статті 53 Конституції України (далі – Конституція), кожен має право на освіту. Повна загальна середня освіта є обов'язковою. Держава забезпечує доступність і безоплатність дошкільної, повної загальної середньої, професійно-технічної, вищої освіти в державних і комунальних навчальних закладах; розвиток дошкільної, повної загальної середньої, позашкільної, професійно-технічної, вищої і післядипломної освіти, різних форм навчання; надання державних стипендій та пільг учням і студентам. Відповідно до статті 3 Закону України «Про дошкільну освіту» (далі – Закон), держава визнає пріоритетну роль дошкільної освіти та створює належні умови для її здобуття. Згідно статті 11 Закону заклад дошкільної освіти створює безпечні та нешкідливі умови розвитку, виховання та навчання дітей, режим роботи, умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров'я відповідно до санітарно-гігієнічних вимог та забезпечує їх дотримання; сприяє збереженню та зміцненню здоров'я, розумовому, психологічному і фізичному розвитку дітей. Разом з цим відповідно до пункту 21 частини 1 статті 1 Закону України «Про освіту», безпечне освітнє середовище - сукупність умов у закладі освіти, що унеможливлюють заподіяння учасникам освітнього процесу фізичної, майнової та/або моральної шкоди, зокрема внаслідок недотримання вимог санітарних, протипожежних та/або будівельних норм і правил, законодавства щодо кібербезпеки, захисту персональних даних, безпечності та якості харчових продуктів та/або надання неякісних послуг з харчування, шляхом фізичного та/або психологічного насильства, експлуатації, дискримінації за будь-якою ознакою, приниження честі, гідності, ділової репутації (зокрема шляхом булінгу (цькування), поширення неправдивих відомостей тощо), пропаганди та/або агітації, у тому числі з використанням кіберпростору, а також унеможливлюють вживання на території та в приміщеннях закладу освіти алкогольних напоїв, тютюнових виробів, наркотичних засобів, психотропних речовин. Окрім цього, відповідно до пункту 7 розділу V. Вимоги щодо водопостачання, водовідведення та опалення, Наказу Міністерства охорони здоров’я України № 234 від 24.03.2016 року «Про затвердження Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів» (далі – Наказ), дошкільні навчальні заклади повинні мати централізовану систему теплопостачання або безпечну автономну систему теплопостачання, які спроможні забезпечити оптимальні показники мікроклімату. Пунктом 1 розділу Наказу встановлено що оптимальною температурою у групових осередках дошкільних навчальних закладів є +19-23 °С. У приміщеннях басейну - +29-30 °С. У залах для занять музикою та фізичною культурою +18-19 °С. У теплих переходах - не менше +15 °С. У приміщеннях, що займають кутове положення або знаходяться в торці будівлі дошкільного навчального закладу, температура повітря повинна бути не менше +21 °С.
Наше підприємство надає послуги з теплопостачання відповідно до вищевказаних норм та забезпечує виконання закладами освіти функцій держави стосовно забезпечення безпечних та нешкідливих умов перебування здобувачів освіти.
Отже, вимоги щодо надання даних документів є цілком обґрунтованими, так як за допомогою даних документів Замовник може переконатись у належній якості товару, що у свою чергує забезпечить дотримання санітарних та безпечних умов у закладах освіти.
Тобто, вимога наявності сертифікатів прямо випливає з політики держави, таким чином, наявні правові підстави для надання тих чи інших документів учасниками.
Дана вимога не є дискримінаційною, що підтверджується рішеннями Антимонопольного комітету України, а саме: рішенням № 10631-р/пк-пз від 14.05.2021 року та рішенням № 8764-р/пк-пз від 22.04.2021 року.
Крім того, вважаємо за потрібне звернути увагу на правовий висновок який викладений у рішенні Верховного Суду у судовій справі № 826/15639/17 від 24.06.2020 р. (далі – Постанова) в якому Колегія суддів зазначає, що зазначений лист не свідчить про те, що зазначений вище документ не передбачений чинним законодавством, оскільки те, що таке виробництво не підлягає обов`язковій сертифікації не позбавляло позивача можливості отримати зазначений сертифікат в добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу.
Підсумовуючи вищевикладене, МКП "ЕНЕРГОРЕСУРС" зобов’язується діяти на засадах моралі і верховенства права та відповідно до Конституції України.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 03 травня 2024 14:24
Дата відповіді: 06 травня 2024 10:03
З метою розширення потенційного кола учасників закупівлі просимо Замовника виключити з тендерної документації вимогу надати:"Сканований оригінал діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату на систему екологічного управління відповідно до вимог ДСТУ ІSO 14001:2015 (ІSO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», що виданий на ім’я Учасника. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України в сфері акредитації: Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням. В підтвердження чого в складі пропозиції надається сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті відповідності. Документи повинні бути надані в повному обсязі. Сертифікат надається разом з звітом сертифікаційного аудиту виданий на ім’я Учасника.". Звертаємо Вашу увагу, що у попередні роки Замовником не встановлювалися подібні вимоги, що дискримінують учасників публічних закупівель та жодним чином не впливають на якість запропонованих товарів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Тендерна документація, складена у повній відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), який дозволяє Замовнику внести до вимог і іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому, будь-яке порушення принципу недискримінації учасників, або обмеження конкуренції відсутнє, оскільки вимоги тендерної документації стосуються всіх, без виключення, можливих учасників процедури закупівлі, а отже, всі учасники торгів знаходяться в рівних умовах.
Дана закупівля здійснюється для забезпечення централізованим опаленням шкіл і садочків, а також споруд цивільного захисту (найпростіші укриття та протирадіаційні укриття) міста Жмеринки. Опалювання даних закладів здійснюється за допомогою переробки паливної деревини в теплопостачання.
У зв’язку із тим що, під час опалювального сезону потрібно створити належні умови для комфортного перебування здобувачів освіти у садочках та школах, наявність зазначених в тендері документів є підтвердженням поставки товару необхідної якості.
Відповідно до Основного закону держави, а саме статті 53 Конституції України (далі – Конституція), кожен має право на освіту. Повна загальна середня освіта є обов'язковою. Держава забезпечує доступність і безоплатність дошкільної, повної загальної середньої, професійно-технічної, вищої освіти в державних і комунальних навчальних закладах; розвиток дошкільної, повної загальної середньої, позашкільної, професійно-технічної, вищої і післядипломної освіти, різних форм навчання; надання державних стипендій та пільг учням і студентам. Відповідно до статті 3 Закону України «Про дошкільну освіту» (далі – Закон), держава визнає пріоритетну роль дошкільної освіти та створює належні умови для її здобуття. Згідно статті 11 Закону заклад дошкільної освіти створює безпечні та нешкідливі умови розвитку, виховання та навчання дітей, режим роботи, умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров'я відповідно до санітарно-гігієнічних вимог та забезпечує їх дотримання; сприяє збереженню та зміцненню здоров'я, розумовому, психологічному і фізичному розвитку дітей. Разом з цим відповідно до пункту 21 частини 1 статті 1 Закону України «Про освіту», безпечне освітнє середовище - сукупність умов у закладі освіти, що унеможливлюють заподіяння учасникам освітнього процесу фізичної, майнової та/або моральної шкоди, зокрема внаслідок недотримання вимог санітарних, протипожежних та/або будівельних норм і правил, законодавства щодо кібербезпеки, захисту персональних даних, безпечності та якості харчових продуктів та/або надання неякісних послуг з харчування, шляхом фізичного та/або психологічного насильства, експлуатації, дискримінації за будь-якою ознакою, приниження честі, гідності, ділової репутації (зокрема шляхом булінгу (цькування), поширення неправдивих відомостей тощо), пропаганди та/або агітації, у тому числі з використанням кіберпростору, а також унеможливлюють вживання на території та в приміщеннях закладу освіти алкогольних напоїв, тютюнових виробів, наркотичних засобів, психотропних речовин. Окрім цього, відповідно до пункту 7 розділу V. Вимоги щодо водопостачання, водовідведення та опалення, Наказу Міністерства охорони здоров’я України № 234 від 24.03.2016 року «Про затвердження Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів» (далі – Наказ), дошкільні навчальні заклади повинні мати централізовану систему теплопостачання або безпечну автономну систему теплопостачання, які спроможні забезпечити оптимальні показники мікроклімату. Пунктом 1 розділу Наказу встановлено що оптимальною температурою у групових осередках дошкільних навчальних закладів є +19-23 °С. У приміщеннях басейну - +29-30 °С. У залах для занять музикою та фізичною культурою +18-19 °С. У теплих переходах - не менше +15 °С. У приміщеннях, що займають кутове положення або знаходяться в торці будівлі дошкільного навчального закладу, температура повітря повинна бути не менше +21 °С.
Наше підприємство надає послуги з теплопостачання відповідно до вищевказаних норм та забезпечує виконання закладами освіти функцій держави стосовно забезпечення безпечних та нешкідливих умов перебування здобувачів освіти.
Отже, вимоги щодо надання даних документів є цілком обґрунтованими, так як за допомогою даних документів Замовник може переконатись у належній якості товару, що у свою чергує забезпечить дотримання санітарних та безпечних умов у закладах освіти.
Тобто, вимога наявності сертифікатів прямо випливає з політики держави, таким чином, наявні правові підстави для надання тих чи інших документів учасниками.
Дана вимога не є дискримінаційною, що підтверджується рішеннями Антимонопольного комітету України, а саме: рішенням № 10631-р/пк-пз від 14.05.2021 року та рішенням № 8764-р/пк-пз від 22.04.2021 року.
Крім того, вважаємо за потрібне звернути увагу на правовий висновок який викладений у рішенні Верховного Суду у судовій справі № 826/15639/17 від 24.06.2020 р. (далі – Постанова) в якому Колегія суддів зазначає, що зазначений лист не свідчить про те, що зазначений вище документ не передбачений чинним законодавством, оскільки те, що таке виробництво не підлягає обов`язковій сертифікації не позбавляло позивача можливості отримати зазначений сертифікат в добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу.
Підсумовуючи вищевикладене, МКП "ЕНЕРГОРЕСУРС" зобов’язується діяти на засадах моралі і верховенства права та відповідно до Конституції України.
Дискримінаційні вимоги, які не відповідають чинному законодавству
Дата подання: 04 травня 2024 12:09
Дата відповіді: 07 травня 2024 13:51
Доброго дня, шановний замовнику Тендерною документацією встановлено вимоги, про надання сертифікатів ІSO 9001:2018 , ІSO 37001:2018 та ІSO 14001:2015; такі сертифікати повинні бути видані органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України в сфері акредитації. Так ось, вимога про надання сертифікатів ІSO які видані виключно акредитованими Національним агентством з акредитації України в сфері акредитації є такою, що порушує моє право на участь у закупівлі, так як я маю такі сертифікати але вини видані органом, який не має акредитації, та не відповідає чинному законодавству про сертифікацію, з огляду на наступне. Міжнародна організація зі стандартизації (ISO) встановлює правила з питань сертифікації на вимогу стандартів серії ISO (Україна є членом ISO з 1993 року). Згідно вимог ISO органи з оцінки відповідності (до яких належать органи сертифікації) повиннi мати незалежне підтвердження своєї компетентності. Процедура підтвердження може реалізовуватися шляхом акредитації та/або нотифікації, оскільки акредитація носить добровільний характер. «АКРЕДИТАЦІЯ НЕ Є ОБОВ'ЯЗКОВОЮ. У разі якщо орган сертифікації не акредитований, це не обов'язково означає, що він має погану репутацію, але він повинен мати незалежне підтвердження своєї компетентності» - роз'яснення на офіційному сайті ISO (https://www.iso.org/certification.html). Саме тому статтею 5. Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» від 17.05.2001 № 2407III встановлена ДОБРОВІЛЬНІСТЬ АКРЕДИТАЦІЇ. (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2407-14#Text) А на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України чітко вказано: «Основними принципами діяльності НААУ є:…добровільність акредитації;…» (https://naau.org.ua/nacionalne-agentstvo-z-akreditaciyi-ukrayini/) Цю ж інформацію (про добровільність акредитації) викладено в п.7 Положення про Національне агентство з акредитації України, яке затверджено Міністром розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України Т.С. Миловановим від 21.11.2019 (https://naau.org.ua/wp-content/uploads/2019/12/Polozhennya-pro-NAAU-2019-na-sajt.pdf). В статті 10 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» йдеться про органи з оцінки відповідності, які МОЖУТЬ бути акредитовані національним органом з акредитації. Але даний Закон не передбачає обов’язкову акредитацію Національним агентством з Акредитації України, так як це суперечило б як вітчизняним, так і міжнародним нормам. Враховуючи вищевикладене, вимагаю виключити вимогу про надання сертифікатів ІSO які видані виключно акредитованими Національним агентством з акредитації України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Тендерна документація, складена у повній відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), який дозволяє Замовнику внести до вимог і іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому, будь-яке порушення принципу недискримінації учасників, або обмеження конкуренції відсутнє, оскільки вимоги тендерної документації стосуються всіх, без виключення, можливих учасників процедури закупівлі, отже, всі учасники торгів знаходяться в рівних умовах.
Згідно із статтею 6 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» (далі – Закон), акредитація здійснюється національним органом України з акредитації. Національний орган України з акредитації є державною організацією, яка утворюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку, та провадить некомерційну господарську діяльність.
Окрім цього, відповідно до Статті 61 цього ж Закону вимогами до національного органу України з акредитації є перевіряти, чи акредитовані органи проводять оцінки відповідності у пропорційний спосіб, без покладання зайвого навантаження на суб’єктів господарювання та з належним урахуванням величини суб’єкта господарювання, що замовляє роботи з оцінки відповідності, галузі, в якій він діє, його структури, ступеня складності технології виробництва відповідної продукції та масового чи серійного характеру виробничого процесу.
Акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності.
Спираючись на це визначення у Законі, Замовник може вимагати від Учасника відповідність національним нормам. Оскільки орган сертифікації не пройшов акредитацію, видані ними сертифікати можуть бути сумнівними. Для того, щоб убезпечити себе від недобросовісних та не якісних постачальників Замовник приймає рішення на користь сертифікатів виданих акредитованим органом оцінки відповідності.
Окрім цього, Національний орган України з акредитації є єдиним державним органом який здійснює контроль за додержанням національних стандартів.
В чинному законодавстві України відсутній вичерпний перелік необхідних документів, які Замовник повинен або має право вимагати від Учасників щодо закупівлі. Тому, Замовник самостійно формує умови оголошення та тендерної документації про закупівлю з метою отримання якісного товару. Всі зазначені і оголошенні документи, має можливість отримати будь-який Учасник – суб’єкт господарювання.
Враховуючи вищевикладене та керуючись нормами чинного законодавства у Замовника є всі підстави вимагати такі документи.
Повторне звернення
Дата подання: 07 травня 2024 13:26
Дата відповіді: 07 травня 2024 14:05
Доброго дня, шановний замовнику Тендерною документацією встановлено вимоги, про надання сертифікатів ІSO 9001:2018 , ІSO 37001:2018 та ІSO 14001:2015; такі сертифікати повинні бути видані органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України в сфері акредитації. Так ось, вимога про надання сертифікатів ІSO які видані виключно акредитованими Національним агентством з акредитації України в сфері акредитації є такою, що порушує моє право на участь у закупівлі, так як я маю такі сертифікати але вини видані органом, який не має акредитації, та не відповідає чинному законодавству про сертифікацію, з огляду на наступне. Міжнародна організація зі стандартизації (ISO) встановлює правила з питань сертифікації на вимогу стандартів серії ISO (Україна є членом ISO з 1993 року). Згідно вимог ISO органи з оцінки відповідності (до яких належать органи сертифікації) повиннi мати незалежне підтвердження своєї компетентності. Процедура підтвердження може реалізовуватися шляхом акредитації та/або нотифікації, оскільки акредитація носить добровільний характер. «АКРЕДИТАЦІЯ НЕ Є ОБОВ'ЯЗКОВОЮ. У разі якщо орган сертифікації не акредитований, це не обов'язково означає, що він має погану репутацію, але він повинен мати незалежне підтвердження своєї компетентності» - роз'яснення на офіційному сайті ISO (https://www.iso.org/certification.html). Саме тому статтею 5. Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» від 17.05.2001 № 2407III встановлена ДОБРОВІЛЬНІСТЬ АКРЕДИТАЦІЇ. (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2407-14#Text) А на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України чітко вказано: «Основними принципами діяльності НААУ є:…добровільність акредитації;…» (https://naau.org.ua/nacionalne-agentstvo-z-akreditaciyi-ukrayini/) Цю ж інформацію (про добровільність акредитації) викладено в п.7 Положення про Національне агентство з акредитації України, яке затверджено Міністром розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України Т.С. Миловановим від 21.11.2019 (https://naau.org.ua/wp-content/uploads/2019/12/Polozhennya-pro-NAAU-2019-na-sajt.pdf). В статті 10 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» йдеться про органи з оцінки відповідності, які МОЖУТЬ бути акредитовані національним органом з акредитації. Але даний Закон не передбачає обов’язкову акредитацію Національним агентством з Акредитації України, так як це суперечило б як вітчизняним, так і міжнародним нормам. Враховуючи вищевикладене, вимагаю виключити вимогу про надання сертифікатів ІSO які видані виключно акредитованими Національним агентством з акредитації України. У випадку, якщо Замовник продовжить ігнорувати мою вимогу та вимоги інших учасників, я буду змушений захищати свої права в Органі оскарження! Крмім цього, враховуючи що про дискримінаційні вимоги говорять багато інших учасників, буду вбачати за доцільне звернутися до Національної поліції, ДБР та БЕБ щодо можливих порушень Замовником вимог чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Тендерна документація, складена у повній відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), який дозволяє Замовнику внести до вимог і іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому, будь-яке порушення принципу недискримінації учасників, або обмеження конкуренції відсутнє, оскільки вимоги тендерної документації стосуються всіх, без виключення, можливих учасників процедури закупівлі, отже, всі учасники торгів знаходяться в рівних умовах.
Згідно із статтею 6 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» (далі – Закон), акредитація здійснюється національним органом України з акредитації. Національний орган України з акредитації є державною організацією, яка утворюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку, та провадить некомерційну господарську діяльність.
Окрім цього, відповідно до Статті 61 цього ж Закону вимогами до національного органу України з акредитації є перевіряти, чи акредитовані органи проводять оцінки відповідності у пропорційний спосіб, без покладання зайвого навантаження на суб’єктів господарювання та з належним урахуванням величини суб’єкта господарювання, що замовляє роботи з оцінки відповідності, галузі, в якій він діє, його структури, ступеня складності технології виробництва відповідної продукції та масового чи серійного характеру виробничого процесу.
Акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності.
Спираючись на це визначення у Законі, Замовник може вимагати від Учасника відповідність національним нормам. Оскільки орган сертифікації не пройшов акредитацію, видані ними сертифікати можуть бути сумнівними. Для того, щоб убезпечити себе від недобросовісних та не якісних постачальників Замовник приймає рішення на користь сертифікатів виданих акредитованим органом оцінки відповідності.
Окрім цього, Національний орган України з акредитації є єдиним державним органом який здійснює контроль за додержанням національних стандартів.
В чинному законодавстві України відсутній вичерпний перелік необхідних документів, які Замовник повинен або має право вимагати від Учасників щодо закупівлі. Тому, Замовник самостійно формує умови оголошення та тендерної документації про закупівлю з метою отримання якісного товару. Всі зазначені і оголошенні документи, має можливість отримати будь-який Учасник – суб’єкт господарювання.
Враховуючи вищевикладене та керуючись нормами чинного законодавства у Замовника є всі підстави вимагати такі документи.
Закінчуйте зі своїми договорняками
Дата подання: 10 травня 2024 12:39
Дата відповіді: 10 травня 2024 13:37
Стільки разів переоголошували, стільки разів вносили зміни. Житніцкий ніяк не може Боровського протягнути?
Відповідь: Доброго дня! Сформулюйте, будь ласка, Ваше звернення.
"Дують на холодне" бо "Опеклись" з постачальником Шаравським
Дата подання: 10 травня 2024 16:54
Дата відповіді: 12 травня 2024 06:28
"Дують на холодне" бо "Опеклись" з постачальником Шаравським
Відповідь: Доброго дня! Сформулюйте, будь ласка, Ваше звернення.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 травня 2024 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Фізична особа-підприємець Нестеренко Ігор Миколайович 2 583 100,00
UAH з ПДВ
2 208 700,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "ТЕРЕЩЕНКО ВОЛОДИМИР ЄВГЕНОВИЧ" 2 727 400,00
UAH з ПДВ
2 210 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "БМК КАПІТАЛ" 3 070 080,00
UAH з ПДВ
3 070 080,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

22 травня 2024 18:17
Електронний підпис
22 травня 2024 17:58
Цінова пропозиція.pdf
22 травня 2024 17:58
Довідка про ліцензію.pdf
22 травня 2024 17:58
Уповноважена особа.pdf
22 травня 2024 13:25
Електронний підпис
22 травня 2024 13:23
Довідка (5).zip
21 травня 2024 13:53
Електронний підпис
21 травня 2024 13:44
Медична довідка.pdf
14 травня 2024 18:46
Електронний підпис
14 травня 2024 18:45
Цінова пропозиція.pdf.p7s
14 травня 2024 18:45
Уповноважена особа.pdf.p7s
14 травня 2024 18:45
серт нестеренко_14001.pdf.p7s
14 травня 2024 18:45
серт нестеренко_9001.pdf.p7s
14 травня 2024 18:45
Санкції.pdf.p7s
14 травня 2024 18:45
Оподаткування.pdf.p7s
14 травня 2024 18:45
звіт нестеренко 14.pdf.p7s
14 травня 2024 18:45
Захист довкілля.pdf.p7s
14 травня 2024 18:45
звіт нестеренко 9.pdf.p7s
14 травня 2024 18:45
Додаток 2 Техвимоги.pdf.p7s
14 травня 2024 18:44
Відомості Учасника.pdf.p7s
14 травня 2024 18:44
Аналогічні договори.pdf.p7s
14 травня 2024 18:44
Атестат акредитації.jpg.p7s
14 травня 2024 16:34
Відомості Учасника.pdf
14 травня 2024 16:34
Оподаткування.pdf
14 травня 2024 16:34
звіт нестеренко 14.pdf
14 травня 2024 16:34
Атестат акредитації.jpg
14 травня 2024 16:34
Уповноважена особа.pdf
14 травня 2024 16:34
серт нестеренко_14001.pdf
14 травня 2024 16:34
Захист довкілля.pdf
14 травня 2024 16:34
Аналогічні договори.pdf
14 травня 2024 16:34
звіт нестеренко 9.pdf
14 травня 2024 16:34
Цінова пропозиція.pdf
14 травня 2024 16:34
Санкції.pdf
14 травня 2024 16:34
Додаток 2 Техвимоги.pdf
14 травня 2024 16:34
серт нестеренко_9001.pdf
14 травня 2024 16:34
Бенефіціарний власник.pdf

Публічні документи

15 травня 2024 00:30
Електронний підпис
15 травня 2024 00:30
Електронний підпис
15 травня 2024 00:27
щодо ліцензії.pdf
15 травня 2024 00:27
ЗВІТ 14001.pdf
15 травня 2024 00:27
щодо сертіфіквта.pdf
15 травня 2024 00:27
щодо сертіфіквта.pdf.p7s
15 травня 2024 00:27
Гарант.лист.pdf.p7s
15 травня 2024 00:27
Тендер.пропозиц..pdf.p7s
15 травня 2024 00:27
ЗВІТ ИСО 9001.pdf.p7s
15 травня 2024 00:27
паспорт-код.pdf
15 травня 2024 00:27
обробка персон.даних.pdf
15 травня 2024 00:27
ЗВІТ ИСО 9001.pdf
15 травня 2024 00:27
Відсутн.підстав п.47.pdf
15 травня 2024 00:27
Гарант.лист.pdf
15 травня 2024 00:27
Медична довід..pdf
15 травня 2024 00:27
Тендер.пропозиц..pdf
15 травня 2024 00:27
ЗВІТ 14001.pdf.p7s
15 травня 2024 00:27
Витяг Єдин.податку.pdf
15 травня 2024 00:27
Аналог.догов- Відгук.pdf
15 травня 2024 00:27
Медична довід..pdf.p7s
15 травня 2024 00:27
Проект договор..pdf
15 травня 2024 00:27
Довід.заход.довкі..pdf
15 травня 2024 00:27
Техніч.спеціфікац..pdf.p7s
15 травня 2024 00:27
паспорт-код.pdf.p7s
15 травня 2024 00:27
відом.про учасника.PDF
15 травня 2024 00:27
Витяг з ЄДР.pdf
15 травня 2024 00:27
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
15 травня 2024 00:27
щодо ліцензії.pdf.p7s
15 травня 2024 00:27
Витяг Єдин.податку.pdf.p7s
15 травня 2024 00:27
Проект договор..pdf.p7s
15 травня 2024 00:27
Довід.заход.довкі..pdf.p7s
15 травня 2024 00:27
Аналог.догов- Відгук.pdf.p7s
15 травня 2024 00:27
Довидка щодо підпису.pdf
15 травня 2024 00:27
відом.про учасника.PDF.p7s
15 травня 2024 00:27
Довід.аналог.договіра.pdf
15 травня 2024 00:27
Техніч.спеціфікац..pdf

Публічні документи

14 травня 2024 13:44
Електронний підпис
14 травня 2024 13:41
Лист щодо ліцензії.pdf
14 травня 2024 13:41
Звіт 2.pdf
14 травня 2024 13:41
Звіт 1 .pdf
14 травня 2024 13:41
Проєкт Договору.pdf
14 травня 2024 13:41
Договір аналогічний.pdf
14 травня 2024 13:41
Паспорт.pdf
14 травня 2024 13:41
Опис документів.pdf
14 травня 2024 13:41
Довідка про досвід.pdf
14 травня 2024 13:41
Медогляд Муляр .pdf
14 травня 2024 13:41
Медогляд Маліцькии_ .pdf
14 травня 2024 13:41
Сфера Акредитація.pdf
14 травня 2024 13:41
Медогляд Дремух .pdf
14 травня 2024 13:41
Статут.pdf
14 травня 2024 13:41
Сертифікат ISO 14001 2015.pdf
14 травня 2024 13:41
Сертифікат ISO 9001 2018.pdf
14 травня 2024 13:41
Лист-відгук .pdf
14 травня 2024 13:40
Витяг з ЄДР.pdf
14 травня 2024 13:40
Виписка.pdf
14 травня 2024 13:40
Атестат.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Нестеренко Ігор Миколайович

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП "ТЕРЕЩЕНКО ВОЛОДИМИР ЄВГЕНОВИЧ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "БМК КАПІТАЛ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фізична особа-підприємець Нестеренко Ігор Миколайович
#2748814218
Переможець 2 208 700,00
UAH з ПДВ
21 травня 2024 17:09
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 травня 2024 17:03

Вимога про усунення невідповідностей

Пунктом 13 розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатку 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги) передбачено, що працівники учасника що виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі медичну довідку про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду за формою згідно додатку 8 Наказу МОЗ 246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій», копія якої надається в складі пропозиції, та забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями) (про що надається гарантійний лист). Медична довідка кожного працівника, що здійснює вантажно-розвантажувальні роботи має бути чинна на кожну поставку товару. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист про працівників № 07 від 07.05.2024 року, в якому зазначено: « Я, Фізична особа-підприємець Нестеренко Ігор Миколайович, є само зайнятою особою та виконувати зобов’язання перед Замовником планую самостійно, маю необхідний для цього досвід, а також гарантую, про наявність при собі медичної довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду за формою згідно додатку 8 Наказу МОЗ 246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій», копія якої надається в складі пропозиції, та забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями)». Однак, копії медичної довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду за формою згідно додатку 8 Наказу МОЗ 246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» учасником, в складі його тендерної пропозиції, надано не було. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями копію медичної довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду за формою згідно додатку 8 Наказу МОЗ 246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій».

Документи

21 травня 2024 17:09
Довідка НАЗК
21 травня 2024 17:06
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2024 17:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Нестеренко Ігор Миколайович
#2748814218
2 208 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 травня 2024 17:09
Довідка НАЗК
21 травня 2024 17:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 червня 2024 16:05
Додаткова угода №1 укладений
05 червня 2024 16:03
Електронний підпис укладений
03 червня 2024 09:53
Договір поставки № 46 укладений
03 червня 2024 09:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 червня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Неможливість виконання умов договору зі сторони Постачальника.