Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 03363772 |
Вебсайт: | https://izmail-mr.od.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 68600, Україна , Одеська обл., м. Ізмаїл, вул. Соборна, 31 |
Контактна особа: |
Світлана Куликова +380484175221 tender.ugha31@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 квітня 2024 16:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 821 145,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 78 211,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45240000-1: Будівництво гідротехнічних об’єктів
ДБН А.2.2-3:2014
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих послуг здійснюється в термін протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок та у відповідності до ст.23 Бюджетного кодексу України. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 квітня 2024 17:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 квітня 2024 16:56 |
Тендерна документація.doc | |
30 квітня 2024 16:56 |
Додаток 3 до ТД.doc | |
30 квітня 2024 16:56 |
Додаток 1.doc | |
30 квітня 2024 16:56 |
Додаток 2 до ТД .doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-23-000008 ● e157c5bcd20a49f88bd052734d3ddd82
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 травня 2024 11:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.05.2024 № 28-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 23.05.2024 № 28-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7. UA-2024-04-30-009451-a від 30.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-24 10:10:57
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт (аварійно-відновлювальні роботи гідротехнічної споруди військової частини) у м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-30-009451-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-27 16:34:46
відповідь на запит
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення предмета закупівлі: Поточний ремонт (аварійно-відновлювальні роботи гідротехнічної споруди військової частини) у м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області
Замовник Управління житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області
Найменування предмету закупівлі із зазначенням коду ДК 021:2015: 45240000-1 Будівництво гідротехнічних об’єктів (Поточний ремонт (аварійно-відновлювальні роботи гідротехнічної споруди військової частини) у м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області)
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі Відкриті торги (з особливостями) відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178
UA-2024-04-30-009451-a
Розмір бюджетного призначення 7917851.00 грн.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Послуги повинні бути якісними, надаватись відповідно до встановлених стандартів, норм і правил, ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» та іншим встановленим нормативним актам діючого законодавства України. Послуги надаються в межах м. Ізмаїла та включають аварійно-відновлювальні роботи гідротехнічної споруди військової частини. Закупівля проводиться у зв’язку з інтенсивним просіданням грунту та руйнуванням лицьової стінки гідротехнічноі споруди, що обмежує ії використання та створює небезпеку, та на підставі листа військової частини. Технічне завдання розроблено ПП «Єленсан» та викладено у додатку 2 до Тендерної документації. Закупівля проводиться на підставі Програми підтримки сектору безпеки і оборони.
Обґрунтування бюджетного призначення Розмір бюджетного призначення сформований з урахуванням наявної потреби в закупівлі даної послуги та на підставі зведеного кошторисного розрахунку, розрахованого проектною організацією ПП «Єленсан» від 22.04.2024.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена:
- за результатом обстежень об’єкту був складений дефектний акт;
- зведений кошторисний розрахунок, розраховано проектною організацією ПП «Єленсан» на підставі договору № 326 від 22.04.2024.
За результатом вищезазначеного даний об’єкт було внесено до Міської програми підтримки сектору безпеки і оборони України на 2024 рік.
Додатки: дефектний акт; зведений кошторисний розрахунок; рішення виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області від 29.04.2024 № 409 «Про внесення змін до міської Програми підтримки сектору безпеки і оборони України на 2024 рік».
Сторінка сайту Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області: https://izmail-mr.od.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-rozmiru-byudzhetnogo-pryznachennya-predmeta-zakupivlipotochnyj-remont-avarijno-vidnovlyuvalni-roboty-gidrotehnichnoyi-sporudy-vijskovoyi-chastyny/.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Роднік |
7 549 977,10
UAH з ПДВ
|
7 549 977,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Роднік #30323216 |
Переможець |
7 549 977,10
UAH з ПДВ
|
09 травня 2024 10:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2024 09:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 листопада 2024 09:39
|
ДУ №3 до дог №384.pdf | зміни до договору |
08 листопада 2024 09:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2024 17:19
|
ДУ №2 до дог № 384.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2024 17:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 вересня 2024 11:20
|
ДУ №1 до дог №384.pdf | зміни до договору |
27 вересня 2024 11:19
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2024 15:07
|
дог №384 від 17.05.2024.pdf | укладений |
17 травня 2024 14:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 384 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 384 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 384 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |