Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція Центрального госпіталю МВС України у складовій частині об'єкта нерухомого майна: Лікувальний корпус на 404 ліжка, Р за адресою: вул. Бердичівська, 1 у Шевченківському районі м. Києва під Державну установу «Головний медичний центр Міністерства внутрішніх справ України» у складовій частині об'єкта нерухомого майна: Лікувальний корпус на 404 ліжка, Р» стадія Р (Робоча документація)
Очікувана вартість
18 000 000,00 UAH
UA-2024-04-30-009861-a ● 5552b5262dd049ada06ac90c2af51e29
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ГОЛОВНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 08735882 |
Місцезнаходження: | 04116, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Бердичівська, буд. 1 |
Контактна особа: |
Максим Панченко +380667086940 pmaxvit721@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 квітня 2024 17:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 травня 2024 16:17 |
Початок аукціону: | 17 травня 2024 11:10 |
Початок аукціону: | 17 травня 2024 11:10 |
Очікувана вартість: | 18 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 180 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення пропозиції, яке має бути подане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії розмір якої складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі, яка подається учасником в електронному форматі з накладанням КЕП банка – гаранта. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» від 14.12.2020 року №2628. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 90000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець завантажує через електронну систему закупівель протягом 5 календарних днів з для оприлюднення повідомлення про намір укласти з ним договір, забезпечення виконання договору у вигляді електронної банківської гарантії але в будь-якому випадку не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 0,5% (відсотка) вартості договору про закупівлю. Строк дії забезпечення виконання умов договору становить не менше строку дії договору про закупівлю |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція Центрального госпіталю МВС України у складовій частині об'єкта нерухомого майна: Лікувальний корпус на 404 ліжка, Р за адресою: вул. Бердичівська, 1 у Шевченківському районі м. Києва під Державну установу «Головний медичний центр Міністерства внутрішніх справ України» у складовій частині об'єкта нерухомого майна: Лікувальний корпус на 404 ліжка, Р» стадія Р (Робоча документація)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04116, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бердичівська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 грудня 2024
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 травня 2024 13:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 травня 2024 13:57 |
ТД нова редакція.docx | |
10 травня 2024 13:57 |
Перелік змін.docx | |
30 квітня 2024 17:46 |
протокол про початок процедури.pdf | |
30 квітня 2024 17:46 |
ТЕП.pdf |
10 травня 2024 13:58 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 травня 2024 13:57 |
ТД нова редакція.docx
|
|||
10 травня 2024 13:57 |
Перелік змін.docx
|
|||
30 квітня 2024 17:46 |
протокол про початок процедури.pdf
|
|||
30 квітня 2024 17:46 |
ТЕП.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Працівники
Дата подання: 02 травня 2024 11:39
Дата відповіді: 06 травня 2024 15:34
Чи може Учасник на підтвердження наявності працівників які вимагаються умовами тендерної документації, надати договори цивільно-правового характеру?
Відповідь: Доброго дня! Учасник надає інформацію на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації згідно вимог, встановлених у п.5.2. Додатку №2 до Тендерної документації. Та вимог Кодексу законів про працю України.
працівник
Дата подання: 02 травня 2024 17:38
Дата відповіді: 06 травня 2024 17:02
Шановний замовнику!
Умовами тендерної документації Замовника Додатком №2 п. 5.2. передбачено:
5.2. Для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвіду часник в складі тендерної пропозиції надає:
Довідку довільної форми щодо наявності офіційно працевлаштованих працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід має бути підписана керівником підприємства. До довідки включаються працівники, що будуть задіяні при виконанні робіт за предметом закупівлі. Обов’язкова наявність наступних працівників: інженерів – проектувальників відповідних напрямів, архітектора.
Обов’язково надати копію сертифіката або витяг про чинність кваліфікаційного сертифіката з реєстру будівельної діяльності про кваліфікаційний сертифікат з присвоєним QR кодом для перевірки дійсності документа, створений в Єдиній державній електроній системі у сфері будвіницва.:
…
..
- Інженер-геодезист в частині інженерні вишукування для будівництва та великомасштабні топографічні знімання – не менше ніж на одного працівника;
Відповідно п.3.21 ДБН А.2.2-3:2014 «СКЛАД ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО» реконструкція – це перебудова введеного в експлуатацію в установленому порядку об'єкта будівництва, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, внаслідок чого відбувається зміна основних техніко-економічних показників (кількість продукції, потужність тощо), забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його техніко-економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та якості послуг.
Реконструкція передбачає повне або часткове збереження елементів несучих і огороджувальних конструкцій та призупинення на час виконання робіт експлуатації об'єкта в цілому або його частин (за умови їх автономності).
Так, п. 3.15 вищевказаного ДБН зазначено, що перед проектними роботами є роботи, які можуть виконуватись до початку процесу проектування для визначення принципових об'ємно-просторових та містобудівних рішень, зокрема: збір даних та створення цифрової інформаційної моделі існуючого об’єкта на базі даних інженерно-геодезичних вишукувань, обстеження конструкцій та інженерних систем чи обробки існуючої документації.
Згідно п. 2 розділу «Професіонали» «ДОВІДНИКА кваліфікаційних характеристик професій працівників», затверджених наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 13.10.1999 № 249 (далі по тексту – Довідник) зазначено, що «Геодезист (завдання та обов’язки) виконує комплекс геодезичних робіт, що забезпечують відповідність геометричних параметрів, координат і висотних позначок будівель і споруд ПІД ЧАС ЇХ РОЗМІЩЕННЯ ТА ЗВЕДЕННЯ. Бере участь у прийманні від замовника ГЕОДЕЗИЧНОЇ РОЗБИВНОЇ ОСНОВИ ТА ВИКОНУЄ РОЗБИВНІ РОБОТИ У ХОДІ БУДІВНИЦТВА:
розпланування майданчикових лінійних споруд (крім магістральних), тимчасових будівель, споруд, створення внутрішньої розбивної мережі на монтажних горизонтах, розбиття проміжних осей тощо.
Проводить у разі потреби перевірку точності виготовлення та встановлення монтажної оснастки. Здійснює контроль за переміщенням і деформаціями конструкцій та елементів будівель і споруд у ході виконання будівельно-монтажних робіт. Повідомляє керівництву будівельної організації про загрозу аварії будівлі, споруди, що викликана порушенням вимог проектної документації щодо точності геометричних параметрів; заносить відповідні зауваження до загального журналу робіт. Своєчасно проводить виконавчі зйомки, у тому числі зйомки підземних комунікацій у відкритих траншеях, готує необхідну виконавчу геодезичну документацію. Здійснює контроль за дотримуванням виробничим персоналом точності геометричних параметрів споруд, за станом геодезичних приладів, засобів лінійних вимірювань, правильністю їх зберігання й експлуатації. Бере участь у пред'явленні об'єктів будівництва приймальній комісії. Веде спостереження за збереженням геодезичних позначок на будівельному майданчику та незмінністю їх положення у ході будівництва.
УМОВАМИ завдання на проектування п.10 Інженерні вишукування зазначено:
Додатково провести іженерно-геодезичні вишукування в частині фасаду для уточення лінійних розмірів фасаду
Враховуючи вище викладене, Інженер-геодезист в частині інженерні вишукування для будівництва та великомасштабні топографічні знімання для виконання робіт по об’єкту: ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція Центрального госпіталю МВС України у складовій частині об'єкта нерухомого майна: Лікувальний корпус на 404 ліжка, Р за адресою: вул. Бердичівська, 1 у Шевченківському районі м. Києва під Державну установу «Головний медичний центр Міністерства внутрішніх справ України» у складовій частині об'єкта нерухомого майна: Лікувальний корпус на 404 ліжка, Р» СТАДІЯ Р (РОБОЧА ДОКУМЕНТАЦІЯ), НЕ ЗАЛУЧАЄТЬСЯ.
Більш того, нормами Довідника не передбачається наявність посад таких, як: «Інженер-геодезист».
Таким чином, вимагаємо виключити вимогу щодо наявності в Учасника інженера-геодезиста в частині інженерні вишукування для будівництва та великомасштабні топографічні знімання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! В п.10. додатку №3 «Завдання на проектування» визначено: «Додатково провести інженерно-геодезичні вишукування в частині фасаду для уточнення лінійних розмірів фасаду.» Відповідно для виконання даних робіт учасник повинен виконати вимогу, зазначену в п.5.2. щодо офіційно працевлаштованого Інженера-геодезиста з кваліфікаційним сертифікатом або витягом про чинність кваліфікаційного сертифіката з реєстру будівельної діяльності про кваліфікаційний сертифікат з присвоєним QR кодом для перевірки дійсності документа, створений в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва
Сертифікат ISO
Дата подання: 06 травня 2024 09:27
Дата відповіді: 08 травня 2024 14:14
Відповідно до вимог тендерної документації передбачено надання учасником: «6.1. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати чинний сертифікат на систему управління якістю, що відповідає вимогам національного та міжнародного стандартам ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги». Сертифікат має бути чинним. Просимо надати наступні уточнення: 1. Під поняттям «відповідає вимогам національного та міжнародного стандартам ISO 9001:2015» Замовник має на увазі, що сертифікат має підтверджувати відповідність стандарту за ДСТУ (національний) та просто ISO (міжнародний)? 2. Чи достатнім для Замовника буде надання сертифікату, що містить одразу інформацію про відповідність Учасника і ДСТУ і ISO стандарту? Таким чином, просимо уточнити Замовника чи може учасник надати у складі пропозиції сертифікат, ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю. Вимоги"? Чи буде це належним підтвердженням вимог Замовника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник у складі тендерної пропозиції має надати чинний сертифікат на систему управління якістю, що відповідає вимогам національного та міжнародного стандартам ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги». Сертифікат має бути чинним.» Учасник процедури закупівлі на власний розсуд надає підтвердження даної тендерної вимоги. Замовник вважатиме достатнім для підтвердження надання сертифікату, що містить одразу інформацію про відповідність Учасника і ДСТУ і ISO стандарту.
Договори Цивільно-правового характеру
Дата подання: 06 травня 2024 11:01
Дата відповіді: 08 травня 2024 16:56
Шановний Замовник. Умовами Тендерної документації передбачено, що працівники відповідної кваліфікації мають бути виключно в штаті підприємства, при цьому відсутня можливість підтвердити наявність працівників які залучаються на підставі цивільно-правових угод. Зазначені умови тендерної документації є дискримінаційними, оскільки звужують потенційне коло Учасників процедури закупівлі та створюють умови для наявності корупційних ризиків під час проведення зазначеної закупівлі. Враховуючи, що одним з основних принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників, просимо Вас внесте зміни в тендерну документацію, та надати можливість Учасникам підтверджувати наявність працівників, які залучаються на підставі цивільно-правових договорів, а саме: "На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника офіційно працевлаштованих працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі пропозиції надати копії наказів про призначення на посаду з підтвердженням про офіційне працевлештування таких працівників з Державної фіскальної служби та/або надати чинні договори цивільно-правого характеру, які підтверджують трудові відносини між Учасником та відповідним працівником, та надати кваліфікаційні сертифікати на працівників щодо яких законодавством передбачено проведення професійної атестації з видачою відповідного кваліфікаційного сертифіката або витяг про чинність кваліфікаційного сертифіката з реєстру будівельної діяльності про кваліфікаційний сертифікат з присвоєним QR кодом для перевірки дійсності документа, створений в Єдиній державній електроній системі у сфері будвіницва."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, кваліфікаційні критерії — це вимоги, які замовник встановлює до учасників публічних закупівель. Вони дозволяють переконатися в тому, що учасник може надати відповідні послуги та роботи або вчасно постачати необхідні товари у необхідному обсязі. Замовник, керуючись ч.2 ст.16 Закону про публічні закупівлі, може вимагати від учасника надання довідки довільної або встановленої форми, а також копії інших документів, що підтверджують кваліфікацію працівників (копії дипломів, сертифікатів, допусків, трудових книжок тощо.) Оскільки, згідно Закону № 1217-IX щодо ведення обліку трудової діяльності працівників в електронній формі, Замовник не має змоги самостійно перевіряти працевлаштування працівників необхідної кваліфікації в учасника (наявність паперових трудових книжок з відповідним записом про прийняття на посаду), тому в п.5.2. додатку 2 до тендерної документації було зазначено кваліфікаційні вимоги до наявності складу виконавців, що будуть залучені до виконання об’єму робіт зазначеного в дод.3 до тендерної документації. Згідно з законодавчою нормою замовник має право перевірити наявність працівників з необхідним для виконанням роботи знаннями та досвідом. Вказаний критерій характеризує здатність учасника забезпечити належне надання послуги/виконання робіт необхідними людськими ресурсами, рівень вимоги до яких має бути пропорційним предмету договору.
Завдання на проектування
Дата подання: 06 травня 2024 13:21
Дата відповіді: 08 травня 2024 16:28
Шановний Замовнику! Завдання на проектування в складі ТД відрізняється від Завдання на проектування, яке наведено в Додатку 1 до Договору
Відповідь: Шановий Учаснику! Замовник розглянув Ваше звернення. Буде внесено відповідні зміни до ТД.
Щодо працівників
Дата подання: 07 травня 2024 13:55
Дата відповіді: 09 травня 2024 15:24
Шановний Замовнику, Додатком №2 п. 5.2. тендерної пропозиції до Учасників передбачена вимога «На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника офіційно працевлаштованих працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі пропозиції надати копії наказів про призначення на посаду з підтвердженням про офіційне працевлештування таких працівників з Державної фіскальної служби», якщо в Учасника наявність працівників підтверджено цивільно правовими Угодами, але якщо в Учасника до виконання робіт будуть задіяні працівники субпідрядної організації на підставі цивільно-правових Угод, які саме підтверджуючи документи з Державної фіскальної служби бажає бачити Замовник? За цивільно-правовим договором (угодою) немає роботодавців і працівників. Є виконавець, який зобов’язується виконати певну роботу або надати послугу, і замовник, який приймає роботу й оплачує її. Предметом договору є кінцевий результат, а не процес його досягнення. Окрім того цивільно-правовий договір укладається з незалежним підрядником. Такі взаємовідносини можуть укладатися між будь-якими юридичними або фізичними особами і регулюються Цивільним кодексом України.
Якщо враховувати, що цивільно-правовий договір укладається для виконання разових, а не систематичних робіт, та у даному випадку може укладатися вже після перемоги у відповідному тендері, чи потрібно надавати субпідрядній організації підтвердження про офіційне працевлаштування таких працівників з Державної фіскальної служби? Якщо так, то Замовником не враховані правові засади Учасників на укладання цивільно правових угод з працівниками. Враховуючи вище зазначене, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу, щодо надання підтверджуючих документів з Державної фіскальної служби щодо працевлаштування працівників відповідної кваліфікації Учасника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, кваліфікаційні критерії — це вимоги, які замовник встановлює до учасників публічних закупівель. Вони дозволяють переконатися в тому, що учасник може надати відповідні послуги та роботи або вчасно постачати необхідні товари у необхідному обсязі. Замовник, керуючись ч.2 ст.16 Закону про публічні закупівлі, може вимагати від учасника надання довідки довільної або встановленої форми, а також копії інших документів, що підтверджують кваліфікацію працівників (копії дипломів, сертифікатів, допусків, трудових книжок тощо.) Оскільки, згідно Закону № 1217-IX щодо ведення обліку трудової діяльності працівників в електронній формі, Замовник не має змоги самостійно перевіряти працевлаштування працівників необхідної кваліфікації в учасника (наявність паперових трудових книжок з відповідним записом про прийняття на посаду), тому в п.5.2. додатку 2 до тендерної документації було зазначено кваліфікаційні вимоги до наявності складу виконавців, що будуть залучені до виконання об’єму робіт зазначеного в дод.3 до тендерної документації. Згідно з законодавчою нормою замовник має право перевірити наявність працівників з необхідним для виконанням роботи знаннями та досвідом. Вказаний критерій характеризує здатність учасника забезпечити належне надання послуги/виконання робіт необхідними людськими ресурсами, рівень вимоги до яких має бути пропорційним предмету договору.
Повторні запити щодо вимог до працівників та їх призначення, в тому числі інженера-геодезиста, у зв'язку з не наданням Замовником роз'яснення умов Тендерної документації Замовника, прохання надати роз'яснення в даному запиті у відповідності до вимог ЗУ Про публічні закупівлі та Постанови КМУ №1178
Дата подання: 12 травня 2024 22:15
Дата відповіді: 15 травня 2024 14:36
Замовнику! Верховним судом встановлено наступне, що звернення вважаються ВИРІШЕНИМИ, якщо РОЗГЛЯНУТО ВСІ ПОСТАВЛЕНІ В НИХ ПИТАННЯ, ВЖИТІ НЕОБХІДНІ ЗАХОДИ І ЗАЯВНИКУ ДАНІ ВИЧЕРПНІ ВІДПОВІДІ. (пункт 32 постанови ВС від 31.07.2020 справа №826/3849/16). Прохання в даному запиті надати відповіді, на попередні запити, які Уповноваженою особою Замовника не були надані по суті. Право на звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів (ст.40 КУ) належить до переліку абсолютних прав, які не можуть бути обмежені навіть в умовах воєнного стану (ст.64 Конституції України). Неприпустимість обмеження таких прав під час війни також визначена ч.2 ст.20 ЗУ «Про правовий режим воєнного стану». Крім того, воєнний стан не може бути підставою для порушення строків надання відповідей чи НЕНАДАННЯ РОЗ'ЯСНЕННЯ ПО СУТІ, визначених діючим законодавством. Слід також зазначити, що подання запитів, вимог та в подальшому скарг не є блокуванням процедур закупівель, а є законним правом учасників та в тому числі, зацікавлених осіб (громадських організацій, органів державного контролю та правоохоронних органів та інших осіб) на відстоювання порушених прав та інтересів на участь в закупівлі учасників. У разі, ситуації коли Замовник ігнорує звернення зацікавлених учасників в закупівлі, право на оскарження із залученням третьої сторони, в даному випадку Органу оскарження для вирішення ситуації по суті, є наступним кроком для захисту прав осіб, але не останнім. Кінцевою ланкою у вирішенні ситуації по суті є органи судової влади, які мають право розглядати в тому числі, прийнятті рішення Замовника, чи їх бездіяльність, а також перегляд прийнятих рішень АМКУ та інших органів державної влади. Відповідно до Ваших відповідей змушені звернутись до правоохоронних органів щодо перевірки даної закупівлі та встановлення дискримінаційних вимог до учасників з метою зацікавленності у визначенні узгодженого переможця...що буде підтверджено за результатами закупівлі по наявним встановленим вимогам Тендерної документації підтянутої лише під одного учасника який матиме відповідних працівників що по суті не стосуються закупівлі та робіт, які потрібно виконати.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В п.10. додатку №3 «Завдання на проектування» визначено: «Додатково провести інженерно-геодезичні вишукування в частині фасаду для уточнення лінійних розмірів фасаду.» Відповідно для виконання даних робіт учасник повинен виконати вимогу, зазначену в п.5.2. щодо офіційно працевлаштованого Інженера-геодезиста з кваліфікаційним сертифікатом або витягом про чинність кваліфікаційного сертифіката з реєстру будівельної діяльності про кваліфікаційний сертифікат з присвоєним QR кодом для перевірки дійсності документа, створений в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва.
Кеуючись абз 2 п. 48 Постанови 1178 від 12.10.2022 у разі закупівлі послуг замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. На виконання даної вимоги Замовником застосовано кваліфікаційний критерій зокрема, але не виключено, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Документальним підтвердженням інформації про відповідність даному кваліфікаційному критерію є надання учасником довідки довільної, а також копії інших документів, що підтверджують кваліфікацію працівників (копії дипломів, сертифікатів, допусків, трудових книжок тощо.) Оскільки, згідно Закону № 1217-IX щодо ведення обліку трудової діяльності працівників в електронній формі, Замовник не має змоги самостійно перевіряти працевлаштування працівників необхідної кваліфікації в учасника (наявність паперових трудових книжок з відповідним записом про прийняття на посаду), тому в п.5.2. додатку 2 до тендерної документації було зазначено кваліфікаційні вимоги до наявності складу виконавців, що будуть залучені до виконання об’єму робіт зазначеного в дод.3 до тендерної документації. Згідно з законодавчою нормою замовник має право перевірити наявність працівників з необхідним для виконанням роботи знаннями та досвідом. Вказаний критерій характеризує здатність учасника забезпечити належне надання послуги/виконання робіт необхідними людськими ресурсами, рівень вимоги до яких має бути пропорційним предмету договору.
Важливо відмітити, що геодезичні роботи є невід’ємною складовою проектування, оскільки забезпечує точність, відповідність та безпеку проектування. Необхідність у проведенні інженерно-геодезичних вишукувань у частині фасаду з'являється коли розробляється проект реконструкції будівель і споруд, для обчислення площі фасаду, для розрахунку матеріалів, які будуть витрачені на проведення обробки будівлі. Важливу роль відіграє виконавча зйомка при проектуванні фасаду по програмі енергозбереження. Виконавча зйомка фасаду – це система різноманітних інженерно-геодезичних вишукувань, які необхідні для вивчення архітектури споруди у вертикальній площині. Проводиться за допомогою інноваційних технологій та високотехнологічного обладнання: електронного нівеліру, тахеометра. Результатом проведення геодезичної виконавчої зйомки фасадів є документація у вигляді креслень, схем і перерізів, а також не менш значимі і тривимірні моделі об'єктів, що дозволяє побачити в деталях всю необхідну інформацію про об'єкт. Іншими словами, вона передає точну копію досліджуваного об'єкта. При проектуванні фасаду доцільніше використовувати метод тахеометричної зйомки, що дозволяє з достатньою "густотою" вимірювань виконати побудову 3D моделі наявного фасаду,. Креслення складаються в будь-якому зручному для замовника масштабі, але найчастіше використовується масштаб від 1:50 до 1:200. Данна документація містить в собі всю необхідну інформацію про фасад: відхилення від площини, вертикальні і горизонтальні розміри і інші відмітки.
У підсумку, Замовник не вбачає в заявлених вимогах порушення законодавства щодо встановлення дискримінаційних вимог.
Кеуючись абз 2 п. 48 Постанови 1178 від 12.10.2022 у разі закупівлі послуг замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. На виконання даної вимоги Замовником застосовано кваліфікаційний критерій зокрема, але не виключено, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Документальним підтвердженням інформації про відповідність даному кваліфікаційному критерію є надання учасником довідки довільної, а також копії інших документів, що підтверджують кваліфікацію працівників (копії дипломів, сертифікатів, допусків, трудових книжок тощо.) Оскільки, згідно Закону № 1217-IX щодо ведення обліку трудової діяльності працівників в електронній формі, Замовник не має змоги самостійно перевіряти працевлаштування працівників необхідної кваліфікації в учасника (наявність паперових трудових книжок з відповідним записом про прийняття на посаду), тому в п.5.2. додатку 2 до тендерної документації було зазначено кваліфікаційні вимоги до наявності складу виконавців, що будуть залучені до виконання об’єму робіт зазначеного в дод.3 до тендерної документації. Згідно з законодавчою нормою замовник має право перевірити наявність працівників з необхідним для виконанням роботи знаннями та досвідом. Вказаний критерій характеризує здатність учасника забезпечити належне надання послуги/виконання робіт необхідними людськими ресурсами, рівень вимоги до яких має бути пропорційним предмету договору.
Важливо відмітити, що геодезичні роботи є невід’ємною складовою проектування, оскільки забезпечує точність, відповідність та безпеку проектування. Необхідність у проведенні інженерно-геодезичних вишукувань у частині фасаду з'являється коли розробляється проект реконструкції будівель і споруд, для обчислення площі фасаду, для розрахунку матеріалів, які будуть витрачені на проведення обробки будівлі. Важливу роль відіграє виконавча зйомка при проектуванні фасаду по програмі енергозбереження. Виконавча зйомка фасаду – це система різноманітних інженерно-геодезичних вишукувань, які необхідні для вивчення архітектури споруди у вертикальній площині. Проводиться за допомогою інноваційних технологій та високотехнологічного обладнання: електронного нівеліру, тахеометра. Результатом проведення геодезичної виконавчої зйомки фасадів є документація у вигляді креслень, схем і перерізів, а також не менш значимі і тривимірні моделі об'єктів, що дозволяє побачити в деталях всю необхідну інформацію про об'єкт. Іншими словами, вона передає точну копію досліджуваного об'єкта. При проектуванні фасаду доцільніше використовувати метод тахеометричної зйомки, що дозволяє з достатньою "густотою" вимірювань виконати побудову 3D моделі наявного фасаду,. Креслення складаються в будь-якому зручному для замовника масштабі, але найчастіше використовується масштаб від 1:50 до 1:200. Данна документація містить в собі всю необхідну інформацію про фасад: відхилення від площини, вертикальні і горизонтальні розміри і інші відмітки.
У підсумку, Замовник не вбачає в заявлених вимогах порушення законодавства щодо встановлення дискримінаційних вимог.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 травня 2024 11:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРА ПРОДЖЕКТ" |
11 900 000,00
UAH з ПДВ
|
11 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АРКОН" |
16 122 012,20
UAH з ПДВ
|
15 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУД ПРОЕКТ" |
17 553 553,20
UAH з ПДВ
|
15 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРА ПРОДЖЕКТ" #38376988 |
Відхилено |
11 900 000,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2024 16:43
|
ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АРКОН" #41780588 |
Відхилено |
15 900 000,00
UAH з ПДВ
|
29 травня 2024 16:55
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУД ПРОЕКТ" #41970552 |
Переможець |
15 950 000,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2024 14:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 липня 2024 15:14
|
Додаткова угода № 2 від 28.06.2024 до договору № 1906-1 від 19.06.2024 (1).pdf | зміни до договору |
04 липня 2024 15:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 червня 2024 08:24
|
Додаткова угода №1 від 19.06.2024 до договору № 1906-1 від 19.06.2024.pdf | зміни до договору |
21 червня 2024 08:22
|
Електронний підпис | укладений |
21 червня 2024 08:14
|
Договір № 1906-1 від 19.06.2024.pdf | укладений |
21 червня 2024 08:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1906-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1906-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |