Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дрова паливні твердих порід дерев (граб, ясен, дуб, акація, берест, клен)
Очікувана вартість
3 120 000,00 UAH
UA-2024-04-30-009908-a ● 57bd1e4379164db8a0262b2351232d17
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МКП "Енергоресурс" |
Код ЄДРПОУ: | 32644469 |
Місцезнаходження: | 23100, Україна , Вінницька обл., місто Жмеринка, вулиця Училищна, 9 |
Контактна особа: |
Яковець Катерина Василівна +380986042186 Katjagudz2@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 квітня 2024 17:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 травня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 16 травня 2024 14:07 |
Початок аукціону: | 16 травня 2024 14:07 |
Очікувана вартість: | 3 120 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1300 метр кубічний
Дрова паливні твердих порід дерев (граб, ясен, дуб, акація, берест, клен)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. Франко, 136; пров. Лютневий, 3; вул. Урицького, 7; вул. Короленко, 7; вул. Кривоноса, 27; вул. Київська, 15; вул. Коцюбинського, 39.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2025
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату за кожну партію одержаного товару згідно наданих Постачальником видаткової накладної та товарно-транспортної накладної, у безготівковій формі на вказаний у Договорі рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня одержання відповідної партії товару Покупцем та підписання вище згаданих накладних. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 травня 2024 13:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 травня 2024 12:08 |
Лист змін 2.docx | |
10 травня 2024 12:08 |
4. Додаток 3 до тендерної документації (проєкт Договору).docx | |
10 травня 2024 12:08 |
3. Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx | |
10 травня 2024 12:08 |
2. Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії_ вимоги).docx | |
10 травня 2024 12:08 |
1 Тендерна документація за Особливостями (нова редакція).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Медичні довідки
Дата подання: 03 травня 2024 14:14
Дата відповіді: 06 травня 2024 10:23
Просимо замовника надати роз'яснення, для чого в технічній специфікації (Додаток 2 до тендерної документації) встановлено вимогу: "Працівники учасника що виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі медичну довідку про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду за формою згідно додатку 8 Наказу МОЗ 246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій», копія якої надається в складі пропозиції, та забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями). Медична довідка кожного працівника, що здійснює вантажно-розвантажувальні роботи має бути чинна на кожну поставку товару".
Згідно з положеннями чинного законодавства у сфері проведення публічних закупівель, наявність працівників відповідної кваліфікації є одним з кваліфікаційних критеріїв, що не має жодного відношення до технічної специфікації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Тендерна документація, складена у повній відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), який дозволяє Замовнику внести до вимог і іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до абзацу 4 статті 14 Закону України «Про охорону праці» (далі – Закон), працівник зобов'язаний проходити у встановленому законодавством порядку попередні та періодичні медичні огляди. Окрім цього, відповідно до статті 15 Закону спеціалісти служби охорони праці у разі виявлення порушень охорони праці мають право вимагати відсторонення від роботи осіб, які не пройшли передбачених законодавством медичного огляду, навчання, інструктажу, перевірки знань і не мають допуску до відповідних робіт або не виконують вимог нормативно-правових актів з охорони праці.
Разом із цим, згідно із статтею 17 Закону роботодавець зобов'язаний за свої кошти забезпечити фінансування та організувати проведення попереднього (під час прийняття на роботу) і періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, щорічного обов'язкового медичного огляду осіб віком до 21 року. У зв’язку із здійсненням працівниками Учасника (Переможця) вантажно-розвантажувальних робіт дана вимога не є дискримінаційною.
Також повідомляємо, що дана вимога буде внесена до розділу кваліфікаційних критеріїв.
Відповідно до абзацу 4 статті 14 Закону України «Про охорону праці» (далі – Закон), працівник зобов'язаний проходити у встановленому законодавством порядку попередні та періодичні медичні огляди. Окрім цього, відповідно до статті 15 Закону спеціалісти служби охорони праці у разі виявлення порушень охорони праці мають право вимагати відсторонення від роботи осіб, які не пройшли передбачених законодавством медичного огляду, навчання, інструктажу, перевірки знань і не мають допуску до відповідних робіт або не виконують вимог нормативно-правових актів з охорони праці.
Разом із цим, згідно із статтею 17 Закону роботодавець зобов'язаний за свої кошти забезпечити фінансування та організувати проведення попереднього (під час прийняття на роботу) і періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, щорічного обов'язкового медичного огляду осіб віком до 21 року. У зв’язку із здійсненням працівниками Учасника (Переможця) вантажно-розвантажувальних робіт дана вимога не є дискримінаційною.
Також повідомляємо, що дана вимога буде внесена до розділу кваліфікаційних критеріїв.
Халати та рукавиці
Дата подання: 03 травня 2024 14:17
Дата відповіді: 06 травня 2024 10:25
Просимо замовника надати роз'яснення, для чого в технічній специфікації (Додаток 2 до тендерної документації) встановлено вимогу про необхідність забезпечення працівників, що будуть здійснювати вантажно-розвантажувальні роботи, санітарним одягом (халатом, рукавицями).
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляю, що дана вимога буде внесена до розділу кваліфікаційних критеріїв.
Дискримінація
Дата подання: 03 травня 2024 14:23
Дата відповіді: 06 травня 2024 10:02
З метою розширення потенційного кола учасників закупівлі просимо Замовника виключити з тендерної документації вимогу надати:"Сканований оригінал діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ EN ІSO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ІSO 9001:2015, IDT; ІSO 9001:2015, IDT), що виданий на ім’я Учасника. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України в сфері акредитації: Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням. В підтвердження чого в складі пропозиції надається сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті відповідності. Документи повинні бути надані в повному обсязі. Сертифікат надається разом з звітом сертифікаційного аудиту виданий на ім’я Учасника".
Звертаємо Вашу увагу, що у попередні роки Замовником не встановлювалися подібні вимоги, що дискримінують учасників публічних закупівель та жодним чином не впливають на якість запропонованих товарів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Тендерна документація, складена у повній відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), який дозволяє Замовнику внести до вимог і іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому, будь-яке порушення принципу недискримінації учасників, або обмеження конкуренції відсутнє, оскільки вимоги тендерної документації стосуються всіх, без виключення, можливих учасників процедури закупівлі, а отже, всі учасники торгів знаходяться в рівних умовах.
Дана закупівля здійснюється для забезпечення централізованим опаленням шкіл і садочків, а також споруд цивільного захисту (найпростіші укриття та протирадіаційні укриття) міста Жмеринки. Опалювання даних закладів здійснюється за допомогою переробки паливної деревини в теплопостачання.
У зв’язку із тим що, під час опалювального сезону потрібно створити належні умови для комфортного перебування здобувачів освіти у садочках та школах, наявність зазначених в тендері документів є підтвердженням поставки товару необхідної якості.
Відповідно до Основного закону держави, а саме статті 53 Конституції України (далі – Конституція), кожен має право на освіту. Повна загальна середня освіта є обов'язковою. Держава забезпечує доступність і безоплатність дошкільної, повної загальної середньої, професійно-технічної, вищої освіти в державних і комунальних навчальних закладах; розвиток дошкільної, повної загальної середньої, позашкільної, професійно-технічної, вищої і післядипломної освіти, різних форм навчання; надання державних стипендій та пільг учням і студентам. Відповідно до статті 3 Закону України «Про дошкільну освіту» (далі – Закон), держава визнає пріоритетну роль дошкільної освіти та створює належні умови для її здобуття. Згідно статті 11 Закону заклад дошкільної освіти створює безпечні та нешкідливі умови розвитку, виховання та навчання дітей, режим роботи, умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров'я відповідно до санітарно-гігієнічних вимог та забезпечує їх дотримання; сприяє збереженню та зміцненню здоров'я, розумовому, психологічному і фізичному розвитку дітей. Разом з цим відповідно до пункту 21 частини 1 статті 1 Закону України «Про освіту», безпечне освітнє середовище - сукупність умов у закладі освіти, що унеможливлюють заподіяння учасникам освітнього процесу фізичної, майнової та/або моральної шкоди, зокрема внаслідок недотримання вимог санітарних, протипожежних та/або будівельних норм і правил, законодавства щодо кібербезпеки, захисту персональних даних, безпечності та якості харчових продуктів та/або надання неякісних послуг з харчування, шляхом фізичного та/або психологічного насильства, експлуатації, дискримінації за будь-якою ознакою, приниження честі, гідності, ділової репутації (зокрема шляхом булінгу (цькування), поширення неправдивих відомостей тощо), пропаганди та/або агітації, у тому числі з використанням кіберпростору, а також унеможливлюють вживання на території та в приміщеннях закладу освіти алкогольних напоїв, тютюнових виробів, наркотичних засобів, психотропних речовин. Окрім цього, відповідно до пункту 7 розділу V. Вимоги щодо водопостачання, водовідведення та опалення, Наказу Міністерства охорони здоров’я України № 234 від 24.03.2016 року «Про затвердження Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів» (далі – Наказ), дошкільні навчальні заклади повинні мати централізовану систему теплопостачання або безпечну автономну систему теплопостачання, які спроможні забезпечити оптимальні показники мікроклімату. Пунктом 1 розділу Наказу встановлено що оптимальною температурою у групових осередках дошкільних навчальних закладів є +19-23 °С. У приміщеннях басейну - +29-30 °С. У залах для занять музикою та фізичною культурою +18-19 °С. У теплих переходах - не менше +15 °С. У приміщеннях, що займають кутове положення або знаходяться в торці будівлі дошкільного навчального закладу, температура повітря повинна бути не менше +21 °С.
Наше підприємство надає послуги з теплопостачання відповідно до вищевказаних норм та забезпечує виконання закладами освіти функцій держави стосовно забезпечення безпечних та нешкідливих умов перебування здобувачів освіти.
Отже, вимоги щодо надання даних документів є цілком обґрунтованими, так як за допомогою даних документів Замовник може переконатись у належній якості товару, що у свою чергує забезпечить дотримання санітарних та безпечних умов у закладах освіти.
Тобто, вимога наявності сертифікатів прямо випливає з політики держави, таким чином, наявні правові підстави для надання тих чи інших документів учасниками.
Дана вимога не є дискримінаційною, що підтверджується рішеннями Антимонопольного комітету України, а саме: рішенням № 10631-р/пк-пз від 14.05.2021 року та рішенням № 8764-р/пк-пз від 22.04.2021 року.
Крім того, вважаємо за потрібне звернути увагу на правовий висновок який викладений у рішенні Верховного Суду у судовій справі № 826/15639/17 від 24.06.2020 р. (далі – Постанова) в якому Колегія суддів зазначає, що зазначений лист не свідчить про те, що зазначений вище документ не передбачений чинним законодавством, оскільки те, що таке виробництво не підлягає обов`язковій сертифікації не позбавляло позивача можливості отримати зазначений сертифікат в добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу.
Підсумовуючи вищевикладене, МКП "ЕНЕРГОРЕСУРС" зобов’язується діяти на засадах моралі і верховенства права та відповідно до Конституції України.
Дана закупівля здійснюється для забезпечення централізованим опаленням шкіл і садочків, а також споруд цивільного захисту (найпростіші укриття та протирадіаційні укриття) міста Жмеринки. Опалювання даних закладів здійснюється за допомогою переробки паливної деревини в теплопостачання.
У зв’язку із тим що, під час опалювального сезону потрібно створити належні умови для комфортного перебування здобувачів освіти у садочках та школах, наявність зазначених в тендері документів є підтвердженням поставки товару необхідної якості.
Відповідно до Основного закону держави, а саме статті 53 Конституції України (далі – Конституція), кожен має право на освіту. Повна загальна середня освіта є обов'язковою. Держава забезпечує доступність і безоплатність дошкільної, повної загальної середньої, професійно-технічної, вищої освіти в державних і комунальних навчальних закладах; розвиток дошкільної, повної загальної середньої, позашкільної, професійно-технічної, вищої і післядипломної освіти, різних форм навчання; надання державних стипендій та пільг учням і студентам. Відповідно до статті 3 Закону України «Про дошкільну освіту» (далі – Закон), держава визнає пріоритетну роль дошкільної освіти та створює належні умови для її здобуття. Згідно статті 11 Закону заклад дошкільної освіти створює безпечні та нешкідливі умови розвитку, виховання та навчання дітей, режим роботи, умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров'я відповідно до санітарно-гігієнічних вимог та забезпечує їх дотримання; сприяє збереженню та зміцненню здоров'я, розумовому, психологічному і фізичному розвитку дітей. Разом з цим відповідно до пункту 21 частини 1 статті 1 Закону України «Про освіту», безпечне освітнє середовище - сукупність умов у закладі освіти, що унеможливлюють заподіяння учасникам освітнього процесу фізичної, майнової та/або моральної шкоди, зокрема внаслідок недотримання вимог санітарних, протипожежних та/або будівельних норм і правил, законодавства щодо кібербезпеки, захисту персональних даних, безпечності та якості харчових продуктів та/або надання неякісних послуг з харчування, шляхом фізичного та/або психологічного насильства, експлуатації, дискримінації за будь-якою ознакою, приниження честі, гідності, ділової репутації (зокрема шляхом булінгу (цькування), поширення неправдивих відомостей тощо), пропаганди та/або агітації, у тому числі з використанням кіберпростору, а також унеможливлюють вживання на території та в приміщеннях закладу освіти алкогольних напоїв, тютюнових виробів, наркотичних засобів, психотропних речовин. Окрім цього, відповідно до пункту 7 розділу V. Вимоги щодо водопостачання, водовідведення та опалення, Наказу Міністерства охорони здоров’я України № 234 від 24.03.2016 року «Про затвердження Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів» (далі – Наказ), дошкільні навчальні заклади повинні мати централізовану систему теплопостачання або безпечну автономну систему теплопостачання, які спроможні забезпечити оптимальні показники мікроклімату. Пунктом 1 розділу Наказу встановлено що оптимальною температурою у групових осередках дошкільних навчальних закладів є +19-23 °С. У приміщеннях басейну - +29-30 °С. У залах для занять музикою та фізичною культурою +18-19 °С. У теплих переходах - не менше +15 °С. У приміщеннях, що займають кутове положення або знаходяться в торці будівлі дошкільного навчального закладу, температура повітря повинна бути не менше +21 °С.
Наше підприємство надає послуги з теплопостачання відповідно до вищевказаних норм та забезпечує виконання закладами освіти функцій держави стосовно забезпечення безпечних та нешкідливих умов перебування здобувачів освіти.
Отже, вимоги щодо надання даних документів є цілком обґрунтованими, так як за допомогою даних документів Замовник може переконатись у належній якості товару, що у свою чергує забезпечить дотримання санітарних та безпечних умов у закладах освіти.
Тобто, вимога наявності сертифікатів прямо випливає з політики держави, таким чином, наявні правові підстави для надання тих чи інших документів учасниками.
Дана вимога не є дискримінаційною, що підтверджується рішеннями Антимонопольного комітету України, а саме: рішенням № 10631-р/пк-пз від 14.05.2021 року та рішенням № 8764-р/пк-пз від 22.04.2021 року.
Крім того, вважаємо за потрібне звернути увагу на правовий висновок який викладений у рішенні Верховного Суду у судовій справі № 826/15639/17 від 24.06.2020 р. (далі – Постанова) в якому Колегія суддів зазначає, що зазначений лист не свідчить про те, що зазначений вище документ не передбачений чинним законодавством, оскільки те, що таке виробництво не підлягає обов`язковій сертифікації не позбавляло позивача можливості отримати зазначений сертифікат в добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу.
Підсумовуючи вищевикладене, МКП "ЕНЕРГОРЕСУРС" зобов’язується діяти на засадах моралі і верховенства права та відповідно до Конституції України.
Дискримінація
Дата подання: 03 травня 2024 14:24
Дата відповіді: 06 травня 2024 10:02
З метою розширення потенційного кола учасників закупівлі просимо Замовника виключити з тендерної документації вимогу надати:"Сканований оригінал діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату на систему управління щодо протидії корупції відповідно до вимог ДСТУ ІSO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ІSO 37001:2016, IDT), що виданий на ім’я Учасника. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України в сфері акредитації: Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням. В підтвердження чого в складі пропозиції надається сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті відповідності. Документи повинні бути надані в повному обсязі. Сертифікат надається разом з звітом сертифікаційного аудиту виданий на ім’я Учасника.".
Звертаємо Вашу увагу, що у попередні роки Замовником не встановлювалися подібні вимоги, що дискримінують учасників публічних закупівель та жодним чином не впливають на якість запропонованих товарів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Тендерна документація, складена у повній відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), який дозволяє Замовнику внести до вимог і іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому, будь-яке порушення принципу недискримінації учасників, або обмеження конкуренції відсутнє, оскільки вимоги тендерної документації стосуються всіх, без виключення, можливих учасників процедури закупівлі, а отже, всі учасники торгів знаходяться в рівних умовах.
Дана закупівля здійснюється для забезпечення централізованим опаленням шкіл і садочків, а також споруд цивільного захисту (найпростіші укриття та протирадіаційні укриття) міста Жмеринки. Опалювання даних закладів здійснюється за допомогою переробки паливної деревини в теплопостачання.
У зв’язку із тим що, під час опалювального сезону потрібно створити належні умови для комфортного перебування здобувачів освіти у садочках та школах, наявність зазначених в тендері документів є підтвердженням поставки товару необхідної якості.
Відповідно до Основного закону держави, а саме статті 53 Конституції України (далі – Конституція), кожен має право на освіту. Повна загальна середня освіта є обов'язковою. Держава забезпечує доступність і безоплатність дошкільної, повної загальної середньої, професійно-технічної, вищої освіти в державних і комунальних навчальних закладах; розвиток дошкільної, повної загальної середньої, позашкільної, професійно-технічної, вищої і післядипломної освіти, різних форм навчання; надання державних стипендій та пільг учням і студентам. Відповідно до статті 3 Закону України «Про дошкільну освіту» (далі – Закон), держава визнає пріоритетну роль дошкільної освіти та створює належні умови для її здобуття. Згідно статті 11 Закону заклад дошкільної освіти створює безпечні та нешкідливі умови розвитку, виховання та навчання дітей, режим роботи, умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров'я відповідно до санітарно-гігієнічних вимог та забезпечує їх дотримання; сприяє збереженню та зміцненню здоров'я, розумовому, психологічному і фізичному розвитку дітей. Разом з цим відповідно до пункту 21 частини 1 статті 1 Закону України «Про освіту», безпечне освітнє середовище - сукупність умов у закладі освіти, що унеможливлюють заподіяння учасникам освітнього процесу фізичної, майнової та/або моральної шкоди, зокрема внаслідок недотримання вимог санітарних, протипожежних та/або будівельних норм і правил, законодавства щодо кібербезпеки, захисту персональних даних, безпечності та якості харчових продуктів та/або надання неякісних послуг з харчування, шляхом фізичного та/або психологічного насильства, експлуатації, дискримінації за будь-якою ознакою, приниження честі, гідності, ділової репутації (зокрема шляхом булінгу (цькування), поширення неправдивих відомостей тощо), пропаганди та/або агітації, у тому числі з використанням кіберпростору, а також унеможливлюють вживання на території та в приміщеннях закладу освіти алкогольних напоїв, тютюнових виробів, наркотичних засобів, психотропних речовин. Окрім цього, відповідно до пункту 7 розділу V. Вимоги щодо водопостачання, водовідведення та опалення, Наказу Міністерства охорони здоров’я України № 234 від 24.03.2016 року «Про затвердження Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів» (далі – Наказ), дошкільні навчальні заклади повинні мати централізовану систему теплопостачання або безпечну автономну систему теплопостачання, які спроможні забезпечити оптимальні показники мікроклімату. Пунктом 1 розділу Наказу встановлено що оптимальною температурою у групових осередках дошкільних навчальних закладів є +19-23 °С. У приміщеннях басейну - +29-30 °С. У залах для занять музикою та фізичною культурою +18-19 °С. У теплих переходах - не менше +15 °С. У приміщеннях, що займають кутове положення або знаходяться в торці будівлі дошкільного навчального закладу, температура повітря повинна бути не менше +21 °С.
Наше підприємство надає послуги з теплопостачання відповідно до вищевказаних норм та забезпечує виконання закладами освіти функцій держави стосовно забезпечення безпечних та нешкідливих умов перебування здобувачів освіти.
Отже, вимоги щодо надання даних документів є цілком обґрунтованими, так як за допомогою даних документів Замовник може переконатись у належній якості товару, що у свою чергує забезпечить дотримання санітарних та безпечних умов у закладах освіти.
Тобто, вимога наявності сертифікатів прямо випливає з політики держави, таким чином, наявні правові підстави для надання тих чи інших документів учасниками.
Дана вимога не є дискримінаційною, що підтверджується рішеннями Антимонопольного комітету України, а саме: рішенням № 10631-р/пк-пз від 14.05.2021 року та рішенням № 8764-р/пк-пз від 22.04.2021 року.
Крім того, вважаємо за потрібне звернути увагу на правовий висновок який викладений у рішенні Верховного Суду у судовій справі № 826/15639/17 від 24.06.2020 р. (далі – Постанова) в якому Колегія суддів зазначає, що зазначений лист не свідчить про те, що зазначений вище документ не передбачений чинним законодавством, оскільки те, що таке виробництво не підлягає обов`язковій сертифікації не позбавляло позивача можливості отримати зазначений сертифікат в добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу.
Підсумовуючи вищевикладене, МКП "ЕНЕРГОРЕСУРС" зобов’язується діяти на засадах моралі і верховенства права та відповідно до Конституції України.
Дана закупівля здійснюється для забезпечення централізованим опаленням шкіл і садочків, а також споруд цивільного захисту (найпростіші укриття та протирадіаційні укриття) міста Жмеринки. Опалювання даних закладів здійснюється за допомогою переробки паливної деревини в теплопостачання.
У зв’язку із тим що, під час опалювального сезону потрібно створити належні умови для комфортного перебування здобувачів освіти у садочках та школах, наявність зазначених в тендері документів є підтвердженням поставки товару необхідної якості.
Відповідно до Основного закону держави, а саме статті 53 Конституції України (далі – Конституція), кожен має право на освіту. Повна загальна середня освіта є обов'язковою. Держава забезпечує доступність і безоплатність дошкільної, повної загальної середньої, професійно-технічної, вищої освіти в державних і комунальних навчальних закладах; розвиток дошкільної, повної загальної середньої, позашкільної, професійно-технічної, вищої і післядипломної освіти, різних форм навчання; надання державних стипендій та пільг учням і студентам. Відповідно до статті 3 Закону України «Про дошкільну освіту» (далі – Закон), держава визнає пріоритетну роль дошкільної освіти та створює належні умови для її здобуття. Згідно статті 11 Закону заклад дошкільної освіти створює безпечні та нешкідливі умови розвитку, виховання та навчання дітей, режим роботи, умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров'я відповідно до санітарно-гігієнічних вимог та забезпечує їх дотримання; сприяє збереженню та зміцненню здоров'я, розумовому, психологічному і фізичному розвитку дітей. Разом з цим відповідно до пункту 21 частини 1 статті 1 Закону України «Про освіту», безпечне освітнє середовище - сукупність умов у закладі освіти, що унеможливлюють заподіяння учасникам освітнього процесу фізичної, майнової та/або моральної шкоди, зокрема внаслідок недотримання вимог санітарних, протипожежних та/або будівельних норм і правил, законодавства щодо кібербезпеки, захисту персональних даних, безпечності та якості харчових продуктів та/або надання неякісних послуг з харчування, шляхом фізичного та/або психологічного насильства, експлуатації, дискримінації за будь-якою ознакою, приниження честі, гідності, ділової репутації (зокрема шляхом булінгу (цькування), поширення неправдивих відомостей тощо), пропаганди та/або агітації, у тому числі з використанням кіберпростору, а також унеможливлюють вживання на території та в приміщеннях закладу освіти алкогольних напоїв, тютюнових виробів, наркотичних засобів, психотропних речовин. Окрім цього, відповідно до пункту 7 розділу V. Вимоги щодо водопостачання, водовідведення та опалення, Наказу Міністерства охорони здоров’я України № 234 від 24.03.2016 року «Про затвердження Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів» (далі – Наказ), дошкільні навчальні заклади повинні мати централізовану систему теплопостачання або безпечну автономну систему теплопостачання, які спроможні забезпечити оптимальні показники мікроклімату. Пунктом 1 розділу Наказу встановлено що оптимальною температурою у групових осередках дошкільних навчальних закладів є +19-23 °С. У приміщеннях басейну - +29-30 °С. У залах для занять музикою та фізичною культурою +18-19 °С. У теплих переходах - не менше +15 °С. У приміщеннях, що займають кутове положення або знаходяться в торці будівлі дошкільного навчального закладу, температура повітря повинна бути не менше +21 °С.
Наше підприємство надає послуги з теплопостачання відповідно до вищевказаних норм та забезпечує виконання закладами освіти функцій держави стосовно забезпечення безпечних та нешкідливих умов перебування здобувачів освіти.
Отже, вимоги щодо надання даних документів є цілком обґрунтованими, так як за допомогою даних документів Замовник може переконатись у належній якості товару, що у свою чергує забезпечить дотримання санітарних та безпечних умов у закладах освіти.
Тобто, вимога наявності сертифікатів прямо випливає з політики держави, таким чином, наявні правові підстави для надання тих чи інших документів учасниками.
Дана вимога не є дискримінаційною, що підтверджується рішеннями Антимонопольного комітету України, а саме: рішенням № 10631-р/пк-пз від 14.05.2021 року та рішенням № 8764-р/пк-пз від 22.04.2021 року.
Крім того, вважаємо за потрібне звернути увагу на правовий висновок який викладений у рішенні Верховного Суду у судовій справі № 826/15639/17 від 24.06.2020 р. (далі – Постанова) в якому Колегія суддів зазначає, що зазначений лист не свідчить про те, що зазначений вище документ не передбачений чинним законодавством, оскільки те, що таке виробництво не підлягає обов`язковій сертифікації не позбавляло позивача можливості отримати зазначений сертифікат в добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу.
Підсумовуючи вищевикладене, МКП "ЕНЕРГОРЕСУРС" зобов’язується діяти на засадах моралі і верховенства права та відповідно до Конституції України.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 03 травня 2024 14:24
Дата відповіді: 06 травня 2024 10:03
З метою розширення потенційного кола учасників закупівлі просимо Замовника виключити з тендерної документації вимогу надати:"Сканований оригінал діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату на систему екологічного управління відповідно до вимог ДСТУ ІSO 14001:2015 (ІSO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», що виданий на ім’я Учасника. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України в сфері акредитації: Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням. В підтвердження чого в складі пропозиції надається сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті відповідності. Документи повинні бути надані в повному обсязі. Сертифікат надається разом з звітом сертифікаційного аудиту виданий на ім’я Учасника.".
Звертаємо Вашу увагу, що у попередні роки Замовником не встановлювалися подібні вимоги, що дискримінують учасників публічних закупівель та жодним чином не впливають на якість запропонованих товарів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Тендерна документація, складена у повній відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), який дозволяє Замовнику внести до вимог і іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому, будь-яке порушення принципу недискримінації учасників, або обмеження конкуренції відсутнє, оскільки вимоги тендерної документації стосуються всіх, без виключення, можливих учасників процедури закупівлі, а отже, всі учасники торгів знаходяться в рівних умовах.
Дана закупівля здійснюється для забезпечення централізованим опаленням шкіл і садочків, а також споруд цивільного захисту (найпростіші укриття та протирадіаційні укриття) міста Жмеринки. Опалювання даних закладів здійснюється за допомогою переробки паливної деревини в теплопостачання.
У зв’язку із тим що, під час опалювального сезону потрібно створити належні умови для комфортного перебування здобувачів освіти у садочках та школах, наявність зазначених в тендері документів є підтвердженням поставки товару необхідної якості.
Відповідно до Основного закону держави, а саме статті 53 Конституції України (далі – Конституція), кожен має право на освіту. Повна загальна середня освіта є обов'язковою. Держава забезпечує доступність і безоплатність дошкільної, повної загальної середньої, професійно-технічної, вищої освіти в державних і комунальних навчальних закладах; розвиток дошкільної, повної загальної середньої, позашкільної, професійно-технічної, вищої і післядипломної освіти, різних форм навчання; надання державних стипендій та пільг учням і студентам. Відповідно до статті 3 Закону України «Про дошкільну освіту» (далі – Закон), держава визнає пріоритетну роль дошкільної освіти та створює належні умови для її здобуття. Згідно статті 11 Закону заклад дошкільної освіти створює безпечні та нешкідливі умови розвитку, виховання та навчання дітей, режим роботи, умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров'я відповідно до санітарно-гігієнічних вимог та забезпечує їх дотримання; сприяє збереженню та зміцненню здоров'я, розумовому, психологічному і фізичному розвитку дітей. Разом з цим відповідно до пункту 21 частини 1 статті 1 Закону України «Про освіту», безпечне освітнє середовище - сукупність умов у закладі освіти, що унеможливлюють заподіяння учасникам освітнього процесу фізичної, майнової та/або моральної шкоди, зокрема внаслідок недотримання вимог санітарних, протипожежних та/або будівельних норм і правил, законодавства щодо кібербезпеки, захисту персональних даних, безпечності та якості харчових продуктів та/або надання неякісних послуг з харчування, шляхом фізичного та/або психологічного насильства, експлуатації, дискримінації за будь-якою ознакою, приниження честі, гідності, ділової репутації (зокрема шляхом булінгу (цькування), поширення неправдивих відомостей тощо), пропаганди та/або агітації, у тому числі з використанням кіберпростору, а також унеможливлюють вживання на території та в приміщеннях закладу освіти алкогольних напоїв, тютюнових виробів, наркотичних засобів, психотропних речовин. Окрім цього, відповідно до пункту 7 розділу V. Вимоги щодо водопостачання, водовідведення та опалення, Наказу Міністерства охорони здоров’я України № 234 від 24.03.2016 року «Про затвердження Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів» (далі – Наказ), дошкільні навчальні заклади повинні мати централізовану систему теплопостачання або безпечну автономну систему теплопостачання, які спроможні забезпечити оптимальні показники мікроклімату. Пунктом 1 розділу Наказу встановлено що оптимальною температурою у групових осередках дошкільних навчальних закладів є +19-23 °С. У приміщеннях басейну - +29-30 °С. У залах для занять музикою та фізичною культурою +18-19 °С. У теплих переходах - не менше +15 °С. У приміщеннях, що займають кутове положення або знаходяться в торці будівлі дошкільного навчального закладу, температура повітря повинна бути не менше +21 °С.
Наше підприємство надає послуги з теплопостачання відповідно до вищевказаних норм та забезпечує виконання закладами освіти функцій держави стосовно забезпечення безпечних та нешкідливих умов перебування здобувачів освіти.
Отже, вимоги щодо надання даних документів є цілком обґрунтованими, так як за допомогою даних документів Замовник може переконатись у належній якості товару, що у свою чергує забезпечить дотримання санітарних та безпечних умов у закладах освіти.
Тобто, вимога наявності сертифікатів прямо випливає з політики держави, таким чином, наявні правові підстави для надання тих чи інших документів учасниками.
Дана вимога не є дискримінаційною, що підтверджується рішеннями Антимонопольного комітету України, а саме: рішенням № 10631-р/пк-пз від 14.05.2021 року та рішенням № 8764-р/пк-пз від 22.04.2021 року.
Крім того, вважаємо за потрібне звернути увагу на правовий висновок який викладений у рішенні Верховного Суду у судовій справі № 826/15639/17 від 24.06.2020 р. (далі – Постанова) в якому Колегія суддів зазначає, що зазначений лист не свідчить про те, що зазначений вище документ не передбачений чинним законодавством, оскільки те, що таке виробництво не підлягає обов`язковій сертифікації не позбавляло позивача можливості отримати зазначений сертифікат в добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу.
Підсумовуючи вищевикладене, МКП "ЕНЕРГОРЕСУРС" зобов’язується діяти на засадах моралі і верховенства права та відповідно до Конституції України.
Дана закупівля здійснюється для забезпечення централізованим опаленням шкіл і садочків, а також споруд цивільного захисту (найпростіші укриття та протирадіаційні укриття) міста Жмеринки. Опалювання даних закладів здійснюється за допомогою переробки паливної деревини в теплопостачання.
У зв’язку із тим що, під час опалювального сезону потрібно створити належні умови для комфортного перебування здобувачів освіти у садочках та школах, наявність зазначених в тендері документів є підтвердженням поставки товару необхідної якості.
Відповідно до Основного закону держави, а саме статті 53 Конституції України (далі – Конституція), кожен має право на освіту. Повна загальна середня освіта є обов'язковою. Держава забезпечує доступність і безоплатність дошкільної, повної загальної середньої, професійно-технічної, вищої освіти в державних і комунальних навчальних закладах; розвиток дошкільної, повної загальної середньої, позашкільної, професійно-технічної, вищої і післядипломної освіти, різних форм навчання; надання державних стипендій та пільг учням і студентам. Відповідно до статті 3 Закону України «Про дошкільну освіту» (далі – Закон), держава визнає пріоритетну роль дошкільної освіти та створює належні умови для її здобуття. Згідно статті 11 Закону заклад дошкільної освіти створює безпечні та нешкідливі умови розвитку, виховання та навчання дітей, режим роботи, умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров'я відповідно до санітарно-гігієнічних вимог та забезпечує їх дотримання; сприяє збереженню та зміцненню здоров'я, розумовому, психологічному і фізичному розвитку дітей. Разом з цим відповідно до пункту 21 частини 1 статті 1 Закону України «Про освіту», безпечне освітнє середовище - сукупність умов у закладі освіти, що унеможливлюють заподіяння учасникам освітнього процесу фізичної, майнової та/або моральної шкоди, зокрема внаслідок недотримання вимог санітарних, протипожежних та/або будівельних норм і правил, законодавства щодо кібербезпеки, захисту персональних даних, безпечності та якості харчових продуктів та/або надання неякісних послуг з харчування, шляхом фізичного та/або психологічного насильства, експлуатації, дискримінації за будь-якою ознакою, приниження честі, гідності, ділової репутації (зокрема шляхом булінгу (цькування), поширення неправдивих відомостей тощо), пропаганди та/або агітації, у тому числі з використанням кіберпростору, а також унеможливлюють вживання на території та в приміщеннях закладу освіти алкогольних напоїв, тютюнових виробів, наркотичних засобів, психотропних речовин. Окрім цього, відповідно до пункту 7 розділу V. Вимоги щодо водопостачання, водовідведення та опалення, Наказу Міністерства охорони здоров’я України № 234 від 24.03.2016 року «Про затвердження Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів» (далі – Наказ), дошкільні навчальні заклади повинні мати централізовану систему теплопостачання або безпечну автономну систему теплопостачання, які спроможні забезпечити оптимальні показники мікроклімату. Пунктом 1 розділу Наказу встановлено що оптимальною температурою у групових осередках дошкільних навчальних закладів є +19-23 °С. У приміщеннях басейну - +29-30 °С. У залах для занять музикою та фізичною культурою +18-19 °С. У теплих переходах - не менше +15 °С. У приміщеннях, що займають кутове положення або знаходяться в торці будівлі дошкільного навчального закладу, температура повітря повинна бути не менше +21 °С.
Наше підприємство надає послуги з теплопостачання відповідно до вищевказаних норм та забезпечує виконання закладами освіти функцій держави стосовно забезпечення безпечних та нешкідливих умов перебування здобувачів освіти.
Отже, вимоги щодо надання даних документів є цілком обґрунтованими, так як за допомогою даних документів Замовник може переконатись у належній якості товару, що у свою чергує забезпечить дотримання санітарних та безпечних умов у закладах освіти.
Тобто, вимога наявності сертифікатів прямо випливає з політики держави, таким чином, наявні правові підстави для надання тих чи інших документів учасниками.
Дана вимога не є дискримінаційною, що підтверджується рішеннями Антимонопольного комітету України, а саме: рішенням № 10631-р/пк-пз від 14.05.2021 року та рішенням № 8764-р/пк-пз від 22.04.2021 року.
Крім того, вважаємо за потрібне звернути увагу на правовий висновок який викладений у рішенні Верховного Суду у судовій справі № 826/15639/17 від 24.06.2020 р. (далі – Постанова) в якому Колегія суддів зазначає, що зазначений лист не свідчить про те, що зазначений вище документ не передбачений чинним законодавством, оскільки те, що таке виробництво не підлягає обов`язковій сертифікації не позбавляло позивача можливості отримати зазначений сертифікат в добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу.
Підсумовуючи вищевикладене, МКП "ЕНЕРГОРЕСУРС" зобов’язується діяти на засадах моралі і верховенства права та відповідно до Конституції України.
Дискримінаційні вимоги, які не відповідають чинному законодавству
Дата подання: 04 травня 2024 12:09
Дата відповіді: 07 травня 2024 13:51
Доброго дня, шановний замовнику
Тендерною документацією встановлено вимоги, про надання сертифікатів ІSO 9001:2018 , ІSO 37001:2018 та ІSO 14001:2015; такі сертифікати повинні бути видані органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України в сфері акредитації.
Так ось, вимога про надання сертифікатів ІSO які видані виключно акредитованими Національним агентством з акредитації України в сфері акредитації є такою, що порушує моє право на участь у закупівлі, так як я маю такі сертифікати але вини видані органом, який не має акредитації, та не відповідає чинному законодавству про сертифікацію, з огляду на наступне.
Міжнародна організація зі стандартизації (ISO) встановлює правила з питань сертифікації на вимогу стандартів серії ISO (Україна є членом ISO з 1993 року). Згідно вимог ISO органи з оцінки відповідності (до яких належать органи сертифікації) повиннi мати незалежне підтвердження своєї компетентності. Процедура підтвердження може реалізовуватися шляхом акредитації та/або нотифікації, оскільки акредитація носить добровільний характер.
«АКРЕДИТАЦІЯ НЕ Є ОБОВ'ЯЗКОВОЮ. У разі якщо орган сертифікації не акредитований, це не обов'язково означає, що він має погану репутацію, але він повинен мати незалежне підтвердження своєї компетентності» - роз'яснення на офіційному сайті ISO (https://www.iso.org/certification.html).
Саме тому статтею 5. Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» від 17.05.2001 № 2407III встановлена ДОБРОВІЛЬНІСТЬ АКРЕДИТАЦІЇ. (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2407-14#Text)
А на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України чітко вказано: «Основними принципами діяльності НААУ є:…добровільність акредитації;…» (https://naau.org.ua/nacionalne-agentstvo-z-akreditaciyi-ukrayini/)
Цю ж інформацію (про добровільність акредитації) викладено в п.7 Положення про Національне агентство з акредитації України, яке затверджено Міністром розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України Т.С. Миловановим від 21.11.2019 (https://naau.org.ua/wp-content/uploads/2019/12/Polozhennya-pro-NAAU-2019-na-sajt.pdf).
В статті 10 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» йдеться про органи з оцінки відповідності, які МОЖУТЬ бути акредитовані національним органом з акредитації. Але даний Закон не передбачає обов’язкову акредитацію Національним агентством з Акредитації України, так як це суперечило б як вітчизняним, так і міжнародним нормам.
Враховуючи вищевикладене, вимагаю виключити вимогу про надання сертифікатів ІSO які видані виключно акредитованими Національним агентством з акредитації України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Тендерна документація, складена у повній відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), який дозволяє Замовнику внести до вимог і іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому, будь-яке порушення принципу недискримінації учасників, або обмеження конкуренції відсутнє, оскільки вимоги тендерної документації стосуються всіх, без виключення, можливих учасників процедури закупівлі, отже, всі учасники торгів знаходяться в рівних умовах.
Згідно із статтею 6 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» (далі – Закон), акредитація здійснюється національним органом України з акредитації. Національний орган України з акредитації є державною організацією, яка утворюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку, та провадить некомерційну господарську діяльність.
Окрім цього, відповідно до Статті 61 цього ж Закону вимогами до національного органу України з акредитації є перевіряти, чи акредитовані органи проводять оцінки відповідності у пропорційний спосіб, без покладання зайвого навантаження на суб’єктів господарювання та з належним урахуванням величини суб’єкта господарювання, що замовляє роботи з оцінки відповідності, галузі, в якій він діє, його структури, ступеня складності технології виробництва відповідної продукції та масового чи серійного характеру виробничого процесу.
Акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності.
Спираючись на це визначення у Законі, Замовник може вимагати від Учасника відповідність національним нормам. Оскільки орган сертифікації не пройшов акредитацію, видані ними сертифікати можуть бути сумнівними. Для того, щоб убезпечити себе від недобросовісних та не якісних постачальників Замовник приймає рішення на користь сертифікатів виданих акредитованим органом оцінки відповідності.
Окрім цього, Національний орган України з акредитації є єдиним державним органом який здійснює контроль за додержанням національних стандартів.
В чинному законодавстві України відсутній вичерпний перелік необхідних документів, які Замовник повинен або має право вимагати від Учасників щодо закупівлі. Тому, Замовник самостійно формує умови оголошення та тендерної документації про закупівлю з метою отримання якісного товару. Всі зазначені і оголошенні документи, має можливість отримати будь-який Учасник – суб’єкт господарювання.
Враховуючи вищевикладене та керуючись нормами чинного законодавства у Замовника є всі підстави вимагати такі документи.
Згідно із статтею 6 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» (далі – Закон), акредитація здійснюється національним органом України з акредитації. Національний орган України з акредитації є державною організацією, яка утворюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку, та провадить некомерційну господарську діяльність.
Окрім цього, відповідно до Статті 61 цього ж Закону вимогами до національного органу України з акредитації є перевіряти, чи акредитовані органи проводять оцінки відповідності у пропорційний спосіб, без покладання зайвого навантаження на суб’єктів господарювання та з належним урахуванням величини суб’єкта господарювання, що замовляє роботи з оцінки відповідності, галузі, в якій він діє, його структури, ступеня складності технології виробництва відповідної продукції та масового чи серійного характеру виробничого процесу.
Акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності.
Спираючись на це визначення у Законі, Замовник може вимагати від Учасника відповідність національним нормам. Оскільки орган сертифікації не пройшов акредитацію, видані ними сертифікати можуть бути сумнівними. Для того, щоб убезпечити себе від недобросовісних та не якісних постачальників Замовник приймає рішення на користь сертифікатів виданих акредитованим органом оцінки відповідності.
Окрім цього, Національний орган України з акредитації є єдиним державним органом який здійснює контроль за додержанням національних стандартів.
В чинному законодавстві України відсутній вичерпний перелік необхідних документів, які Замовник повинен або має право вимагати від Учасників щодо закупівлі. Тому, Замовник самостійно формує умови оголошення та тендерної документації про закупівлю з метою отримання якісного товару. Всі зазначені і оголошенні документи, має можливість отримати будь-який Учасник – суб’єкт господарювання.
Враховуючи вищевикладене та керуючись нормами чинного законодавства у Замовника є всі підстави вимагати такі документи.
Повторне звернення
Дата подання: 07 травня 2024 13:26
Дата відповіді: 07 травня 2024 14:05
Доброго дня, шановний замовнику Тендерною документацією встановлено вимоги, про надання сертифікатів ІSO 9001:2018 , ІSO 37001:2018 та ІSO 14001:2015; такі сертифікати повинні бути видані органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України в сфері акредитації. Так ось, вимога про надання сертифікатів ІSO які видані виключно акредитованими Національним агентством з акредитації України в сфері акредитації є такою, що порушує моє право на участь у закупівлі, так як я маю такі сертифікати але вини видані органом, який не має акредитації, та не відповідає чинному законодавству про сертифікацію, з огляду на наступне. Міжнародна організація зі стандартизації (ISO) встановлює правила з питань сертифікації на вимогу стандартів серії ISO (Україна є членом ISO з 1993 року). Згідно вимог ISO органи з оцінки відповідності (до яких належать органи сертифікації) повиннi мати незалежне підтвердження своєї компетентності. Процедура підтвердження може реалізовуватися шляхом акредитації та/або нотифікації, оскільки акредитація носить добровільний характер. «АКРЕДИТАЦІЯ НЕ Є ОБОВ'ЯЗКОВОЮ. У разі якщо орган сертифікації не акредитований, це не обов'язково означає, що він має погану репутацію, але він повинен мати незалежне підтвердження своєї компетентності» - роз'яснення на офіційному сайті ISO (https://www.iso.org/certification.html). Саме тому статтею 5. Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» від 17.05.2001 № 2407III встановлена ДОБРОВІЛЬНІСТЬ АКРЕДИТАЦІЇ. (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2407-14#Text) А на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України чітко вказано: «Основними принципами діяльності НААУ є:…добровільність акредитації;…» (https://naau.org.ua/nacionalne-agentstvo-z-akreditaciyi-ukrayini/) Цю ж інформацію (про добровільність акредитації) викладено в п.7 Положення про Національне агентство з акредитації України, яке затверджено Міністром розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України Т.С. Миловановим від 21.11.2019 (https://naau.org.ua/wp-content/uploads/2019/12/Polozhennya-pro-NAAU-2019-na-sajt.pdf). В статті 10 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» йдеться про органи з оцінки відповідності, які МОЖУТЬ бути акредитовані національним органом з акредитації. Але даний Закон не передбачає обов’язкову акредитацію Національним агентством з Акредитації України, так як це суперечило б як вітчизняним, так і міжнародним нормам. Враховуючи вищевикладене, вимагаю виключити вимогу про надання сертифікатів ІSO які видані виключно акредитованими Національним агентством з акредитації України.
У випадку, якщо Замовник продовжить ігнорувати мою вимогу та вимоги інших учасників, я буду змушений захищати свої права в Органі оскарження! Крмім цього, враховуючи що про дискримінаційні вимоги говорять багато інших учасників, буду вбачати за доцільне звернутися до Національної поліції, ДБР та БЕБ щодо можливих порушень Замовником вимог чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Тендерна документація, складена у повній відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), який дозволяє Замовнику внести до вимог і іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому, будь-яке порушення принципу недискримінації учасників, або обмеження конкуренції відсутнє, оскільки вимоги тендерної документації стосуються всіх, без виключення, можливих учасників процедури закупівлі, отже, всі учасники торгів знаходяться в рівних умовах.
Згідно із статтею 6 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» (далі – Закон), акредитація здійснюється національним органом України з акредитації. Національний орган України з акредитації є державною організацією, яка утворюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку, та провадить некомерційну господарську діяльність.
Окрім цього, відповідно до Статті 61 цього ж Закону вимогами до національного органу України з акредитації є перевіряти, чи акредитовані органи проводять оцінки відповідності у пропорційний спосіб, без покладання зайвого навантаження на суб’єктів господарювання та з належним урахуванням величини суб’єкта господарювання, що замовляє роботи з оцінки відповідності, галузі, в якій він діє, його структури, ступеня складності технології виробництва відповідної продукції та масового чи серійного характеру виробничого процесу.
Акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності.
Спираючись на це визначення у Законі, Замовник може вимагати від Учасника відповідність національним нормам. Оскільки орган сертифікації не пройшов акредитацію, видані ними сертифікати можуть бути сумнівними. Для того, щоб убезпечити себе від недобросовісних та не якісних постачальників Замовник приймає рішення на користь сертифікатів виданих акредитованим органом оцінки відповідності.
Окрім цього, Національний орган України з акредитації є єдиним державним органом який здійснює контроль за додержанням національних стандартів.
В чинному законодавстві України відсутній вичерпний перелік необхідних документів, які Замовник повинен або має право вимагати від Учасників щодо закупівлі. Тому, Замовник самостійно формує умови оголошення та тендерної документації про закупівлю з метою отримання якісного товару. Всі зазначені і оголошенні документи, має можливість отримати будь-який Учасник – суб’єкт господарювання.
Враховуючи вищевикладене та керуючись нормами чинного законодавства у Замовника є всі підстави вимагати такі документи.
Згідно із статтею 6 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» (далі – Закон), акредитація здійснюється національним органом України з акредитації. Національний орган України з акредитації є державною організацією, яка утворюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку, та провадить некомерційну господарську діяльність.
Окрім цього, відповідно до Статті 61 цього ж Закону вимогами до національного органу України з акредитації є перевіряти, чи акредитовані органи проводять оцінки відповідності у пропорційний спосіб, без покладання зайвого навантаження на суб’єктів господарювання та з належним урахуванням величини суб’єкта господарювання, що замовляє роботи з оцінки відповідності, галузі, в якій він діє, його структури, ступеня складності технології виробництва відповідної продукції та масового чи серійного характеру виробничого процесу.
Акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності.
Спираючись на це визначення у Законі, Замовник може вимагати від Учасника відповідність національним нормам. Оскільки орган сертифікації не пройшов акредитацію, видані ними сертифікати можуть бути сумнівними. Для того, щоб убезпечити себе від недобросовісних та не якісних постачальників Замовник приймає рішення на користь сертифікатів виданих акредитованим органом оцінки відповідності.
Окрім цього, Національний орган України з акредитації є єдиним державним органом який здійснює контроль за додержанням національних стандартів.
В чинному законодавстві України відсутній вичерпний перелік необхідних документів, які Замовник повинен або має право вимагати від Учасників щодо закупівлі. Тому, Замовник самостійно формує умови оголошення та тендерної документації про закупівлю з метою отримання якісного товару. Всі зазначені і оголошенні документи, має можливість отримати будь-який Учасник – суб’єкт господарювання.
Враховуючи вищевикладене та керуючись нормами чинного законодавства у Замовника є всі підстави вимагати такі документи.
Закінчуйте зі своїми договорняками
Дата подання: 10 травня 2024 12:39
Дата відповіді: 10 травня 2024 13:37
Стільки разів переоголошували, стільки разів вносили зміни. Житніцкий ніяк не може Боровського протягнути?
Відповідь: Доброго дня! Сформулюйте, будь ласка, Ваше звернення.
"Дують на холодне" бо "Опеклись" з постачальником Шаравським
Дата подання: 10 травня 2024 16:54
Дата відповіді: 12 травня 2024 06:28
"Дують на холодне" бо "Опеклись" з постачальником Шаравським
Відповідь: Доброго дня! Сформулюйте, будь ласка, Ваше звернення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 травня 2024 14:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Нестеренко Ігор Миколайович |
2 583 100,00
UAH з ПДВ
|
2 208 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ТЕРЕЩЕНКО ВОЛОДИМИР ЄВГЕНОВИЧ" |
2 727 400,00
UAH з ПДВ
|
2 210 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БМК КАПІТАЛ" |
3 070 080,00
UAH з ПДВ
|
3 070 080,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Нестеренко Ігор Миколайович #2748814218 |
Переможець |
2 208 700,00
UAH з ПДВ
|
21 травня 2024 17:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 травня 2024 17:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2024 16:05
|
Додаткова угода №1 | укладений |
05 червня 2024 16:03
|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2024 09:53
|
Договір поставки № 46 | укладений |
03 червня 2024 09:52
|