Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт дороги по вул. Стрийська для благоустрою населеного пункту с. Деревач Львівського району Львівської області (ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
703 898,40 UAH
UA-2024-04-30-009613-a ● 1f2cf35db8014a8c8bdd4bbbd645193b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СОЛОНКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04369699 |
Місцезнаходження: | 81131, Україна , Львівська обл., с. Солонка, вул. Центральна, 3 |
Контактна особа: |
Ірина Корда +380508039155 korda.iryna@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 квітня 2024 17:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 травня 2024 01:00 |
Початок аукціону: | 27 травня 2024 15:11 |
Початок аукціону: | 27 травня 2024 15:11 |
Очікувана вартість: | 703 898,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 519,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Під кількістю 1 послуга слід розуміти обсяг визначений додатком 2 Технічна специфікація.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дороги по вул. Стрийська для благоустрою населеного пункту с. Деревач Львівського району Львівської області (ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81164, Україна, Львівська область, с. Деревач, вул. Стрийська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі акту виконаних робіт, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 15 робочих днів з дати їх підписання. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 травня 2024 12:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 травня 2024 12:38 |
Перелік змін_від 20.05.2024.docx | |
20 травня 2024 12:38 |
Тендерна документація зі змінами від 20.05.2024.docx | |
30 квітня 2024 17:09 |
Додаток _3 Лист-згода на обробку персональних даних(1).docx | |
30 квітня 2024 17:09 |
Додаток _4 Тендерна пропозиція.docx | |
30 квітня 2024 17:09 |
Тендерна документація.docx | |
30 квітня 2024 17:09 |
Додаток _5 Проєкт договору.docx | |
30 квітня 2024 17:09 |
Додаток_1_Кваліфікаційні_критерії_та_інші_вимоги2.docx | |
30 квітня 2024 17:09 |
Додаток _2 Технічна специфікація.docx |
20 травня 2024 12:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 травня 2024 12:38 |
Перелік змін_від 20.05.2024.docx
|
|||
20 травня 2024 12:38 |
Тендерна документація зі змінами від 20.05.2024.docx
|
|||
30 квітня 2024 17:09 |
Додаток _3 Лист-згода на обробку персональних даних(1).docx
|
|||
30 квітня 2024 17:09 |
Додаток _4 Тендерна пропозиція.docx
|
|||
30 квітня 2024 17:09 |
Тендерна документація.docx
|
|||
30 квітня 2024 17:09 |
Додаток _5 Проєкт договору.docx
|
|||
30 квітня 2024 17:09 |
Додаток_1_Кваліфікаційні_критерії_та_інші_вимоги2.docx
|
|||
30 квітня 2024 17:09 |
Додаток _2 Технічна специфікація.docx
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-04-30-009613-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ", Код ЄДРПОУ:37306789
Дата подання: 03 травня 2024 14:15
Дата подання: 03 травня 2024 14:15
СКАРГА щодо неправомірних вимог тендерної документації
Підстави подання скарги, посилання на неправомірні вимоги тендерної документації, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати.
30.04.2024 року в системі публічних закупівель "PROZORRO" опубліковано оголошення про початок проведення відкритих торгів на надання послуг: «Поточний ремонт дороги по вул. Стрийська для благоустрою населеного пункту с. Деревач Львівського району Львівської області (ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» за процедурою відкритих торгів з особливостями (у порядку, визначеному Особливостями) (надалі - Закупівля), а також оприлюднено Тендерну документацію на закупівлю послуг із додатками, що затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 30.04.2024 року (надалі - Тендерна документація). Період оскарження умов закупівлі по 05.05.2024, 00:00. За нормами ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» процедура закупівлі має здійснюватися за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. За результатами вивчення Тендерної документації, суб’єкт оскарження дійшов висновку, що її окремі положення містять вимоги, що обмежують конкуренцію, призводять до дискримінації учасників процедури Закупівлі та заздалегідь створюють загрозу зловживання з боку Замовника, а отже суперечать вимогам частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту - Закон) та порушують інтереси скаржника. Статтею 18 Закону встановлений механізм поновлення права учасника шляхом подання відповідної скарги до органу оскарження. Статтею 18 Закону встановлені вимоги щодо форми, змісту та порядку подання скарги. Серед іншого у відповідності до частини 5 статті 18 Закону скарга повинна містити обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
1. Щодо акту обстеження об’єкту.
Дискримінаційна вимога щодо надання акту обстеження об’єкту, що встановлена пп. 2, п. 3.7 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) розділу 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Тендерної документації, а саме: «2. Детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, викладено у Додатку №2 до цієї Тендерної документації. Учасники для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинен в період звернення за роз’ясненнями відвідати об’єкт на якому буде здійснюватися даний поточний ремонт, і скласти та надати в складі тендерної пропозиції акт обстеження об’єкту, завірений представником замовника та представником від учасника.».
Встановлення такої дискримінаційної вимоги щодо надання акту обстеження об’єкту, за підписом сторони учасника та замовника є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам, які встановлені статтею 5 Закону, якою передбачено об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, а також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати акт огляду об’єкту, за підписом замовника об’єкта, в додаток до вищеперерахованого за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема учасника, замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції. Замовник має можливість погодити та підписати відповідні акти лише обраним безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у Процедурі закупівлі. В тому числі Замовником порушується право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Для нас, як для потенційного Учасника, дані вимоги є дискримінаційною, неґрунтові та такими, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. За таких умов, суб’єкт оскарження вважає, що Замовник встановивши відповідні вимоги вимагає здійснення дій, які не впливають на порядок здійснення предмету закупівлі, не належать до предмета закупівлі, а лише створює додаткові умови для учасників, що в кінцевому підсумку призводять до обмеження конкуренції під час закупівель. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Для нас, як для потенційного Учасника, дана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо надання Актів оглядів/обстежень об’єктів, погоджених підписом Замовника є зловживанням для отримання інформації про те, які саме учасники будуть приймати участь в процедурі закупівлі, і зазначаємо, що дана вимога була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Для нас, як для потенційного Учасника, дані вимоги є дискримінаційною, необґрунтовані та такі, що обмежують коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушують наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. За таких умов, суб’єкт оскарження вважає, що Замовник встановивши відповідні вимоги вимагає здійснення дій, які не впливають на порядок здійснення предмету закупівлі, не належать до предмета закупівлі, а лише створює додаткові умови для учасників, що в кінцевому підсумку призводять до обмеження конкуренції під час закупівель. Звертаємо увагу, що аналогічні вимоги були визнані колегією Антимонопольного комітету України дискримінаційними та такими, що не відповідають вимогам Закону. У відповідності до практики колегії Антимонопольного комітету України, зокрема викладених у рішеннях, а саме: Рішення АМКУ №5252-р/пк-пз від 28.07.2022; Рішення АМКУ №3768-р/пк-пз від 23.02.2022, Рішення №12090-р/пк-пз від 03.08.2023, Рішення №8798-р/пк-пз від 15.06.2023, вимоги Замовників щодо надання в складі тендерної пропозиції акту огляду об’єкту за підписом Замовника визнаються дискримінаційними та такими, що не відповідають вимогам Закону. Згідно вимог статті 18 Закону та пункту 56 Особливостей у додатку до даної скарги долучаємо повний перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника щодо встановлення даної вимоги, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі.
2. Щодо грунтозмішувальної установки.
Додаток №1 до вищезазначеної тендерної документації встановлені кваліфікаційні критерії. Відповідно до пп. 1.2. Додатку 1 до тендерної документації, Замовником вимагається підтвердження Учасником в складі тендерної пропозиції наявності грунтозмішувальної установки для виробництва щебенево-піщаних сумішей. На підтвердження наявності власної або залученої на умовах договорів оренди/надання послуг грунтозмішувальної установки з виробництва щебенево-піщаних сумішей та/або поставки ЩПС, тощо учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- Атестат виробництва на виготовлення щебенево-піщаних сумішей відповідно до вимог ДСТУ 9177-2:2022 «Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 2. Матеріали неукріплені», ДСТУ 9177-3:2022 «Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 3. Матеріали, укріплені мінеральними в’яжучими», що виданий компетентним органом та дійсний на дату його подання;
- оригінал документу, що підтверджує наявність власної грунтозмішувальної установки з виробництва щебенево-піщаних сумішей або оригінал договору оренди/надання послуг установки з виробництва щебенево-піщаних сумішей або договір поставки ЩПС, тощо, які укладені на весь строк надання послуг за предметом закупівлі та оригінал документу підтверджуючого право власності (обліку) орендодавця/надавача послуг/виробника (постачальника) на установку з виробництва щебенево-піщаних сумішей;
- у разі залучення грунтозмішувальної установки за договором оренди/надання послуг/поставки ЩПС, тощо, учасник додатково подає оригінал (и) листа(ів) - підтвердження від орендодавця/надавача послуг/постачальника про можливість постачання учаснику щебенево - піщаних сумішей в потрібній кількості для виконання робіт за предметом закупівлі протягом усього строку виконання робіт/ надання послуг.
Перш за все хочемо акцентувати увагу, що з даної вимоги однозначно випливає необхідність підтвердити учасником виробництва та / або закупівлі щебенево-піщаних сумішей виготовлених безпосередньо з використанням грунтозмішувальної установки. Виклавши дану вимогу в такій редакції замовником допущено порушення одного із найважливіших принципів здійснення публічних закупівель, а саме принципу не дискримінації учасників та рівне ставлення до них, з огляду нижче викладене.
Виготовлення щебенево-піщаних сумішей здійснюється не лише на грунтозмішувальних установках, а й з використанням іншого різного роду обладнання та устаткування, виробничих потужностей спеціалізованих підприємств, кар’єрів і т.п., а замовник як уже зазначалося вимагає підтвердження виробництва щебенево - піщаних сумішей лише грунтозмішувальною установкою. Виклавши дану вимогу в такій редакції Замовник цілеспрямовано обмежує коло потенційних учасників закупівлі, які хоч і матимуть можливість закупляти або виготовляти якісні щебенево – піщані суміші, але не з використанням грунтозмішувальної установки, не зможуть взяти участь у даній закупівлі.
По-друге звертаємо Вашу увагу щодо дискримінаційної вимоги про надання Атестату виробництва на виготовлення щебенево-піщаних сумішей відповідно до вимог ДСТУ 9177-3:2022 «Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 3. Матеріали, укріплені мінеральними в’яжучими», що виданий компетентним органом та дійсний на дату його подання.
Відповідно до п. 1.2 Додатку №1 до тендерної документації Замовник зазначає, що на підтвердження наявності власної або залученої на умовах договорів оренди/надання послуг грунтозмішувальної установки з виробництва щебенево-піщаних сумішей та/або поставки ЩПС, тощо учасник в складі тендерної пропозиції зокрема надає атестат виробництва на виготовлення щебенево-піщаних сумішей відповідно до вимог ДСТУ 9177-3:2022 «Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 3. Матеріали, укріплені мінеральними в’яжучими», що виданий компетентним органом та дійсний на дату його подання. Звертаємо увагу Колегії на той факт, що замовником відповідно до Додатку №2 до тендерної документації встановлена технічна специфікації до предмету закупівлі, яка містить дефектний акт із ПЕРЕЛІКОМ ТА НАЙМЕНУВАННЯМ РОБІТ, ЩО МАЮТЬ ВИКОНУВАТИСЯ ПРИ НАДАННІ ПОСЛУГ за предметом закупівлі. Однак вказаний перелік не передбачає використання «МАТЕРІАЛІВ, УКРІПЛЕНИХ МІНЕРАЛЬНИМИ В’ЯЖУЧИМИ».
Дефектний акт
№ лк Найменування робiт і витрат Одиниця виміру Кількість
1 2 3 4
2-1-1 - Поточний ремонт дороги по вул. Стрийська для благоустрою населеного пункту с. Деревач Львівського району Львівської області
1 Виправлення профілю основ щебеневих з додаванням нового матеріалу 100 м2 основи 6,3
2 Добавлення піску, гравію або піщано-гравійної суміші 100 м3 0,2161
3 Улаштування покриттів товщиною 4 см із гарячих асфальтобетонних сумішей 100 м2 покриття 6,3
4 На кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати або виключати
(зміна на 1 см, приведення до товщини 5 см) 100 м2 покриття 6,3
5 Укріплення узбіччя щебенево-піщаною сумішшю товщиною 10 см 100 м2 покриття смуги або узбіччя 2,1
Враховуючи, що дефектний акт з обсягами надання послуг, викладені у технічній специфікації до предмету закупівлі у додатку №2 до тендерної документації, не передбачають надання послуг з використанням МАТЕРІАЛІВ, УКРІПЛЕНИХ МІНЕРАЛЬНИМИ В’ЯЖУЧИМИ, Замовником незаконно встановлено вимогу про надання атестату виробництва на виготовлення щебенево-піщаних сумішей відповідно до вимог ДСТУ 9177-3:2022 «Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 3. Матеріали, укріплені мінеральними в’яжучими».
З огляду на викладене встановлення в тендерній документації зазначеної у пп. 1.2 Додатку №1 до тендерної документації вимоги щодо необхідності надання атестату виробництва на виготовлення щебенево-піщаних сумішей відповідно до вимог ДСТУ 9177-3:2022 «Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 3. Матеріали, укріплені мінеральними в’яжучими» є порушенням вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників.
Аналогічна позиція була викладена Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у Рішенні №10873-р/пк-пз від 18.07.2023р.
Оскільки окремі умови Тендерної документації не відповідають вимогам законодавства з питань здійснення публічних закупівель і призводять до обмеження конкуренції та дискримінації учасників потенційних учасників, які мають бажання та можливість прийняти участь у вказаній процедурі закупівлі, на підставі вищезазначеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду та задовільнити її.
2. Зобов’язати СОЛОНКІВСЬКУ СІЛЬСЬКУ РАДУ усунути дискримінаційну вимогу щодо надання акту обстеження об’єкту шляхом виключення такої вимоги із п. 3.7 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) розділу 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Тендерної документації.
3. Зобов’язати СОЛОНКІВСЬКУ СІЛЬСЬКУ РАДУ усунути дискримінаційну вимогу щодо надання підтвердження виготовлення щебенево-піщаних сумішей виключно на грунтозмішувальних установках, передбаченої Додатком 1 тендерної документації.
4. Зобов’язати СОЛОНКІВСЬКУ СІЛЬСЬКУ РАДУ усунути дискримінаційну вимогу щодо надання атестату виробництва на виготовлення щебенево-піщаних сумішей відповідно до вимог ДСТУ 9177-3:2022 «Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 3. Матеріали, укріплені мінеральними в’яжучими», передбаченої додатком 1 до тендерної документації.
Додатки: - Тендерна Документація;
- Додаток 1 Кваліфікаційні критерії;
- Додаток 2 Технічна специфікація;
- рішення від 03.08.2023 № 12090;
- рішення від 15.06.2023 № 8798;
- рішення від 23.02.2022 № 3768;
- рішення від 28.07.2022 № 5252.
- рішення від 18.07.2023 №10873
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 травня 2024 15:27
Рішення від 06.05.2024 №7936.pdf
Дата публікації: 06 травня 2024 15:26
Інформація про резолютивну частину рішення від 14.05.2024 №8488.pdf
Дата публікації: 15 травня 2024 13:59
рішення від 14.05.2024 № 8488.pdf
Дата публікації: 17 травня 2024 12:05
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення АМКУ та внесено відповідні зміни в умови Тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 20 травня 2024 12:41
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 травня 2024 15:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" |
484 000,00
UAH з ПДВ
|
484 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" |
609 186,00
UAH з ПДВ
|
609 186,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" #37306789 |
Відхилено |
484 000,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2024 16:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 червня 2024 16:12
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" #42844920 |
Переможець |
609 186,00
UAH з ПДВ
|
17 червня 2024 18:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2024 12:57
|
дог 01 077.pdf | укладений |
03 липня 2024 12:54
|