Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

RPWR-UE-3: "Procurement of aerial platform trucks" / "Закупівля автопідйомників"
Очікувана вартість
15 600 000,00 USD
UA-2024-04-30-009633-a 6e84d5ff91dc4afb91a99a107ff58570
Спрощена закупівля    Період уточнень    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Подати пропозицію

Контакти

Садовець Олег Вікторович

380442383135 sadovets.ov@ua.energy

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Вебсайт: https://ua.energy/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Садовець Олег Вікторович
380442383135
sadovets.ov@ua.energy
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 квітня 2024 17:12
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2024 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2024 13:00
Очікувана вартість: 15 600 000,00 USD без ПДВ

Фінансування

Закупівля за кошти: Міжнародний банк реконструкції та розвитку (МБРР)

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Тендерна документація

24 травня 2024 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2024 12:06
RPWR_UE_3_List of queries and clarifications_2.pdf
17 травня 2024 12:06
RPWR_UE_3_ADDENDUM_2.pdf
09 травня 2024 14:05
RPWR_UE_3_List of queries and clarifications_1.pdf
09 травня 2024 14:05
RPWR_UE_3_ADDENDUM_1.pdf
30 квітня 2024 17:12
RFQ_RPWR-UE-3_UKR.docx
30 квітня 2024 17:12
RFQ_RPWR-UE-3_ENG.docx
24 травня 2024 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2024 12:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 травня 2024 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 травня 2024 14:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2024 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2024 12:06
RPWR_UE_3_List of queries and clarifications_2.pdf
17 травня 2024 12:06
RPWR_UE_3_ADDENDUM_2.pdf
09 травня 2024 14:05
RPWR_UE_3_List of queries and clarifications_1.pdf
09 травня 2024 14:05
RPWR_UE_3_ADDENDUM_1.pdf
30 квітня 2024 17:12
RFQ_RPWR-UE-3_UKR.docx
30 квітня 2024 17:12
RFQ_RPWR-UE-3_ENG.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 03 травня 2024 13:35
Дата відповіді: 09 травня 2024 14:08
Шановний замовнику, у технічному завданні до всіх лотів зазначено вимогу - Стандарт токсичності вихлопу двигуна - Не менше EURO 6, при цьому в Україні чинним стандартом є EURO 5, встановлення вимоги до токсичності вихлопу EURO 6 значно обмежує коло учасників. Просимо внести відповідні зміни, це дозволить збільшити конкуренцію та заощадити кошти. В Умовах повномасштабної війни не доречно встановлювати завищені вимоги до екологічних норм. Важливо врахувати реальні можливості ринку та наявність доступних постачальників, які можуть відповідати вимогам щодо токсичності Євро 5. Звертаю вашу увагу на те, що зміна вимог буде сприяти розширенню кола учасників тендеру та створити більш конкурентне та ефективне середовище для вибору найкращого постачальника. Наголошуємо на ще одному аспекті, що стосується ефективності та практичності використання автомобілів з двигунами стандарту Євро 6, зокрема в польових умовах. Відомо, що автомобілі з двигунами Євро 6 є більш вибагливими у експлуатації. Враховуючи плани замовника щодо використання автомобілів у польових умовах, перехід до автомобілів із стандартом Євро 5 забезпечить більш надійну та менш вибагливу в експлуатації техніку
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будь ласка, дивіться перелік запитань та роз'яснень №1, опублікований в електронній системі закупівель.
Внесення змін
Дата подання: 07 травня 2024 08:10
Дата відповіді: 09 травня 2024 14:09
Шановний Замовнику! Детально ознайомившись з технічними параметрами до предмету закупівлі виявили ряд вимог, що можуть негативно вплинути на здорову конкуренцію в даній закупівлі. Це призведе до отримання товарів за завищеними цінами, товарів конкретного виробника та товарів з більшою вартістю обслуговування. Для розширення кола потенційних учасників просимо внести зміни в наступні вимоги: -екологічний стандарт - не менше Євро 5 - оскільки цей стандарт на даний момент є офіційним згідно чинного законодавства. Вищий стандарт призведе до отримання машин, що значно дорожчі в обслуговуванні. -наявність додаткового гуська - даний параметр прибрати. Оскільки його відсутність не впливає на керування люлькою, а його наявність у вимогах та бюджет закупівлі призведе до повного обмеження конкуренції - лише одного виробника товар впишеться в бюджет. -об'єм двигуна від 1900 до 2300 - це дозволить запропоновувати конкурентніші товари без погіршення показників та вартості обслуговування автомобіля у майбутньому. -дорожній просвіт - не менше 170мм. Здорова конкуренція, якісні автопідйомники та оптимальна вартість обслуговування машин у майбутньому - результат успішної процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будь ласка, дивіться перелік запитань та роз'яснень №1 та Доповнення №1, опубліковані в електронній системі закупівель.
Фінансова спроможність
Дата подання: 13 травня 2024 20:44
Шановний Замовнику! При аналізі тендерної документації (далі – ТД) закупівлі RPWR-UE-3: "Procurement of aerial platform trucks" / "Закупівля автопідйомників", (ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-30-009633-a), нами було зауважено низку вимоги до предмету закупівлі, що значно обмежують коло потенційних учасників і унеможливлюють участь більшості українських компаній постачальників, які викладені в підпункті «А» пункту 34 «Кваліфікаційні вимоги» розділу «Запит цінових пропозиції (ЗЦП)» тендерної документації, а саме: Фінансова спроможність «Постачальник повинен надати перевірену аудитором фінансову звітність або, якщо цього не вимагає законодавство країни Постачальника, іншу фінансову звітність, прийнятну для Покупця, за останні п’ять (5) років до кінцевого терміну подання цінових пропозицій (2019-2023), демонструючи поточну надійність фінансового стану Постачальника. Середній річний оборот Постачальника має становити щонайменше 4,0 мільйонів доларів США або еквівалент (для Лоту 1), щонайменше 2,0 мільйонів доларів США або еквівалент (для Лоту 2), щонайменше 4,0 мільйонів доларів США або еквівалент (для Лоту 3), щонайменше 4,0 мільйонів доларів США або еквівалент (для Лоту 4), розрахований як загальна кількість сертифікованих платежів, отриманих за контрактами, що виконуються або завершені протягом наступних 5 років (2023, 2022, 2021, 2020, 2019). Якщо Постачальник є спільним підприємством, ця вимога повинна виконуватись усіма партнерами разом. Якщо Постачальник подає пропозиції для кількох Лотів, то для присудження контрактів за цими Лотами Постачальник повинен виконати сукупні вимоги відповідних Лотів до середнього річного обороту. Розрахунок еквіваленту в доларах США здійснюється за курсом валют, установленим Національним банком України на останній день звітного року.» Звертаємо вашу увагу на те, що в умовах постійних економічних потрясінь та нестабільним станом економіки України, починаючи зі збройної агресії росії проти України, що розпочалася у 2014 році, пандемією коронавірусної хвороби 2019, що порушило складові ланцюги поставок, обмеження в роботі більшості підприємств світової економіки, наслідки якої проявляються і в 2024 році, початком широкомасштабного вторгнення росії 24 лютого 2022 року, інфляцією, відсутністю великих проектів по поставці автопідйомників енергетичним підприємствам, а також відсутністю інвестицій в енергетичний ринок України та ризиками що з цим пов’язані, а також специфікою товару, що є предметом закупівлі - більшість українських постачальників таких товарів не зможуть виконати дану вимогу тендерної документації, що значно звужує, а можливо і унеможливлює участь українських постачальників. Середньорічна сума обороту за останні 5 років потенційного Учасника для участі в даній закупівлі має становити 14 млн. доларів США (еквівалент 551 359 200.00 гривень станом на 09.05.2024 за курсом НБУ), що з огляду на вищезазначене є недосяжним показником для середньостатистичного українського Постачальника такого обладнання. З метою розширення потенційного кола учасників, а як наслідок економію коштів, просимо розглянути можливість внесення змін до підпункту «А» пункту 34 «Кваліфікаційні вимоги» розділу «Запит цінових пропозиції (ЗЦП)» тендерної документації, та викласти його в наступній редакції: Фінансова спроможність «Постачальник повинен надати перевірену аудитором фінансову звітність або, якщо цього не вимагає законодавство країни Постачальника, іншу фінансову звітність, прийнятну для Покупця, за останній один (1) рік до кінцевого терміну подання цінових пропозицій (2023), демонструючи поточну надійність фінансового стану Постачальника. Середній річний оборот Постачальника має становити щонайменше 1,0 мільйонів доларів США або еквівалент (для Лоту 1), щонайменше 1,0 мільйонів доларів США або еквівалент (для Лоту 2), щонайменше 1,0 мільйонів доларів США або еквівалент (для Лоту 3), щонайменше 1,0 мільйонів доларів США або еквівалент (для Лоту 4), розрахований як загальна кількість сертифікованих платежів, отриманих за контрактами, що виконуються або завершені протягом останнього звітного року. Якщо Постачальник є спільним підприємством, ця вимога повинна виконуватись усіма партнерами разом. Розрахунок еквіваленту в доларах США здійснюється за курсом валют, установленим Національним банком України на останній день звітного року.» Водночас просимо розглянути внесення змін до умов оплати даної закупівлі, так як в умовах закупівлі передбачені наступні умови оплати: Авансовий платіж: Сорок (40) відсотків Ціни Контракту Товарів оплачується протягом шістдесяти (60) днів після підписання Контракту та надання Постачальником рахунку-фактури та банківської гарантії на авансовий платіж на еквівалентну суму, що зберігає свою чинність до моменту, коли Товари доставлені, а також Декларації виконання контракту за формами, зазначеними у Запиті цінових пропозицій, або іншій формі, прийнятній для Покупця. Після Доставки: Шістдесят (60) відсотків Ціни Контракту поставлених Товарів оплачується протягом шістдесяти (60) днів після доставки та приймання Товарів, отримання документів, зазначених в УК 7, підписання Покупцем і Постачальником Актів приймання-передачі Товарів окремо англійською та українською мовами та отримання рахунку-фактури Постачальника. Враховуючи поточний стан економічної ситуації в країні, велике навантаження на український бізнес та те, що комплектуючі для виготовлення автопідіймачів будуть імпортуватися, автомобільні шасі та обладнання будуть іноземного виробництва, а також проблеми з логістикою, що спричинено військовим станом і блокуванням кордонів України деякими країнами Європейського Союзу, значну валютну складову та інфляційні втрати – просимо Вас збільшити розмір авансового платежу, зменшити термін оплати та передбачити можливість поставки товару, авансу та розрахунку за нього партіями за кожним лотом. Авансовий платіж: Сорок (80) відсотків Ціни Контракту Товарів оплачується протягом десяти (10) днів після підписання Контракту та надання Постачальником рахунку-фактури та банківської гарантії на авансовий платіж на еквівалентну суму, що зберігає свою чинність до моменту, коли Товари доставлені, а також Декларації виконання контракту за формами, зазначеними у Запиті цінових пропозицій, або іншій формі, прийнятній для Покупця. Після Доставки: Двадцять (20) відсотків Ціни Контракту поставлених Товарів оплачується протягом десяти (10) днів після доставки та приймання Товарів, отримання документів, зазначених в УК 7, підписання Покупцем і Постачальником Актів приймання-передачі Товарів окремо англійською та українською мовами та отримання рахунку-фактури Постачальника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо Технічного завдання Лотів 3 та 4
Дата подання: 14 травня 2024 09:30
Дата відповіді: 17 травня 2024 12:10
Розглянувши тендерну документацію звертаємо увагу на таке. Відповідно до Таблиці 1 розділу 1.2 «Технічні специфікації» додатку 1.3 «Вимоги Покупця (Лот 3 та Лот 4)» тендерної документації, а саме: 35 Конструкція стріли Телескопічна стріла з додатковим гуськом 38 Вантажопідйомність люльки в будь якій позиції, не менше кг 250 По суті вимоги пункту 35 таблиці 1 повідомляємо, що згідно технічного завдання автомобільне шасі, що використовується, має бути з повною масою 3500 кг. та колісною формулою 4х2, прогнозована вантажопідйомність такого автомобіля складає до 1600 кг. Обладнання автогідропідйомника з робочою висотою 22 метра з телескопічною стрілою та додатковим гуськом складає в середньому 2300 кг. (у різних виробників вага обладнання може варіюватися до 300 кг., значення є середнім), таким чином перенавантаження на шасі складатиме приблизно 700 кг., що унеможливлює його використання. По суті вимоги пункту 38 таблиці 1 повідомляємо, що параметр вантажопідйомності люльки надважливий для безпеки роботи та стійкості до перекидання автомобілів з повною масою 3 500 кг, оскільки системи безпеки, передбачені регламентами та технікою безпеки, обмежують максимальну вантажопідйомність люльки на максимально граничних вильотах стріли, відповідно до стандартів світових виробників підйомного обладнання, з робочою висотою від 18 до 24 метрів, за основу прийнято вважати критерієм оцінки вантажопідйомності люльки її вантажопідйомність на максимальній висоті та при горизонтальному вильоті до 8м. Просимо Вас розглянути вищевказані вимоги та внести зміни в тендерну документацію, а саме викласти в наступній редакції: 35 Конструкція стріли Телескопічна стріла 38 Вантажопідйомність люльки при горизонтальному вильоті до 8 метрів не менше кг 250
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будь ласка, дивіться перелік запитань та роз'яснень №2 та Доповнення №2, опубліковані в електронній системі закупівель.
Щодо мови подання пропозицій
Дата подання: 14 травня 2024 12:31
Дата відповіді: 17 травня 2024 12:09
Шановний Замовнику, просимо надати роз’яснення щодо можливості надати свою пропозиції українською мовою з наданням листів від Виробника обладнання англійською мовою, оскільки в п. 21 зазначено, що мова запиту цінових пропозицій – англійська.
Відповідь: Будь ласка, дивіться перелік запитань та роз'яснень №2, опублікований в електронній системі закупівель.
Питання щодо предмету закупівлі
Дата подання: 14 травня 2024 20:35
Дата відповіді: 17 травня 2024 12:09
Доброго дня! Ми, потенційний Учасник тендерної закупівлі RPWR-UE-3: "Procurement of aerial platform trucks" / "Закупівля автопідйомників" , ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-30-009633-a, маємо певні зауваження щодо предмету закупівлі, врахування яких може призвести до зменшення вартості пропозиції та призвести до значної економії коштів замовника. Наше зауваження стосується умов надання банківської гарантії, а саме надання банківської гарантії на авансовий платіж на еквівалентну суму, що зберігає свою чинність до моменту, коли Товари доставлені. Зважаючи, що в умовах постійних економічних потрясінь та нестабільності стану економіки України, зумовлених збройною агресією росії проти України, що розпочалася 2014, пандемією коронавірусної хвороби 2019, були порушені звичні складові ланцюгів поставок, що спричинило обмеження в роботі більшості підприємств світової економіки. Наслідки цього проявляються і в 2024 році. З початком широкомасштабного вторгнення росії 24 лютого 2022 року, інфляція та супутні ризики зумовили достатньо складну ситуацію в банківській системі України. Це призвело до того, що банківські установки надають банківської гарантії на авансовий платіж за кабальними умовами. Зазвичай банківські установи вимагають 100% покриття на отримання банківської гарантії на авансовий платіж а також додаткову комісійну винагороду, яка сягає в середньому 3% від суми гарантії. Також необхідно зважати на тривалий час, який необхідний для погодження та отримання підтвердження видачі банківської. Ці факти напряму впливають на формування кінцевої вартості Товару. Оскільки очікувана вартість закупівлі, в розмірі 15 000 000,00 дол. США, при зміні умов надання надання банківської гарантії, які ми пропонуємо, економія коштів при закупівлі може сягати 450 000 дол. США, що є еквівалентом 17 770 000,00 грн. З метою розширення потенційного кола учасників та забезпечення значної економії економією коштів Замовника, а особливо зважаючи на те, що тендерна закупівля відбувається в умовах війни, просимо розглянути можливість внесення змін до вимоги щодо надання банківської гарантії на авансовий платіж на еквівалентну суму, що зберігає свою чинність до моменту, коли Товари доставлені та викласти цю вимогу в такій редакції: надання банківської гарантії на виконання умов договору, що зберігає свою чинність до моменту, коли Товари доставлені. Дякуємо за розуміння та сподіваємося на врахування наших пропозицій!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будь ласка, дивіться перелік запитань та роз'яснень №2, опублікований в електронній системі закупівель.
Запитання щодо закупівлі
Дата подання: 15 травня 2024 19:38
Доброго дня, Шановний Замовнику, ретельно вивчивши тендерну документацію на закупівлю RPWR-UE-3: "Procurement of aerial platform trucks" / "Закупівля автопідйомників" , ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-30-009633-a , нами, як потенційним Учасником, були зауважені вимоги до предмету закупівлі, що значно звужують коло потенційних учасників і унеможливлюють участь більшості українських компаній постачальників, які викладені в підпункті b пункту 34 «Кваліфікаційні вимоги» розділу «Запит цінових пропозиції (ЗЦП)» тендерної документації, а саме: Специфічний досвід Лот 1: Специфічний досвід: Постачальник повинен продемонструвати, що він успішно завершив поставку щонайменше двадцяти (20) подібних одиниць (тобто автопідйомників h=30 м або вище) протягом періоду з 01 січня 2019 року до кінцевого терміну подання пропозицій. Для спільного підприємства ця вимога повинна виконуватись усіма партнерами разом. Лот 2: Специфічний досвід: Постачальник повинен продемонструвати, що він успішно завершив поставку щонайменше п’ятнадцяти (15) подібних одиниць (тобто автопідйомників h=30 м або вище) протягом періоду з 01 січня 2019 року до кінцевого терміну подання пропозицій. Для спільного підприємства ця вимога повинна виконуватись усіма партнерами разом. Лот 3: Специфічний досвід: Постачальник повинен продемонструвати, що він успішно завершив поставку щонайменше сорока п’яти (45) подібних одиниць (тобто автопідйомників h=22 м або вище) протягом періоду з 01 січня 2019 року до кінцевого терміну подання пропозицій. Для спільного підприємства ця вимога повинна виконуватись усіма партнерами разом. Лот 4: Специфічний досвід: Постачальник повинен продемонструвати, що він успішно завершив поставку щонайменше сорока п’яти (45) подібних одиниць (тобто автопідйомників h=22 м або вище) протягом періоду з 01 січня 2019 року до кінцевого терміну подання пропозицій. Для спільного підприємства ця вимога повинна виконуватись усіма партнерами разом. Якщо Постачальник подає пропозиції для кількох Лотів, то для присудження контрактів за цими Лотами він повинен виконати сукупні вимоги відповідних Лотів до специфічного досвіду. Успішне виконання поставки має бути підтверджено документальним підтвердженням (акти приймання-передачі, тощо). По суті даної вимоги хотіли б зазначити, що постачальник в даному контексті для участі в даній закупівлі має мати досвід постачання щонайменше 35 підйомників з робочою висотою більше 30 метрів та 90 підйомників з робочою висотою більше 22 метрів протягом останніх 5 років. Враховуючи, що автогідропідіймач є спеціалізованим транспортним засобом, що використовується для виконання робіт на висоті, а вищезазначена вимога звужує робочу висоту обладнання від 22 метрів, потреба українського ринку з 2019 року була обмежена за рахунок економічної нестабільності в державі, відсутності фінансування, війни в Україні починаючи з 2014 року та COVID-19. Специфіка робочої висоти від 22 метрів та від 30 метрів обладнання автогідропідйомника, говорить про його призначення для роботи на магістральних мережах, так як розподільчі електромережі як правило в більшості випадків використовують обладнання з робочою висотою 18 метрів. Також слід зазначити, що на українському ринку представлена велика кількість різних виробників такого обладнання як європейських, турецьких, китайських, так і інших країн, подекуди якість яких не завжди відповідає технічним регламентам і вимогам Замовників. Постачальники, як правило, поставляють різні товари різних виробників відповідно до конкретних вимог конкретного замовника і відповідно вимога щодо кількісті обладнання одного виробника, що були поставлені одним постачальником і відповідають вимогам технічного завдання з урахуванням об’єднання кількості для участі в усіх лотах є такою, що значно звужує, а можливо і унеможливлює участь українських постачальників. Досвід проведення великих міжнародних закупівель говорить про підтвердження поставки аналогічних товарів відповідної якості саме від виробника таких товарів, а не постачальника з метою підтвердження саме серійності виробництва таких товарів та відповідності наявності досвіду виробництва обладнання. З огляду на вищезазначене та з метою розширення потенційного кола учасників, закупівлі техніки відповідної якості у відповідності до технічних регламентів, а як наслідок економією коштів просимо розглянути можливість внесення змін до підпункту b пункту 34 «Кваліфікаційні вимоги» розділу «Запит цінових пропозиції (ЗЦП)» тендерної документації, та викласти його в наступній редакції: Специфічний досвід Лот 1: Специфічний досвід: Постачальник повинен підтвердити, якщо він є Виробником обладнання автогідропідіймача, що він успішно завершив поставку щонайменше двадцяти (20) подібних одиниць (тобто автопідйомників h=30 м або вище) протягом періоду з 01 січня 2019 року до кінцевого терміну подання пропозицій. Для спільного підприємства ця вимога повинна виконуватись усіма партнерами разом. У разі якщо Постачальник не є виробником обладнання автогідропідіймача, то відповідно таке підтвердження надається від Виробника обладнання автогідропідіймача. Лот 2: Специфічний досвід: Постачальник повинен підтвердити, якщо він є Виробником обладнання автогідропідіймача, що він успішно завершив поставку щонайменше п’ятнадцяти (15) подібних одиниць (тобто автопідйомників h=30 м або вище) протягом періоду з 01 січня 2019 року до кінцевого терміну подання пропозицій. Для спільного підприємства ця вимога повинна виконуватись усіма партнерами разом. У разі якщо Постачальник не є виробником обладнання автогідропідіймача, то відповідно таке підтвердження надається від Виробника обладнання автогідропідіймача. Лот 3: Специфічний досвід: Постачальник повинен підтвердити, якщо він є Виробником обладнання автогідропідіймача, що він успішно завершив поставку щонайменше сорока п’яти (45) подібних одиниць (тобто автопідйомників h=22 м або вище) протягом періоду з 01 січня 2019 року до кінцевого терміну подання пропозицій. Для спільного підприємства ця вимога повинна виконуватись усіма партнерами разом. У разі якщо Постачальник не є виробником обладнання автогідропідіймача, то відповідно таке підтвердження надається від Виробника обладнання автогідропідіймача. Лот 4: Специфічний досвід: Постачальник повинен підтвердити, якщо він є Виробником обладнання автогідропідіймача, що він успішно завершив поставку щонайменше сорока п’яти (45) подібних одиниць (тобто автопідйомників h=22 м або вище) протягом періоду з 01 січня 2019 року до кінцевого терміну подання пропозицій. Для спільного підприємства ця вимога повинна виконуватись усіма партнерами разом. У разі якщо Постачальник не є виробником обладнання автогідропідіймача, то відповідно таке підтвердження надається від Виробника обладнання автогідропідіймача. Якщо Постачальник подає пропозиції для кількох Лотів, то для присудження контрактів за цими Лотами він повинен виконати сукупні вимоги відповідних Лотів до специфічного досвіду. Успішне виконання поставки має бути підтверджено документальним підтвердженням (акти приймання-передачі, довідка щодо виконання відповідних договорів з зазначенням № договору, дати виконання, назви та контактів Замовника, найменування товару тощо). Дякуємо за розуміння!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Лексус
Дата подання: 16 травня 2024 09:42
Шановний замовник, скажіть будь-ласка, чи зможе начальник транспортного відділу після цієї закупівлі, купити собі новіший Лексус за кошти міжнародної допомоги, і чи знає про це міжнародний фінансовий донор? Дякуємо
Відповідь відсутня
Запитання щодо Лот 3 та Лот 4
Дата подання: 25 травня 2024 21:14
Для усунення непорозуміння при здачі готового продукта просимо уточнити вимогу в п.39, а саме Кут повороту стріли в обидві боки - 360 градусів. Мається на увазі суммарний в 360, тобто 180 в один бік та 180 градусів в інший, чи 360 градусів в одну сторону? To avoid misunderstanding during handover and acceptance of the platforms we kindly ask you to clarify the requirement in item 39. - Boom swing angle in both directions - 360 degrees. Did you mean 360 degrees as еру summary of rotation angles, i.e 180 +180 or it is 360 degrees in one direction?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Умови роботи автопідйомників
Дата подання: 27 травня 2024 15:01
Добрий день. Враховуючи специфіку роботи техніки ПАТ "Укренерго", просимо Вас зазначити при яких умовах, а точнійше в мережах з якою напругою повинні працювати автопідйомники. Дякуємо за відповідь
Відповідь відсутня
Технічні характеристики обладнання
Дата подання: 27 травня 2024 18:46
Ознайомившись з технічним завданням 3 та 4 лоту, п. 39 Технічного завдання: «Кут повороту стріли в обидві боки, град., 360», інформуємо, що даний параметр значно обмежує можливість прийняти участь в процедурі закупівлі, оскільки переважна більшість виробників підіймального обладнання з висотою підйому 22м мають кут повороту стріли в обидві сторони 200 градусів (200 + 200 = 400 градусів). Для максимально ефективного розподілу ваги автопідіймача обладнання автопідіймача має бути розміщено максимально близько до центру маси авто, який знаходиться ближче до задньої вісі автомобіля відносно середини колісної бази авто, відповідно обладнання автопідіймача необхідно встановити ближче до центру маси. В такому випадку, при висуванні аутригерів більшість ваги автопідйомника буде розміщену до передньої осі авто. Для убезпечення автопідіймача від перекидання рекомендується обмежувати робочу зону над кабіною. У зв'язку з вищевикладеним, просимо розглянути можливість внесення змін до технічного завдання, а саме: викласти п. 39 Таблиці 1 «Технічні вимоги до автопідйомника (h=22 м, шасі 4х2)» «Кут повороту стріли в обидві боки, не менше град., 200»
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Внесення змін
Дата подання: 29 травня 2024 13:46
Шановний замовнику, у технічному завданні до лоту №2 зазначені такі вимоги, які не враховують необхідність експлуатації підйомника в умовах бездоріжжя, або містять пряму вказівку на використання продукції та систем певних конкретних виробників, а саме: В технічному завданні, в «Таблиці 1 Технічні вимоги до автопідйомника (Н=32м шассі 4Х4)) вимагаємо наступні зміни та доповнення: Пункти 3, та 4 – вимагається двигун з турбонаддувом з робочим об’ємом від 6 до 7,7 літрів Для всюдихідного автомобіля вагою 18 000 кілограмів на бездоріжжі принципово важливим є великий крутний момент на низьких оборотах. Більший двигун з механічним наддувом суттєво підвищує прохідність автомобіля, двигун працює з номінальним навантаженням і відповідно має більший ресурс. Така конструкція набагато довговічніша Звертаємо увагу на необхідність змінити вимоги, і В пункті 3 - збільшити робочий об’єм до 9500 см3 В пункті 4 – змінити формулювання на «дизельний двигун з наддувом» Пункт 8. Вимагається система впорскування Common Rail. Ця система не нова і виробляється лише одним виробником в світі. Провідні виробники двигунів і паливних систем розробили більш ефективні і екологічні системи впорскування з іншими назвами і торгівельними марками, які виконують ті самі функції краще за Common Rail Наголошуємо, що вимога використання саме Common Rail є дискримінаційною по суті. Пропонуємо змінити формулювання на – «Система впорскування Common Rail, або аналог – обов’язкова наявність.» Позиція 26 Вимагається повна маса не більше 18000 кг Просимо більш детально прописати, що саме вимагається: або максимально дозволена повна маса шассі (GVW – теоретичный показник який надає виробник шассі, щодо конструктивних можливостей), Або вимагається фактична повна маса автогідропідйомнику – до 18000 кг У випадку, якщо мається на увазі конструктивно допустима повна маса (GVW), просимо підвищити цей показник на 1 тону (до 19 000кг), для збільшення надійності підйомника та забезпечення безпечної роботи та пересування в умовах нестабільних грунтів. Пункт 49 Вимагається «Кут повороту стріли в обидві боки 360 градусів» пропонуємо замінити на формулювання «не менше 2 х 240 градусів. Сумарний кут повороту при цьому збільшиться до 480 градусів (більше ніж 360 градусів) і формулювання вимоги стане більш прозорим, зрозумілішим і головне таким яке сприймається однозначно. Пункт 57 Вимагається - «матеріал стріли - Надміцна сталь, марка не гірше 700МС» Пропонуємо прибрати цей пункт, який напряму дискримінує всіх світових виробників сталі, окрім російських. Для довідки: Вікіпедія на запит «Сталь 700MS» видає на першій сторінці в першому рядку наступне «Magstrong S700MC – это высокопрочная марка, предназначенная для холодной штамповки. Сплав отличается хорошими свойствами при изгибе, ударной вязкостью при низких температурах. Сталь Магстронг 700 изготавливается российской компанией ММК. Высокопрочный сплав поставляется в форме горячекатаных листов Magstrong S700.» Наголошуємо на тому, що технологія виробництва стріли, контроль якості виробництва, форма профілю стріли, якість зварних та шарнірних з’єднань, більш важливі ніж власне сам матеріал, з якого стріла зроблена. Виробники підйомників і кранів з висотою 100 і більше метрів не використовують 700МС і лише в Україні марка сталі стріли з’являється в технічних вимогах. Пункт 59 Вимагається – «Системи безпеки – Ручний насос…) Пропонуємо замінити «Ручний насос» на «аварійний насос» Система аварійного опускання (складання) стріли є надважливою! Ефективно і з необхідною швидкістю скласти стрілу з подовжувачем висотою 32 метри, за допомогою ручної сили людини не є фізично можливим! Для цього використовуються енергонезалежні системи з іншим принципом. Просимо змінити формулювання на «Системи безпеки – Аварійна система складання стріли..»
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Технічні характеристики обладнання лот 3,4
Дата подання: 03 червня 2024 13:22
Ознайомившись з технічним завданням 3 та 4 лоту, п. 39 Технічного завдання: «Кут повороту стріли в обидві боки, град., 360», інформуємо, що даний параметр заздалегіть обмежує можливість прийняти участь в процедурі закупівлі, оскільки переважна більшість світових виробників підіймального обладнання з висотою підйому 22м мають кут повороту стріли в обидві сторони 180 градусів (180 + 180 = 360 градусів). 360 градусів – це повна робоча зона автопідйомника, яка дозволяє працювати в любій точці на висоті. Немає жодного практичного сенсу в тому, щоб стріла оберталась більше, ніж на 360 градусів. У зв'язку з вищевикладеним, просимо Вас внести зміни до технічного завдання, а саме: викласти п. 39 Таблиці 1 «Технічні вимоги до автопідйомника (h=22 м, шасі 4х2)» «Кут повороту стріли в обидві боки, не менше град., 180»
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 13 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Lot 1 “Procurement of aerial platform trucks (h=45 m and h=37 m, 6х6 chassis)” / Лот 1 "Закупівля автопідйомників (h=45 м та h=37 м, шасі 6х6)"
Статус: Активний
Очікувана вартість: 4 250 000,00 USD без ПДВ

Позиції

8 комп
Aerial platform truck (h=45 m, 6х6 chassis) / Автопідйомник (h=45 м, шасі 6х6)
ДК 021:2015: 34142100-5 — Вантажні автомобілі з підіймальними платформами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 липня 2025
6 комп
Aerial platform truck (h=37 m, 6х6 chassis) / Автопідйомник (h=37 м, шасі 6х6)
ДК 021:2015: 34142100-5 — Вантажні автомобілі з підіймальними платформами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 липня 2025

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Detailed informattion is specified in the documentation / Детальна інформація зазначена в документації Аванс 60 Календарні 40
Поставка товару Detailed informattion is specified in the documentation / Детальна інформація зазначена в документації Пiсляоплата 60 Календарні 60

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%